Peugeot 207
In Nederland rijden er van de Peugeot 207 momenteel 48.710 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 2 bedrijfsauto's. Totaal zijn er dus 48.712 207-voertuigen. Peugeot heeft 882.097 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De 207 heeft hierdoor een marktaandeel van 5.5% binnen alle modellen van Peugeot. De carrosserie is ingedeeld als hatchback (61%), stationwagen (21%), cabriolet (14%) en mpv (5%).
Bekijk de aandrijvingen van de 207 in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 47.133 | 96.8% |
Diesel | 1.258 | 2.6% |
Overige | 319 | 0.7% |
De Peugeot 207: een compacte en stijlvolle hatchback
De Peugeot 207 is een compacte hatchback die werd geproduceerd door de Franse autofabrikant Peugeot van 2006 tot 2014. De auto werd geïntroduceerd als opvolger van de populaire Peugeot 206 en werd al snel een favoriet onder autoliefhebbers vanwege zijn stijlvolle ontwerp, comfortabele interieur en betrouwbare prestaties.
Ontwerp en kenmerken
De Peugeot 207 heeft een kenmerkend ontwerp dat typisch is voor de Franse auto's van Peugeot. Het heeft een gestroomlijnde carrosserie met vloeiende lijnen en een opvallende voorkant met het iconische Peugeot-logo in het midden van de grille. De auto is verkrijgbaar in verschillende carrosserievarianten, waaronder een 3-deurs hatchback, een 5-deurs hatchback en een stationwagen.
Het interieur van de Peugeot 207 is ruim en comfortabel, met voldoende hoofd- en beenruimte voor zowel de bestuurder als de passagiers. De stoelen zijn ergonomisch ontworpen en bieden goede ondersteuning tijdens lange ritten. Het dashboard is overzichtelijk en voorzien van hoogwaardige materialen, waardoor het interieur een luxe uitstraling heeft.
De Peugeot 207 is uitgerust met een scala aan functies en technologieën die het rijden gemakkelijker en plezieriger maken. Standaardfuncties zijn onder meer airconditioning, elektrische ramen, centrale vergrendeling en een audiosysteem met cd-speler. Optionele functies zijn onder meer een panoramisch glazen dak, parkeersensoren en een navigatiesysteem.
Motoren en prestaties
De Peugeot 207 is leverbaar met een breed scala aan motoren, variërend van zuinige dieselmotoren tot krachtige benzinemotoren. De meest populaire keuzes zijn de 1.4 liter benzinemotor met 75 pk en de 1.6 liter HDi dieselmotor met 90 pk. Beide motoren leveren voldoende vermogen voor dagelijks gebruik en zijn zuinig in brandstofverbruik.
De prestaties van de Peugeot 207 zijn indrukwekkend, met een soepele en responsieve rijervaring. De auto heeft een uitstekende wegligging en stuurt scherp, waardoor hij zich gemakkelijk door bochten en smalle straten manoeuvreert. De remmen zijn krachtig en zorgen voor een veilige en betrouwbare stopkracht.
Veiligheid en betrouwbaarheid
Veiligheid is een prioriteit voor Peugeot en de 207 is uitgerust met een uitgebreid pakket aan veiligheidsvoorzieningen om de bestuurder en passagiers te beschermen. Standaard veiligheidsvoorzieningen zijn onder meer ABS, ESP, airbags en gordelspanners. Optionele veiligheidsvoorzieningen zijn onder meer een noodremassistent, vermoeidheidsherkenning en een dodehoekwaarschuwingssysteem.
De Peugeot 207 heeft zich bewezen als een betrouwbare auto met een goede reputatie voor kwaliteit en duurzaamheid. De auto wordt geleverd met een garantie van drie jaar of 100.000 kilometer, wat gemoedsrust biedt aan eigenaars. Peugeot heeft ook een uitgebreid dealernetwerk en een goede klantenservice, waardoor het gemakkelijk is om service en onderhoud voor de auto te regelen.
Concurrentie en populariteit
De Peugeot 207 concurreert in een druk segment van de markt, met rivalen als de Volkswagen Polo, Ford Fiesta en Renault Clio. Ondanks de sterke concurrentie heeft de 207 een trouwe schare fans opgebouwd vanwege zijn aantrekkelijke ontwerp, comfortabele interieur en betrouwbare prestaties.
De populariteit van de Peugeot 207 blijft hoog, zelfs na de stopzetting van de productie in 2014. De auto wordt nog steeds veel gezien op de wegen en wordt gewaardeerd om zijn tijdloze ontwerp en goede rijeigenschappen. Tweedehands exemplaren zijn ook populair op de markt vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding en de lage onderhoudskosten.
Vergeet ook niet de Peugeot merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Peugeot 207's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren 207's
Wanneer een nieuwe Peugeot 207 voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Peugeot 207 personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Peugeot 207.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Peugeot 207 komt daarmee uit op 20.179 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Peugeot 207 in Nederland zijn Grijs (25.144 stuks / 52%), Zwart (14.059 stuks / 29%), Blauw (4.661 stuks / 10%) en Rood (2.095 stuks / 4%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 25.144 | 52% |
Zwart | 14.059 | 29% |
Blauw | 4.661 | 10% |
Rood | 2.095 | 4% |
Wit | 1.500 | 3% |
Oranje | 515 | 1% |
Geel | 494 | 1% |
Beige | 130 | < 1% |
Groen | 78 | < 1% |
Bruin | 29 | < 1% |
Creme | 1 | < 1% |
Rose | 1 | < 1% |
Paars | 1 | < 1% |
? Onbekend | 2 | < 1% |
9.057 van de 48.710 personenauto's zijn geïmporteerd
Dit betekent dat 18.6% uit het buitenland komt. De meeste import Peugeot 207's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vaak betreft het duurdere modellen die geïmporteerd worden (met een relatief hoge BPM in Nederland). Maar ook kan het heel voordelig zijn voor een particulier of handelaar om een jong gebruikte middenklasser te importeren.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Peugeot 207.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
207 | 48.665 | 99.9% |
207 CC | 14 | < 0,1% |
207 CC 1.6 120 | 3 | < 0,1% |
207 1.4 | 3 | < 0,1% |
207 SW | 3 | < 0,1% |
207 GTI | 2 | < 0,1% |
207 SW GTI | 2 | < 0,1% |
207 SW 1.6I 16V | 2 | < 0,1% |
207 1.4 16V | 1 | < 0,1% |
207 1.4I 16V | 1 | < 0,1% |
207 PREMIUM 1.4 16V5T | 1 | < 0,1% |
207 CC 1.6 | 1 | < 0,1% |
207 SP ACTIVE 1 | 1 | < 0,1% |
207 1,6I 16V | 1 | < 0,1% |
207 1,6I 120HK 5D | 1 | < 0,1% |
207 BUSINESSL 1 | 1 | < 0,1% |
207 1,6 HDI | 1 | < 0,1% |
207 5P CONFORT 1.4 | 1 | < 0,1% |
207 CC ACT 1.6 | 1 | < 0,1% |
207 1.6I TURBO | 1 | < 0,1% |
207 CC 1,6I 16V | 1 | < 0,1% |
207 ALLURE | 1 | < 0,1% |
207 CC 1.6 I 16V | 1 | < 0,1% |
207 1.6 HDI | 1 | < 0,1% |
48.710 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Peugeot 207.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
A5FR | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | mei 2010 | okt 2011 | € 24.294 | 17 | < 0.1% |
A5FS | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | mrt 2009 | apr 2012 | € 19.575 | 417 | 0.9% |
A5FW | Benzine / LPG Benzinemotor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 110 kW (150 pk) LPG motor: 88 kW (120 pk) | mrt 2007 | mrt 2010 | € 20.150 | 1.029 | 2.1% |
A5FX | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | jul 2006 | aug 2010 | € 24.797 | 266 | 0.5% |
A8FP | Benzine Benzinemotor: 70 kW (95 pk) | apr 2010 | feb 2013 | € 16.591 | 246 | 0.5% |
A8FR | Benzine Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | jun 2010 | mrt 2011 | € 18.453 | 3 | < 0.1% |
A8FS | Benzine / LPG LPG motor: 70 kW (95 pk) Benzinemotor: 70 kW (95 pk) | jul 2007 | mei 2011 | € 16.889 | 2.172 | 4.5% |
A8HR | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | feb 2011 | jun 2012 | € 17.862 | 2 | < 0.1% |
A8HZ | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | jul 2006 | apr 2009 | € 19.216 | 41 | 0.1% |
A9HP | Diesel Dieselmotor: 68 kW (92 pk) | jun 2010 | dec 2011 | € 20.819 | 9 | < 0.1% |
A9HR | Diesel Dieselmotor: 82 kW (111 pk) | nov 2010 | nov 2010 | € 25.900 | 1 | < 0.1% |
A9HV | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | okt 2007 | mrt 2011 | € 20.775 | 53 | 0.1% |
A9HX | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | jun 2006 | aug 2008 | € 21.724 | 38 | 0.1% |
A9HZ | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | mrt 2006 | sep 2010 | € 25.131 | 37 | 0.1% |
AKFT | Benzine / LPG LPG motor: 54 kW (73 pk) Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | jul 2009 | apr 2014 | € 14.479 | 287 | 0.6% |
AKFU | Benzine / LPG LPG motor: 65 kW (88 pk) Benzinemotor: 65 kW (88 pk) | mrt 2006 | mei 2009 | € 17.335 | 2.466 | 5.1% |
AKFV | Benzine / LPG LPG motor: 54 kW (73 pk) Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | jun 2006 | okt 2009 | € 15.923 | 1.119 | 2.3% |
ANFU | Benzine / LPG LPG motor: 80 kW (109 pk) Benzinemotor: 80 kW (109 pk) | mrt 2006 | mrt 2008 | € 19.709 | 1.076 | 2.2% |
B5FR | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | nov 2009 | okt 2013 | € 30.813 | 130 | 0.3% |
B5FS | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | jul 2009 | feb 2016 | € 26.873 | 1.699 | 3.5% |
B5FW | Benzine / LPG Benzinemotor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 110 kW (150 pk) LPG motor: 88 kW (120 pk) | feb 2007 | dec 2010 | € 27.047 | 3.490 | 7.2% |
B5FX | Benzine / LPG LPG motor: 110 kW (150 pk) Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | okt 2006 | sep 2010 | € 30.663 | 1.053 | 2.2% |
B9HR | Diesel Dieselmotor: 82 kW (111 pk) | apr 2010 | jul 2014 | € 30.212 | 6 | < 0.1% |
B9HZ | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | feb 2007 | jan 2010 | € 30.756 | 45 | 0.1% |
C5FR | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | aug 2010 | nov 2011 | € 25.033 | 14 | < 0.1% |
C5FS | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | apr 2009 | sep 2012 | € 20.514 | 2.125 | 4.4% |
C5FW | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | nov 2006 | aug 2010 | € 20.898 | 2.854 | 5.9% |
C5FX | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | dec 2006 | mei 2010 | € 25.884 | 97 | 0.2% |
C8FP | Benzine / LPG LPG motor: 70 kW (95 pk) Benzinemotor: 70 kW (95 pk) | apr 2010 | jun 2013 | € 17.119 | 2.830 | 5.8% |
C8FR | Benzine Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | mei 2010 | mrt 2011 | € 17.628 | 8 | < 0.1% |
C8FS | Benzine / LPG LPG motor: 70 kW (95 pk) Benzinemotor: 70 kW (95 pk) | jul 2007 | okt 2010 | € 17.563 | 5.491 | 11.3% |
C8HR | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | jan 2011 | jun 2014 | € 19.253 | 19 | < 0.1% |
C8HZ | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | apr 2006 | aug 2010 | € 19.925 | 129 | 0.3% |
C9HP | Diesel Dieselmotor: 68 kW (92 pk) | jun 2010 | mrt 2012 | € 20.934 | 84 | 0.2% |
C9HR | Diesel Dieselmotor: 82 kW (111 pk) | jul 2010 | aug 2010 | € 26.575 | 2 | < 0.1% |
C9HV | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | aug 2007 | mei 2011 | € 21.119 | 158 | 0.3% |
C9HX | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | mei 2006 | feb 2010 | € 22.045 | 51 | 0.1% |
C9HY | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | feb 2007 | feb 2007 | - | 1 | < 0.1% |
C9HZ | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | apr 2006 | feb 2010 | € 25.281 | 46 | 0.1% |
CKFT | Benzine / LPG LPG motor: 54 kW (73 pk) Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | jul 2009 | apr 2014 | € 15.359 | 822 | 1.7% |
CKFU | Benzine / LPG LPG motor: 65 kW (88 pk) Benzinemotor: 65 kW (88 pk) | dec 2005 | mei 2010 | € 18.058 | 3.591 | 7.4% |
CKFV | Benzine / LPG LPG motor: 54 kW (73 pk) Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | sep 2006 | feb 2010 | € 16.689 | 1.925 | 4% |
CNFU | Benzine / LPG LPG motor: 80 kW (109 pk) Benzinemotor: 80 kW (109 pk) | mrt 2006 | mei 2008 | € 20.342 | 1.779 | 3.7% |
E5FS | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | mei 2009 | mei 2013 | € 21.397 | 1.790 | 3.7% |
E5FW | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | jun 2007 | mrt 2010 | € 22.266 | 2.367 | 4.9% |
E5FY | Benzine Benzinemotor: 128 kW (174 pk) | jan 2008 | aug 2009 | € 31.797 | 21 | < 0.1% |
E8FP | Benzine / LPG LPG motor: 70 kW (95 pk) Benzinemotor: 70 kW (95 pk) | apr 2010 | nov 2013 | € 18.648 | 1.293 | 2.7% |
E8FR | Benzine Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | jun 2010 | sep 2010 | € 18.278 | 6 | < 0.1% |
E8FS | Benzine / LPG LPG motor: 70 kW (95 pk) Benzinemotor: 70 kW (95 pk) | jul 2007 | feb 2011 | € 19.508 | 2.261 | 4.6% |
E9HP | Diesel Dieselmotor: 68 kW (92 pk) | mei 2010 | mei 2013 | € 22.390 | 124 | 0.3% |
E9HR | Diesel Dieselmotor: 82 kW (111 pk) | jun 2010 | mei 2012 | € 25.772 | 9 | < 0.1% |
E9HV | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | sep 2007 | jul 2010 | € 23.783 | 138 | 0.3% |
E9HX | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | sep 2007 | mrt 2010 | € 26.009 | 26 | 0.1% |
E9HZ | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | aug 2007 | mrt 2010 | € 25.835 | 48 | 0.1% |
EKFT | Benzine / LPG LPG motor: 54 kW (73 pk) Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | apr 2009 | okt 2012 | € 15.613 | 219 | 0.4% |
EKFV | Benzine / LPG LPG motor: 54 kW (73 pk) Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | jun 2007 | okt 2009 | € 17.366 | 402 | 0.8% |
M5FR | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | jul 2010 | jan 2011 | € 24.377 | 8 | < 0.1% |
M5FS | Benzine Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | aug 2010 | mrt 2011 | € 18.282 | 14 | < 0.1% |
M5FX | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | jul 2008 | nov 2010 | € 23.770 | 128 | 0.3% |
M5FY | Benzine Benzinemotor: 128 kW (174 pk) | mei 2007 | feb 2010 | € 29.108 | 78 | 0.2% |
M9HZ | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | mei 2009 | mei 2009 | - | 1 | < 0.1% |
U5FS | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | aug 2009 | nov 2012 | € 22.821 | 241 | 0.5% |
U5FW | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | okt 2007 | mrt 2010 | € 22.425 | 1.163 | 2.4% |
U8FS | Benzine / LPG LPG motor: 70 kW (95 pk) Benzinemotor: 70 kW (95 pk) | mrt 2008 | jun 2009 | € 20.369 | 45 | 0.1% |
U9HP | Diesel Dieselmotor: 68 kW (92 pk) | sep 2010 | aug 2012 | € 24.094 | 4 | < 0.1% |
U9HV | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | nov 2007 | sep 2008 | € 24.201 | 5 | < 0.1% |
U9HX | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | mrt 2008 | okt 2010 | € 25.156 | 8 | < 0.1% |
U9HZ | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | jan 2008 | aug 2009 | € 27.020 | 22 | < 0.1% |
Onbekend | 561 | 1.2% | ||||
Totaal | 48.710 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 40
1 van 40
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
GPD-46-L | 9 oktober 2024 2009 Geïmporteerd | 207 - W***** - AKFV Onbekend | Benzine Motor (1.4 liter): 54 kW (73 pk) |
GPD-42-L | 9 oktober 2024 2008 Geïmporteerd | 207 - W***** - C5FW Onbekend | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
GFV-83-B | 9 oktober 2024 2010 Geïmporteerd | 207 - W***** - AKFT € 11.341 | Benzine Motor (1.4 liter): 54 kW (73 pk) |
GJK-88-K | 26 september 2024 2009 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FW Onbekend | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
GLV-48-G | 24 september 2024 2008 Geïmporteerd | 207 - W***** - C5FW Onbekend | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
GBS-41-T | 21 september 2024 2010 Geïmporteerd | 207 - W***** € 26.826 | Benzine Motor (1.6 liter): 128 kW (174 pk) |
GKP-04-R | 13 september 2024 2012 Geïmporteerd | 207 - W***** - E8FP € 25.174 | Benzine Motor (1.4 liter): 70 kW (95 pk) |
R-122-BF | 10 september 2024 2012 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FS € 26.310 | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
02-JRD-5 | 5 september 2024 2009 Geïmporteerd | 207 Onbekend | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
GKH-64-D | 2 september 2024 2009 Geïmporteerd | 207 Onbekend | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
GFZ-41-H | 30 augustus 2024 2013 Geïmporteerd | 207 - W***** - E8FP € 20.535 | Benzine Motor (1.4 liter): 70 kW (95 pk) |
GJB-05-N | 24 augustus 2024 2007 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FW Onbekend | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
GJR-74-H | 23 augustus 2024 2009 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FW Onbekend | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
GFZ-35-J | 22 augustus 2024 2011 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FS € 25.635 | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
Z-262-JZ | 17 augustus 2024 2013 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FS € 28.904 | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
GFK-78-D | 12 augustus 2024 2014 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FS € 33.023 | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
Z-532-JT | 7 augustus 2024 2011 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FS € 27.288 | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
Z-692-RK | 2 augustus 2024 2011 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FS € 25.149 | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
H-005-KK | 31 juli 2024 2009 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FW Onbekend | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
GDB-97-N | 23 juli 2024 2006 Geïmporteerd | 207 - W***** - CKFU Onbekend | Benzine Motor (1.4 liter): 65 kW (88 pk) |
GBS-68-V | 22 juli 2024 2009 Geïmporteerd | 207 - W***** Onbekend | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
GGG-83-L | 18 juli 2024 2011 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FS € 24.859 | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
GBN-68-S | 17 juli 2024 2012 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FS € 26.178 | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
GGD-37-P | 16 juli 2024 2009 Geïmporteerd | 207 - W***** - C8HZ Onbekend | Diesel Motor (1.4 liter): 50 kW (68 pk) |
Z-509-RK | 6 juli 2024 2013 Geïmporteerd | 207 - W***** - B5FS € 28.904 | Benzine Motor (1.6 liter): 88 kW (120 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Peugeot 207Google op afbeeldingen van de Peugeot 207
Google op reviews van de Peugeot 207
Peugeot 207 Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Autotest: Peugeot 207 CC
Autotest: Peugeot 207 LW
Autotest: Peugeot 207 Spider
Autotest: Peugeot 207 RC
Autotest: Peugeot 207 SW XS 1.6 VTi 16V
Uitgelicht: Peugeot 207 GTI ’light’
Autoblog.nl
Peugeot 207
Autoreview.nl
Peugeot 207 CC Roland Garros
Peugeot 207 CC
Opvolger 206 CC: Peugeot 207 CC
In detail: Peugeot 207 CC
Autovisie.nl
Alles over Peugeot 207
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/peugeot/207/
Autozine.nl
Autotest: Peugeot 207 SW
Autotest: Peugeot 207 CC
Autotest: Peugeot 207
Onze database is bijgewerkt tot 13 oktober 2024.