GFG-99-S
Er rijden momenteel 172.173 Renault Clio's rond in Nederland. Deze grijze Clio komt uit het jaar 2024 en is nu 11 maanden en 8 dagen oud. De huidige eigenaar heeft dit voertuig ook sindsdien. Deze personenauto rijdt op elektriciteit & benzine, oftewel een Benzine (Plug-in Hybride) en heeft 5 zitplaatsen.
Van deze Renault Clio E-tech Hybrid hatchback rijden er in dezelfde variant (BH2) nog 8.706 voertuigen rond. Deze zijn geproduceerd tussen juni 2020 en juni 2025. De nieuwwaarde ligt tussen de € 21.099 en € 36.258, waarbij de gemiddelde aanschafwaarde op € 28.192 uitkomt. De nieuwwaarde van deze Clio E-tech Hybrid bedraagt € 31.695 incl. BTW en BPM, daardoor is deze Renault Clio E-tech Hybrid € 3.503 duurder dan gemiddeld.
Je trekt met deze Renault geen straatstenen uit de grond, maar de maximumsnelheid ligt nog altijd op een keurige 180 km/uur. Deze Renault Clio E-tech Hybrid is een typische middenklasser wat snelheid betreft. Hij hoort bij de 41.1% traagste personenauto's in Nederland.
Bekijk ook alle Renault Clio voertuigen in Nederland, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Renault Clio E-tech Hybrid | 2024
Voertuigsoort | Personenauto |
Merk | Renault |
Handelsbenaming | Clio E-tech Hybrid |
Lengte | 4,05 m |
Breedte | 1,73 m |
Hoogte | 1,44 m |
Kleur | GRIJS |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal deuren | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Topsnelheid | 180 km/uur |
0 km (langzaam) (zeer snel) 300 km | |
Nieuwprijs | € 31.695 |
Bruto BPM | € 1.968 |
Inrichting | hatchback |
Motor
Vermogen | Elektromotor(en): 51 kW (69 pk) Verbrandingsmotor: 69 kW (94 pk) |
Continue vermogen | 69 kW |
Brandstof | Elektriciteit & Benzine, oftewel een Benzine (Plug-in Hybride) |
Motorcode(s) | H4M C6 |
Werking motor(en) | Elektrische ontsteking, viertakt |
Aantal cilinders | 4 stuks |
Cilinderinhoud | 1598cc (1,6 liter motor) |
Transmissie | Automatisch |
Aantal versnellingen | 6 |
Bouwjaar, apk, verzekering
Bouwjaar | 12 juli 2024 |
Leeftijd | 11 maanden en 8 dagen |
0 jaar (jong) (oud) 20 jaar | |
Laatste tenaamstelling | 12 juli 2024 |
De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 11 maanden en 8 dagen. | |
Geïmporteerd | Nee |
Voertuig verzekerd | Ja |
Taxi | Nee |
Openstaande terugroep actie | Nee |
Geldigheid APK | Dit voertuig is APK gekeurd tot 12 juli 2028. Het voertuig moet over 3 jaren en 22 dagen gekeurd zijn. |
Gewichten
Massa ledig voertuig | 1.248 kg |
Massa rijklaar | 1.348 kg |
0 kg (licht) (zwaar) 3000 kg | |
Toegestane maximum massa inzittenden + bagage | 422 kg |
Toegestane maximum massa voertuig (= lege gewicht voertuig + laadvermogen) | 1.770 kg |
Technische max massa voertuig | 1.770 kg |
Maximum massa samenstelling | 2.670 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (voor) | 940 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (voor) | 940 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (achter) | 943 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (achter) | 943 kg |
Gewichten voor aanhanger
Maximale kogeldruk | onbekend |
Maximum massa trekken ongeremd | 670 kg |
Maximum massa trekken geremd | 900 kg |
Wanneer je alleen het B-rijbewijs hebt, mag je met dit voertuig een geremde aanhanger, caravan of vouwwagen incl. belading tot 900 kg trekken en ongeremd tot 670 kg.
Met een BE-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 3.500 kg inclusief belading, maar met dit voertuig mag je een geremde aanhanger tot 900 kg trekken.
Voor dit voertuig incl. een (geremde) aanhanger van 900 kg is het B-rijbewijs voldoende.
Met het B-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 750 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading). Of een aanhanger trekken van meer dan 750 kg als de auto en de aanhanger samen niet boven de 3.500 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading) uitkomen.
Overig
Aantal assen 2 | |
Vierwielaandrijving (4x4) Nee | |
Wielbasis (afstand tussen de voor- en achter as) 2,58 m | |
Spoorbreedte (afstand tussen de wielen) 1,51 m (voor) / 1,49 m (achter) | |
Europese voertuigcategorie M1 | |
Type RJA | |
Variant BH2 | |
Uitvoering N84WA3VA530B | |
Typegoedkeuringsnummer e2*2007/46*0676*25 | |
Plaats chassisnummer Onbekend |
Tellerstand & tenaamstellen
Laatste registratie jaar tellerstand | 2024 |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Tenaamstellen mogelijk | Ja |
Milieu
Verbruik verbrandingsmotor gecombineerd (WLTP) 4.3 l/100km (1 liter op 23,3km) | 0 l/km (zuinig) (onzuinig) 10 l/km |
CO2 Emissie gecombineerd (WLTP) 98 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
Geluidsniveau rijdend 67 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (luidruchtig) 82 dB(A) |
Emissieklasse Onbekend | |
Label A | A (schoon) (vervuilend) G |
Klasse Hybride Elektrisch Voertuig NOVC-HEV | |
Milieuklasse EG Goedkeuring (Lichte voertuigen) 715/2007*2023/443EA |
Zie de WLTP-test-pagina voor meer informatie over WLTP en NEDC.
Vergeet ook niet alle Renault Clio voertuigen in Nederland te bekijken.
Kentekenburen van GFG-99-S - Voertuigen met sterk overeenkomende kentekens
Oh zo nutteloos, maar wel leuk om te weten. Bekijk hieronder kentekens die bijna gelijk zijn aan
GFG-99-S
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Merk | Model | Inrichting | Kleur | Nieuwwaarde | Op kenteken gezet in NL | Leeftijd voertuig |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GFG-90-S | Renault | Captur | Hatchback | € 38.120 | 10-07-2024 | 0,9 jaar | |
GFG-91-S | Dacia | Jogger | Stationwagen | € 32.189 | 31-12-2024 | 0,5 jaar | |
GFG-92-S | Dacia | Jogger | Stationwagen | € 32.189 | 10-07-2024 | 0,9 jaar | |
GFG-93-S | Dacia | Jogger | Stationwagen | € 32.189 | 11-07-2024 | 0,9 jaar | |
GFG-94-S | Renault | Megane E-Tech | Hatchback | € 44.000 | 20-07-2024 | 0,9 jaar | |
GFG-95-S | Renault | Scenic | Hatchback | € 53.700 | 11-07-2024 | 0,9 jaar | |
GFG-96-S | Renault | Clio | Hatchback | € 31.219 | 09-07-2024 | 0,9 jaar | |
GFG-97-S | Renault | Captur | Hatchback | € 36.820 | 09-07-2024 | 0,9 jaar | |
GFG-98-S | Renault | Clio | Hatchback | € 24.719 | 17-07-2024 | 0,9 jaar | |
GFG-99-B | Volkswagen | Golf GTE | Stationwagen | € 45.053 | 02-07-2024 | 4,1 jaar | |
GFG-99-D | Peugeot | 2008 | MPV | € 39.399 | 02-07-2024 | 1,9 jaar | |
GFG-99-F | Volkswagen | Golf | Stationwagen | € 62.439 | 02-07-2024 | 6,4 jaar | |
GFG-99-G | Volvo | EX30 | Stationwagen | € 44.994 | 04-07-2024 | 1 jaar | |
GFG-99-H | BMW | i4 | Sedan | € 75.886 | 10-07-2024 | 0,9 jaar | |
GFG-99-J | Kia | Picanto | MPV | € 22.610 | 11-07-2024 | 0,9 jaar | |
GFG-99-K | Mini | Cooper | Hatchback | € 32.426 | 16-07-2024 | 0,9 jaar | |
GFG-99-L | Mercedes-Benz | GLC | Hatchback | € 207.918 | 02-07-2024 | 6,2 jaar | |
GFG-99-N | Ferrari | Purosangue | Hatchback | € 561.893 | 02-07-2024 | 1,4 jaar | |
GFG-99-P | Citroën | C4 | Hatchback | € 29.675 | 11-10-2024 | 3,7 jaar | |
GFG-99-R | Toyota | Yaris Cross | MPV | € 33.072 | 05-07-2024 | 1 jaar | |
GFG-99-S | Renault | Clio | Hatchback | € 31.695 | 12-07-2024 | 0,9 jaar | |
GFG-99-T | Citroën | C3 | Hatchback | € 30.209 | 04-07-2024 | 1 jaar | |
GFG-99-V | Audi | A1 | Hatchback | € 28.808 | 19-07-2024 | 5,8 jaar | |
GFG-99-X | Tesla | Model Y | MPV | € 51.590 | 05-07-2024 | 1 jaar | |
GFG-99-Z | Hyundai | Tucson | MPV | € 49.794 | 19-07-2024 | 2,2 jaar |
Personenauto's met ongeveer dezelfde afmeting, prijsklasse en/of gewicht
Hieronder staan personenauto modellen met ongeveer dezelfde prijsklasse van rond de € 28.192 en/of een afmeting van 405 x 173 cm en/of een gewicht van ± 1.248 kg.
Swipe voor complete tabel
Merk + Model | Gemiddelde nieuwwaarde | Lengte | Breedte | Gewicht |
---|---|---|---|---|
Peugeot 208 | € 29.500 | 406 cm | 175 cm | 1.220 kg |
Opel Corsa | € 27.500 | 406 cm | 175 cm | 1.210 kg |
Peugeot 207 | € 27.700 | 404 cm | 175 cm | 1.350 kg |
Mini One | € 29.200 | 410 cm | 179 cm | 1.250 kg |
Volkswagen Golf | € 28.500 | 402 cm | 171 cm | 1.150 kg |
Mini Cooper | € 29.700 | 398 cm | 173 cm | 1.130 kg |
Honda Jazz | € 30.300 | 407 cm | 171 cm | 1.210 kg |
Mitsubishi Colt | € 28.200 | 405 cm | 173 cm | 1.190 kg |
Volkswagen New Beetle | € 27.400 | 413 cm | 174 cm | 1.220 kg |
Volkswagen Golf Cabriolet | € 26.100 | 408 cm | 170 cm | 1.130 kg |
Mini One Countryman | € 28.500 | 410 cm | 179 cm | 1.240 kg |
Mini Mini | € 29.600 | 396 cm | 168 cm | 1.140 kg |
Mini Cooper Clubman | € 30.400 | 396 cm | 168 cm | 1.130 kg |
Honda CR-Z | € 26.100 | 408 cm | 174 cm | 1.130 kg |
Mini One D | € 27.500 | 410 cm | 179 cm | 1.290 kg |
Nissan Juke | € 26.000 | 414 cm | 177 cm | 1.180 kg |
Kia Soul | € 28.600 | 414 cm | 180 cm | 1.200 kg |
Citroën C3 | € 25.800 | 402 cm | 176 cm | 1.140 kg |
Fiat 500L | € 26.000 | 415 cm | 178 cm | 1.240 kg |
Seat Ibiza | € 29.400 | 403 cm | 169 cm | 1.150 kg |
Daihatsu Terios | € 27.100 | 407 cm | 170 cm | 1.140 kg |
BYD Dolphin | € 25.700 | 399 cm | 172 cm | 1.370 kg |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Renault ClioGoogle op afbeeldingen van de Renault Clio
Google op reviews van de Renault Clio
Renault Clio Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Autotest: Renault Clio 2.0 Dynamique S
Autotest: Renault Sport Clio F1 Team
Autotest: Renault Clio Estate 1.5 dCi Corporate Sport
Autotest: Renault Clio RS Cup
Autotest: Renault Clio GT 1.6 16V 128 3-deurs
Autotest: Renault Clio 2.0 16V RS Gordini
Richard Hammond in de Renault Clio V6 Nederland
Renault Clio Energy TCe 90 - Autotest - Flinke dosis karakter
Renault Clio dCi 90 Expression
De Renault Clio RS 200 EDC - test en specificaties Nederland
Renault Clio Estate 1.5 dCi 90 - Testdrive Nederland
Clio vs Fiesta - minder dan 1 liter
Renault Clio E-Tech Full Hybrid 145 Esprit Alpine review (2023)
Evolutie van de Renault Clio RS - de eerste tegen de laatste
Autoblog.nl
Renault Clio
Autoreview.nl
Renault Clio: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
Renault heeft een goede reden om tóch een nieuwe Clio uit te brengen
Renault Clio op lpg een slimme koop? Hoe rijden op goedkope lpg duur gaat uitpakken
TEST Renault Clio E-Tech Hybrid 145 (2023): is dit de laatste ronde voor de Clio?
Review: Renault Clio E-Tech Full Hybrid (2023) – waarom dit misschien wel de laatste Clio ooit is (update: prijzen)
“Ook Renault Clio verdwijnt als uitstootregels 2025 streng blijven”
Renault Clio facelift (2023): dit zijn de 3 grootste veranderingen
Aankooptips Renault Clio occasion: uitvoeringen, problemen, prijzen
Wist je dat de Renault Clio genoemd is naar een god?
Eerste review: Renault Clio Hybrid E-Tech (2020)
Eerste review Renault Clio
Nieuwe Renault Clio: vanaf 100 pk en 17.190 euro
Dit is de nieuwe Renault Clio. Echt waar!
Autotest: Renault Clio IV RS
Autovisie.nl
Alles over Renault Clio
Zie hoe Renault Clio RS over de kop slaat tijdens trackday
Dit is het daadwerkelijke verbruik van de Renault Clio
Je raadt nooit welke auto dit is! Tip: Geen Renault Clio
Bijzondere occasion: Renault Clio V6 met torenhoge kilometerstand
Deze vernieuwde Renault Clio kan zomaar een van de laatste zijn
Duik in de prijslijst: Renault Clio, wat kosten de opties?
Renault gaat Clio RS vervangen door gepeperde Zoe RS
Gelimiteerd en genummerd, Renault Clio R.S. 18
De nieuwe Renault Clio, nu van alle kanten
Nieuwe Renault Clio: dit is het interieur!
Renault Clio maakt zich op voor tweede ronde
"Aan sensaties geen gebrek in de Renault Clio V6"
Volgende Renault Clio vormt startpunt gerestyled wybertje
Autoweek.nl
Renault Clio - nieuws, informatie en prijzen
Autozine.nl
Autotest: Renault Clio
Autotest: Renault Clio (1998 - 2005)
Autotest: Renault Clio (2005 - 2012)
Autotest: Renault Clio Estate (2008 - 2013)
Autotest: Renault Clio RS
Autotest: Renault Clio Estate
Autotest: Renault Clio (2012 - 2019)
Autotest: Renault Clio Estate
Autotest: Renault Clio RS
Autotest: Renault Clio (2012 - 2019)
Autotest: Renault Clio Williams
Autotest: Renault Clio
Autotest: Renault Clio
Onze database is bijgewerkt tot 18 juni 2025.