Mercedes-Benz GLC
In Nederland rijden er van de Mercedes-Benz GLC momenteel 19.199 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 25 bedrijfsauto's. Totaal zijn er dus 19.224 GLC-voertuigen. Mercedes-Benz heeft 701.506 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De GLC heeft hierdoor een marktaandeel van 2.74% binnen alle modellen van Mercedes-Benz. De carrosserie is ingedeeld als stationwagen (76%) en hatchback (24%).
Bekijk de aandrijvingen van de GLC in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine (Plug-in Hybride) | 7.698 | 40.1% |
Benzine | 6.734 | 35.1% |
Diesel | 2.470 | 12.9% |
Benzine (Mild Hybride) | 1.944 | 10.1% |
Diesel (Plug-in Hybride) | 321 | 1.7% |
Overige | 32 | 0.2% |
De Mercedes-Benz GLC: een luxueuze en veelzijdige SUV
De Mercedes-Benz GLC is een populaire SUV die bekend staat om zijn luxe uitstraling, comfortabele interieur en indrukwekkende prestaties. Als opvolger van de GLK heeft de GLC zich weten te onderscheiden als een van de meest gewilde modellen in het segment van luxe SUV's. Met zijn stijlvolle design, geavanceerde technologie en krachtige motoren is de GLC een echte eyecatcher op de weg.
Design
Het design van de Mercedes-Benz GLC is elegant en tijdloos, met strakke lijnen en een sportieve uitstraling. De SUV heeft een robuuste voorkant met een imposante grille en opvallende koplampen. De achterkant van de GLC is eveneens indrukwekkend, met een stoere uitstraling en gestroomlijnde vormen. De auto is verkrijgbaar in verschillende kleuren en afwerkingen, zodat je hem helemaal naar jouw smaak kunt samenstellen.
Interieur
Het interieur van de Mercedes-Benz GLC is ruim en comfortabel, met hoogwaardige materialen en luxe afwerkingen. De stoelen zijn ergonomisch ontworpen en bieden uitstekend comfort, ook tijdens lange ritten. Het dashboard is overzichtelijk ingedeeld en voorzien van een groot touchscreen infotainmentsysteem, waarmee je eenvoudig toegang hebt tot alle functies van de auto. Daarnaast is de GLC uitgerust met geavanceerde rijhulpsystemen, zoals adaptieve cruise control, dode hoek detectie en parkeerassistentie.
Prestaties
De Mercedes-Benz GLC is leverbaar met verschillende krachtige motoren, variërend van een efficiënte viercilinder tot een krachtige zescilinder. De motoren leveren indrukwekkende prestaties en zorgen voor een soepele en comfortabele rijervaring. De GLC is standaard voorzien van vierwielaandrijving, waardoor hij ook off-road goed uit de voeten kan. De auto beschikt over een uitstekende wegligging en een comfortabel rijgedrag, waardoor hij zowel geschikt is voor lange snelwegritten als voor avontuurlijke off-road trips.
Veiligheid
Veiligheid staat bij Mercedes-Benz altijd hoog in het vaandel en dat is bij de GLC niet anders. De SUV is uitgerust met een uitgebreid pakket aan veiligheidssystemen, zoals adaptieve cruise control, dode hoek detectie, lane departure warning en automatische noodremassistentie. Daarnaast is de GLC voorzien van een stevige carrosserie en geavanceerde airbags, die zorgen voor optimale bescherming van de inzittenden bij een eventuele aanrijding.
Concurrentie
De Mercedes-Benz GLC heeft te maken met stevige concurrentie in het segment van luxe SUV's. Modellen als de BMW X3, Audi Q5 en Volvo XC60 zijn geduchte tegenstanders, die elk hun eigen sterke punten hebben. De BMW X3 staat bekend om zijn sportieve rijgedrag en dynamische design, terwijl de Audi Q5 uitblinkt in comfort en luxe. De Volvo XC60 staat bekend om zijn veiligheid en duurzaamheid. Toch weet de Mercedes-Benz GLC zich te onderscheiden door zijn combinatie van luxe, comfort, prestaties en veiligheid.
Vergeet ook niet de Mercedes-Benz merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Mercedes-Benz GLC's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren GLC's
Wanneer een nieuwe Mercedes-Benz GLC voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Mercedes-Benz GLC personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Mercedes-Benz GLC.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Mercedes-Benz GLC komt daarmee uit op 82.957 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Mercedes-Benz GLC in Nederland zijn Grijs (8.183 stuks / 43%), Zwart (6.858 stuks / 36%), Wit (1.869 stuks / 10%) en Blauw (1.816 stuks / 9%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 8.183 | 43% |
Zwart | 6.858 | 36% |
Wit | 1.869 | 10% |
Blauw | 1.816 | 9% |
Bruin | 212 | 1% |
Rood | 206 | 1% |
Groen | 50 | < 1% |
Paars | 2 | < 1% |
Geel | 1 | < 1% |
Oranje | 1 | < 1% |
Beige | 1 | < 1% |
11.270 van de 19.199 personenauto's zijn geïmporteerd
Meer dan de helft (58.7%) komt uit het buitenland. De meeste import Mercedes-Benz GLC's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vooral duurdere personenauto's (met een relatief hoge BPM in Nederland) worden vaak geïmporteerd. Dit zijn vaak personenauto's met een grotere uitstoot (o.a. co2). In Nederland betaal je per co2-punt meer belasting, dit stijg relatief harder naarmate de personenauto meer uitstoot.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Mercedes-Benz GLC.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
GLC 300 e 4MATIC | 6.208 | 32.3% |
GLC 250 4MATIC | 4.950 | 25.8% |
GLC 350 E 4MATIC | 1.126 | 5.9% |
GLC 220 D 4MATIC | 1.124 | 5.9% |
GLC 250 D 4MATIC | 981 | 5.1% |
GLC 200 | 832 | 4.3% |
AMG GLC 43 | 770 | 4% |
GLC 200 4MATIC | 695 | 3.6% |
GLC 400 E 4MATIC | 583 | 3% |
GLC 300 4MATIC | 519 | 2.7% |
GLC 300 DE 4MATIC | 321 | 1.7% |
GLC 350 D 4MATIC | 168 | 0.9% |
AMG GLC 63 S 4MATIC | 161 | 0.8% |
AMG GLC 43 4MATIC | 148 | 0.8% |
AMG GLC 63 S 4MATIC+ | 110 | 0.6% |
AMG GLC 43 | 71 | 0.4% |
GLC-KLASSE | 60 | 0.3% |
GLC 200 D | 57 | 0.3% |
GLC 300 D 4MATIC | 49 | 0.3% |
GLC 400 D 4MATIC | 41 | 0.2% |
AMG GLC 63 4MATIC | 35 | 0.2% |
GLC 220d 4MATIC | 27 | 0.1% |
GLC-CLASS | 23 | 0.1% |
GLC 300 | 21 | 0.1% |
GLC 200 D 4MATIC | 19 | 0.1% |
OVERIG | 100 | 0.5% |
19.199 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Mercedes-Benz GLC.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
8304T1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | dec 2023 | dec 2023 | € 91.462 | 1 | < 0.1% |
8317TB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 310 kW (421 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | mei 2024 | mei 2024 | € 168.232 | 1 | < 0.1% |
831GT1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | jul 2023 | nov 2024 | € 92.188 | 8 | < 0.1% |
831GTB | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | sep 2023 | jun 2024 | € 107.638 | 3 | < 0.1% |
8346T1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 190 kW (258 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | mei 2024 | mei 2024 | € 87.873 | 1 | < 0.1% |
8346TB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 190 kW (258 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | okt 2023 | okt 2023 | € 104.128 | 1 | < 0.1% |
834IT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | aug 2023 | feb 2025 | € 91.710 | 385 | 2% |
834ITB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | nov 2023 | jan 2025 | € 100.595 | 77 | 0.4% |
834ZT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | jul 2023 | feb 2025 | € 102.581 | 68 | 0.4% |
834ZTB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | jun 2023 | jan 2025 | € 108.349 | 75 | 0.4% |
835PT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | aug 2023 | nov 2023 | € 86.543 | 3 | < 0.1% |
835QT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 115 kW (156 pk) | jan 2025 | feb 2025 | € 87.858 | 20 | 0.1% |
835QTB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 115 kW (156 pk) | jan 2025 | feb 2025 | € 94.587 | 9 | < 0.1% |
837PTB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 350 kW (476 pk) Elektromotor(en): 150 kW (204 pk) | mei 2024 | jan 2025 | € 192.731 | 4 | < 0.1% |
8604T1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | sep 2022 | feb 2024 | € 91.457 | 26 | 0.1% |
8617TB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 310 kW (421 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | mei 2024 | mei 2024 | € 166.692 | 1 | < 0.1% |
861GT1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | feb 2023 | aug 2024 | € 87.632 | 33 | 0.2% |
861GTB | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | aug 2023 | jan 2025 | € 92.458 | 5 | < 0.1% |
861LT1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 198 kW (269 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | nov 2023 | nov 2023 | € 119.090 | 2 | < 0.1% |
861LTB | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 198 kW (269 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | mei 2023 | mei 2023 | € 117.725 | 1 | < 0.1% |
8624T1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 270 kW (367 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | apr 2024 | apr 2024 | € 109.551 | 1 | < 0.1% |
8646T1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 190 kW (258 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | okt 2022 | okt 2023 | € 95.536 | 27 | 0.1% |
8646TB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 190 kW (258 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | nov 2022 | dec 2023 | € 102.786 | 9 | < 0.1% |
864IT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | okt 2022 | feb 2025 | € 85.498 | 1.744 | 9.1% |
864ITB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | nov 2022 | jan 2025 | € 93.749 | 319 | 1.7% |
864XT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | sep 2022 | jan 2024 | € 88.542 | 142 | 0.7% |
864XTB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | okt 2022 | jul 2023 | € 100.407 | 6 | < 0.1% |
864ZT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | nov 2022 | jan 2025 | € 94.433 | 205 | 1.1% |
864ZTB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | dec 2022 | feb 2025 | € 99.709 | 231 | 1.2% |
865PT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | jul 2023 | mrt 2024 | € 86.819 | 15 | 0.1% |
865PTB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 17 kW (23 pk) | sep 2023 | sep 2023 | € 100.336 | 1 | < 0.1% |
865QT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 115 kW (156 pk) | jan 2025 | feb 2025 | € 81.889 | 44 | 0.2% |
865QTB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 115 kW (156 pk) | jan 2025 | feb 2025 | € 91.488 | 5 | < 0.1% |
865RT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 115 kW (156 pk) | jan 2025 | jan 2025 | € 88.161 | 1 | < 0.1% |
865RTB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 115 kW (156 pk) | jan 2025 | feb 2025 | € 107.379 | 3 | < 0.1% |
867PTB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 350 kW (476 pk) Elektromotor(en): 150 kW (204 pk) | jan 2024 | sep 2024 | € 173.106 | 8 | < 0.1% |
R704P1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | mei 2015 | jul 2020 | € 76.887 | 820 | 4.3% |
R70QP1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | sep 2015 | mrt 2019 | € 71.441 | 103 | 0.5% |
R70RP1 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | jul 2015 | dec 2019 | € 72.130 | 713 | 3.7% |
R714T0 | Diesel Dieselmotor: 143 kW (194 pk) | aug 2019 | nov 2020 | € 75.017 | 6 | < 0.1% |
R714T1 | Diesel Dieselmotor: 143 kW (194 pk) | jul 2019 | apr 2022 | € 80.969 | 95 | 0.5% |
R716T0 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | aug 2019 | mrt 2022 | € 71.411 | 25 | 0.1% |
R716T1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jul 2019 | nov 2021 | € 76.781 | 13 | 0.1% |
R718T1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | jul 2019 | feb 2022 | € 96.763 | 36 | 0.2% |
R71IT1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 143 kW (194 pk) Elektromotor(en): 90 kW (122 pk) | aug 2020 | apr 2023 | € 74.774 | 204 | 1.1% |
R723T1 | Diesel Dieselmotor: 243 kW (330 pk) | sep 2019 | jan 2022 | € 120.546 | 24 | 0.1% |
R733P1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | mei 2015 | mrt 2019 | € 71.247 | 3.105 | 16.2% |
R733T1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | jun 2018 | jan 2022 | € 78.360 | 701 | 3.7% |
R74PP1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 155 kW (211 pk) Elektromotor(en): 85 kW (116 pk) | okt 2015 | apr 2019 | € 73.009 | 942 | 4.9% |
R74RP1 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | jan 2017 | dec 2018 | € 78.397 | 71 | 0.4% |
R74RT1 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | jun 2018 | nov 2019 | € 96.902 | 50 | 0.3% |
R74ST1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 155 kW (211 pk) Elektromotor(en): 90 kW (122 pk) | jan 2020 | mrt 2023 | € 76.999 | 2.499 | 13% |
R75HP1 | Benzine Benzinemotor: 270 kW (367 pk) | mrt 2016 | dec 2018 | € 110.098 | 496 | 2.6% |
R75HT1 | Benzine Benzinemotor: 270 kW (367 pk) Benzinemotor: 287 kW (390 pk) | jun 2018 | nov 2022 | € 128.846 | 153 | 0.8% |
R787S1 | Benzine Benzinemotor: 375 kW (510 pk) | okt 2017 | jul 2019 | € 174.461 | 56 | 0.3% |
R787T1 | Benzine Benzinemotor: 375 kW (510 pk) | aug 2018 | jul 2022 | € 187.290 | 99 | 0.5% |
R78AS1 | Benzine Benzinemotor: 350 kW (476 pk) | mrt 2018 | jan 2019 | € 168.441 | 12 | 0.1% |
R78AT1 | Benzine Benzinemotor: 350 kW (476 pk) | jan 2019 | dec 2021 | € 177.673 | 20 | 0.1% |
R78KT0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 8 kW (10.9 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | jul 2019 | dec 2021 | € 62.359 | 678 | 3.5% |
R78KT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 8 kW (10.9 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | jul 2019 | sep 2022 | € 78.026 | 359 | 1.9% |
R78LT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 190 kW (258 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | jul 2019 | jun 2022 | € 92.542 | 151 | 0.8% |
R7BFP1 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | dec 2016 | feb 2020 | € 97.758 | 120 | 0.6% |
R804P1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | mei 2016 | feb 2020 | € 88.347 | 170 | 0.9% |
R80QP1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | nov 2016 | jun 2019 | € 81.413 | 27 | 0.1% |
R80RP1 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | jun 2016 | sep 2020 | € 82.774 | 139 | 0.7% |
R814T1 | Diesel Dieselmotor: 143 kW (194 pk) | jul 2019 | mrt 2023 | € 88.738 | 34 | 0.2% |
R816T0 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | okt 2019 | mrt 2022 | € 75.664 | 32 | 0.2% |
R816T1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jan 2020 | okt 2022 | € 82.769 | 6 | < 0.1% |
R818T1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | jul 2019 | sep 2022 | € 102.832 | 11 | 0.1% |
R81IT1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 143 kW (194 pk) Elektromotor(en): 90 kW (122 pk) | aug 2020 | jun 2024 | € 80.037 | 67 | 0.3% |
R823T1 | Diesel Dieselmotor: 243 kW (330 pk) | nov 2019 | feb 2022 | € 119.658 | 16 | 0.1% |
R833P1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | aug 2016 | apr 2019 | € 82.331 | 769 | 4% |
R833T1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | jun 2018 | jun 2020 | € 85.410 | 355 | 1.8% |
R84PP1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 155 kW (211 pk) Elektromotor(en): 85 kW (116 pk) | dec 2016 | okt 2018 | € 81.279 | 196 | 1% |
R84RP1 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | dec 2016 | mei 2018 | € 91.071 | 45 | 0.2% |
R84RT1 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | jun 2018 | nov 2019 | € 97.826 | 24 | 0.1% |
R84ST1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 155 kW (211 pk) Elektromotor(en): 90 kW (122 pk) | dec 2019 | feb 2024 | € 77.895 | 1.106 | 5.8% |
R85HP1 | Benzine Benzinemotor: 270 kW (367 pk) | okt 2016 | jul 2019 | € 119.988 | 223 | 1.2% |
R85HT1 | Benzine Benzinemotor: 270 kW (367 pk) Benzinemotor: 287 kW (390 pk) | mei 2018 | jun 2023 | € 133.393 | 91 | 0.5% |
R887S1 | Benzine Benzinemotor: 375 kW (510 pk) | okt 2017 | aug 2019 | € 179.563 | 35 | 0.2% |
R887T1 | Benzine Benzinemotor: 375 kW (510 pk) | sep 2018 | feb 2023 | € 190.123 | 71 | 0.4% |
R88AS1 | Benzine Benzinemotor: 350 kW (476 pk) | mrt 2018 | mei 2018 | € 166.612 | 6 | < 0.1% |
R88AT1 | Benzine Benzinemotor: 350 kW (476 pk) | jan 2019 | jul 2021 | € 176.177 | 12 | 0.1% |
R88KT0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | jul 2019 | nov 2020 | € 74.235 | 152 | 0.8% |
R88KT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | jul 2019 | jun 2023 | € 82.578 | 168 | 0.9% |
R88LT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 190 kW (258 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | jun 2019 | mrt 2023 | € 96.078 | 124 | 0.6% |
R8BFP1 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | jan 2017 | jul 2019 | € 106.858 | 44 | 0.2% |
Onbekend | 240 | 1.3% | ||||
Totaal | 19.199 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 21
1 van 21
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
HFV-95-H | 15 februari 2025 2021 Geïmporteerd | GLC 300 E 4MATIC - 204 X - R74ST1 € 73.827 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) Elektromotor(s): 90 kW (122 pk) |
HFV-38-J | 15 februari 2025 2020 Geïmporteerd | GLC 300 E 4MATIC - 204 X - R74ST1 € 86.876 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) Elektromotor(s): 90 kW (122 pk) |
HFT-28-H | 15 februari 2025 2020 Geïmporteerd | GLC 300 e 4MATIC - 204 X - R74ST1 € 66.473 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) Elektromotor(s): 90 kW (122 pk) |
HFS-02-P | 15 februari 2025 2018 Geïmporteerd | GLC 250 4MATIC - 204 X - R733P1 € 66.029 | Benzine Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) |
HFP-48-N | 15 februari 2025 2021 Geïmporteerd | GLC 300 e 4MATIC - 204 X - R74ST1 € 65.163 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) Elektromotor(s): 90 kW (122 pk) |
HDV-71-G | 15 februari 2025 2025 | GLC 400 E 4MATIC - R2CGLC - 865RTB € 105.255 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 185 kW (252 pk) Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
HDL-54-K | 15 februari 2025 2023 Geïmporteerd | GLC 300 e 4MATIC - R2CGLC - 864IT1 € 79.470 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
HDL-05-X | 15 februari 2025 2025 | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 865QT1 € 74.168 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
GVN-34-L | 15 februari 2025 2021 Geïmporteerd | GLC 300 e 4MATIC - 204 X - R74ST1 € 66.811 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) Elektromotor(s): 90 kW (122 pk) |
HFV-38-F | 14 februari 2025 2023 Geïmporteerd | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 864IT1 € 103.771 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
HFS-98-V | 14 februari 2025 2022 Geïmporteerd | GLC 300 E 4MATIC - 204 X - R74ST1 € 76.834 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) Elektromotor(s): 90 kW (122 pk) |
HFS-93-F | 14 februari 2025 2022 Geïmporteerd | GLC 300 E 4MATIC - 204 X - R84ST1 € 85.909 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) Elektromotor(s): 90 kW (122 pk) |
HFR-21-Z | 14 februari 2025 2021 Geïmporteerd | GLC 300 e 4MATIC - 204 X - R74ST1 € 78.716 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) Elektromotor(s): 90 kW (122 pk) |
HFK-87-K | 14 februari 2025 2023 Geïmporteerd | GLC 300 e 4MATIC - R2CGLC - 864ITB € 73.543 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
HFK-70-T | 14 februari 2025 2025 | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 834IT1 € 88.327 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
HFH-26-V | 14 februari 2025 2025 | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 865QT1 € 84.055 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
HFG-99-N | 14 februari 2025 2025 | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 865QT1 € 82.797 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
HFG-98-N | 14 februari 2025 2025 | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 865QT1 € 79.282 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
HFG-96-N | 14 februari 2025 2025 | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 865QT1 € 79.397 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
HFG-38-P | 14 februari 2025 2025 | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 865QT1 € 79.627 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
HFG-18-P | 14 februari 2025 2025 | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 865QT1 € 80.619 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
HFG-11-P | 14 februari 2025 2025 | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 865QT1 € 75.471 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
HFF-95-G | 14 februari 2025 2025 | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 835QTB € 95.871 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
HFF-88-G | 14 februari 2025 2025 | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 835QT1 € 87.546 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
HFD-98-B | 14 februari 2025 2025 | GLC 300 E 4MATIC - R2CGLC - 865QT1 € 84.455 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Mercedes-Benz GLCGoogle op afbeeldingen van de Mercedes-Benz GLC
Google op reviews van de Mercedes-Benz GLC
Autovisie.nl
Duik in de prijslijst: de nieuwe Mercedes-Benz GLC
Nieuwe Mercedes-Benz GLC is altijd een hybride
Mercedes-Benz GLC F-Cell: Brandstofcel en plug-intechniek
Mercedes-Benz verplaatst productie volgende GLC
Nieuw smoelwerk voor Mercedes-Benz GLC Coupé
Mercedes-Benz GLC opgefrist
VIDEO: Mercedes-Benz GLC getest
Mercedes-Benz GLC Coupé: Zoveelste nichemobiel
Mercedes-Benz GLC F-Cell komt volgend jaar
Mercedes-Benz onthult prijzen nieuwe GLC Coupé
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/mercedes-benz/glc/
Autozine.nl
Autotest: Mercedes-Benz GLC
Autotest: Mercedes-Benz GLC Coupe (2016 - 2023)
Autotest: Mercedes-Benz GLC F-Cell
Autotest: Mercedes-Benz GLC
Onze database is bijgewerkt tot 15 februari 2025.