Renault Clio
In Nederland rijden er van de Renault Clio momenteel 176.654 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 29 bedrijfsauto's en 2 motorrijtuigen met beperkte snelheid. Totaal zijn er dus 176.685 Clio-voertuigen. Renault heeft 814.323 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De Clio heeft hierdoor een marktaandeel van 21.7% binnen alle modellen van Renault. De carrosserie is ingedeeld als hatchback (75%) en stationwagen (25%).
Bekijk de aandrijvingen van de Clio in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 144.692 | 82.4% |
Diesel | 22.623 | 12.9% |
Benzine (Plug-in Hybride) | 6.437 | 3.7% |
Benzine & LPG | 1.804 | 1% |
Overige | 1 | 0% |
De Renault Clio: een icoon in de autowereld
De Renault Clio is een van de meest populaire auto's ter wereld en heeft een rijke geschiedenis die teruggaat tot 1990, toen de eerste generatie werd gelanceerd. Sindsdien heeft de Clio vele transformaties ondergaan en is het uitgegroeid tot een icoon in de autowereld.
Het succes van de Renault Clio kan worden toegeschreven aan verschillende factoren, waaronder zijn stijlvolle ontwerp, betrouwbare prestaties en betaalbare prijs. In dit artikel zullen we de evolutie van de Renault Clio bespreken en kijken naar wat deze auto zo geliefd maakt bij autoliefhebbers over de hele wereld.
De eerste generatie Renault Clio werd gelanceerd in 1990 en was meteen een hit bij het publiek. Het ontwerp van de auto was modern en stijlvol, en hij was uitgerust met een reeks innovatieve functies die destijds ongekend waren in zijn klasse. De Clio was ook zeer betaalbaar, waardoor het een populaire keuze werd voor mensen die op zoek waren naar een compacte en zuinige auto.
In de loop der jaren heeft de Renault Clio verschillende facelifts ondergaan en is hij geëvolueerd tot een van de meest populaire modellen van Renault. De auto is verkrijgbaar in verschillende carrosserievarianten, waaronder een hatchback, een sedan en een sportieve RS-versie.
Een van de redenen waarom de Renault Clio zo populair is geworden, is vanwege zijn betrouwbare prestaties. De auto wordt aangedreven door een reeks efficiënte en krachtige motoren die zorgen voor een soepele en responsieve rijervaring. De Clio is ook uitgerust met een scala aan geavanceerde veiligheidsvoorzieningen die ervoor zorgen dat de bestuurder en passagiers te allen tijde beschermd zijn.
Een ander aspect van de Renault Clio dat hem geliefd maakt bij autoliefhebbers is zijn stijlvolle ontwerp. De auto heeft een modern en eigentijds uiterlijk dat hem onderscheidt van zijn concurrenten. De Clio is verkrijgbaar in een breed scala aan kleuren en afwerkingen, waardoor het gemakkelijk is om een model te vinden dat bij uw persoonlijke stijl past.
Naast zijn stijlvolle ontwerp en betrouwbare prestaties is de Renault Clio ook zeer betaalbaar. De auto is geprijsd in een bereik dat hem toegankelijk maakt voor een breed publiek, waardoor het een populaire keuze is voor mensen die op zoek zijn naar een hoogwaardige auto zonder de bank te breken.
De nieuwste generatie Renault Clio, die in 2019 werd gelanceerd, heeft de lat nog hoger gelegd voor compacte auto's. De auto is voorzien van een geheel nieuw ontwerp dat nog stijlvoller en moderner is dan zijn voorgangers. De Clio is ook uitgerust met de nieuwste technologische snufjes, waaronder een geavanceerd infotainmentsysteem en een reeks rijhulpsystemen die de veiligheid en het gemak van de bestuurder verbeteren.
Een van de meest opvallende kenmerken van de nieuwste Renault Clio is zijn interieur. Het dashboard is voorzien van hoogwaardige materialen en een strak ontwerp dat een luxe uitstraling geeft. De stoelen zijn comfortabel en ondersteunend, waardoor lange ritten een plezier zijn.
De Renault Clio is ook uitgerust met een reeks efficiënte en krachtige motoren die zorgen voor een soepele en responsieve rijervaring. De auto is verkrijgbaar met benzine- en dieselmotoren, evenals een elektrische versie die geen uitstoot produceert en milieuvriendelijk is.
Een ander aspect van de Renault Clio dat hem onderscheidt van zijn concurrenten is zijn wendbaarheid en rijgedrag. De auto is gemakkelijk te manoeuvreren in drukke stadsstraten en biedt een comfortabele rijervaring op lange afstanden. De Clio is ook voorzien van een reeks rijhulpsystemen, waaronder parkeerhulp en adaptieve cruisecontrol, die de bestuurder helpen om veilig en gemakkelijk te rijden.
Al met al is de Renault Clio een van de meest populaire en geliefde auto's ter wereld. Met zijn stijlvolle ontwerp, betrouwbare prestaties en betaalbare prijs, is de Clio de perfecte keuze voor mensen die op zoek zijn naar een hoogwaardige auto die aan al hun behoeften voldoet. Of u nu op zoek bent naar een compacte stadsauto of een sportieve hatchback, de Renault Clio heeft voor elk wat wils.
Vergeet ook niet de Renault merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Renault Clio's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren Clio's
Wanneer een nieuwe Renault Clio voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Renault Clio personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Renault Clio.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Renault Clio komt daarmee uit op 20.050 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Renault Clio in Nederland zijn Zwart (50.746 stuks / 29%), Grijs (49.984 stuks / 28%), Wit (29.317 stuks / 17%) en Rood (22.090 stuks / 13%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Zwart | 50.746 | 29% |
Grijs | 49.984 | 28% |
Wit | 29.317 | 17% |
Rood | 22.090 | 13% |
Blauw | 16.911 | 10% |
Bruin | 2.249 | 1% |
Groen | 1.653 | 1% |
Beige | 1.626 | 1% |
Oranje | 1.099 | 1% |
Geel | 756 | < 1% |
Paars | 217 | < 1% |
Creme | 1 | < 1% |
? Onbekend | 5 | < 1% |
27.567 van de 176.654 personenauto's zijn geïmporteerd
Dit betekent dat 15.6% uit het buitenland komt. De meeste import Renault Clio's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vaak betreft het duurdere modellen die geïmporteerd worden (met een relatief hoge BPM in Nederland). Maar ook kan het heel voordelig zijn voor een particulier of handelaar om een jong gebruikte middenklasser te importeren.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Renault Clio.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
CLIO | 169.257 | 95.8% |
CLIO E-TECH HYBRID | 5.860 | 3.3% |
CLIO (E-TECH HYBRID) | 577 | 0.3% |
CLIO RL 1.2 | 121 | 0.1% |
CLIO 16V U9 | 78 | < 0,1% |
CLIO RN 1.2 | 67 | < 0,1% |
CLIO RN 1.4 | 61 | < 0,1% |
CLIO V6 | 61 | < 0,1% |
CLIO RN U9 | 59 | < 0,1% |
CLIO 1.2 | 52 | < 0,1% |
CLIO WILLIAMS E2 | 38 | < 0,1% |
CLIO WILLIAMS | 29 | < 0,1% |
CLIO RN 1.4 AUTOMATIC | 26 | < 0,1% |
CLIO RL U9 | 26 | < 0,1% |
CLIO RSI 1.8 | 23 | < 0,1% |
RENAULT CLIO | 23 | < 0,1% |
CLIO 16V | 22 | < 0,1% |
CLIO RN AUTOMATIC | 20 | < 0,1% |
CLIO RL 1.2 U9 | 16 | < 0,1% |
CLIO RL 1.4 E2 | 14 | < 0,1% |
CLIO RL 1.4 | 12 | < 0,1% |
CLIO 90 | 12 | < 0,1% |
CLIO RT 1.4 | 11 | < 0,1% |
CLIO RL 1.2 E2 | 10 | < 0,1% |
CLIO RN 1.2 U9 | 10 | < 0,1% |
OVERIG | 169 | 0.1% |
176.654 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Renault Clio.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
00BD2 | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | jun 2018 | sep 2019 | € 24.329 | 86 | < 0.1% |
00BE2 | Benzine Benzinemotor: 56 kW (76 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | jun 2018 | feb 2021 | € 19.377 | 3.880 | 2.2% |
00KD2 | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | aug 2018 | mei 2020 | € 24.556 | 235 | 0.1% |
00KE2 | Benzine Benzinemotor: 56 kW (76 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | jun 2018 | apr 2021 | € 20.501 | 5.376 | 3% |
2R5A | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | apr 2013 | apr 2013 | € 21.550 | 2 | < 0.1% |
2RFA | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | apr 2013 | mei 2013 | € 17.187 | 2 | < 0.1% |
2RFL | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | aug 2013 | jan 2014 | € 23.333 | 2 | < 0.1% |
357K | Benzine Benzinemotor: 43 kW (58 pk) | okt 1997 | jul 1998 | - | 53 | < 0.1% |
357Y | Benzinemotor: 43 kW (58 pk) | sep 1997 | sep 1997 | - | 2 | < 0.1% |
557K | Benzine Benzinemotor: 43 kW (58 pk) | nov 1997 | mrt 1998 | - | 12 | < 0.1% |
557Y | Benzine Benzinemotor: 40 kW (54 pk) | okt 1996 | okt 1996 | - | 1 | < 0.1% |
5R01 | Diesel Dieselmotor: 81 kW (110 pk) | nov 2016 | jul 2018 | € 25.746 | 43 | < 0.1% |
5R04 | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | dec 2012 | aug 2015 | € 20.508 | 137 | 0.1% |
5R0G | Benzine / LPG LPG motor: 54 kW (73 pk) Benzinemotor: 54 kW (73 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | okt 2012 | jun 2016 | € 19.090 | 1.319 | 0.7% |
5R0J | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | okt 2015 | jun 2019 | € 21.320 | 1.640 | 0.9% |
5R22 | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | feb 2016 | apr 2019 | € 21.742 | 110 | 0.1% |
5R24 | Benzine / LPG LPG motor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | mrt 2016 | mei 2019 | € 18.238 | 12.541 | 7.1% |
5R2L | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | jul 2014 | sep 2015 | € 23.976 | 11 | < 0.1% |
5R3L | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | mrt 2015 | jun 2015 | € 21.357 | 4 | < 0.1% |
5R40 | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | apr 2013 | apr 2016 | € 22.518 | 921 | 0.5% |
5R4M | Benzine Benzinemotor: 147 kW (200 pk) | mrt 2013 | jan 2016 | € 28.992 | 396 | 0.2% |
5R5A | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | okt 2012 | jun 2016 | € 18.668 | 1.346 | 0.8% |
5R7A | Benzine / LPG Benzinemotor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) LPG motor: 66 kW (90 pk) | sep 2012 | jun 2015 | € 17.254 | 3.247 | 1.8% |
5R93 | Benzine Benzinemotor: 162 kW (220 pk) | jul 2015 | mrt 2019 | € 33.928 | 251 | 0.1% |
5R9G | Benzine / LPG Benzinemotor: 54 kW (73 pk) LPG motor: 53 kW (72 pk) | dec 2013 | mei 2015 | € 18.737 | 5 | < 0.1% |
5RA6 | Benzine Benzinemotor: 147 kW (200 pk) | okt 2015 | sep 2018 | € 30.574 | 105 | 0.1% |
5RAA | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | nov 2013 | okt 2015 | € 19.393 | 505 | 0.3% |
5RB2 | Benzine / LPG LPG motor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | sep 2015 | mei 2019 | € 20.636 | 2.426 | 1.4% |
5RBF | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | okt 2015 | aug 2018 | € 19.990 | 40 | < 0.1% |
5RBJ | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | sep 2015 | jan 2019 | € 25.027 | 88 | < 0.1% |
5RBU | Benzine Benzinemotor: 67 kW (91 pk) Benzinemotor: 87 kW (118 pk) | aug 2015 | aug 2019 | € 22.731 | 1.881 | 1.1% |
5RD2 | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | dec 2015 | jan 2018 | € 19.147 | 14 | < 0.1% |
5RDF | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | jun 2017 | jan 2018 | € 21.131 | 5 | < 0.1% |
5RE2 | Benzine / LPG LPG motor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | sep 2015 | dec 2016 | € 18.270 | 2.189 | 1.2% |
5REF | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | jul 2016 | aug 2016 | € 20.715 | 3 | < 0.1% |
5RFL | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | dec 2012 | okt 2015 | € 21.347 | 215 | 0.1% |
5RH2 | Benzine / LPG Benzinemotor: 66 kW (90 pk) LPG motor: 66 kW (90 pk) | apr 2017 | apr 2017 | € 18.657 | 2 | < 0.1% |
5RJL | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | sep 2012 | mrt 2016 | € 19.900 | 4.536 | 2.6% |
5RKA | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | mrt 2014 | feb 2015 | € 19.156 | 55 | < 0.1% |
5RKJ | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | sep 2015 | dec 2018 | € 22.544 | 280 | 0.2% |
5RLA | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | sep 2012 | apr 2016 | € 18.300 | 901 | 0.5% |
5RNG | Benzine Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | aug 2013 | jan 2015 | € 19.454 | 29 | < 0.1% |
5RRL | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | sep 2012 | jun 2014 | € 20.204 | 222 | 0.1% |
5RRN | Benzine Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | nov 2016 | dec 2018 | € 22.130 | 29 | < 0.1% |
5RSN | Benzine Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | jun 2015 | apr 2019 | € 21.233 | 644 | 0.4% |
5RTL | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | nov 2013 | nov 2015 | € 23.795 | 79 | < 0.1% |
5RU4 | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | nov 2014 | nov 2015 | € 20.179 | 31 | < 0.1% |
5RXA | Benzine / LPG LPG motor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | jun 2013 | jul 2016 | € 17.295 | 11.268 | 6.4% |
5RZ1 | Benzine Benzinemotor: 48 kW (65 pk) | sep 2014 | aug 2015 | € 18.884 | 10 | < 0.1% |
7R01 | Diesel Dieselmotor: 81 kW (110 pk) | sep 2016 | dec 2018 | € 26.315 | 90 | 0.1% |
7R04 | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | mei 2013 | mrt 2016 | € 19.870 | 103 | 0.1% |
7R0G | Benzine / LPG LPG motor: 54 kW (73 pk) Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | apr 2013 | aug 2015 | € 19.438 | 178 | 0.1% |
7R0J | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | sep 2015 | aug 2019 | € 22.501 | 2.990 | 1.7% |
7R22 | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | mei 2016 | apr 2018 | € 21.693 | 80 | < 0.1% |
7R2L | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | okt 2014 | jul 2015 | € 23.287 | 8 | < 0.1% |
7R40 | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | apr 2013 | apr 2016 | € 23.581 | 556 | 0.3% |
7R5A | Benzine / LPG LPG motor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | mrt 2013 | mrt 2016 | € 19.365 | 1.043 | 0.6% |
7RAA | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | jan 2014 | okt 2015 | € 20.117 | 198 | 0.1% |
7RB2 | Benzine / LPG LPG motor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | sep 2015 | dec 2018 | € 20.770 | 1.353 | 0.8% |
7RBF | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | dec 2015 | mei 2018 | € 22.228 | 26 | < 0.1% |
7RBJ | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | nov 2015 | jun 2019 | € 26.152 | 122 | 0.1% |
7RBU | Benzine / LPG LPG motor: 87 kW (118 pk) Benzinemotor: 87 kW (118 pk) | sep 2015 | mrt 2019 | € 23.505 | 1.437 | 0.8% |
7RD2 | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | feb 2016 | dec 2017 | € 20.170 | 15 | < 0.1% |
7RDF | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | okt 2016 | okt 2016 | € 23.264 | 1 | < 0.1% |
7RE2 | Benzine / CNG / LPG CNG motor: 66 kW (90 pk) LPG motor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | sep 2015 | jun 2019 | € 19.638 | 10.722 | 6.1% |
7REF | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | mrt 2016 | jul 2016 | € 21.909 | 6 | < 0.1% |
7RFL | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | mrt 2013 | nov 2015 | € 22.611 | 158 | 0.1% |
7RJJ | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | nov 2015 | apr 2018 | € 23.028 | 12 | < 0.1% |
7RJL | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | mrt 2013 | dec 2015 | € 21.184 | 6.504 | 3.7% |
7RKA | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | aug 2013 | apr 2015 | € 19.600 | 173 | 0.1% |
7RKJ | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | okt 2015 | jan 2019 | € 23.528 | 319 | 0.2% |
7RLA | Benzine / LPG LPG motor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | mrt 2013 | jul 2016 | € 18.572 | 6.341 | 3.6% |
7RN4 | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | okt 2013 | jul 2015 | € 23.663 | 10 | < 0.1% |
7RNG | Benzine Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | aug 2013 | sep 2015 | € 20.087 | 41 | < 0.1% |
7RPL | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | feb 2014 | sep 2015 | € 22.657 | 8 | < 0.1% |
7RRL | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | mrt 2013 | jan 2014 | € 20.769 | 156 | 0.1% |
7RRN | Benzine / LPG LPG motor: 54 kW (73 pk) Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | okt 2016 | okt 2018 | € 22.794 | 106 | 0.1% |
7RSN | Benzine Benzinemotor: 54 kW (73 pk) | aug 2015 | nov 2018 | € 22.247 | 149 | 0.1% |
7RTL | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | okt 2013 | aug 2015 | € 24.715 | 72 | < 0.1% |
B57J | Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | jan 1998 | mrt 1998 | - | 10 | < 0.1% |
BB05 | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | mrt 2001 | jun 2006 | € 14.920 | 133 | 0.1% |
BB07 | Diesel Dieselmotor: 48 kW (65 pk) | aug 2001 | jun 2004 | - | 11 | < 0.1% |
BB08 | Diesel Dieselmotor: 60 kW (82 pk) | nov 2002 | sep 2003 | - | 6 | < 0.1% |
BB0A | Benzine / LPG LPG motor: 43 kW (58 pk) Benzinemotor: 43 kW (58 pk) | mei 1998 | jan 2001 | - | 211 | 0.1% |
BB0C | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | apr 1998 | okt 2002 | - | 63 | < 0.1% |
BB0D | Benzine / LPG LPG motor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | apr 1998 | mei 2000 | - | 196 | 0.1% |
BB0E | Diesel Dieselmotor: 47 kW (64 pk) | feb 1999 | feb 1999 | - | 1 | < 0.1% |
BB0F | Benzine / LPG Benzinemotor: 43 kW (58 pk) Benzinemotor: 44 kW (60 pk) LPG motor: 43 kW (58 pk) | sep 1998 | mei 2004 | - | 125 | 0.1% |
BB0H | Benzine Benzinemotor: 79 kW (107 pk) | dec 2000 | jun 2004 | - | 29 | < 0.1% |
BB0L | Benzine / LPG Benzinemotor: 70 kW (95 pk) Benzinemotor: 72 kW (98 pk) LPG motor: 72 kW (98 pk) | jan 2000 | jan 2001 | - | 99 | 0.1% |
BB0P | Benzine / LPG LPG motor: 72 kW (98 pk) Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | dec 2000 | apr 2006 | - | 618 | 0.3% |
BB0S | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | mrt 1999 | mei 2001 | - | 245 | 0.1% |
BB0T | Benzine Benzinemotor: 79 kW (107 pk) | jan 2000 | mei 2001 | - | 47 | < 0.1% |
BB0U | Diesel Dieselmotor: 59 kW (80 pk) | feb 2000 | feb 2000 | - | 1 | < 0.1% |
BB0V | Diesel Dieselmotor: 59 kW (80 pk) | mrt 2001 | mrt 2001 | - | 2 | < 0.1% |
BB0W | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jun 2001 | okt 2005 | - | 1.187 | 0.7% |
BB1D | Benzine / LPG LPG motor: 79 kW (107 pk) Benzinemotor: 79 kW (107 pk) | jun 2001 | nov 2005 | - | 787 | 0.4% |
BB1K | Benzine / LPG LPG motor: 43 kW (58 pk) Benzinemotor: 43 kW (58 pk) | mrt 2001 | mei 2010 | € 12.528 | 301 | 0.2% |
BB1L | Benzine / LPG LPG motor: 72 kW (98 pk) Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | jun 2001 | aug 2008 | - | 1.153 | 0.7% |
BB2D | Benzine / LPG LPG motor: 43 kW (58 pk) Benzinemotor: 43 kW (58 pk) | jan 2004 | okt 2005 | - | 98 | 0.1% |
BB2G | Diesel Dieselmotor: 74 kW (101 pk) | sep 2005 | sep 2005 | - | 1 | < 0.1% |
BB2L | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | dec 2010 | apr 2012 | € 15.734 | 10 | < 0.1% |
BB2T | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jul 2004 | feb 2006 | € 15.815 | 145 | 0.1% |
BB2U | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | apr 2004 | jul 2010 | € 13.965 | 310 | 0.2% |
BB3K | Benzine / LPG Benzinemotor: 43 kW (58 pk) Benzinemotor: 44 kW (60 pk) LPG motor: 43 kW (58 pk) | nov 2009 | sep 2010 | € 14.726 | 2 | < 0.1% |
BB8M | Diesel Dieselmotor: 47 kW (64 pk) | jan 2008 | jan 2011 | € 20.065 | 8 | < 0.1% |
BB8N | Diesel Dieselmotor: 62 kW (84 pk) | feb 2010 | feb 2010 | € 19.753 | 1 | < 0.1% |
BBBM | Diesel Dieselmotor: 47 kW (64 pk) | sep 2007 | jan 2008 | - | 2 | < 0.1% |
BBCJ | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | jan 2007 | mrt 2007 | - | 4 | < 0.1% |
BBCL | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jun 2011 | jun 2011 | € 13.089 | 1 | < 0.1% |
BBCT | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jul 2004 | nov 2006 | - | 229 | 0.1% |
BBCU | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | mei 2004 | mrt 2009 | - | 844 | 0.5% |
BBEB | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jan 2001 | jun 2001 | - | 62 | < 0.1% |
BBR7 | Diesel Dieselmotor: 48 kW (65 pk) | jan 2005 | nov 2005 | € 16.495 | 6 | < 0.1% |
BBR8 | Diesel Dieselmotor: 60 kW (82 pk) | jan 2004 | jul 2005 | € 18.595 | 5 | < 0.1% |
BBTJ | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | sep 2006 | mrt 2007 | - | 4 | < 0.1% |
BD2 | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) Dieselmotor: 74 kW (101 pk) Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | jul 2019 | feb 2023 | € 23.512 | 169 | 0.1% |
BE2 | Benzine / LPG Benzinemotor: 48 kW (65 pk) Benzinemotor: 49 kW (67 pk) Benzinemotor: 53 kW (72 pk) Benzinemotor: 67 kW (91 pk) Benzinemotor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 96 kW (131 pk) Benzinemotor: 103 kW (140 pk) LPG motor: 74 kW (101 pk) | mei 2019 | sep 2024 | € 22.493 | 22.040 | 12.5% |
BG2 | Benzine / LPG Benzinemotor: 67 kW (91 pk) LPG motor: 74 kW (101 pk) | jun 2024 | aug 2024 | € 26.260 | 7 | < 0.1% |
BH2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 67 kW (91 pk) Benzinemotor: 69 kW (94 pk) Elektromotor(en): 36 kW (49 pk) Elektromotor(en): 45 kW (61 pk) Elektromotor(en): 51 kW (69 pk) | jun 2020 | sep 2024 | € 27.830 | 6.437 | 3.6% |
BR14 | Benzine / LPG LPG motor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 76 kW (103 pk) | mrt 2010 | mrt 2013 | € 16.862 | 1.317 | 0.7% |
BR19 | Benzine / LPG LPG motor: 65 kW (88 pk) Benzinemotor: 65 kW (88 pk) | okt 2005 | jul 2007 | € 16.158 | 93 | 0.1% |
BR1A | Benzine / LPG LPG motor: 72 kW (98 pk) Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | aug 2005 | sep 2009 | € 12.594 | 1.297 | 0.7% |
BR1B | Benzine / LPG LPG motor: 82 kW (111 pk) Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | aug 2005 | okt 2010 | € 20.778 | 938 | 0.5% |
BR1E | Benzine Benzinemotor: 58 kW (79 pk) | dec 2007 | jul 2010 | € 17.708 | 21 | < 0.1% |
BR1F | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) | sep 2005 | jan 2011 | € 20.174 | 43 | < 0.1% |
BR1G | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | sep 2005 | jul 2009 | € 22.084 | 89 | 0.1% |
BR1J | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | aug 2005 | mrt 2011 | € 14.936 | 6.023 | 3.4% |
BR1P | Benzine Benzinemotor: 74 kW (101 pk) | mei 2007 | aug 2010 | € 16.059 | 1.145 | 0.6% |
BR1R | Benzine Benzinemotor: 48 kW (65 pk) | jan 2006 | apr 2009 | - | 102 | 0.1% |
BR1S | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | nov 2010 | jan 2014 | € 15.266 | 1.768 | 1% |
BR26 | Benzine Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | dec 2010 | nov 2012 | € 21.430 | 19 | < 0.1% |
BR27 | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | mrt 2010 | sep 2011 | € 19.721 | 6 | < 0.1% |
BR2C | Diesel Dieselmotor: 76 kW (103 pk) | sep 2006 | okt 2008 | - | 5 | < 0.1% |
BR2H | Diesel Dieselmotor: 65 kW (88 pk) | jun 2010 | apr 2017 | € 17.114 | 3.056 | 1.7% |
BR2N | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) | nov 2006 | okt 2010 | € 21.320 | 14 | < 0.1% |
BR2V | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | mrt 2011 | jul 2012 | € 20.057 | 24 | < 0.1% |
BR3S | Benzine / LPG Benzinemotor: 55 kW (75 pk) LPG motor: 53 kW (72 pk) | nov 2011 | nov 2011 | € 14.801 | 1 | < 0.1% |
BR3U | Benzine / LPG Benzinemotor: 53 kW (72 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) LPG motor: 53 kW (72 pk) | mrt 2010 | jan 2011 | € 17.801 | 4 | < 0.1% |
BR9S | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | okt 2011 | nov 2013 | € 15.000 | 666 | 0.4% |
BRA0 | Benzine / LPG LPG motor: 94 kW (128 pk) Benzinemotor: 94 kW (128 pk) | mei 2009 | okt 2010 | € 20.840 | 136 | 0.1% |
BRA6 | Benzine / LPG LPG motor: 82 kW (111 pk) Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | sep 2010 | feb 2013 | € 21.082 | 192 | 0.1% |
BRA7 | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | jul 2010 | jul 2010 | € 22.520 | 1 | < 0.1% |
BRAC | Diesel Dieselmotor: 76 kW (103 pk) | sep 2006 | mei 2010 | € 22.915 | 8 | < 0.1% |
BRAH | Diesel Dieselmotor: 65 kW (88 pk) | nov 2010 | jun 2012 | € 25.036 | 3 | < 0.1% |
BRAN | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) | apr 2007 | okt 2009 | - | 3 | < 0.1% |
BRC4 | Benzine Benzinemotor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 76 kW (103 pk) | mrt 2010 | aug 2012 | € 18.831 | 638 | 0.4% |
BRC9 | Benzine Benzinemotor: 65 kW (88 pk) | okt 2005 | nov 2007 | € 19.375 | 13 | < 0.1% |
BRCA | Benzine / LPG LPG motor: 72 kW (98 pk) Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | sep 2005 | jul 2008 | € 18.575 | 974 | 0.6% |
BRCB | Benzine / LPG LPG motor: 82 kW (111 pk) Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | aug 2005 | jan 2011 | € 20.787 | 1.469 | 0.8% |
BRCC | Benzine Benzinemotor: 101 kW (137 pk) | nov 2006 | jul 2010 | - | 78 | < 0.1% |
BRCE | Benzine Benzinemotor: 58 kW (79 pk) | jan 2010 | jan 2010 | € 17.027 | 1 | < 0.1% |
BRCF | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) | feb 2006 | mrt 2010 | € 22.679 | 21 | < 0.1% |
BRCH | Diesel Dieselmotor: 78 kW (106 pk) | feb 2006 | mrt 2009 | - | 3 | < 0.1% |
BRCJ | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jun 2007 | apr 2011 | € 16.969 | 1.095 | 0.6% |
BRCK | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | mrt 2008 | mrt 2008 | - | 1 | < 0.1% |
BRCP | Benzine / LPG LPG motor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 74 kW (101 pk) | jun 2007 | sep 2010 | € 18.389 | 1.515 | 0.9% |
BRCS | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jan 2011 | nov 2012 | € 17.289 | 109 | 0.1% |
BRP3 | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | dec 2013 | aug 2014 | € 17.413 | 11 | < 0.1% |
BRR0 | Benzine Benzinemotor: 94 kW (128 pk) | mrt 2011 | feb 2012 | € 21.441 | 29 | < 0.1% |
C57J | Benzinemotor: 94 kW (128 pk) | okt 1997 | apr 1998 | - | 11 | < 0.1% |
C61A | Benzine Benzinemotor: 166 kW (226 pk) | mrt 2001 | mrt 2004 | - | 35 | < 0.1% |
C61U | Benzine Benzinemotor: 187 kW (254 pk) | mei 2003 | jan 2006 | - | 20 | < 0.1% |
CB05 | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | mrt 2001 | jan 2004 | - | 145 | 0.1% |
CB07 | Diesel Dieselmotor: 48 kW (65 pk) | jul 2001 | jun 2004 | - | 20 | < 0.1% |
CB08 | Diesel Dieselmotor: 60 kW (82 pk) | okt 2002 | jul 2003 | - | 4 | < 0.1% |
CB0A | Benzine / LPG LPG motor: 43 kW (58 pk) Benzinemotor: 43 kW (58 pk) | apr 1998 | jan 2001 | - | 515 | 0.3% |
CB0C | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | feb 1998 | sep 1999 | - | 87 | < 0.1% |
CB0D | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | jun 1998 | jul 2000 | - | 221 | 0.1% |
CB0E | Diesel Dieselmotor: 47 kW (64 pk) | aug 1998 | sep 1999 | - | 7 | < 0.1% |
CB0F | Benzine / LPG LPG motor: 43 kW (58 pk) Benzinemotor: 43 kW (58 pk) | okt 1998 | jul 2003 | € 9.856 | 156 | 0.1% |
CB0H | Benzine / LPG LPG motor: 79 kW (107 pk) Benzinemotor: 79 kW (107 pk) | jan 2001 | okt 2001 | - | 31 | < 0.1% |
CB0J | Diesel Dieselmotor: 47 kW (64 pk) | nov 1999 | apr 2001 | - | 6 | < 0.1% |
CB0L | Benzine / LPG LPG motor: 72 kW (98 pk) Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | jan 2000 | jul 2001 | - | 142 | 0.1% |
CB0M | Benzine / LPG LPG motor: 124 kW (169 pk) Benzinemotor: 124 kW (169 pk) | feb 2000 | sep 2001 | - | 133 | 0.1% |
CB0P | Benzine / LPG LPG motor: 72 kW (98 pk) Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | dec 2000 | dec 2006 | - | 729 | 0.4% |
CB0S | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | mrt 1999 | mei 2001 | - | 356 | 0.2% |
CB0T | Benzine / LPG LPG motor: 79 kW (107 pk) Benzinemotor: 79 kW (107 pk) | jan 1999 | mrt 2001 | - | 79 | < 0.1% |
CB0U | Diesel Dieselmotor: 59 kW (80 pk) | jun 2000 | jun 2000 | - | 2 | < 0.1% |
CB0W | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jan 2001 | aug 2006 | € 11.380 | 2.005 | 1.1% |
CB1C | Benzine Benzinemotor: 124 kW (169 pk) | dec 2000 | jun 2001 | - | 42 | < 0.1% |
CB1D | Benzine / LPG LPG motor: 79 kW (107 pk) Benzinemotor: 79 kW (107 pk) | jun 2001 | jul 2006 | - | 1.039 | 0.6% |
CB1K | Benzine / LPG LPG motor: 43 kW (58 pk) Benzinemotor: 43 kW (58 pk) | apr 2001 | mrt 2011 | € 11.434 | 987 | 0.6% |
CB1L | Benzine / LPG LPG motor: 72 kW (98 pk) Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | jun 2001 | okt 2008 | - | 1.125 | 0.6% |
CB1N | Benzine Benzinemotor: 124 kW (169 pk) | jul 2001 | mei 2005 | - | 144 | 0.1% |
CB1S | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | jan 2001 | jan 2001 | - | 1 | < 0.1% |
CB1T | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | okt 2001 | jan 2004 | - | 3 | < 0.1% |
CB22 | Benzine / LPG LPG motor: 132 kW (179 pk) Benzinemotor: 132 kW (179 pk) | feb 2004 | mrt 2006 | € 27.700 | 55 | < 0.1% |
CB2D | Benzine Benzinemotor: 43 kW (58 pk) | jan 2004 | nov 2005 | - | 161 | 0.1% |
CB2G | Diesel Dieselmotor: 74 kW (101 pk) | apr 2004 | jun 2005 | - | 3 | < 0.1% |
CB2L | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jan 2011 | sep 2012 | € 14.406 | 12 | < 0.1% |
CB2T | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | dec 2004 | nov 2005 | - | 58 | < 0.1% |
CB2U | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | mei 2004 | feb 2009 | - | 191 | 0.1% |
CB3K | Benzine / LPG Benzinemotor: 44 kW (60 pk) LPG motor: 43 kW (58 pk) | mrt 2006 | jun 2010 | € 8.855 | 2 | < 0.1% |
CB8M | Diesel Dieselmotor: 47 kW (64 pk) | aug 2007 | aug 2010 | € 17.357 | 2 | < 0.1% |
CBCJ | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | dec 2005 | okt 2006 | - | 6 | < 0.1% |
CBCL | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | mei 2012 | jul 2013 | € 16.737 | 2 | < 0.1% |
CBCT | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jul 2004 | dec 2006 | - | 492 | 0.3% |
CBCU | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jun 2004 | aug 2008 | - | 536 | 0.3% |
CBEB | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jan 2001 | jan 2002 | - | 67 | < 0.1% |
CBR7 | Diesel Dieselmotor: 48 kW (65 pk) | mrt 2004 | dec 2005 | € 16.695 | 21 | < 0.1% |
CBR8 | Diesel Dieselmotor: 60 kW (82 pk) | apr 2004 | mei 2005 | - | 4 | < 0.1% |
CBTJ | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | mrt 2006 | mrt 2007 | - | 2 | < 0.1% |
CR14 | Benzine / LPG LPG motor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 76 kW (103 pk) | mrt 2010 | okt 2012 | € 16.205 | 307 | 0.2% |
CR19 | Benzine Benzinemotor: 65 kW (88 pk) | okt 2005 | jul 2007 | € 9.522 | 33 | < 0.1% |
CR1A | Benzine / LPG LPG motor: 72 kW (98 pk) Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | aug 2005 | jul 2009 | - | 637 | 0.4% |
CR1B | Benzine / LPG LPG motor: 82 kW (111 pk) Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | sep 2005 | apr 2009 | € 19.935 | 347 | 0.2% |
CR1E | Benzine Benzinemotor: 58 kW (79 pk) | jul 2007 | feb 2010 | € 17.355 | 10 | < 0.1% |
CR1F | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) | jan 2006 | dec 2010 | € 20.425 | 14 | < 0.1% |
CR1G | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | dec 2005 | jun 2010 | € 19.873 | 24 | < 0.1% |
CR1H | Diesel Dieselmotor: 78 kW (106 pk) | jul 2006 | mrt 2007 | - | 2 | < 0.1% |
CR1J | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | aug 2005 | mrt 2011 | € 14.256 | 3.571 | 2% |
CR1N | Benzine Benzinemotor: 145 kW (197 pk) | jun 2006 | sep 2009 | € 29.808 | 172 | 0.1% |
CR1P | Benzine Benzinemotor: 74 kW (101 pk) | jun 2007 | jun 2010 | € 15.494 | 456 | 0.3% |
CR1R | Benzine / LPG LPG motor: 48 kW (65 pk) Benzinemotor: 48 kW (65 pk) | jan 2006 | sep 2009 | € 13.765 | 204 | 0.1% |
CR1S | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | nov 2010 | okt 2013 | € 14.501 | 456 | 0.3% |
CR26 | Benzine Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | mrt 2012 | mrt 2012 | € 20.540 | 1 | < 0.1% |
CR27 | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | jun 2010 | okt 2011 | € 19.185 | 3 | < 0.1% |
CR2C | Diesel Dieselmotor: 76 kW (103 pk) | jul 2008 | feb 2009 | - | 4 | < 0.1% |
CR2H | Diesel Dieselmotor: 65 kW (88 pk) | nov 2010 | nov 2012 | € 16.335 | 424 | 0.2% |
CR2N | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) | aug 2008 | feb 2010 | € 19.013 | 3 | < 0.1% |
CR2V | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | mrt 2011 | apr 2012 | € 18.342 | 10 | < 0.1% |
CR9S | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | feb 2012 | mrt 2014 | € 14.526 | 73 | < 0.1% |
CRA0 | Benzine / LPG LPG motor: 94 kW (128 pk) Benzinemotor: 94 kW (128 pk) | mei 2009 | mei 2011 | € 20.295 | 174 | 0.1% |
CRA6 | Benzine Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | okt 2010 | mei 2012 | € 20.289 | 35 | < 0.1% |
CRAC | Diesel Dieselmotor: 76 kW (103 pk) | jun 2006 | okt 2008 | - | 7 | < 0.1% |
CRAN | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) | mei 2008 | okt 2010 | € 22.453 | 6 | < 0.1% |
CRAS | Diesel Dieselmotor: 78 kW (106 pk) | jun 2011 | feb 2012 | € 26.398 | 2 | < 0.1% |
CRC4 | Benzine Benzinemotor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 76 kW (103 pk) | feb 2010 | aug 2012 | € 17.565 | 197 | 0.1% |
CRC9 | Benzine Benzinemotor: 65 kW (88 pk) | sep 2005 | jan 2008 | € 19.239 | 19 | < 0.1% |
CRCA | Benzine / LPG LPG motor: 72 kW (98 pk) Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | sep 2005 | sep 2009 | - | 973 | 0.6% |
CRCB | Benzine / LPG LPG motor: 82 kW (111 pk) Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | sep 2005 | nov 2010 | € 20.314 | 699 | 0.4% |
CRCC | Benzine Benzinemotor: 101 kW (137 pk) | dec 2006 | apr 2008 | - | 57 | < 0.1% |
CRCF | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) | jul 2006 | feb 2007 | - | 2 | < 0.1% |
CRCG | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | jul 2007 | jul 2007 | - | 1 | < 0.1% |
CRCH | Diesel Dieselmotor: 78 kW (106 pk) | jan 2006 | jan 2010 | € 23.916 | 5 | < 0.1% |
CRCJ | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jun 2007 | sep 2011 | € 16.225 | 584 | 0.3% |
CRCK | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | nov 2007 | okt 2008 | € 20.425 | 2 | < 0.1% |
CRCP | Benzine / LPG LPG motor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 74 kW (101 pk) | jun 2007 | sep 2010 | € 17.137 | 586 | 0.3% |
CRCS | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | nov 2010 | jul 2012 | € 16.233 | 28 | < 0.1% |
CRJN | Benzine Benzinemotor: 148 kW (201 pk) | apr 2009 | jul 2011 | € 28.401 | 93 | 0.1% |
CRK8 | Benzine / LPG LPG motor: 148 kW (201 pk) Benzinemotor: 148 kW (201 pk) | dec 2010 | feb 2013 | € 28.847 | 55 | < 0.1% |
CRP3 | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jan 2014 | jul 2014 | € 18.479 | 2 | < 0.1% |
CRR0 | Benzine Benzinemotor: 94 kW (128 pk) | mrt 2011 | aug 2012 | € 20.768 | 39 | < 0.1% |
KR14 | Benzine / LPG LPG motor: 74 kW (101 pk) LPG motor: 76 kW (103 pk) Benzinemotor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 76 kW (103 pk) | mrt 2010 | feb 2013 | € 17.789 | 1.099 | 0.6% |
KR1B | Benzine / LPG LPG motor: 82 kW (111 pk) Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | jan 2008 | sep 2009 | € 21.714 | 389 | 0.2% |
KR1E | Benzine Benzinemotor: 58 kW (79 pk) | apr 2009 | apr 2010 | € 19.198 | 5 | < 0.1% |
KR1F | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) | feb 2008 | jun 2010 | € 23.976 | 15 | < 0.1% |
KR1G | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | apr 2008 | okt 2009 | € 21.090 | 2 | < 0.1% |
KR1H | Diesel Dieselmotor: 78 kW (106 pk) | mrt 2009 | mrt 2009 | - | 1 | < 0.1% |
KR1J | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jan 2008 | feb 2011 | € 15.782 | 563 | 0.3% |
KR1P | Benzine / LPG LPG motor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 74 kW (101 pk) | jan 2008 | aug 2010 | € 17.172 | 1.578 | 0.9% |
KR1S | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | okt 2010 | feb 2013 | € 16.303 | 434 | 0.2% |
KR26 | Benzine Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | feb 2011 | apr 2012 | € 21.546 | 3 | < 0.1% |
KR27 | Diesel Dieselmotor: 50 kW (68 pk) | mrt 2010 | jul 2010 | € 20.083 | 4 | < 0.1% |
KR2C | Diesel Dieselmotor: 76 kW (103 pk) | jan 2009 | apr 2009 | - | 5 | < 0.1% |
KR2H | Diesel Dieselmotor: 65 kW (88 pk) | jan 2011 | sep 2013 | € 19.457 | 415 | 0.2% |
KR2N | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) | jan 2009 | okt 2010 | € 20.938 | 14 | < 0.1% |
KR2V | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | nov 2010 | jan 2013 | € 21.200 | 22 | < 0.1% |
KR9S | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jun 2012 | nov 2012 | € 15.958 | 73 | < 0.1% |
KRA0 | Benzine / LPG LPG motor: 94 kW (128 pk) Benzinemotor: 94 kW (128 pk) | jul 2009 | okt 2010 | € 21.394 | 32 | < 0.1% |
KRA6 | Benzine / LPG LPG motor: 82 kW (111 pk) Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | nov 2010 | aug 2012 | € 21.998 | 98 | 0.1% |
KRAC | Diesel Dieselmotor: 76 kW (103 pk) | sep 2009 | mei 2010 | € 23.710 | 4 | < 0.1% |
KRAH | Diesel Dieselmotor: 65 kW (88 pk) | mei 2011 | jun 2012 | € 20.358 | 4 | < 0.1% |
KRAN | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) | aug 2009 | mrt 2010 | € 22.910 | 4 | < 0.1% |
KRC4 | Benzine / LPG LPG motor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 76 kW (103 pk) | mrt 2010 | okt 2012 | € 19.669 | 643 | 0.4% |
KRCB | Benzine / LPG LPG motor: 82 kW (111 pk) Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | aug 2008 | jan 2011 | € 21.643 | 142 | 0.1% |
KRCE | Benzine Benzinemotor: 58 kW (79 pk) | aug 2010 | aug 2010 | € 21.626 | 1 | < 0.1% |
KRCF | Diesel Dieselmotor: 63 kW (86 pk) | feb 2009 | okt 2010 | € 22.310 | 2 | < 0.1% |
KRCJ | Benzine / LPG LPG motor: 55 kW (75 pk) Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | mei 2009 | feb 2011 | € 17.429 | 38 | < 0.1% |
KRCP | Benzine / LPG LPG motor: 74 kW (101 pk) Benzinemotor: 74 kW (101 pk) | aug 2008 | dec 2010 | € 19.172 | 412 | 0.2% |
KRCS | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | nov 2010 | jun 2012 | € 17.925 | 46 | < 0.1% |
LB2U | Benzine Benzinemotor: 55 kW (75 pk) | jan 2007 | okt 2007 | - | 2 | < 0.1% |
Onbekend | 1.931 | 1.1% | ||||
Totaal | 176.654 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 28
1 van 28
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
X-447-HP | 10 september 2024 2023 Geïmporteerd | CLIO - RJA - BE2 € 28.555 | Benzine Motor (1 liter): 67 kW (91 pk) |
GKV-71-R | 10 september 2024 2023 Geïmporteerd | CLIO - RJA - BE2 € 26.599 | Benzine Motor (1.3 liter): 103 kW (140 pk) |
GKP-02-N | 10 september 2024 2019 Geïmporteerd | CLIO - R - 00BE2 € 18.795 | Benzine Motor (0.9 liter): 66 kW (90 pk) |
GKN-93-V | 10 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 30.220 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
GKL-46-L | 10 september 2024 2002 Geïmporteerd | CLIO - CB1K Onbekend | Benzine Motor (1.1 liter): 43 kW (58 pk) |
GKH-95-Z | 10 september 2024 2024 | CLIO - RJA - BE2 € 23.620 | Benzine Motor (1 liter): 67 kW (91 pk) |
GKH-64-Z | 10 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 27.369 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
GKH-63-B | 10 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 31.819 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
GKD-74-L | 10 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 25.520 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
GJB-82-B | 10 september 2024 2023 Geïmporteerd | CLIO - RJA - BE2 € 25.476 | Benzine Motor (1 liter): 67 kW (91 pk) |
GKR-47-S | 9 september 2024 2020 Geïmporteerd | CLIO - RJA - BE2 € 24.195 | Benzine Motor (1.3 liter): 96 kW (131 pk) |
GKK-35-F | 9 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 26.919 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
GKH-88-B | 9 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 30.720 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
GKH-87-B | 9 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 30.720 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
GKD-34-L | 9 september 2024 2024 | CLIO - RJA - BE2 € 23.120 | Benzine Motor (1 liter): 67 kW (91 pk) |
GKD-13-J | 9 september 2024 2021 Geïmporteerd | CLIO (E-TECH HYBRID) - RJA - BH2 € 24.589 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 67 kW (91 pk) Elektromotor(s): 36 kW (49 pk) |
GKD-02-N | 9 september 2024 2024 | CLIO - RJA - BE2 € 26.219 | Benzine Motor (1 liter): 67 kW (91 pk) |
GJZ-20-P | 9 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 26.519 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
GJZ-08-R | 9 september 2024 2024 | CLIO - RJA - BE2 € 23.120 | Benzine Motor (1 liter): 67 kW (91 pk) |
GJZ-07-R | 9 september 2024 2024 | CLIO - RJA - BE2 € 23.120 | Benzine Motor (1 liter): 67 kW (91 pk) |
GJX-92-B | 9 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 30.319 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
GJR-55-Z | 9 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 26.219 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
GJN-67-T | 9 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 25.920 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
GJJ-85-N | 9 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 25.720 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
GJJ-84-N | 9 september 2024 2024 | CLIO E-TECH HYBRID - RJA - BH2 € 26.120 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 69 kW (94 pk) Elektromotor(s): 51 kW (69 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Renault ClioGoogle op afbeeldingen van de Renault Clio
Google op reviews van de Renault Clio
Renault Clio Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Autotest: Renault Clio 2.0 Dynamique S
Autotest: Renault Sport Clio F1 Team
Autotest: Renault Clio Estate 1.5 dCi Corporate Sport
Autotest: Renault Clio RS Cup
Autotest: Renault Clio GT 1.6 16V 128 3-deurs
Autotest: Renault Clio 2.0 16V RS Gordini
Richard Hammond in de Renault Clio V6 Nederland
Renault Clio Energy TCe 90 - Autotest - Flinke dosis karakter
Renault Clio dCi 90 Expression
De Renault Clio RS 200 EDC - test en specificaties Nederland
Renault Clio Estate 1.5 dCi 90 - Testdrive Nederland
Renault Clio E-Tech Full Hybrid 145 Esprit Alpine review (2023)
Evolutie van de Renault Clio RS - de eerste tegen de laatste
Renault Clio TCe 120 Intens - Autotest en specificaties - Nog lang niet moe
Autoblog.nl
Renault Clio
Autoreview.nl
Renault Clio: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
Renault Clio op lpg een slimme koop? Hoe rijden op goedkope lpg duur gaat uitpakken
TEST Renault Clio E-Tech Hybrid 145 (2023): is dit de laatste ronde voor de Clio?
Review: Renault Clio E-Tech Full Hybrid (2023) – waarom dit misschien wel de laatste Clio ooit is (update: prijzen)
“Ook Renault Clio verdwijnt als uitstootregels 2025 streng blijven”
Renault Clio facelift (2023): dit zijn de 3 grootste veranderingen
Aankooptips Renault Clio occasion: uitvoeringen, problemen, prijzen
Wist je dat de Renault Clio genoemd is naar een god?
Eerste review: Renault Clio Hybrid E-Tech (2020)
Eerste review Renault Clio
Nieuwe Renault Clio: vanaf 100 pk en 17.190 euro
Dit is de nieuwe Renault Clio. Echt waar!
Autotest: Renault Clio IV RS
Renault Clio Estate
Autovisie.nl
Zie hoe Renault Clio RS over de kop slaat tijdens trackday
Alles over Renault Clio
Dit is het daadwerkelijke verbruik van de Renault Clio
Je raadt nooit welke auto dit is! Tip: Geen Renault Clio
Bijzondere occasion: Renault Clio V6 met torenhoge kilometerstand
Deze vernieuwde Renault Clio kan zomaar een van de laatste zijn
Duik in de prijslijst: Renault Clio, wat kosten de opties?
Renault gaat Clio RS vervangen door gepeperde Zoe RS
Gelimiteerd en genummerd, Renault Clio R.S. 18
De nieuwe Renault Clio, nu van alle kanten
Nieuwe Renault Clio: dit is het interieur!
Renault Clio maakt zich op voor tweede ronde
"Aan sensaties geen gebrek in de Renault Clio V6"
Volgende Renault Clio vormt startpunt gerestyled wybertje
Autoweek.nl
Renault Clio - nieuws, informatie en prijzen
Autozine.nl
Autotest: Renault Clio
Autotest: Renault Clio (1998 - 2005)
Autotest: Renault Clio (2005 - 2012)
Autotest: Renault Clio Estate (2008 - 2013)
Autotest: Renault Clio RS
Autotest: Renault Clio Estate
Autotest: Renault Clio (2012 - 2019)
Autotest: Renault Clio Estate
Autotest: Renault Clio RS
Autotest: Renault Clio (2012 - 2019)
Autotest: Renault Clio Williams
Autotest: Renault Clio
Autotest: Renault Clio
Onze database is bijgewerkt tot 10 september 2024.