GBV-64-N
Er rijden momenteel 134.825 BMW 3-Serie's rond in Nederland. Deze blauwe 3-Serie komt uit het jaar 2021 en is nu 3 jaren, 5 maanden en 12 dagen oud. De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 22 augustus 2024, dus sinds 22 dagen. Deze personenauto rijdt op elektriciteit & benzine, oftewel een Benzine (Plug-in Hybride) en heeft 5 zitplaatsen.
Gefeliciteerd nieuwe eigenaar!
Van deze BMW 330E stationwagen rijden er in dezelfde variant (6N31) nog 1.366 voertuigen rond. Deze zijn geproduceerd tussen juli 2020 en oktober 2022. De nieuwwaarde ligt tussen de € 51.000 en € 96.559, waarbij de gemiddelde aanschafwaarde op € 65.864 uitkomt. De nieuwwaarde van deze 330E bedraagt € 489.219 incl. BTW en BPM, daardoor is deze BMW 330E € 423.355 duurder dan gemiddeld.
Het voertuig is geïmporteerd op 22 augustus 2024. Het voertuig was toen 3 jaren, 4 maanden en 20 dagen oud.
Bekijk ook alle BMW 3-Serie voertuigen in Nederland, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
BMW 330E | 2021
Voertuigsoort | Personenauto |
Merk | BMW |
Handelsbenaming | 330E |
Lengte | 4,71 m |
Breedte | 1,83 m |
Hoogte | 1,44 m |
Kleur | BLAUW |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal deuren | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Topsnelheid | 230 km/uur |
0 km (langzaam) (zeer snel) 300 km | |
Nieuwprijs | € 489.219 |
Bruto BPM | € 983 |
Inrichting | stationwagen |
Motor
Vermogen | Elektromotor(en): 83 kW (113 pk) Verbrandingsmotor: 135 kW (184 pk) |
Continue vermogen | 135 kW |
Brandstof | Elektriciteit & Benzine, oftewel een Benzine (Plug-in Hybride) |
Motorcode(s) | B48B20A |
Werking motor(en) | Elektrische ontsteking, viertakt |
Aantal cilinders | 4 stuks |
Cilinderinhoud | 1998cc (2,0 liter motor) |
Transmissie | Automatisch |
Aantal versnellingen | 8 |
Bouwjaar, apk, verzekering
Bouwjaar | 1 april 2021 |
Leeftijd | 3 jaren, 5 maanden en 12 dagen |
0 jaar (jong) (oud) 20 jaar | |
Laatste tenaamstelling | 22 augustus 2024 |
De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 22 dagen. Gefeliciteerd nieuwe eigenaar! | |
Geïmporteerd | Ja, geïmporteerd op 22 augustus 2024. Het voertuig was toen 3 jaren, 4 maanden en 20 dagen oud. |
Voertuig verzekerd | Ja |
Taxi | Nee |
Openstaande terugroep actie | Nee |
Geldigheid APK | Dit voertuig is APK gekeurd tot 1 april 2025. Het voertuig moet over 6 maanden en 16 dagen gekeurd zijn. |
Gewichten
Massa ledig voertuig | 1.805 kg |
Massa rijklaar | 1.905 kg |
0 kg (licht) (zwaar) 3000 kg | |
Toegestane maximum massa inzittenden + bagage | 450 kg |
Toegestane maximum massa voertuig (= lege gewicht voertuig + laadvermogen) | 2.355 kg |
Technische max massa voertuig | 2.355 kg |
Maximum massa samenstelling | 3.855 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (voor) | 1.050 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (voor) | 1.050 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (achter) | 1.380 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (achter) | 1.380 kg |
Gewichten voor aanhanger
Maximale kogeldruk | onbekend |
Maximum massa trekken ongeremd | 750 kg |
Maximum massa trekken geremd | 1.500 kg |
Wanneer je alleen het B-rijbewijs hebt, mag je met dit voertuig een geremde aanhanger, caravan of vouwwagen incl. belading tot 1.145 kg trekken en ongeremd tot 750 kg.
Met een BE-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 3.500 kg inclusief belading, maar met dit voertuig mag je een geremde aanhanger tot 1.500 kg trekken.
Met het B-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 750 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading). Of een aanhanger trekken van meer dan 750 kg als de auto en de aanhanger samen niet boven de 3.500 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading) uitkomen.
Overig
Aantal assen 2 | |
Vierwielaandrijving (4x4) Nee | |
Wielbasis (afstand tussen de voor- en achter as) 2,85 m | |
Spoorbreedte (afstand tussen de wielen) 1,57 m (voor) / 1,57 m (achter) | |
Europese voertuigcategorie M1 | |
Type G3K | |
Variant 6N31 | |
Uitvoering IAW50700 | |
Typegoedkeuringsnummer e1*2007/46*2017*04 | |
Plaats chassisnummer Onbekend |
Tellerstand & tenaamstellen
Laatste registratie jaar tellerstand | 2024 |
Tellerstandoordeel | Geen oordeel |
Tenaamstellen mogelijk | Ja |
Milieu
CO2 Emissie gewogen gecombineerd (WLTP) 36 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
CO2 Emissie gewogen gecombineerd (NEDC) 40 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
Emissieklasse EURO 6 / EURO 6 AP | EURO 6 (nieuwer) (ouder) EURO 0 |
Label Onbekend | |
Klasse Hybride Elektrisch Voertuig OVC-HEV | |
Milieuklasse EG Goedkeuring (Lichte voertuigen) 715/2007*2018/1832AP |
Vergeet ook niet alle BMW 3-Serie voertuigen in Nederland te bekijken.
Kentekenburen van GBV-64-N - Voertuigen met sterk overeenkomende kentekens
Oh zo nutteloos, maar wel leuk om te weten. Bekijk hieronder kentekens die bijna gelijk zijn aan
GBV-64-N
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Merk | Model | Inrichting | Kleur | Nieuwwaarde | Op kenteken gezet in NL | Leeftijd voertuig |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GBV-60-N | Audi | Q2 | Stationwagen | € 48.500 | 25-06-2024 | 3,5 jaar | |
GBV-62-N | Adria | Twin 640 SGX | Kampeerwagen | € 59.198 | 28-06-2024 | 3,6 jaar | |
GBV-63-N | Toyota | Yaris | Hatchback | € 27.476 | 04-07-2024 | 1,2 jaar | |
GBV-64-B | Citroën | C3 | Hatchback | Onbekend | 16-06-2024 | 14,9 jaar | |
GBV-64-D | Peugeot | Boxer | Kampeerwagen | € 46.216 | 30-10-2013 | 10,9 jaar | |
GBV-64-F | Land Rover | Range Rover Evoque | Stationwagen | € 71.514 | 22-06-2024 | 2,4 jaar | |
GBV-64-H | Citroën | C3 Aircross | MPV | € 29.154 | 24-06-2024 | 2,4 jaar | |
GBV-64-J | Volkswagen | Golf | Stationwagen | € 39.822 | 19-07-2024 | 4,9 jaar | |
GBV-64-K | Ford | Puma | MPV | € 30.255 | 15-08-2024 | 3,7 jaar | |
GBV-64-N | BMW | 3-Serie | Stationwagen | € 489.219 | 22-08-2024 | 3,5 jaar | |
GBV-64-R | Tesla | Model Y | MPV | € 48.490 | 21-06-2024 | 0,2 jaar | |
GBV-64-S | Tesla | Model 3 | Sedan | € 40.990 | 24-06-2024 | 0,2 jaar | |
GBV-64-T | Renault | Zoe | Hatchback | € 32.470 | 18-06-2024 | 3,2 jaar | |
GBV-64-V | Peugeot | 208 | Hatchback | € 38.899 | 26-06-2024 | 0,2 jaar | |
GBV-64-X | Tesla | Model Y | MPV | € 46.640 | 25-06-2024 | 0,2 jaar | |
GBV-64-Z | Tesla | Model Y | MPV | € 53.890 | 24-06-2024 | 0,2 jaar | |
GBV-65-N | Toyota | Yaris | Hatchback | € 27.476 | 21-06-2024 | 1,2 jaar | |
GBV-66-N | Toyota | Yaris | Hatchback | € 27.476 | 21-06-2024 | 1,2 jaar | |
GBV-67-N | Toyota | Yaris Cross | Hatchback | € 34.823 | 27-06-2024 | 1 jaar | |
GBV-68-N | Toyota | Yaris Cross | Hatchback | € 34.823 | 18-07-2024 | 1,2 jaar | |
GBV-69-N | Toyota | Yaris Cross | Hatchback | € 34.823 | 28-06-2024 | 1 jaar |
Personenauto's met ongeveer dezelfde afmeting, prijsklasse en/of gewicht
Hieronder staan personenauto modellen met ongeveer dezelfde prijsklasse van rond de € 65.864 en/of een afmeting van 471 x 183 cm en/of een gewicht van ± 1.805 kg.
Swipe voor complete tabel
Merk + Model | Gemiddelde nieuwwaarde | Lengte | Breedte | Gewicht |
---|---|---|---|---|
Volvo XC60 | € 63.000 | 464 cm | 189 cm | 1.700 kg |
Volvo V60 | € 64.800 | 476 cm | 187 cm | 1.970 kg |
Audi Q5 | € 70.500 | 465 cm | 191 cm | 1.760 kg |
Mercedes-Benz C-klasse | € 65.500 | 479 cm | 190 cm | 1.990 kg |
Volvo XC70 | € 65.900 | 480 cm | 188 cm | 1.760 kg |
Audi A5 | € 70.200 | 468 cm | 185 cm | 1.670 kg |
Mazda CX-60 | € 64.100 | 474 cm | 189 cm | 1.970 kg |
Mercedes-Benz GLC | € 69.200 | 475 cm | 193 cm | 1.920 kg |
Lexus NX 300h | € 66.200 | 464 cm | 185 cm | 1.760 kg |
Alfa Romeo Stelvio | € 71.200 | 469 cm | 190 cm | 1.640 kg |
Volvo V60 Cross Country | € 67.200 | 478 cm | 189 cm | 1.780 kg |
Kia EV6 | € 59.500 | 468 cm | 188 cm | 1.880 kg |
Mercedes-Benz CLA | € 59.700 | 470 cm | 186 cm | 1.630 kg |
Nissan X-Trail | € 61.300 | 468 cm | 184 cm | 1.800 kg |
Mercedes-Benz E-klasse | € 67.100 | 475 cm | 179 cm | 1.710 kg |
Audi A4 Allroad | € 68.300 | 478 cm | 184 cm | 1.640 kg |
Lexus RX 300 | € 70.100 | 478 cm | 185 cm | 1.810 kg |
Honda CR-V | € 62.800 | 471 cm | 187 cm | 1.890 kg |
Jeep Cherokee | € 63.600 | 462 cm | 187 cm | 1.850 kg |
Kia Sorento | € 64.600 | 479 cm | 189 cm | 1.830 kg |
Lexus IS 250c | € 68.100 | 464 cm | 180 cm | 1.710 kg |
Volvo S60 | € 66.600 | 476 cm | 185 cm | 1.940 kg |
Renault Espace | € 62.200 | 476 cm | 189 cm | 1.750 kg |
Lexus RC 300h | € 59.700 | 470 cm | 184 cm | 1.710 kg |
Toyota Land Cruiser | € 66.400 | 472 cm | 186 cm | 1.930 kg |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de BMW 3-SerieGoogle op afbeeldingen van de BMW 3-Serie
Google op reviews van de BMW 3-Serie
BMW 3-Serie Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Autotest: BMW 320d EfficientDynamics Edition
BMW 3-serie en Tegendraadse rivalen - Test Nederland
Autoblog.nl
BMW 3 Serie
Autoreview.nl
BMW 3-serie: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
BMW 3-serie (2024) krijgt een tweede, onzichtbare facelift (met één belangrijke wijziging)
Aankoopadvies tweedehands BMW 3-serie (F30/F31): problemen, betrouwbaarheid en uitvoeringen
Aankooptips BMW 3-serie E90 occasion: uitvoeringen en betrouwbaarheid (let op dieselproblemen)
Nu is het officieel: elektrische BMW i4 beter dan 3-serie met verbrandingsmotor
Gefacelifte BMW 3-serie heeft 'glazen' dashboard uit de elektrische i4
TEST Waarom je gek bent als je een Mercedes C-klasse of BMW 3-serie zónder stekker bestelt
De nieuwe BMW i3 is geen gek stekkerkarretje meer, maar een elektrische 3-serie
Gaat de elektrische BMW 3-serie misschien i3 heten?
Eerste review BMW 3-Serie Touring (2019)
BMW 3 Serie Touring is aan de prijs
Nieuwe BMW 3-serie Touring: 15 liter meer bagageruimte dan de Mercedes C Estate
Test BMW 3-serie
Autotest | BMW 3-serie
Autovisie.nl
BMW 3 serie nieuws, testen en reviews door de redactie van Autovisie.nl
Duik in de prijslijst: de vernieuwde BMW 3 Serie
Er verandert gelukkig weinig aan de vernieuwde BMW 3-Serie
Eerste nieuwe elektro-BMW wordt een 3-Serie
BMW 3 Serie is niet meer de meest gezochte occasion in Europa
De ultieme alleskunner - Test: BMW 3-Serie Touring - VIDEO
Duik in de prijslijst: duurste opties BMW 3 Serie
Nieuwe BMW 3 Serie Touring stuurt nog strakker
BMW Grille Iconic Glow binnenkort ook voor 3 Serie
BMW 3 Serie in extra large verpakking
Patenttekeningen van de nieuwe BMW 3 Serie Touring gelekt
BMW 3 Serie Touring gaat niet naar de Verenigde Staten
BMW onthult plug-in hybride 330e... en 3 Serie-prijzen
Geen opvolger voor BMW 3 Serie GT
Autoweek.nl
BMW 3-serie - nieuws, informatie en prijzen
BMW 3-serie GT - nieuws, informatie en prijzen
Autozine.nl
Autotest: BMW M3
Autotest: BMW M3
Autotest: BMW 3-Serie Cabrio
Autotest: BMW 3-Serie Touring (2005 - 2012)
Autotest: BMW 3-Serie Coupe
Autotest: BMW 3-Serie Touring (2012 - 2019)
Autotest: BMW 3-Serie GT
Autotest: BMW 3-Serie (2005 - 2012)
Autotest: BMW 3-Serie (2012 - 2018)
Onze database is bijgewerkt tot 10 september 2024.