BMW 5-Serie
In Nederland rijden er van de BMW 5-Serie momenteel 65.689 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 8 bedrijfsauto's en 2 motorrijtuigen met beperkte snelheid. Totaal zijn er dus 65.699 5-Serie-voertuigen. BMW heeft 584.682 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De 5-Serie heeft hierdoor een marktaandeel van 11.2% binnen alle modellen van BMW. De carrosserie is ingedeeld als sedan (53%), stationwagen (46%) en overig (1%).
Bekijk de aandrijvingen van de 5-Serie in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 36.528 | 55.6% |
Diesel | 18.265 | 27.8% |
Benzine (Plug-in Hybride) | 6.733 | 10.2% |
Benzine (Mild Hybride) | 2.772 | 4.2% |
Benzine & LPG | 721 | 1.1% |
Diesel (Mild Hybride) | 662 | 1% |
Overige | 8 | 0% |
De BMW 5-Serie: een icoon van luxe en prestaties
De BMW 5-Serie is een van de meest iconische en populaire modellen van de Duitse autofabrikant BMW. Sinds de introductie van de eerste generatie in 1972 heeft de 5-Serie een reputatie opgebouwd als een luxe en sportieve sedan die zowel comfortabel als dynamisch rijdt. Met zijn elegante design, hoogwaardige afwerking en krachtige motoren is de 5-Serie een favoriet onder autoliefhebbers over de hele wereld.
In dit artikel zullen we de evolutie van de BMW 5-Serie bespreken, van de eerste generatie tot de huidige modellen, en kijken naar wat dit model zo speciaal maakt.
De eerste generatie BMW 5-Serie werd geïntroduceerd in 1972 als opvolger van de BMW New Class-modellen. De auto was ontworpen als een sportieve sedan met een focus op prestaties en rijplezier. De eerste generatie werd aangeboden met een reeks vier- en zescilindermotoren, variërend van 1.8 tot 3.3 liter, die zowel krachtig als efficiënt waren. Het design van de auto was elegant en tijdloos, met strakke lijnen en een aerodynamische vorm die bijdroeg aan de sportieve uitstraling van de auto.
In de loop der jaren heeft de BMW 5-Serie verschillende generaties en facelifts ondergaan, waarbij elk nieuw model werd verbeterd en verfijnd om aan de steeds veranderende eisen van de markt te voldoen. De auto kreeg steeds krachtigere motoren, geavanceerde technologieën en luxe features die het rijden nog comfortabeler en plezieriger maakten.
Een van de meest opvallende kenmerken van de BMW 5-Serie is het rijgedrag. Dankzij de achterwielaandrijving en de uitgebalanceerde gewichtsverdeling biedt de 5-Serie een uitstekende grip en wendbaarheid, waardoor het een genot is om mee te rijden, vooral op bochtige wegen. De auto is ook voorzien van geavanceerde ophangingssystemen die zorgen voor een comfortabele en soepele rit, zelfs op oneffen terrein.
Naast zijn uitstekende rijprestaties biedt de BMW 5-Serie ook een luxe interieur dat is voorzien van hoogwaardige materialen en geavanceerde technologieën. Het dashboard is overzichtelijk en intuïtief ontworpen, met een groot touchscreen display dat toegang biedt tot het infotainmentsysteem, navigatie en andere functies. De stoelen zijn comfortabel en ondersteunend, waardoor lange ritten een plezierige ervaring zijn.
Wat betreft motoren biedt de BMW 5-Serie een breed scala aan opties, variërend van efficiënte viercilindermotoren tot krachtige zescilinders en zelfs hybride aandrijflijnen. De motoren zijn krachtig en responsief, waardoor de 5-Serie snel en dynamisch aanvoelt, zelfs bij hogere snelheden. De auto is ook voorzien van geavanceerde rijhulpsystemen die de veiligheid en het comfort van de bestuurder verhogen, zoals adaptieve cruisecontrol, rijstrookassistentie en automatische noodremmen.
In 2020 introduceerde BMW de zevende generatie van de 5-Serie, die een aantal belangrijke updates en verbeteringen bracht ten opzichte van het vorige model. Het design van de auto werd verfijnd en gemoderniseerd, met scherpere lijnen en een agressievere uitstraling. Het interieur werd ook opgewaardeerd met hoogwaardige materialen en geavanceerde technologieën, zoals een digitaal instrumentenpaneel en een verbeterd infotainmentsysteem.
Een van de meest opvallende kenmerken van de zevende generatie BMW 5-Serie is de introductie van geëlektrificeerde aandrijflijnen, waaronder mild-hybride, plug-in hybride en volledig elektrische opties. Deze nieuwe motoren bieden een combinatie van prestaties en efficiëntie, waardoor de 5-Serie een aantrekkelijke keuze is voor zowel zakelijke als particuliere klanten die op zoek zijn naar een luxe en milieuvriendelijke auto.
Naast de standaard sedanversie biedt BMW ook een touring (stationwagon) en een Gran Turismo (hatchback) variant van de 5-Serie, die meer ruimte en flexibiliteit bieden voor gezinnen en mensen die regelmatig lange afstanden afleggen. Deze modellen behouden dezelfde luxe en prestaties als de sedan, maar met extra laadruimte en functionaliteit.
Al met al is de BMW 5-Serie een icoon van luxe en prestaties die blijft evolueren en innoveren om aan de steeds veranderende eisen van de markt te voldoen. Met zijn elegante design, hoogwaardige afwerking en krachtige motoren is de 5-Serie een favoriet onder autoliefhebbers over de hele wereld, en met de introductie van geëlektrificeerde aandrijflijnen zal deze auto blijven domineren in zijn segment. Of je nu op zoek bent naar een comfortabele en luxueuze sedan, een ruime en praktische touring of een sportieve en dynamische Gran Turismo, de BMW 5-Serie heeft voor elk wat wils.
Vergeet ook niet de BMW merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal BMW 5-Serie's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren 5-Serie's
Wanneer een nieuwe BMW 5-Serie voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte BMW 5-Serie personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een BMW 5-Serie.
De gemiddelde nieuwwaarde van de BMW 5-Serie komt daarmee uit op 76.917 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een BMW 5-Serie in Nederland zijn Grijs (25.089 stuks / 38%), Zwart (24.396 stuks / 37%), Blauw (9.740 stuks / 15%) en Wit (2.214 stuks / 3%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 25.089 | 38% |
Zwart | 24.396 | 37% |
Blauw | 9.740 | 15% |
Wit | 2.214 | 3% |
Bruin | 1.798 | 3% |
Groen | 1.585 | 2% |
Rood | 407 | 1% |
Beige | 262 | < 1% |
Geel | 111 | < 1% |
Paars | 60 | < 1% |
Oranje | 15 | < 1% |
Creme | 9 | < 1% |
? Onbekend | 3 | < 1% |
27.039 van de 65.689 personenauto's zijn geïmporteerd
Dat is behoorlijk deel, namelijk (41.2%) komt dus uit het buitenland. De meeste import BMW 5-Serie's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vooral duurdere personenauto's (met een relatief hoge BPM in Nederland) worden vaak geïmporteerd. Dit zijn vaak personenauto's met een grotere uitstoot (o.a. co2). In Nederland betaal je per co2-punt meer belasting, dit stijg relatief harder naarmate de personenauto meer uitstoot.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de BMW 5-Serie.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
5ER REIHE | 22.917 | 34.9% |
520I | 7.978 | 12.1% |
520D | 5.365 | 8.2% |
530E | 3.127 | 4.8% |
530I | 3.016 | 4.6% |
530D | 2.003 | 3% |
523i | 1.798 | 2.7% |
528I | 1.754 | 2.7% |
530E IPERFORMANCE | 1.591 | 2.4% |
540I XDRIVE | 1.519 | 2.3% |
535I | 1.320 | 2% |
530d XDRIVE | 1.074 | 1.6% |
530E XDRIVE | 928 | 1.4% |
525D | 865 | 1.3% |
540i | 781 | 1.2% |
530I XDRIVE | 693 | 1.1% |
518D | 626 | 1% |
535D | 486 | 0.7% |
545E XDRIVE | 463 | 0.7% |
535d xDrive | 377 | 0.6% |
M 550D XDRIVE | 373 | 0.6% |
525I | 371 | 0.6% |
520E | 323 | 0.5% |
520d xDrive | 318 | 0.5% |
540d xDrive | 316 | 0.5% |
OVERIG | 5.307 | 8.1% |
65.689 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de BMW 5-Serie.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
11AG | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) Elektromotor(en): 80 kW (109 pk) | jul 2020 | mrt 2024 | € 80.985 | 883 | 1.3% |
11AH | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | jul 2023 | € 99.922 | 35 | 0.1% |
11AJ | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | feb 2024 | € 100.902 | 79 | 0.1% |
11BJ | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | mrt 2023 | € 88.354 | 27 | < 0.1% |
11BK | Benzine Benzinemotor: 390 kW (530 pk) | aug 2020 | nov 2022 | € 169.378 | 52 | 0.1% |
11BL | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 110 kW (150 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | sep 2020 | feb 2023 | € 66.741 | 20 | < 0.1% |
11BM | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | jul 2024 | € 76.189 | 592 | 0.9% |
11BN | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 110 kW (150 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | sep 2020 | okt 2022 | € 72.590 | 16 | < 0.1% |
11CG | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 135 kW (184 pk) Elektromotor(en): 80 kW (109 pk) | okt 2020 | aug 2024 | € 80.778 | 1.339 | 2% |
11CH | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 135 kW (184 pk) Elektromotor(en): 80 kW (109 pk) | jul 2020 | dec 2023 | € 84.612 | 145 | 0.2% |
11DW | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jan 2020 | nov 2020 | € 74.524 | 19 | < 0.1% |
11DX | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jan 2020 | mei 2021 | € 78.053 | 62 | 0.1% |
11FJ | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | jul 2023 | nov 2024 | € 81.604 | 382 | 0.6% |
11FK | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 230 kW (313 pk) Elektromotor(en): 145 kW (197 pk) | nov 2023 | nov 2024 | € 103.458 | 231 | 0.4% |
11FL | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 5 kW (6.8 pk) | jul 2023 | okt 2024 | € 94.533 | 22 | < 0.1% |
11GW | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 5 kW (6.8 pk) | jul 2024 | okt 2024 | € 91.012 | 7 | < 0.1% |
21FL | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 5 kW (6.8 pk) | jul 2023 | apr 2024 | € 98.210 | 4 | < 0.1% |
21GV | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 135 kW (184 pk) | jul 2024 | dec 2024 | € 87.475 | 370 | 0.6% |
21GW | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 145 kW (197 pk) Elektromotor(en): 5 kW (6.8 pk) | mei 2024 | mei 2024 | € 107.842 | 1 | < 0.1% |
31AH | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | mei 2023 | € 101.811 | 16 | < 0.1% |
31AJ | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | nov 2023 | € 107.343 | 60 | 0.1% |
31BK | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 80 kW (109 pk) | mrt 2021 | dec 2022 | € 71.958 | 191 | 0.3% |
31BL | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | aug 2020 | mei 2023 | € 79.182 | 73 | 0.1% |
31BM | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | feb 2024 | € 87.616 | 402 | 0.6% |
31BN | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | mrt 2024 | € 81.166 | 75 | 0.1% |
31CG | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) Elektromotor(en): 80 kW (109 pk) | nov 2020 | apr 2024 | € 85.211 | 743 | 1.1% |
31CH | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 80 kW (109 pk) | nov 2020 | okt 2023 | € 96.242 | 460 | 0.7% |
31DW | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | feb 2020 | okt 2020 | € 77.103 | 4 | < 0.1% |
31DX | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | dec 2019 | jul 2020 | € 85.453 | 11 | < 0.1% |
31FL | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | aug 2024 | aug 2024 | € 110.327 | 2 | < 0.1% |
31GV | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 135 kW (184 pk) | jul 2024 | dec 2024 | € 92.204 | 27 | < 0.1% |
31GW | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | aug 2024 | aug 2024 | € 116.314 | 2 | < 0.1% |
51AH | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | jun 2024 | € 106.963 | 47 | 0.1% |
51AJ | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | nov 2023 | € 121.067 | 55 | 0.1% |
51BH | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | feb 2024 | € 82.386 | 370 | 0.6% |
51BJ | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 245 kW (333 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | okt 2023 | € 97.442 | 80 | 0.1% |
51BL | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jan 2021 | jun 2022 | € 81.277 | 4 | < 0.1% |
51BM | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | aug 2023 | € 95.106 | 89 | 0.1% |
51BN | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | mei 2023 | € 82.136 | 18 | < 0.1% |
5A31 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2013 | mrt 2017 | € 58.648 | 947 | 1.4% |
5A51 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | aug 2013 | nov 2016 | € 68.804 | 268 | 0.4% |
5A71 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | jul 2013 | jan 2017 | € 75.345 | 43 | 0.1% |
5B11 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jul 2013 | mrt 2017 | € 85.437 | 106 | 0.2% |
5B31 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jul 2013 | aug 2016 | € 91.200 | 55 | 0.1% |
5B91 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | nov 2013 | jan 2015 | € 65.925 | 7 | < 0.1% |
5C11 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | jul 2013 | sep 2015 | € 54.665 | 45 | 0.1% |
5C31 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | aug 2013 | jul 2015 | € 62.262 | 136 | 0.2% |
5C32 | Diesel Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | mei 2014 | mei 2014 | € 50.963 | 1 | < 0.1% |
5C71 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | jul 2013 | dec 2016 | € 73.855 | 47 | 0.1% |
5C91 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | aug 2013 | sep 2016 | € 83.256 | 11 | < 0.1% |
5D11 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | aug 2013 | mrt 2017 | € 89.491 | 164 | 0.2% |
5D31 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | aug 2013 | mrt 2017 | € 96.676 | 58 | 0.1% |
5D51 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | jan 2014 | mrt 2017 | € 96.001 | 34 | 0.1% |
5D71 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | aug 2013 | mei 2018 | € 97.827 | 92 | 0.1% |
5D91 | Diesel Dieselmotor: 280 kW (381 pk) | aug 2013 | feb 2017 | € 122.209 | 69 | 0.1% |
5E11 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 225 kW (306 pk) Elektromotor(en): 40 kW (54 pk) | feb 2014 | mrt 2016 | € 98.952 | 18 | < 0.1% |
5E31 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jul 2014 | apr 2017 | € 54.869 | 150 | 0.2% |
5E51 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jul 2014 | mei 2017 | € 61.803 | 567 | 0.9% |
5E52 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | okt 2015 | dec 2016 | € 55.483 | 2 | < 0.1% |
5E71 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | dec 2014 | nov 2016 | € 74.591 | 9 | < 0.1% |
5G11 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2013 | jun 2017 | € 61.767 | 1.210 | 1.8% |
5G51 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | jul 2013 | apr 2017 | € 72.518 | 291 | 0.4% |
5G71 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | aug 2013 | feb 2017 | € 79.468 | 83 | 0.1% |
5H11 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jul 2013 | feb 2017 | € 90.480 | 94 | 0.1% |
5H31 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jul 2013 | feb 2017 | € 97.675 | 76 | 0.1% |
5J11 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | jul 2013 | sep 2015 | € 60.429 | 125 | 0.2% |
5J31 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | jul 2013 | okt 2015 | € 68.058 | 386 | 0.6% |
5J51 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | jul 2013 | sep 2014 | € 78.231 | 45 | 0.1% |
5J71 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | jul 2013 | jan 2017 | € 80.468 | 198 | 0.3% |
5J91 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | jul 2013 | sep 2017 | € 86.726 | 79 | 0.1% |
5K11 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) Dieselmotor: 210 kW (286 pk) | jul 2013 | jun 2017 | € 91.301 | 379 | 0.6% |
5K31 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) Dieselmotor: 210 kW (286 pk) | jul 2013 | mrt 2017 | € 97.366 | 296 | 0.5% |
5K51 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | jul 2013 | feb 2017 | € 99.522 | 71 | 0.1% |
5K71 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | jul 2013 | jun 2017 | € 105.670 | 173 | 0.3% |
5K91 | Diesel Dieselmotor: 280 kW (381 pk) | aug 2013 | mrt 2017 | € 130.048 | 165 | 0.3% |
5L11 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | feb 2014 | mei 2018 | € 62.676 | 189 | 0.3% |
5L31 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jul 2014 | jun 2019 | € 69.557 | 767 | 1.2% |
5L51 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jul 2014 | apr 2017 | € 77.086 | 123 | 0.2% |
5M01 | Benzine Benzinemotor: 330 kW (449 pk) | aug 2013 | okt 2015 | € 139.446 | 9 | < 0.1% |
5M21 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jul 2013 | jan 2017 | € 101.696 | 39 | 0.1% |
5M41 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | feb 2013 | jan 2017 | € 126.240 | 33 | 0.1% |
5M61 | Benzine Benzinemotor: 330 kW (449 pk) | apr 2014 | jul 2016 | € 136.200 | 3 | < 0.1% |
5N01 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | nov 2013 | jan 2017 | € 114.789 | 29 | < 0.1% |
5N21 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | jul 2013 | jan 2017 | € 76.852 | 115 | 0.2% |
5N41 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | jul 2013 | feb 2017 | € 95.281 | 42 | 0.1% |
5N61 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | jul 2013 | jan 2017 | € 103.043 | 49 | 0.1% |
5N81 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | aug 2013 | dec 2016 | € 102.966 | 5 | < 0.1% |
71AG | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | dec 2023 | € 71.639 | 474 | 0.7% |
71BJ | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 245 kW (333 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | aug 2023 | € 105.990 | 62 | 0.1% |
71BM | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 245 kW (333 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | mrt 2024 | € 111.187 | 171 | 0.3% |
71CG | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 80 kW (109 pk) | mrt 2021 | dec 2022 | € 72.243 | 135 | 0.2% |
71FJ | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 135 kW (184 pk) | nov 2023 | dec 2024 | € 85.505 | 504 | 0.8% |
81FJ | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 135 kW (184 pk) | aug 2024 | nov 2024 | € 85.615 | 4 | < 0.1% |
DD11 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | mrt 1996 | apr 1999 | - | 140 | 0.2% |
DD21 | Benzine / LPG LPG motor: 110 kW (150 pk) Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | mrt 1996 | feb 1999 | - | 99 | 0.2% |
DD31 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | dec 1995 | feb 1999 | € 46.792 | 197 | 0.3% |
DD41 | Benzine / LPG Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) Benzinemotor: 150 kW (204 pk) LPG motor: 125 kW (170 pk) | dec 1995 | jun 1999 | - | 305 | 0.5% |
DD42 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | feb 1996 | feb 1996 | - | 1 | < 0.1% |
DD51 | Benzine / LPG Benzinemotor: 142 kW (193 pk) Benzinemotor: 175 kW (238 pk) LPG motor: 142 kW (193 pk) | dec 1995 | okt 1998 | - | 77 | 0.1% |
DD61 | Benzine / LPG LPG motor: 142 kW (193 pk) Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | dec 1995 | mrt 2000 | € 52.258 | 192 | 0.3% |
DE11 | Benzine Benzinemotor: 173 kW (235 pk) | feb 1997 | apr 1998 | - | 5 | < 0.1% |
DE21 | Benzine / LPG Benzinemotor: 170 kW (231 pk) Benzinemotor: 173 kW (235 pk) Benzinemotor: 215 kW (292 pk) LPG motor: 173 kW (235 pk) | jul 1996 | apr 1999 | - | 89 | 0.1% |
DE51 | Benzine Benzinemotor: 210 kW (286 pk) | jul 1996 | mrt 1998 | - | 5 | < 0.1% |
DE61 | Benzine / LPG Benzinemotor: 210 kW (286 pk) LPG motor: 210 kW (286 pk) | apr 1996 | jan 1999 | - | 69 | 0.1% |
DE62 | Benzine Benzinemotor: 210 kW (286 pk) | aug 1998 | aug 1998 | - | 1 | < 0.1% |
DE81 | Benzine Benzinemotor: 210 kW (286 pk) | feb 1998 | feb 1998 | - | 1 | < 0.1% |
DF51 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | jun 1997 | mrt 2000 | - | 17 | < 0.1% |
DF71 | Diesel Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | mrt 1996 | jan 2000 | - | 39 | 0.1% |
DF81 | Diesel Dieselmotor: 105 kW (143 pk) Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | sep 1996 | mei 2000 | - | 56 | 0.1% |
DG71 | Diesel Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | mei 1997 | sep 1999 | - | 9 | < 0.1% |
DG81 | Diesel Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | apr 1997 | feb 2000 | - | 36 | 0.1% |
DH11 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | jun 1997 | aug 1999 | - | 21 | < 0.1% |
DH21 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | jun 1997 | jul 1999 | - | 10 | < 0.1% |
DH31 | Benzine / LPG LPG motor: 125 kW (170 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | apr 1997 | apr 1999 | - | 31 | < 0.1% |
DH41 | Benzine / LPG Benzinemotor: 125 kW (170 pk) LPG motor: 125 kW (170 pk) | apr 1997 | jan 1999 | € 53.911 | 60 | 0.1% |
DH51 | Benzine / LPG LPG motor: 142 kW (193 pk) Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | apr 1997 | jul 1998 | - | 18 | < 0.1% |
DH61 | Benzine / LPG Benzinemotor: 142 kW (193 pk) LPG motor: 142 kW (193 pk) | feb 1997 | nov 1998 | - | 87 | 0.1% |
DJ51 | Benzine Benzinemotor: 210 kW (286 pk) | nov 1997 | jun 1998 | - | 3 | < 0.1% |
DJ61 | Benzine / LPG Benzinemotor: 210 kW (286 pk) LPG motor: 210 kW (286 pk) | mei 1997 | jul 1998 | - | 45 | 0.1% |
DL01 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | mrt 2000 | sep 2003 | - | 56 | 0.1% |
DL71 | Diesel Dieselmotor: 135 kW (184 pk) Dieselmotor: 142 kW (193 pk) | nov 1998 | feb 2003 | € 49.515 | 19 | < 0.1% |
DL81 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) Dieselmotor: 142 kW (193 pk) | nov 1998 | mrt 2004 | € 64.992 | 148 | 0.2% |
DL91 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | mrt 2000 | mei 2003 | € 52.068 | 17 | < 0.1% |
DM11 | Benzine / LPG LPG motor: 110 kW (150 pk) Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | sep 1998 | sep 2000 | - | 99 | 0.2% |
DM21 | Benzine / LPG LPG motor: 110 kW (150 pk) Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | okt 1998 | jan 2001 | - | 79 | 0.1% |
DM31 | Benzine / LPG LPG motor: 125 kW (170 pk) Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | sep 1998 | okt 2000 | - | 68 | 0.1% |
DM41 | Benzine / LPG Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) LPG motor: 125 kW (170 pk) | sep 1998 | jan 2001 | € 50.003 | 287 | 0.4% |
DM51 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | sep 1998 | aug 2000 | - | 25 | < 0.1% |
DM61 | Benzine / LPG LPG motor: 142 kW (193 pk) Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | sep 1998 | dec 2000 | € 61.428 | 156 | 0.2% |
DM71 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | apr 2000 | apr 2003 | € 40.749 | 7 | < 0.1% |
DN11 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | jul 1999 | jul 2002 | - | 7 | < 0.1% |
DN21 | Benzine / LPG LPG motor: 180 kW (245 pk) Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | sep 1998 | okt 2003 | € 70.987 | 100 | 0.2% |
DN51 | Benzine Benzinemotor: 210 kW (286 pk) | feb 1999 | mei 2003 | € 78.416 | 6 | < 0.1% |
DN61 | Benzine / LPG LPG motor: 210 kW (286 pk) Benzinemotor: 210 kW (286 pk) | okt 1998 | jun 2003 | € 84.920 | 104 | 0.2% |
DN81 | Benzine / LPG LPG motor: 210 kW (286 pk) Benzinemotor: 210 kW (286 pk) | okt 1998 | feb 2003 | € 88.464 | 10 | < 0.1% |
DP01 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | aug 2000 | mei 2004 | € 61.833 | 33 | 0.1% |
DP51 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | okt 1998 | jun 2000 | € 56.916 | 11 | < 0.1% |
DP61 | Benzine / LPG LPG motor: 142 kW (193 pk) Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | jan 1998 | aug 2000 | € 68.461 | 64 | 0.1% |
DP71 | Diesel Dieselmotor: 135 kW (184 pk) Dieselmotor: 142 kW (193 pk) | okt 1998 | jan 2003 | € 81.648 | 23 | < 0.1% |
DP81 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) Dieselmotor: 142 kW (193 pk) | okt 1998 | sep 2004 | € 73.262 | 159 | 0.2% |
DP91 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | apr 2000 | nov 2002 | - | 12 | < 0.1% |
DR11 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | okt 1998 | jun 2000 | - | 31 | < 0.1% |
DR21 | Benzine / LPG LPG motor: 110 kW (150 pk) Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | dec 1998 | mei 2001 | - | 22 | < 0.1% |
DR31 | Benzine / LPG Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) LPG motor: 125 kW (170 pk) | nov 1998 | dec 2001 | € 54.649 | 27 | < 0.1% |
DR41 | Benzine / LPG Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) LPG motor: 125 kW (170 pk) | okt 1998 | mei 2001 | € 57.753 | 119 | 0.2% |
DR42 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | apr 1999 | apr 1999 | - | 1 | < 0.1% |
DR51 | Benzine / LPG LPG motor: 210 kW (286 pk) Benzinemotor: 210 kW (286 pk) | mrt 1999 | okt 2001 | € 88.057 | 7 | < 0.1% |
DR61 | Benzine / LPG LPG motor: 210 kW (286 pk) Benzinemotor: 210 kW (286 pk) | sep 1998 | apr 2004 | € 97.016 | 93 | 0.1% |
DR71 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | sep 2000 | sep 2001 | € 56.788 | 3 | < 0.1% |
DS11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | nov 2000 | jun 2004 | - | 52 | 0.1% |
DS21 | Benzine / LPG Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) LPG motor: 125 kW (170 pk) | okt 2000 | jun 2004 | € 59.821 | 174 | 0.3% |
DS31 | Benzine / LPG LPG motor: 141 kW (192 pk) Benzinemotor: 141 kW (192 pk) | sep 2000 | apr 2004 | € 57.819 | 29 | < 0.1% |
DS41 | Benzine / LPG LPG motor: 141 kW (192 pk) Benzinemotor: 141 kW (192 pk) | sep 2000 | sep 2004 | € 61.997 | 316 | 0.5% |
DS42 | Benzine Benzinemotor: 141 kW (192 pk) | mei 2001 | mei 2001 | - | 1 | < 0.1% |
DS51 | Benzine / LPG LPG motor: 170 kW (231 pk) Benzinemotor: 170 kW (231 pk) | nov 2000 | apr 2004 | - | 24 | < 0.1% |
DS52 | Benzine Benzinemotor: 170 kW (231 pk) | mrt 2001 | mrt 2001 | - | 1 | < 0.1% |
DS61 | Benzine / LPG Benzinemotor: 170 kW (231 pk) LPG motor: 170 kW (231 pk) | sep 2000 | okt 2004 | € 72.611 | 223 | 0.3% |
DS62 | Benzine / LPG Benzinemotor: 170 kW (231 pk) LPG motor: 170 kW (231 pk) | okt 2000 | okt 2000 | - | 1 | < 0.1% |
DT11 | Benzine / LPG Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) LPG motor: 125 kW (170 pk) | sep 2000 | apr 2003 | - | 93 | 0.1% |
DT21 | Benzine / LPG Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) LPG motor: 125 kW (170 pk) | sep 2000 | jan 2004 | - | 322 | 0.5% |
DT31 | Benzine / LPG LPG motor: 141 kW (192 pk) Benzinemotor: 141 kW (192 pk) | sep 2000 | mei 2003 | - | 63 | 0.1% |
DT41 | Benzine / LPG LPG motor: 141 kW (192 pk) Benzinemotor: 141 kW (192 pk) | sep 2000 | okt 2004 | € 64.325 | 436 | 0.7% |
DT51 | Benzine / LPG LPG motor: 170 kW (231 pk) Benzinemotor: 170 kW (231 pk) | sep 2000 | mei 2003 | € 57.186 | 41 | 0.1% |
DT61 | Benzine / LPG LPG motor: 170 kW (231 pk) Benzinemotor: 170 kW (231 pk) | sep 2000 | dec 2003 | € 70.562 | 249 | 0.4% |
DT62 | Benzine Benzinemotor: 170 kW (231 pk) | nov 2000 | nov 2000 | - | 1 | < 0.1% |
FR11 | Benzine Benzinemotor: 190 kW (258 pk) | jan 2012 | jan 2012 | € 77.152 | 1 | < 0.1% |
FR71 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jan 2010 | jul 2013 | € 88.713 | 496 | 0.8% |
FR72 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | aug 2011 | aug 2011 | € 79.965 | 1 | < 0.1% |
FR91 | Benzine Benzinemotor: 300 kW (408 pk) | mrt 2010 | jun 2013 | € 118.285 | 75 | 0.1% |
FS11 | Benzine Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | jan 2010 | jul 2013 | € 66.261 | 1.191 | 1.8% |
FS12 | Benzine Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | jul 2010 | okt 2010 | € 70.759 | 2 | < 0.1% |
FS51 | Benzine Benzinemotor: 190 kW (258 pk) | mrt 2010 | sep 2012 | € 75.739 | 706 | 1.1% |
FU71 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | apr 2011 | jul 2013 | € 91.051 | 89 | 0.1% |
FU91 | Benzine Benzinemotor: 300 kW (408 pk) | okt 2010 | okt 2013 | € 122.698 | 44 | 0.1% |
FV31 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | mrt 2011 | sep 2013 | € 87.613 | 65 | 0.1% |
FV71 | Diesel Dieselmotor: 280 kW (381 pk) | mrt 2012 | jan 2014 | € 116.838 | 76 | 0.1% |
FW11 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | jun 2010 | mei 2014 | € 60.967 | 666 | 1% |
FW12 | Diesel Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2011 | mrt 2011 | € 10.988 | 1 | < 0.1% |
FW31 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | mrt 2010 | feb 2012 | € 74.887 | 228 | 0.3% |
FW51 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | jan 2010 | sep 2012 | € 87.362 | 221 | 0.3% |
FW71 | Diesel Dieselmotor: 220 kW (299 pk) | sep 2010 | mrt 2012 | € 99.966 | 86 | 0.1% |
FW91 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | sep 2011 | feb 2014 | € 56.866 | 16 | < 0.1% |
FZ91 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | aug 2012 | apr 2013 | € 89.957 | 9 | < 0.1% |
HR91 | Benzine Benzinemotor: 330 kW (449 pk) | sep 2013 | jul 2016 | € 123.444 | 10 | < 0.1% |
JA11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2017 | mei 2019 | € 67.507 | 624 | 0.9% |
JA51 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | nov 2016 | aug 2019 | € 78.110 | 606 | 0.9% |
JA71 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | nov 2016 | sep 2018 | € 84.609 | 103 | 0.2% |
JA91 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 83 kW (113 pk) | feb 2017 | apr 2021 | € 75.904 | 1.592 | 2.4% |
JA92 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 135 kW (184 pk) Elektromotor(en): 83 kW (113 pk) | jun 2017 | jun 2017 | € 74.427 | 1 | < 0.1% |
JB31 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | nov 2016 | aug 2020 | € 91.749 | 555 | 0.8% |
JB51 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | okt 2016 | mrt 2020 | € 98.489 | 309 | 0.5% |
JB91 | Benzine Benzinemotor: 340 kW (462 pk) | jan 2017 | jul 2019 | € 147.415 | 167 | 0.3% |
JC31 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jan 2017 | aug 2019 | € 70.296 | 648 | 1% |
JC32 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2018 | mrt 2018 | € 65.789 | 1 | < 0.1% |
JC51 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | nov 2016 | jul 2018 | € 79.215 | 25 | < 0.1% |
JC71 | Diesel Dieselmotor: 170 kW (231 pk) | jul 2017 | jun 2019 | € 84.711 | 10 | < 0.1% |
JC91 | Diesel Dieselmotor: 195 kW (265 pk) | nov 2016 | jun 2020 | € 91.712 | 251 | 0.4% |
JD11 | Diesel Dieselmotor: 183 kW (249 pk) Dieselmotor: 195 kW (265 pk) | nov 2016 | aug 2020 | € 101.657 | 122 | 0.2% |
JD51 | Diesel Dieselmotor: 235 kW (320 pk) | jul 2017 | sep 2020 | € 111.362 | 47 | 0.1% |
JD71 | Diesel Dieselmotor: 294 kW (400 pk) | jul 2017 | jan 2021 | € 138.117 | 67 | 0.1% |
JE31 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2017 | aug 2019 | € 69.618 | 105 | 0.2% |
JF11 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jun 2018 | mei 2020 | € 63.128 | 57 | 0.1% |
JF31 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | aug 2018 | apr 2020 | € 71.695 | 127 | 0.2% |
JF51 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | sep 2018 | jun 2019 | € 80.661 | 9 | < 0.1% |
JK51 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2018 | feb 2020 | € 67.734 | 644 | 1% |
JL11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2017 | mei 2019 | € 70.291 | 870 | 1.3% |
JL31 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | mrt 2017 | jun 2019 | € 81.923 | 653 | 1% |
JL51 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | aug 2017 | aug 2019 | € 89.427 | 227 | 0.3% |
JM11 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | mrt 2017 | feb 2020 | € 104.725 | 863 | 1.3% |
JM71 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2017 | jul 2020 | € 74.612 | 774 | 1.2% |
JM91 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jul 2017 | apr 2019 | € 81.007 | 38 | 0.1% |
JN11 | Diesel Dieselmotor: 170 kW (231 pk) | aug 2017 | jun 2019 | € 86.950 | 29 | < 0.1% |
JN31 | Diesel Dieselmotor: 195 kW (265 pk) | mrt 2017 | aug 2020 | € 96.461 | 268 | 0.4% |
JN51 | Diesel Dieselmotor: 183 kW (249 pk) Dieselmotor: 195 kW (265 pk) | mrt 2017 | jul 2020 | € 103.828 | 222 | 0.3% |
JN71 | Diesel Dieselmotor: 235 kW (320 pk) | jul 2017 | jun 2020 | € 110.473 | 138 | 0.2% |
JN91 | Diesel Dieselmotor: 294 kW (400 pk) | nov 2017 | jul 2020 | € 145.558 | 112 | 0.2% |
JP11 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | aug 2018 | jul 2020 | € 69.214 | 28 | < 0.1% |
JP31 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jul 2018 | sep 2020 | € 74.811 | 182 | 0.3% |
JP32 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | nov 2018 | nov 2018 | € 85.204 | 1 | < 0.1% |
JP51 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | feb 2018 | jun 2019 | € 81.966 | 18 | < 0.1% |
JP91 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 135 kW (184 pk) Elektromotor(en): 83 kW (113 pk) | aug 2019 | jun 2021 | € 81.538 | 122 | 0.2% |
JR11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2019 | mrt 2021 | € 68.770 | 508 | 0.8% |
JR31 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | jul 2018 | okt 2020 | € 80.754 | 198 | 0.3% |
JR71 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | aug 2018 | nov 2020 | € 85.017 | 47 | 0.1% |
JS11 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | jul 2019 | okt 2020 | € 92.744 | 61 | 0.1% |
JS31 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | sep 2019 | nov 2020 | € 102.821 | 14 | < 0.1% |
JS71 | Benzine Benzinemotor: 390 kW (530 pk) | aug 2019 | okt 2020 | € 163.056 | 27 | < 0.1% |
JT11 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2019 | jan 2021 | € 72.820 | 584 | 0.9% |
JT31 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | jun 2018 | mrt 2021 | € 84.313 | 484 | 0.7% |
JT51 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | jul 2018 | okt 2020 | € 91.152 | 189 | 0.3% |
JT71 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | jul 2019 | nov 2020 | € 106.157 | 78 | 0.1% |
JT91 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2018 | feb 2020 | € 71.858 | 780 | 1.2% |
JT92 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | apr 2019 | apr 2019 | € 44.221 | 1 | < 0.1% |
KN91 | Benzine Benzinemotor: 330 kW (449 pk) | jul 2013 | aug 2016 | € 115.523 | 10 | < 0.1% |
KP91 | Benzine Benzinemotor: 330 kW (449 pk) | aug 2013 | mei 2015 | € 129.438 | 12 | < 0.1% |
MT11 | Benzine Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | jun 2010 | mrt 2013 | € 70.788 | 632 | 1% |
MU71 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jun 2010 | jul 2013 | € 93.366 | 259 | 0.4% |
MU91 | Benzine Benzinemotor: 300 kW (408 pk) | okt 2011 | jun 2013 | € 130.043 | 11 | < 0.1% |
MW51 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | sep 2011 | apr 2014 | € 93.742 | 96 | 0.1% |
MW91 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | mrt 2011 | dec 2013 | € 93.185 | 316 | 0.5% |
MX11 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | jul 2010 | aug 2014 | € 66.901 | 1.603 | 2.4% |
MX12 | Diesel Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | sep 2011 | mei 2013 | € 62.888 | 2 | < 0.1% |
MX31 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | sep 2010 | jan 2014 | € 79.989 | 254 | 0.4% |
MX51 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | jun 2010 | nov 2012 | € 91.378 | 238 | 0.4% |
MX71 | Diesel Dieselmotor: 220 kW (299 pk) | sep 2010 | mei 2012 | € 104.556 | 161 | 0.2% |
MY51 | Benzine Benzinemotor: 190 kW (258 pk) | sep 2010 | jan 2013 | € 77.915 | 337 | 0.5% |
MY91 | Diesel Dieselmotor: 280 kW (381 pk) | mrt 2012 | jan 2014 | € 123.145 | 135 | 0.2% |
MZ71 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | sep 2011 | jan 2014 | € 78.209 | 118 | 0.2% |
NA31 | Benzine / LPG LPG motor: 125 kW (170 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | mrt 2003 | feb 2006 | € 59.509 | 894 | 1.4% |
NA51 | Benzine / LPG LPG motor: 141 kW (192 pk) Benzinemotor: 141 kW (192 pk) | sep 2003 | jun 2006 | € 66.167 | 677 | 1% |
NA52 | Benzine Benzinemotor: 141 kW (192 pk) | okt 2004 | okt 2004 | - | 1 | < 0.1% |
NA71 | Benzine / LPG LPG motor: 170 kW (231 pk) Benzinemotor: 170 kW (231 pk) | mrt 2003 | feb 2006 | € 75.580 | 808 | 1.2% |
NA72 | Benzine Benzinemotor: 170 kW (231 pk) | sep 2004 | sep 2004 | - | 1 | < 0.1% |
NB11 | Benzine / LPG LPG motor: 225 kW (306 pk) Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | nov 2005 | mrt 2007 | € 92.992 | 31 | < 0.1% |
NB31 | Benzine / LPG LPG motor: 245 kW (333 pk) Benzinemotor: 245 kW (333 pk) | aug 2003 | mrt 2006 | € 102.458 | 196 | 0.3% |
NB32 | Benzine Benzinemotor: 245 kW (333 pk) | mrt 2004 | apr 2004 | - | 2 | < 0.1% |
NB51 | Benzine / LPG LPG motor: 270 kW (367 pk) Benzinemotor: 270 kW (367 pk) | sep 2005 | mei 2008 | € 104.804 | 47 | 0.1% |
NC31 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | nov 2005 | okt 2007 | € 54.337 | 84 | 0.1% |
NC32 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jan 2006 | jun 2006 | € 63.830 | 3 | < 0.1% |
NC51 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | mrt 2004 | jan 2008 | € 63.982 | 259 | 0.4% |
NC52 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | sep 2006 | sep 2006 | - | 1 | < 0.1% |
NC71 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | mei 2003 | jun 2007 | € 77.927 | 244 | 0.4% |
NC91 | Diesel Dieselmotor: 200 kW (272 pk) | okt 2004 | mrt 2008 | € 89.509 | 152 | 0.2% |
ND71 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | dec 2006 | feb 2010 | € 79.547 | 224 | 0.3% |
NE31 | Benzine / LPG LPG motor: 130 kW (177 pk) Benzinemotor: 130 kW (177 pk) | mrt 2005 | nov 2007 | € 61.887 | 537 | 0.8% |
NE51 | Benzine / LPG LPG motor: 160 kW (218 pk) Benzinemotor: 155 kW (211 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | mrt 2005 | okt 2007 | € 69.185 | 307 | 0.5% |
NE71 | Benzine / LPG LPG motor: 190 kW (258 pk) Benzinemotor: 190 kW (258 pk) | mrt 2005 | jun 2007 | € 79.578 | 273 | 0.4% |
NF31 | Benzine / LPG LPG motor: 160 kW (218 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | aug 2005 | jan 2007 | € 71.935 | 11 | < 0.1% |
NF71 | Benzine / LPG LPG motor: 190 kW (258 pk) Benzinemotor: 190 kW (258 pk) | jun 2005 | mrt 2007 | € 83.345 | 38 | 0.1% |
NG51 | Benzine / LPG LPG motor: 141 kW (192 pk) Benzinemotor: 141 kW (192 pk) | apr 2004 | jul 2007 | € 71.453 | 564 | 0.9% |
NH31 | Benzine / LPG LPG motor: 245 kW (333 pk) Benzinemotor: 245 kW (333 pk) | apr 2004 | mrt 2006 | € 108.457 | 88 | 0.1% |
NH51 | Benzine Benzinemotor: 270 kW (367 pk) | okt 2005 | apr 2008 | € 112.946 | 41 | 0.1% |
NJ31 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | okt 2005 | jun 2007 | € 58.357 | 99 | 0.2% |
NJ51 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | mei 2004 | jun 2007 | € 71.038 | 274 | 0.4% |
NJ71 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | mrt 2004 | mrt 2007 | € 81.422 | 139 | 0.2% |
NJ91 | Diesel Dieselmotor: 200 kW (272 pk) | okt 2004 | feb 2007 | € 94.119 | 188 | 0.3% |
NJ92 | Diesel Dieselmotor: 200 kW (272 pk) | jan 2005 | sep 2006 | - | 2 | < 0.1% |
NK71 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | mrt 2007 | sep 2010 | € 81.813 | 206 | 0.3% |
NK72 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | jul 2008 | jul 2008 | € 84.631 | 1 | < 0.1% |
NL31 | Benzine / LPG LPG motor: 130 kW (177 pk) Benzinemotor: 130 kW (177 pk) | mrt 2005 | aug 2007 | € 65.279 | 299 | 0.5% |
NL51 | Benzine / LPG Benzinemotor: 155 kW (211 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) LPG motor: 160 kW (218 pk) | mrt 2005 | okt 2007 | € 74.830 | 248 | 0.4% |
NL71 | Benzine / LPG LPG motor: 190 kW (258 pk) Benzinemotor: 190 kW (258 pk) | mrt 2005 | mrt 2007 | € 83.308 | 165 | 0.3% |
NM71 | Diesel Dieselmotor: 170 kW (231 pk) | okt 2005 | aug 2007 | € 86.645 | 9 | < 0.1% |
NN51 | Benzine / LPG LPG motor: 160 kW (218 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | jul 2005 | mrt 2007 | € 80.512 | 25 | < 0.1% |
NN71 | Benzine / LPG LPG motor: 190 kW (258 pk) Benzinemotor: 190 kW (258 pk) | jun 2005 | feb 2007 | € 88.157 | 64 | 0.1% |
NP71 | Diesel Dieselmotor: 170 kW (231 pk) | mei 2005 | apr 2007 | € 87.779 | 24 | < 0.1% |
NR71 | Diesel Dieselmotor: 170 kW (231 pk) | okt 2005 | jun 2007 | € 77.866 | 68 | 0.1% |
NR72 | Diesel Dieselmotor: 170 kW (231 pk) | dec 2005 | dec 2005 | € 83.877 | 1 | < 0.1% |
NS71 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 170 kW (231 pk) | sep 2005 | apr 2007 | € 82.330 | 112 | 0.2% |
NT31 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | sep 2007 | apr 2011 | € 50.567 | 558 | 0.8% |
NU31 | Benzine Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2007 | mei 2010 | € 63.315 | 439 | 0.7% |
NU71 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | mrt 2007 | mrt 2010 | € 69.951 | 296 | 0.5% |
NU91 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | jun 2009 | jun 2009 | - | 1 | < 0.1% |
NV31 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | jun 2007 | jul 2009 | € 78.887 | 11 | < 0.1% |
NV71 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | apr 2007 | sep 2009 | € 90.992 | 35 | 0.1% |
NW31 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | apr 2007 | sep 2008 | € 99.284 | 25 | < 0.1% |
NW51 | Benzine / LPG LPG motor: 270 kW (367 pk) Benzinemotor: 270 kW (367 pk) | mrt 2006 | jul 2010 | € 113.144 | 34 | 0.1% |
NX11 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | mrt 2007 | mei 2009 | € 54.987 | 31 | < 0.1% |
NX31 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | okt 2007 | sep 2010 | € 55.165 | 126 | 0.2% |
NX32 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | mrt 2008 | nov 2009 | - | 3 | < 0.1% |
NX51 | Diesel Dieselmotor: 145 kW (197 pk) | mrt 2007 | jun 2011 | € 70.952 | 99 | 0.2% |
NX71 | Diesel Dieselmotor: 173 kW (235 pk) | jan 2007 | jan 2010 | € 80.424 | 84 | 0.1% |
NX91 | Diesel Dieselmotor: 210 kW (286 pk) | mrt 2007 | nov 2009 | € 95.011 | 69 | 0.1% |
NY51 | Diesel Dieselmotor: 145 kW (197 pk) | jan 2008 | nov 2009 | € 89.766 | 8 | < 0.1% |
NY71 | Diesel Dieselmotor: 173 kW (235 pk) | jul 2007 | nov 2008 | € 84.382 | 8 | < 0.1% |
PT11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | okt 2007 | jan 2011 | € 53.838 | 559 | 0.9% |
PU31 | Benzine Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2007 | jan 2011 | € 66.201 | 376 | 0.6% |
PU71 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | mrt 2007 | jun 2010 | € 75.139 | 326 | 0.5% |
PV31 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | mrt 2007 | apr 2010 | € 83.576 | 20 | < 0.1% |
PV71 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | apr 2007 | mei 2010 | € 88.798 | 54 | 0.1% |
PW51 | Benzine Benzinemotor: 270 kW (367 pk) | feb 2007 | dec 2009 | € 119.022 | 16 | < 0.1% |
PX11 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | apr 2007 | mrt 2009 | € 60.966 | 38 | 0.1% |
PX31 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | sep 2007 | okt 2010 | € 61.944 | 267 | 0.4% |
PX32 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | nov 2009 | nov 2009 | - | 1 | < 0.1% |
PX51 | Diesel Dieselmotor: 145 kW (197 pk) | mrt 2007 | sep 2010 | € 77.134 | 192 | 0.3% |
PX71 | Diesel Dieselmotor: 173 kW (235 pk) | jan 2007 | jun 2010 | € 85.339 | 150 | 0.2% |
PX91 | Diesel Dieselmotor: 210 kW (286 pk) | mrt 2007 | dec 2009 | € 100.147 | 73 | 0.1% |
PY51 | Diesel Dieselmotor: 145 kW (197 pk) | dec 2007 | apr 2010 | € 90.603 | 11 | < 0.1% |
PY71 | Diesel Dieselmotor: 173 kW (235 pk) | mrt 2007 | apr 2010 | € 91.912 | 36 | 0.1% |
SN01 | Benzine Benzinemotor: 330 kW (449 pk) | jul 2012 | jul 2012 | € 124.223 | 1 | < 0.1% |
SN21 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jul 2009 | mei 2013 | € 93.977 | 426 | 0.6% |
SN41 | Benzine Benzinemotor: 300 kW (408 pk) | jul 2009 | mei 2012 | € 124.558 | 25 | < 0.1% |
SN61 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | aug 2009 | sep 2012 | € 95.370 | 126 | 0.2% |
SN62 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | mrt 2012 | mrt 2012 | € 95.108 | 1 | < 0.1% |
SN81 | Diesel Dieselmotor: 220 kW (299 pk) | mrt 2010 | mrt 2013 | € 108.946 | 21 | < 0.1% |
SP01 | Benzine Benzinemotor: 330 kW (449 pk) | jan 2013 | okt 2013 | € 129.498 | 2 | < 0.1% |
SP21 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | nov 2010 | dec 2013 | € 100.683 | 50 | 0.1% |
SP41 | Benzine Benzinemotor: 300 kW (408 pk) | jul 2010 | jun 2011 | € 140.292 | 5 | < 0.1% |
SP61 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | sep 2010 | jan 2013 | € 100.780 | 31 | < 0.1% |
SP81 | Diesel Dieselmotor: 220 kW (299 pk) | okt 2010 | apr 2013 | € 106.826 | 25 | < 0.1% |
SZ01 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | okt 2010 | mrt 2013 | € 87.243 | 8 | < 0.1% |
XA11 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | okt 2011 | jun 2013 | € 74.389 | 17 | < 0.1% |
XA31 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | sep 2011 | okt 2013 | € 69.190 | 56 | 0.1% |
XA51 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | sep 2011 | jul 2014 | € 81.647 | 111 | 0.2% |
XA71 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | sep 2011 | nov 2013 | € 92.226 | 61 | 0.1% |
XA91 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | sep 2011 | okt 2013 | € 96.810 | 41 | 0.1% |
XB11 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | sep 2011 | aug 2013 | € 103.245 | 91 | 0.1% |
XB31 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | jul 2011 | sep 2013 | € 76.002 | 213 | 0.3% |
XB51 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | sep 2011 | dec 2013 | € 88.158 | 236 | 0.4% |
XB71 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | sep 2011 | aug 2013 | € 96.703 | 109 | 0.2% |
XB91 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | sep 2011 | jan 2014 | € 82.043 | 112 | 0.2% |
XC01 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | jul 2012 | jan 2014 | € 72.614 | 54 | 0.1% |
XC21 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | aug 2012 | apr 2013 | € 102.799 | 11 | < 0.1% |
XC41 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | mrt 2012 | apr 2013 | € 110.655 | 8 | < 0.1% |
XC61 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | aug 2012 | jul 2013 | € 87.850 | 9 | < 0.1% |
XC81 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | mrt 2013 | mei 2013 | € 100.267 | 2 | < 0.1% |
XG11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2010 | jun 2014 | € 55.749 | 895 | 1.4% |
XG12 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | mei 2012 | mei 2012 | € 57.623 | 1 | < 0.1% |
XG31 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | aug 2011 | sep 2013 | € 66.690 | 410 | 0.6% |
XH31 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | okt 2011 | jul 2013 | € 73.445 | 48 | 0.1% |
XH71 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | okt 2011 | jul 2013 | € 73.774 | 179 | 0.3% |
XL11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | sep 2011 | jan 2014 | € 59.417 | 824 | 1.3% |
XL31 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | aug 2011 | okt 2013 | € 71.204 | 329 | 0.5% |
XL32 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | apr 2013 | apr 2013 | € 70.263 | 1 | < 0.1% |
XL51 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | aug 2011 | jul 2013 | € 77.235 | 112 | 0.2% |
YA01 | Benzine Benzinemotor: 235 kW (320 pk) | jul 2012 | sep 2012 | € 148.121 | 2 | < 0.1% |
YE01 | Benzine Benzinemotor: 235 kW (320 pk) | mei 2012 | mei 2012 | € 152.962 | 1 | < 0.1% |
Onbekend | 6.229 | 9.5% | ||||
Totaal | 65.689 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 22
1 van 22
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
GVS-91-T | 5 december 2024 2023 Geïmporteerd | 520i - G6L € 65.188 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 13 kW (18 pk) |
GVS-45-N | 5 december 2024 2023 Geïmporteerd | 530e xDrive - G5K € 88.203 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
GVP-01-T | 5 december 2024 2017 Geïmporteerd | 530E IPERFORMANCE - G5L € 64.676 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) Elektromotor(s): 83 kW (113 pk) |
GVG-29-Z | 5 december 2024 2024 | 530E - G6L € 90.026 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 135 kW (184 pk) |
GVG-18-X | 5 december 2024 2024 | 530E - G6K € 82.577 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 135 kW (184 pk) |
GTT-70-K | 5 december 2024 2009 Geïmporteerd | 535I - GT Onbekend | Benzine Motor (3 liter): 225 kW (306 pk) |
GRD-43-S | 5 december 2024 2017 Geïmporteerd | 540I XDRIVE - G5K - JM11 € 91.285 | Benzine Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) |
GPD-75-T | 5 december 2024 2021 Geïmporteerd | 5 SERIES - G5L - 11AG € 77.047 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
GVR-92-N | 4 december 2024 2021 Geïmporteerd | 530E - G5K € 101.480 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
GVJ-14-T | 4 december 2024 2024 | 530E - G6K € 82.302 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 135 kW (184 pk) |
GVJ-13-T | 4 december 2024 2024 | 530E - G6L € 80.539 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 135 kW (184 pk) |
GVB-19-Z | 4 december 2024 2024 | 530E - G6K € 89.053 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 135 kW (184 pk) |
GVB-06-Z | 4 december 2024 2024 | 530E - G6K € 85.548 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 135 kW (184 pk) |
GTT-78-B | 4 december 2024 2024 | 530E - G6L - 71FJ € 80.639 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 135 kW (184 pk) |
GTL-87-P | 4 december 2024 2024 | 530E - G6K € 79.610 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 135 kW (184 pk) |
GTK-06-P | 4 december 2024 2022 Geïmporteerd | 530E - G5K € 74.036 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
GVP-12-L | 3 december 2024 2023 Geïmporteerd | 530I XDRIVE - G5K € 112.607 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 180 kW (245 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GVL-53-X | 3 december 2024 2023 Geïmporteerd | 540i xDrive - G5K € 121.420 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 245 kW (333 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GVG-33-B | 3 december 2024 2010 Geïmporteerd | 535I - GT € 77.489 | Benzine Motor (3 liter): 225 kW (306 pk) |
GVG-09-X | 3 december 2024 2024 | 520I - G6L € 93.630 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 13 kW (18 pk) |
GVB-55-Z | 3 december 2024 2024 | 530E - G6K € 89.686 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 135 kW (184 pk) |
GTZ-17-L | 3 december 2024 2024 | 530E - G6K - 21GV € 89.053 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 135 kW (184 pk) |
GTS-29-L | 3 december 2024 2024 | 530E - G6K - 21GV € 94.619 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 135 kW (184 pk) |
GRZ-26-X | 3 december 2024 2021 Geïmporteerd | 530e xDrive - G5K - 31CG € 87.387 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
GFP-74-G | 3 december 2024 2022 Geïmporteerd | 520i - G5K - 11BM € 75.403 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de BMW 5-SerieGoogle op afbeeldingen van de BMW 5-Serie
Google op reviews van de BMW 5-Serie
BMW 5-Serie Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Autotest: BMW 535i GT High Executive
Autotest: BMW 520d Touring
Autoblog.nl
BMW 5 Serie
Autoreview.nl
BMW 5-serie: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
Waarom de BMW 5-serie Touring plotseling 2621 euro goedkoper is geworden
Aankoopadvies BMW 5-serie (F10/F11): problemen, uitvoeringen en betrouwbaarheid
In de nieuwe BMW 5-serie zijn je ogen de richtingaanwijzer
Zoveel duurder werd een tweedehands BMW 5-serie sinds 2020
Alle generaties BMW 5-serie: verleden, rleden, heden, toekomst
Bij deze BMW 5-serie hoef je nooit meer olie te verversen
TEST - Dus jij denkt dat de Mercedes E-Klasse comfortabeler is dan de BMW 5-serie ...
Speciaal voor BMW M3-fans! Twee enorme 'nieren' op je BMW 5-serie
Test BMW 5-serie en Mercedes E-klasse - En de meest comfortabele zakensedan is ...
Test BMW 5-serie en Mercedes E-klasse: en de meest comfortabele is ...
Aston Martin-racesimulator kost net zoveel als een BMW 5-serie
Gefacelifte BMW 5-serie heeft gelukkig geen hazetanden
Spyshots: geen grote grille voor facelift BMW 5-serie?
Autovisie.nl
BMW 5-serie nieuws, testen en reviews door de redactie van Autovisie.nl
BMW neemt met 5-serie Touring (i5) afscheid van unieke feature
Koopwijzer: BMW 5-serie - problemen, uitvoeringen en prijzen
Duik in de prijslijst: de nieuwe BMW 5 Serie – een ‘normale’ BMW
Nieuwe BMW 5-serie komt er echt in álle smaken
Elke BMW 5 Serie heeft tegenwoordig een elektromotor
Nieuwe BMW 5 Serie altijd in de gaten te houden
BMW 5 sedan en Touring laten zich zien
Lekkage bij BMW: nieuwe 5 Serie ligt op straat
Filmrol voor nieuwe BMW 5 Serie
BMW 5 Serie is vanaf 55 mille te bestellen
Dit kost de nieuwe BMW 5 Serie
M Performance-versiersels voor BMW 5 Serie
Nieuwe BMW 5 Serie Touring ietsiepietsie ruimer
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/bmw/5-serie/
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/bmw/5-serie-gt/
Autozine.nl
Autotest: BMW 5-Serie (2003 - 2010)
Autotest: BMW 5-Serie (2010 - 2016)
Autotest: BMW 5-Serie (2010 - 2016)
Autotest: BMW 5-Serie Touring (2010 - 2016)
Autotest: BMW 5-Serie (2003 - 2010)
Autotest: BMW 5-Serie GT
Autotest: BMW 5-Serie Touring (2004 - 2010)
Onze database is bijgewerkt tot 5 december 2024.