BMW 1-Serie
In Nederland rijden er van de BMW 1-Serie momenteel 71.610 rond als personenauto. Daarnaast is er ook nog 1 driewielig motorrijtuig. Totaal zijn er dus 71.611 1-Serie-voertuigen. BMW heeft 582.105 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De 1-Serie heeft hierdoor een marktaandeel van 12.3% binnen alle modellen van BMW. De carrosserie is ingedeeld als stationwagen (64%), hatchback (30%), cabriolet (4%) en overig (2%).
Bekijk de aandrijvingen van de 1-Serie in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 62.450 | 87.2% |
Diesel | 8.839 | 12.3% |
Overige | 321 | 0.4% |
De BMW 1-Serie: een compacte krachtpatser
De BMW 1-Serie is een compacte auto die sinds 2004 op de markt is en sindsdien een trouwe schare fans heeft opgebouwd. Met zijn sportieve design, krachtige motoren en uitstekende rijeigenschappen is de 1-Serie een populaire keuze voor liefhebbers van compacte auto's die toch niet willen inleveren op prestaties en luxe.
Design
Het design van de BMW 1-Serie is typisch BMW: strakke lijnen, een sportieve uitstraling en een dynamische vormgeving. De auto heeft een stoere voorkant met de kenmerkende dubbele niergrille en scherpe koplampen. De achterkant van de auto is breed en gespierd, met brede achterlichten en een stoere uitlaat.
Het interieur van de 1-Serie is luxe en comfortabel, met hoogwaardige materialen en een strak design. De stoelen zijn ergonomisch gevormd en bieden veel steun, ook tijdens lange ritten. Het dashboard is overzichtelijk en goed georganiseerd, met alle knoppen en schakelaars binnen handbereik.
Motoren en prestaties
Een van de grote pluspunten van de BMW 1-Serie zijn de krachtige motoren die worden aangeboden. Er zijn verschillende benzine- en dieselmotoren beschikbaar, variërend van 116 pk tot maar liefst 306 pk. De motoren zijn allemaal voorzien van de nieuwste technologieën op het gebied van brandstofefficiëntie en prestaties, waardoor de 1-Serie zowel snel als zuinig is.
De 1-Serie is voorzien van achterwielaandrijving, wat zorgt voor een sportieve en dynamische rijervaring. De auto ligt stabiel op de weg en reageert direct op stuurinput, waardoor hij zich moeiteloos door bochten laat sturen. De optionele adaptieve dempers zorgen voor een comfortabele rit, zelfs op hobbelige wegen.
Uitrusting en technologie
De BMW 1-Serie is voorzien van een uitgebreide uitrusting en de nieuwste technologische snufjes. Standaard is de auto onder andere voorzien van airconditioning, elektrisch bedienbare ramen, een audiosysteem en een boordcomputer. Optioneel zijn er verschillende pakketten beschikbaar met extra luxe en comfort, zoals een navigatiesysteem, een head-up display en adaptieve cruise control.
Op het gebied van veiligheid scoort de BMW 1-Serie ook goed. De auto is voorzien van verschillende veiligheidssystemen, zoals ABS, ESP, airbags en een noodremsysteem. Optioneel zijn er nog meer geavanceerde systemen beschikbaar, zoals een dodehoekassistent, rijstrookassistent en verkeersbordherkenning.
Concurrentie
De BMW 1-Serie heeft verschillende concurrenten in het compacte segment, zoals de Audi A3, Mercedes A-Klasse en Volkswagen Golf. Deze auto's bieden allemaal vergelijkbare prestaties en luxe, maar de 1-Serie onderscheidt zich door zijn sportieve karakter en dynamische rijgedrag.
Prijs en beschikbaarheid
De BMW 1-Serie is verkrijgbaar vanaf een prijs van ongeveer €30.000 en is leverbaar in verschillende uitvoeringen en motorvarianten. De auto is te koop bij de BMW-dealer en via verschillende lease- en financieringsmogelijkheden.
Vergeet ook niet de BMW merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal BMW 1-Serie's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren 1-Serie's
Wanneer een nieuwe BMW 1-Serie voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte BMW 1-Serie personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een BMW 1-Serie.
De gemiddelde nieuwwaarde van de BMW 1-Serie komt daarmee uit op 37.885 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een BMW 1-Serie in Nederland zijn Zwart (27.309 stuks / 38%), Grijs (20.318 stuks / 28%), Wit (10.761 stuks / 15%) en Blauw (9.185 stuks / 13%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Zwart | 27.309 | 38% |
Grijs | 20.318 | 28% |
Wit | 10.761 | 15% |
Blauw | 9.185 | 13% |
Bruin | 1.663 | 2% |
Rood | 1.362 | 2% |
Oranje | 535 | 1% |
Groen | 257 | < 1% |
Creme | 69 | < 1% |
Beige | 67 | < 1% |
Geel | 61 | < 1% |
Paars | 13 | < 1% |
? Onbekend | 10 | < 1% |
25.940 van de 71.610 personenauto's zijn geïmporteerd
Dat is behoorlijk deel, namelijk (36.2%) komt dus uit het buitenland. De meeste import BMW 1-Serie's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vaak betreft het duurdere modellen die geïmporteerd worden (met een relatief hoge BPM in Nederland). Maar ook kan het heel voordelig zijn voor een particulier of handelaar om een jong gebruikte middenklasser te importeren.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de BMW 1-Serie.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
1ER REIHE | 27.311 | 38.1% |
118I | 21.185 | 29.6% |
116I | 9.234 | 12.9% |
120I | 2.855 | 4% |
118D | 1.632 | 2.3% |
116D | 1.503 | 2.1% |
114I | 1.423 | 2% |
1 SERIES | 791 | 1.1% |
M135I XDRIVE | 671 | 0.9% |
116ED | 658 | 0.9% |
120D | 654 | 0.9% |
116D EFFICIENT DYNAMICS | 586 | 0.8% |
M140I | 367 | 0.5% |
125I | 352 | 0.5% |
M135I | 287 | 0.4% |
1602 | 275 | 0.4% |
128TI | 240 | 0.3% |
1502 | 188 | 0.3% |
M140I XDRIVE | 172 | 0.2% |
130I | 162 | 0.2% |
125D | 121 | 0.2% |
120 | 118 | 0.2% |
1ER REIHE M COUPE | 99 | 0.1% |
120D XDRIVE | 97 | 0.1% |
1802 | 90 | 0.1% |
OVERIG | 539 | 0.8% |
71.610 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de BMW 1-Serie.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
1A11 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | jun 2011 | aug 2016 | € 34.095 | 6.305 | 8.8% |
1A31 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | jul 2011 | mei 2015 | € 41.978 | 1.604 | 2.2% |
1A51 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | mrt 2012 | feb 2015 | € 49.439 | 88 | 0.1% |
1B51 | Diesel Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2013 | jan 2015 | € 49.257 | 15 | < 0.1% |
1B71 | Benzine Benzinemotor: 235 kW (320 pk) | jul 2012 | feb 2015 | € 64.411 | 144 | 0.2% |
1B72 | Benzine Benzinemotor: 235 kW (320 pk) | okt 2012 | okt 2012 | € 72.407 | 1 | < 0.1% |
1B91 | Benzine Benzinemotor: 235 kW (320 pk) | nov 2012 | apr 2015 | € 67.092 | 153 | 0.2% |
1C11 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | jul 2011 | jun 2015 | € 40.581 | 645 | 0.9% |
1C31 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) Dieselmotor: 147 kW (200 pk) | aug 2011 | apr 2015 | € 47.985 | 349 | 0.5% |
1C51 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | mrt 2012 | mei 2015 | € 54.576 | 77 | 0.1% |
1C71 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | sep 2011 | mei 2015 | € 37.053 | 560 | 0.8% |
1C91 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | mrt 2012 | jul 2015 | € 33.731 | 778 | 1.1% |
1D11 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | aug 2012 | aug 2015 | € 33.890 | 679 | 0.9% |
1D31 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | nov 2012 | jun 2015 | € 39.568 | 96 | 0.1% |
1D51 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | sep 2012 | aug 2015 | € 49.871 | 31 | < 0.1% |
1E11 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | sep 2012 | apr 2015 | € 40.896 | 54 | 0.1% |
1E31 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2013 | jun 2015 | € 47.391 | 23 | < 0.1% |
1E51 | Diesel Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | nov 2012 | mei 2013 | € 51.283 | 2 | < 0.1% |
1E71 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | okt 2012 | jun 2014 | € 54.140 | 11 | < 0.1% |
1N11 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | sep 2012 | apr 2015 | € 36.283 | 46 | 0.1% |
1N31 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | aug 2012 | jun 2015 | € 33.255 | 130 | 0.2% |
1N51 | Diesel Dieselmotor: 70 kW (95 pk) | feb 2013 | feb 2015 | € 33.661 | 8 | < 0.1% |
1N71 | Benzine Benzinemotor: 235 kW (320 pk) | jul 2012 | apr 2015 | € 63.455 | 84 | 0.1% |
1N91 | Benzine Benzinemotor: 235 kW (320 pk) | nov 2012 | jul 2014 | € 67.695 | 45 | 0.1% |
1P11 | Benzine Benzinemotor: 75 kW (102 pk) | aug 2012 | aug 2015 | € 30.321 | 556 | 0.8% |
1P51 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | jul 2015 | feb 2020 | € 35.729 | 535 | 0.7% |
1P91 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | nov 2016 | mei 2019 | € 70.422 | 14 | < 0.1% |
1R11 | Benzine Benzinemotor: 75 kW (102 pk) | jul 2012 | okt 2016 | € 30.047 | 1.561 | 2.2% |
1R51 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | mei 2015 | jul 2020 | € 37.124 | 7.055 | 9.9% |
1R91 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | mrt 2016 | jul 2019 | € 70.043 | 171 | 0.2% |
1S11 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2016 | apr 2020 | € 45.124 | 790 | 1.1% |
1S31 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | jun 2016 | dec 2019 | € 52.321 | 115 | 0.2% |
1S51 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | mrt 2015 | okt 2019 | € 42.575 | 548 | 0.8% |
1S71 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2015 | jun 2019 | € 49.506 | 185 | 0.3% |
1S91 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | jul 2016 | jul 2020 | € 65.792 | 319 | 0.4% |
1S92 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | jun 2016 | jul 2019 | € 61.365 | 2 | < 0.1% |
1T11 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2015 | jul 2019 | € 54.901 | 44 | 0.1% |
1T31 | Diesel Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | mrt 2015 | feb 2019 | € 57.612 | 41 | 0.1% |
1T51 | Diesel Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | jan 2014 | mrt 2015 | € 45.493 | 6 | < 0.1% |
1T91 | Diesel Dieselmotor: 70 kW (95 pk) | nov 2012 | mrt 2015 | € 33.305 | 43 | 0.1% |
1U51 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | nov 2015 | apr 2018 | € 48.315 | 6 | < 0.1% |
1U71 | Benzine Benzinemotor: 130 kW (177 pk) | mrt 2015 | jul 2016 | € 41.451 | 142 | 0.2% |
1U91 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | apr 2015 | sep 2016 | € 48.917 | 38 | 0.1% |
1V11 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | mrt 2015 | feb 2017 | € 63.119 | 60 | 0.1% |
1V31 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | mrt 2015 | sep 2016 | € 68.560 | 61 | 0.1% |
1V51 | Diesel Dieselmotor: 70 kW (95 pk) | sep 2015 | aug 2019 | € 34.290 | 26 | < 0.1% |
1V71 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | apr 2015 | aug 2019 | € 38.604 | 729 | 1% |
1V91 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | mrt 2015 | jan 2018 | € 33.863 | 537 | 0.7% |
1W11 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | aug 2016 | sep 2019 | € 43.928 | 74 | 0.1% |
1W31 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | okt 2016 | sep 2019 | € 51.516 | 15 | < 0.1% |
1W51 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | mrt 2015 | aug 2019 | € 42.035 | 38 | 0.1% |
1W71 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | apr 2015 | apr 2018 | € 49.609 | 14 | < 0.1% |
1W91 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | aug 2016 | aug 2019 | € 70.392 | 50 | 0.1% |
1X11 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | feb 2016 | sep 2016 | € 55.954 | 2 | < 0.1% |
1X31 | Diesel Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | jun 2015 | mrt 2017 | € 52.714 | 3 | < 0.1% |
1X51 | Diesel Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | jan 2015 | jan 2015 | € 44.401 | 1 | < 0.1% |
1Y11 | Benzine Benzinemotor: 130 kW (177 pk) | mrt 2015 | jun 2016 | € 39.537 | 30 | < 0.1% |
1Y31 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | apr 2015 | mei 2016 | € 46.762 | 8 | < 0.1% |
1Y71 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | feb 2015 | mrt 2016 | € 61.173 | 15 | < 0.1% |
1Y91 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | mei 2015 | mei 2016 | € 66.105 | 7 | < 0.1% |
21GE | Benzine Benzinemotor: 221 kW (300 pk) | sep 2024 | sep 2024 | € 86.098 | 3 | < 0.1% |
21GF | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 110 kW (150 pk) Elektromotor(en): 15 kW (20 pk) | sep 2024 | sep 2024 | € 53.784 | 1 | < 0.1% |
2P11 | Diesel Dieselmotor: 70 kW (95 pk) | feb 2016 | jul 2018 | € 35.392 | 2 | < 0.1% |
2P31 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | apr 2015 | jan 2019 | € 38.325 | 41 | 0.1% |
2P51 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | apr 2015 | jul 2017 | € 32.159 | 48 | 0.1% |
2P71 | Benzine Benzinemotor: 80 kW (109 pk) | mrt 2015 | jul 2019 | € 31.567 | 269 | 0.4% |
2P91 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | jan 2015 | feb 2016 | € 35.023 | 44 | 0.1% |
2R11 | Benzine Benzinemotor: 80 kW (109 pk) | mrt 2015 | mrt 2020 | € 32.144 | 2.422 | 3.4% |
2R31 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | mrt 2015 | mrt 2016 | € 36.621 | 228 | 0.3% |
2R32 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | mei 2015 | mei 2015 | € 38.362 | 1 | < 0.1% |
2R51 | Diesel Dieselmotor: 70 kW (95 pk) | apr 2015 | jun 2015 | € 37.695 | 2 | < 0.1% |
7K11 | Benzine Benzinemotor: 80 kW (109 pk) | nov 2020 | sep 2024 | € 38.857 | 628 | 0.9% |
7K31 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) Benzinemotor: 103 kW (140 pk) | jul 2019 | okt 2024 | € 42.922 | 10.664 | 14.9% |
7K32 | Benzine Benzinemotor: 103 kW (140 pk) | mrt 2020 | mrt 2020 | € 53.975 | 1 | < 0.1% |
7K51 | Benzine Benzinemotor: 131 kW (178 pk) | nov 2020 | sep 2024 | € 50.326 | 1.125 | 1.6% |
7L11 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jul 2019 | jun 2024 | € 71.725 | 418 | 0.6% |
7L51 | Benzine Benzinemotor: 195 kW (265 pk) | okt 2020 | sep 2024 | € 61.284 | 241 | 0.3% |
7M71 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | aug 2019 | apr 2023 | € 40.931 | 248 | 0.3% |
7M91 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jul 2019 | dec 2023 | € 50.511 | 179 | 0.2% |
7N31 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | aug 2020 | nov 2023 | € 54.540 | 28 | < 0.1% |
7N51 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | sep 2019 | jul 2021 | € 57.171 | 43 | 0.1% |
81GE | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 115 kW (156 pk) Elektromotor(en): 15 kW (20 pk) | sep 2024 | okt 2024 | € 51.776 | 112 | 0.2% |
PA91 | Benzine Benzinemotor: 170 kW (231 pk) | mrt 2006 | mrt 2006 | - | 1 | < 0.1% |
UA71 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | feb 2007 | feb 2013 | € 37.343 | 310 | 0.4% |
UB11 | Benzine Benzinemotor: 190 kW (258 pk) Benzinemotor: 195 kW (265 pk) | mrt 2007 | nov 2010 | € 52.936 | 51 | 0.1% |
UB31 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | jun 2007 | jun 2012 | € 32.741 | 455 | 0.6% |
UB51 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | jan 2007 | nov 2011 | € 45.015 | 72 | 0.1% |
UB71 | Benzine Benzinemotor: 89 kW (121 pk) Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | sep 2007 | nov 2010 | € 28.064 | 1.262 | 1.8% |
UB91 | Benzine Benzinemotor: 105 kW (143 pk) | apr 2007 | jan 2012 | € 32.647 | 1.678 | 2.3% |
UC11 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | sep 2009 | apr 2014 | € 42.806 | 139 | 0.2% |
UC31 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | apr 2008 | okt 2014 | € 53.003 | 101 | 0.1% |
UC32 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | sep 2010 | sep 2010 | € 46.267 | 1 | < 0.1% |
UC71 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jul 2007 | sep 2009 | € 61.088 | 35 | < 0.1% |
UC72 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | mei 2008 | mei 2008 | - | 1 | < 0.1% |
UC91 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | apr 2010 | jul 2014 | € 66.236 | 22 | < 0.1% |
UD11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | jan 2007 | dec 2011 | € 41.485 | 369 | 0.5% |
UD51 | Benzine Benzinemotor: 190 kW (258 pk) Benzinemotor: 195 kW (265 pk) | mrt 2007 | jun 2011 | € 57.609 | 60 | 0.1% |
UD52 | Benzine Benzinemotor: 195 kW (265 pk) | apr 2007 | apr 2007 | - | 1 | < 0.1% |
UD71 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | mrt 2007 | jan 2012 | € 34.976 | 718 | 1% |
UD72 | Diesel Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | mrt 2008 | jan 2011 | € 40.766 | 4 | < 0.1% |
UD91 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | mrt 2007 | aug 2011 | € 45.023 | 149 | 0.2% |
UE11 | Benzine / LPG LPG motor: 85 kW (116 pk) Benzinemotor: 85 kW (116 pk) | jan 2007 | okt 2008 | € 28.959 | 628 | 0.9% |
UE31 | Benzine Benzinemotor: 89 kW (121 pk) Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | sep 2007 | mrt 2011 | € 29.218 | 2.284 | 3.2% |
UE51 | Benzine Benzinemotor: 105 kW (143 pk) | mei 2005 | dec 2011 | € 33.897 | 2.974 | 4.2% |
UE71 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | okt 2010 | okt 2010 | - | 1 | < 0.1% |
UF11 | Benzine / LPG Benzinemotor: 85 kW (116 pk) Benzinemotor: 141 kW (192 pk) LPG motor: 85 kW (116 pk) | jun 2004 | nov 2007 | € 29.014 | 3.837 | 5.4% |
UF31 | Benzine / LPG LPG motor: 95 kW (129 pk) Benzinemotor: 95 kW (129 pk) | dec 2004 | jan 2016 | € 34.188 | 1.883 | 2.6% |
UF32 | Benzine Benzinemotor: 95 kW (129 pk) | mrt 2007 | mrt 2007 | - | 1 | < 0.1% |
UF51 | Benzine / LPG LPG motor: 110 kW (150 pk) Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | apr 2004 | mei 2008 | € 39.476 | 1.054 | 1.5% |
UF91 | Benzine / LPG Benzinemotor: 195 kW (265 pk) LPG motor: 195 kW (265 pk) | jul 2005 | nov 2007 | € 49.249 | 304 | 0.4% |
UF92 | Benzine Benzinemotor: 195 kW (265 pk) | sep 2005 | mei 2006 | - | 3 | < 0.1% |
UG31 | Diesel Dieselmotor: 90 kW (122 pk) | jul 2004 | mrt 2008 | € 34.407 | 588 | 0.8% |
UG32 | Diesel Dieselmotor: 90 kW (122 pk) | mrt 2005 | mrt 2005 | € 34.849 | 1 | < 0.1% |
UG51 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | mei 2004 | apr 2008 | € 42.306 | 307 | 0.4% |
UH11 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | sep 2007 | jun 2011 | € 68.411 | 57 | 0.1% |
UH31 | Benzine Benzinemotor: 89 kW (121 pk) Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | jan 2009 | feb 2012 | € 30.423 | 2.576 | 3.6% |
UH32 | Benzine Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | apr 2011 | apr 2011 | € 33.659 | 1 | < 0.1% |
UH51 | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | mrt 2009 | sep 2011 | € 31.551 | 167 | 0.2% |
UK11 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | okt 2007 | okt 2011 | € 52.115 | 40 | 0.1% |
UK31 | Benzine Benzinemotor: 89 kW (121 pk) Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | dec 2000 | apr 2012 | € 29.146 | 1.196 | 1.7% |
UK32 | Benzine Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | jan 2011 | jan 2011 | € 34.738 | 1 | < 0.1% |
UK51 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | mei 2009 | feb 2012 | € 30.684 | 45 | 0.1% |
UL91 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | nov 2007 | feb 2015 | € 60.047 | 308 | 0.4% |
UM11 | Benzine Benzinemotor: 105 kW (143 pk) | apr 2008 | aug 2014 | € 43.457 | 2.018 | 2.8% |
UM51 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | okt 2007 | jul 2013 | € 51.644 | 447 | 0.6% |
UM71 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | mrt 2008 | mei 2013 | € 56.158 | 63 | 0.1% |
UM72 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | jun 2013 | jun 2013 | € 48.300 | 1 | < 0.1% |
UM91 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | nov 2008 | feb 2014 | € 48.549 | 59 | 0.1% |
UN71 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jan 2010 | feb 2013 | € 74.936 | 34 | < 0.1% |
UN91 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | nov 2007 | jan 2010 | € 75.063 | 39 | 0.1% |
UP11 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | feb 2009 | jan 2013 | € 62.884 | 15 | < 0.1% |
UR11 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | jan 2010 | aug 2013 | € 40.294 | 42 | 0.1% |
UR12 | Diesel Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | nov 2011 | nov 2011 | € 45.359 | 1 | < 0.1% |
UR31 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | nov 2007 | mei 2013 | € 45.875 | 51 | 0.1% |
UR51 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | dec 2007 | jul 2013 | € 54.304 | 36 | 0.1% |
UR91 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | mrt 2011 | apr 2013 | € 82.043 | 96 | 0.1% |
Onbekend | 2.506 | 3.5% | ||||
Totaal | 71.610 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 36
1 van 36
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
Z-470-NZ | 12 oktober 2024 2018 Geïmporteerd | 125I - 1K4 - 1S31 € 54.689 | Benzine Motor (2 liter): 165 kW (224 pk) |
GPH-15-X | 12 oktober 2024 2023 Geïmporteerd | 120I - F1H - 7K51 € 64.678 | Benzine Motor (2 liter): 131 kW (178 pk) |
GNV-60-L | 12 oktober 2024 2021 Geïmporteerd | 116i - F1H - 7K11 € 33.682 | Benzine Motor (1.5 liter): 80 kW (109 pk) |
GNT-34-L | 12 oktober 2024 2024 | 120 - F7 - 81GE € 45.441 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.5 liter): 115 kW (156 pk) Elektromotor(s): 15 kW (20 pk) |
GNL-42-K | 12 oktober 2024 2017 Geïmporteerd | 118I - 1K4 - 1R51 € 32.885 | Benzine Motor (1.5 liter): 100 kW (136 pk) |
GHF-53-V | 12 oktober 2024 2019 Geïmporteerd | M135I XDRIVE - F1H - 7L11 € 71.398 | Benzine Motor (2 liter): 225 kW (306 pk) |
GFR-68-D | 12 oktober 2024 2021 Geïmporteerd | 118i - F1H - 7K31 € 45.617 | Benzine Motor (1.5 liter): 100 kW (136 pk) |
GDN-55-H | 12 oktober 2024 2022 Geïmporteerd | 116i - F1H - 7K11 € 41.309 | Benzine Motor (1.5 liter): 80 kW (109 pk) |
GPH-93-S | 11 oktober 2024 2021 Geïmporteerd | M135I XDRIVE - F1H - 7L11 € 69.283 | Benzine Motor (2 liter): 225 kW (306 pk) |
GPG-72-S | 11 oktober 2024 2020 Geïmporteerd | M135I XDRIVE - F1H - 7L11 € 72.296 | Benzine Motor (2 liter): 225 kW (306 pk) |
GPG-11-N | 11 oktober 2024 2023 Geïmporteerd | 120d - F1H - 7N31 € 50.684 | Diesel Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) |
GPD-11-F | 11 oktober 2024 2024 | 120 - F7 - 81GE € 51.947 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.5 liter): 115 kW (156 pk) Elektromotor(s): 15 kW (20 pk) |
GNX-50-F | 11 oktober 2024 2024 | 120 - F7 - 81GE € 47.953 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.5 liter): 115 kW (156 pk) Elektromotor(s): 15 kW (20 pk) |
GNT-66-X | 11 oktober 2024 2024 | 120 - F7 - 81GE € 44.376 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.5 liter): 115 kW (156 pk) Elektromotor(s): 15 kW (20 pk) |
GNT-26-L | 11 oktober 2024 2024 | 118I - F1H - 7K31 € 47.325 | Benzine Motor (1.5 liter): 100 kW (136 pk) |
GLV-15-P | 11 oktober 2024 2018 Geïmporteerd | 1 SERIES - 1K4 - 2R11 € 40.093 | Benzine Motor (1.5 liter): 80 kW (109 pk) |
GPG-34-B | 10 oktober 2024 2005 Geïmporteerd | 1ER REIHE - UF91 Onbekend | Benzine Motor (3 liter): 195 kW (265 pk) |
GPG-16-D | 10 oktober 2024 2005 Geïmporteerd | 1ER REIHE - UF51 Onbekend | Benzine Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GPG-01-B | 10 oktober 2024 2019 Geïmporteerd | M140I XDRIVE - 1K4 - 1R91 € 81.287 | Benzine Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) |
GNR-56-X | 10 oktober 2024 2024 | 120 - F7 - 81GE € 52.281 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.5 liter): 115 kW (156 pk) Elektromotor(s): 15 kW (20 pk) |
GNN-51-F | 10 oktober 2024 2024 | 120 - F7 - 81GE € 50.824 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.5 liter): 115 kW (156 pk) Elektromotor(s): 15 kW (20 pk) |
GNN-50-F | 10 oktober 2024 2024 | 120 - F7 - 81GE € 51.671 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.5 liter): 115 kW (156 pk) Elektromotor(s): 15 kW (20 pk) |
GNN-49-F | 10 oktober 2024 2024 | 120 - F7 - 81GE € 54.981 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.5 liter): 115 kW (156 pk) Elektromotor(s): 15 kW (20 pk) |
GNN-48-F | 10 oktober 2024 2024 | 120 - F7 - 81GE € 52.359 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.5 liter): 115 kW (156 pk) Elektromotor(s): 15 kW (20 pk) |
GNN-47-F | 10 oktober 2024 2024 | 120 - F7 - 81GE € 53.907 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.5 liter): 115 kW (156 pk) Elektromotor(s): 15 kW (20 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de BMW 1-SerieGoogle op afbeeldingen van de BMW 1-Serie
Google op reviews van de BMW 1-Serie
BMW 1-Serie Wikipedia-pagina
Topgear.nl
BMW 1-serie Coupé ActiveE
Autoblog.nl
BMW 1 Serie
Autoreview.nl
BMW 1-serie: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
BMW 1-serie facelift (2024): zo probeert BMW zijn teleurgestelde fans weer binnen te hengelen
Aankoopadvies BMW 1-serie (F20/F21): problemen en betrouwbaarheid (let op THP motor problemen)
Test BMW 1-serie: nu met voorwielaandrijving!
Dit kost de nieuwe BMW 1 Serie
Het roer om: hier is de nieuwe BMW 1-serie
Autotest | BMW 1-serie
Alle details BMW 1-serie Urban en Sport Lines
Autovisie.nl
BMW 1 serie nieuws, testen en reviews door de redactie van Autovisie.nl
Duik in de prijslijst: nieuwe 1-serie - de goedkoopste BMW
Let op, nieuwe BMW 1-Serie heeft niet de motorisering die je denkt
BMW wacht op vraag naar 1 Serie plug-in hybride
Gerucht: BMW 1 Serie slechts kort leverbaar
BMW kan met 1 Serie niet meer terug
Fonkelnieuwe BMW 1 Serie laat zich zien
Nieuwe BMW 1 Serie duikt op als M135i xDrive
Speciaal voor China: BMW 1 Serie Sedan
Speciaal voor China: BMW 1 Serie Sedan
BMW Compact Sedan Concept: 1 Serie met kont
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/bmw/1-serie/
Autozine.nl
Autotest: BMW 1-Serie (2020 - 2024)
Autotest: BMW 1-Serie Coupe
Autotest: BMW 1-Serie Cabrio
Autotest: BMW 1-Serie (2011 - 2019)
Autotest: BMW 1-Serie (2004 - 2011)
Onze database is bijgewerkt tot 13 oktober 2024.