Mercedes-Benz CLA
In Nederland rijden er van de Mercedes-Benz CLA momenteel 27.734 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 3 campers en 2 bedrijfsauto's. Totaal zijn er dus 27.739 CLA-voertuigen. Mercedes-Benz heeft 702.295 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De CLA heeft hierdoor een marktaandeel van 3.95% binnen alle modellen van Mercedes-Benz. De carrosserie is ingedeeld als sedan (60%), stationwagen (39%) en overig (1%).
Bekijk de aandrijvingen van de CLA in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 19.923 | 71.8% |
Benzine (Plug-in Hybride) | 4.069 | 14.7% |
Diesel | 2.989 | 10.8% |
Benzine (Mild Hybride) | 744 | 2.7% |
Overige | 9 | 0% |
De Mercedes-Benz CLA: Stijlvolle luxe in een compact pakket
De Mercedes-Benz CLA is een compacte luxe sedan die sinds 2013 op de markt is en sindsdien een populair model is geworden onder autoliefhebbers die op zoek zijn naar stijl, comfort en prestaties. Met zijn opvallende design, hoogwaardige materialen en geavanceerde technologieën biedt de CLA een unieke rijervaring die zowel plezierig als praktisch is.
Design
Eén van de eerste dingen die opvalt aan de Mercedes-Benz CLA is zijn opvallende design. Met zijn gestroomlijnde en sportieve lijnen, agressieve voorbumper en slanke koplampen, straalt de CLA een gevoel van dynamiek en elegantie uit. Het langwerpige silhouet en de aflopende daklijn geven de auto een coupé-achtige uitstraling, wat hem onderscheidt van andere sedans in zijn klasse.
Het interieur van de CLA is al even indrukwekkend, met hoogwaardige materialen en een strak ontwerp dat zowel luxe als modern aanvoelt. De stoelen zijn comfortabel en ondersteunend, en er is voldoende ruimte voor zowel bestuurder als passagiers. Het dashboard is voorzien van een groot touchscreen display dat gemakkelijk toegang biedt tot alle infotainment- en connectiviteitsfuncties van de auto.
Prestaties
Onder de motorkap biedt de Mercedes-Benz CLA een scala aan krachtige en efficiënte motoren die zorgen voor een dynamische rijervaring. Van de instapversie met een 1.3-liter viercilinder turbomotor tot de krachtige AMG-modellen met een 2.0-liter viercilinder turbomotor, er is voor elk wat wils. De CLA accelereert snel en soepel, en biedt een responsieve en sportieve rijervaring die zowel op de snelweg als in de stad indruk maakt.
Het rijgedrag van de CLA is ook uitstekend, met een goed uitgebalanceerd onderstel en scherpe stuurrespons die zorgen voor een plezierige en dynamische rijervaring. De auto voelt stabiel en comfortabel aan op de weg, zelfs in bochten en bij hoge snelheden, en biedt een uitstekende grip en controle in alle rijomstandigheden.
Technologie
Wat de Mercedes-Benz CLA echt onderscheidt van zijn concurrenten is de geavanceerde technologie die in de auto is ingebouwd. Van het MBUX-infotainmentsysteem met spraakbesturing en augmented reality navigatie tot de vele rijhulpsystemen en veiligheidsvoorzieningen, de CLA zit boordevol innovatieve technologieën die het rijden gemakkelijker, veiliger en leuker maken.
Het MBUX-infotainmentsysteem is een van de meest geavanceerde systemen op de markt en biedt een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface die gemakkelijk toegang biedt tot alle functies van de auto. Met spraakbesturing kunnen bestuurders eenvoudig commando's geven om bijvoorbeeld het navigatiesysteem in te stellen, muziek af te spelen of het klimaat te regelen, zonder hun handen van het stuur te halen.
Veiligheid
Op het gebied van veiligheid biedt de Mercedes-Benz CLA ook een uitgebreid scala aan voorzieningen die de veiligheid van de inzittenden en andere weggebruikers verbeteren. Van actieve remassistentie en dodehoekassistentie tot adaptieve cruisecontrol en rijstrookassistentie, de CLA is uitgerust met de nieuwste veiligheidstechnologieën die zorgen voor een veilige en stressvrije rijervaring.
De auto is ook voorzien van een groot aantal passieve veiligheidsvoorzieningen, waaronder airbags, gordelspanners en kreukelzones die de impact van een botsing helpen verminderen en de inzittenden beschermen. De Mercedes-Benz CLA heeft dan ook een uitstekende score behaald in crashtests van onafhankelijke instanties zoals Euro NCAP, wat aantoont dat de auto voldoet aan de hoogste veiligheidsnormen.
Vergeet ook niet de Mercedes-Benz merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Mercedes-Benz CLA's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren CLA's
Wanneer een nieuwe Mercedes-Benz CLA voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Mercedes-Benz CLA personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Mercedes-Benz CLA.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Mercedes-Benz CLA komt daarmee uit op 49.604 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Mercedes-Benz CLA in Nederland zijn Grijs (10.238 stuks / 37%), Zwart (9.829 stuks / 35%), Wit (5.589 stuks / 20%) en Blauw (1.224 stuks / 4%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 10.238 | 37% |
Zwart | 9.829 | 35% |
Wit | 5.589 | 20% |
Blauw | 1.224 | 4% |
Rood | 488 | 2% |
Bruin | 170 | 1% |
Paars | 120 | < 1% |
Geel | 62 | < 1% |
Groen | 11 | < 1% |
Oranje | 2 | < 1% |
? Onbekend | 1 | < 1% |
10.363 van de 27.734 personenauto's zijn geïmporteerd
Dat is behoorlijk deel, namelijk (37.4%) komt dus uit het buitenland. De meeste import Mercedes-Benz CLA's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vaak betreft het duurdere modellen die geïmporteerd worden (met een relatief hoge BPM in Nederland). Maar ook kan het heel voordelig zijn voor een particulier of handelaar om een jong gebruikte middenklasser te importeren.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Mercedes-Benz CLA.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
CLA 180 | 12.088 | 43.6% |
CLA 200 | 5.837 | 21% |
CLA 250 E | 4.059 | 14.6% |
CLA 180 D | 1.099 | 4% |
CLA 250 | 785 | 2.8% |
CLA 200 D | 662 | 2.4% |
CLA 220 | 405 | 1.5% |
CLA 220 CDI | 404 | 1.5% |
CLA 250 4MATIC | 323 | 1.2% |
AMG CLA 45 | 319 | 1.2% |
CLA 200 CDI | 290 | 1% |
CLA 45 AMG 4MATIC | 255 | 0.9% |
CLA 180 CDI | 199 | 0.7% |
AMG CLA 35 | 180 | 0.6% |
CLA 220 D | 161 | 0.6% |
CLA 220 4MATIC | 127 | 0.5% |
AMG CLA 45 S | 127 | 0.5% |
CLA-KLASSE | 85 | 0.3% |
A-CLASS | 72 | 0.3% |
E-KLASSE | 60 | 0.2% |
E-CLASS | 37 | 0.1% |
C-CLASS | 29 | 0.1% |
CLA 220 D 4MATIC | 18 | 0.1% |
CLA-CLASS | 14 | 0.1% |
CLA 200 D 4MATIC | 14 | 0.1% |
OVERIG | 85 | 0.3% |
27.734 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Mercedes-Benz CLA.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
1212P2 | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | mei 2018 | mei 2018 | € 40.096 | 1 | < 0.1% |
1241Q2 | Benzine Benzinemotor: 75 kW (102 pk) | jan 2018 | jan 2018 | € 32.746 | 1 | < 0.1% |
124GQ2 | Benzine Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | mrt 2018 | jun 2018 | € 37.740 | 5 | < 0.1% |
2212P2 | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | okt 2015 | jul 2019 | € 43.249 | 245 | 0.9% |
224GQ2 | Benzine / LPG LPG motor: 90 kW (122 pk) Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | jan 2015 | dec 2018 | € 45.427 | 2.290 | 8.3% |
224GT2 | Benzine Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | jun 2018 | jan 2020 | € 40.474 | 693 | 2.5% |
224HQ2 | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | feb 2015 | okt 2018 | € 48.978 | 773 | 2.8% |
224HT2 | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | jun 2018 | jan 2020 | € 51.881 | 59 | 0.2% |
224JP2 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | jun 2015 | sep 2016 | € 56.773 | 48 | 0.2% |
224KP1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | feb 2015 | sep 2018 | € 62.414 | 50 | 0.2% |
224KP2 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | nov 2014 | jun 2018 | € 57.161 | 43 | 0.2% |
224KT1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | nov 2018 | nov 2018 | € 69.041 | 1 | < 0.1% |
224KT2 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | jul 2018 | dec 2018 | € 64.292 | 7 | < 0.1% |
224LP1 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | okt 2015 | jun 2018 | € 67.836 | 48 | 0.2% |
224NP1 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | aug 2016 | jul 2018 | € 58.143 | 24 | 0.1% |
224NT1 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2018 | mei 2019 | € 77.223 | 11 | < 0.1% |
225GP1 | Benzine Benzinemotor: 265 kW (360 pk) Benzinemotor: 280 kW (381 pk) | dec 2014 | mrt 2019 | € 82.853 | 198 | 0.7% |
225GT1 | Benzine Benzinemotor: 280 kW (381 pk) | okt 2018 | apr 2019 | € 102.341 | 7 | < 0.1% |
22S1P1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | nov 2015 | jul 2017 | € 56.810 | 9 | < 0.1% |
22S1P2 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | mrt 2015 | jan 2020 | € 46.617 | 465 | 1.7% |
22S2P1 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | nov 2015 | nov 2017 | € 61.569 | 11 | < 0.1% |
22S2P2 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | feb 2015 | okt 2018 | € 54.276 | 105 | 0.4% |
22SAP1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | okt 2015 | okt 2015 | € 71.310 | 1 | < 0.1% |
22SAP2 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | apr 2015 | feb 2017 | € 53.900 | 11 | < 0.1% |
2308M2 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | jul 2013 | jan 2015 | € 48.955 | 94 | 0.3% |
2312M2 | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | mrt 2014 | mei 2016 | € 40.555 | 152 | 0.5% |
2312P2 | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | mrt 2015 | jun 2019 | € 41.951 | 306 | 1.1% |
234GQ2 | Benzine / LPG LPG motor: 90 kW (122 pk) Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | mrt 2013 | jul 2019 | € 41.466 | 3.927 | 14.2% |
234GT2 | Benzine Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | jun 2018 | apr 2020 | € 39.736 | 832 | 3% |
234HQ2 | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | jan 2013 | okt 2018 | € 48.930 | 1.494 | 5.4% |
234HT2 | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | jul 2018 | mei 2019 | € 49.941 | 37 | 0.1% |
234JP2 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | mrt 2014 | sep 2016 | € 54.696 | 71 | 0.3% |
234KP1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | aug 2013 | mei 2018 | € 61.531 | 53 | 0.2% |
234KP2 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | jan 2013 | jun 2018 | € 56.753 | 277 | 1% |
234KT1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | okt 2018 | okt 2018 | € 80.010 | 1 | < 0.1% |
234KT2 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | dec 2018 | dec 2018 | € 54.772 | 1 | < 0.1% |
234LP1 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | sep 2015 | jun 2018 | € 66.639 | 23 | 0.1% |
234LP2 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | aug 2015 | aug 2018 | € 61.094 | 36 | 0.1% |
234NP1 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | sep 2016 | feb 2018 | € 59.194 | 14 | 0.1% |
234NT1 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2018 | jan 2019 | € 60.917 | 2 | < 0.1% |
235GP1 | Benzine Benzinemotor: 265 kW (360 pk) Benzinemotor: 280 kW (381 pk) | aug 2013 | aug 2019 | € 82.585 | 331 | 1.2% |
235GT1 | Benzine Benzinemotor: 280 kW (381 pk) | jul 2018 | sep 2018 | € 102.063 | 4 | < 0.1% |
23S1P1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | jan 2015 | apr 2018 | € 55.488 | 8 | < 0.1% |
23S1P2 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | sep 2014 | jul 2019 | € 51.757 | 152 | 0.5% |
23S2P1 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | mrt 2015 | apr 2017 | € 54.921 | 5 | < 0.1% |
23S2P2 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | jan 2013 | jun 2018 | € 52.818 | 332 | 1.2% |
23SAP1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jan 2015 | jun 2015 | € 56.323 | 2 | < 0.1% |
23SAP2 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | mrt 2013 | jan 2017 | € 52.594 | 71 | 0.3% |
3203T2 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | sep 2019 | mei 2021 | € 47.364 | 136 | 0.5% |
3210T2 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | jan 2021 | dec 2022 | € 48.293 | 44 | 0.2% |
321CT1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | feb 2020 | feb 2020 | € 55.444 | 1 | < 0.1% |
321CT2 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | aug 2019 | aug 2023 | € 50.434 | 117 | 0.4% |
321ET1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2020 | mrt 2020 | € 63.692 | 1 | < 0.1% |
321ET2 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | sep 2019 | jan 2023 | € 62.111 | 15 | 0.1% |
3245T2 | Benzine Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | aug 2019 | nov 2021 | € 51.323 | 171 | 0.6% |
3246T1 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | sep 2019 | mrt 2023 | € 67.593 | 37 | 0.1% |
3246T2 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | aug 2019 | sep 2022 | € 61.604 | 49 | 0.2% |
324HT2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | jul 2023 | feb 2025 | € 56.934 | 50 | 0.2% |
324JT2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 100 kW (136 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | sep 2023 | mrt 2025 | € 54.758 | 259 | 0.9% |
324MT2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 80 kW (109 pk) | aug 2023 | mrt 2025 | € 56.347 | 494 | 1.8% |
324NT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 225 kW (306 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | okt 2024 | okt 2024 | € 108.256 | 1 | < 0.1% |
3251T1 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | aug 2019 | jun 2023 | € 86.077 | 54 | 0.2% |
3253T1 | Benzine Benzinemotor: 285 kW (387 pk) | jan 2020 | mrt 2022 | € 103.821 | 7 | < 0.1% |
3254T1 | Benzine Benzinemotor: 310 kW (421 pk) | jan 2020 | dec 2022 | € 106.313 | 26 | 0.1% |
328QT2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 118 kW (160 pk) Elektromotor(en): 75 kW (102 pk) | aug 2020 | mrt 2024 | € 53.378 | 1.509 | 5.4% |
32H7T2 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | aug 2019 | mei 2024 | € 49.705 | 1.234 | 4.4% |
32H9T2 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | aug 2019 | jun 2024 | € 47.433 | 1.515 | 5.5% |
3303T2 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | mei 2019 | mrt 2021 | € 44.569 | 390 | 1.4% |
3310T2 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | jan 2021 | mrt 2023 | € 49.161 | 25 | 0.1% |
331CT2 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jul 2019 | apr 2023 | € 49.978 | 120 | 0.4% |
331ET1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | aug 2021 | aug 2021 | € 55.919 | 1 | < 0.1% |
331ET2 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jul 2019 | jul 2023 | € 61.098 | 21 | 0.1% |
3345T1 | Benzine Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | apr 2019 | dec 2020 | € 58.955 | 74 | 0.3% |
3345T2 | Benzine Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | apr 2019 | feb 2021 | € 54.432 | 233 | 0.8% |
3346T1 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | apr 2019 | dec 2022 | € 64.308 | 95 | 0.3% |
3346T2 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | apr 2019 | jan 2023 | € 59.521 | 202 | 0.7% |
334HT2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | jul 2023 | feb 2025 | € 56.805 | 71 | 0.3% |
334JT2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 100 kW (136 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | aug 2023 | mrt 2025 | € 53.749 | 350 | 1.3% |
334KT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | okt 2023 | okt 2023 | € 78.407 | 1 | < 0.1% |
334MT2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 80 kW (109 pk) | jul 2023 | mrt 2025 | € 55.284 | 663 | 2.4% |
334NT1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 225 kW (306 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | jan 2025 | jan 2025 | € 103.304 | 1 | < 0.1% |
3351T1 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jul 2019 | okt 2023 | € 83.026 | 125 | 0.5% |
3353T1 | Benzine Benzinemotor: 285 kW (387 pk) | jan 2020 | jul 2021 | € 95.246 | 8 | < 0.1% |
3354T1 | Benzine Benzinemotor: 310 kW (421 pk) | dec 2019 | feb 2024 | € 107.415 | 101 | 0.4% |
338QT2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 118 kW (160 pk) Elektromotor(en): 42 kW (57 pk) Elektromotor(en): 75 kW (102 pk) | aug 2020 | apr 2024 | € 55.508 | 1.392 | 5% |
33H7T1 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | feb 2021 | jan 2023 | € 61.384 | 6 | < 0.1% |
33H7T2 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | apr 2019 | mrt 2024 | € 48.652 | 2.109 | 7.6% |
33H9T2 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | mrt 2019 | jun 2024 | € 46.041 | 2.242 | 8.1% |
C77FT1 | Benzine Benzinemotor: 310 kW (421 pk) | aug 2020 | aug 2020 | € 216.330 | 1 | < 0.1% |
J00RP0 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | feb 2015 | sep 2015 | € 60.556 | 12 | < 0.1% |
J00UM0 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | jun 2015 | jun 2015 | € 68.312 | 1 | < 0.1% |
J00XP0 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | mei 2016 | mei 2016 | € 55.334 | 1 | < 0.1% |
J036P0 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | nov 2015 | nov 2015 | € 62.281 | 1 | < 0.1% |
J0BFP0 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | nov 2015 | nov 2015 | € 87.142 | 1 | < 0.1% |
M241Q2 | Benzine Benzinemotor: 75 kW (102 pk) | apr 2018 | apr 2018 | € 32.715 | 1 | < 0.1% |
M24GQ2 | Benzine Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | apr 2018 | apr 2018 | € 42.494 | 1 | < 0.1% |
M24GT2 | Benzine Benzinemotor: 90 kW (122 pk) | jun 2018 | jun 2018 | € 40.151 | 1 | < 0.1% |
M24HQ2 | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | apr 2018 | apr 2018 | € 45.213 | 2 | < 0.1% |
O003T2 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | okt 2019 | okt 2019 | € 50.875 | 1 | < 0.1% |
O0H9T2 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | apr 2019 | jul 2020 | € 47.813 | 2 | < 0.1% |
P121T0 | Diesel Dieselmotor: 210 kW (286 pk) | aug 2019 | aug 2019 | € 133.477 | 1 | < 0.1% |
R00RP0 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | jan 2018 | jul 2018 | € 59.793 | 3 | < 0.1% |
R00XP0 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | apr 2018 | apr 2018 | € 49.210 | 3 | < 0.1% |
R013T0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | apr 2019 | apr 2019 | € 62.870 | 1 | < 0.1% |
R014T0 | Diesel Dieselmotor: 143 kW (194 pk) | feb 2019 | feb 2019 | € 59.349 | 1 | < 0.1% |
R031Q0 | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | nov 2017 | nov 2017 | € 54.091 | 2 | < 0.1% |
R031T0 | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | feb 2019 | aug 2019 | € 49.095 | 3 | < 0.1% |
R034P0 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | nov 2017 | nov 2017 | € 55.725 | 1 | < 0.1% |
R04QQ0 | Benzine Benzinemotor: 95 kW (129 pk) | jul 2018 | jul 2018 | € 46.873 | 1 | < 0.1% |
R07GT0 | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | mei 2021 | mei 2021 | € 51.091 | 1 | < 0.1% |
R083T0 | Benzine Benzinemotor: 190 kW (258 pk) | aug 2019 | aug 2019 | € 55.030 | 1 | < 0.1% |
R204P0 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | jul 2016 | jul 2016 | € 66.965 | 1 | < 0.1% |
R214T0 | Diesel Dieselmotor: 143 kW (194 pk) | okt 2018 | okt 2018 | € 49.003 | 1 | < 0.1% |
R231T0 | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | jul 2019 | jul 2019 | € 51.696 | 1 | < 0.1% |
R277T0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 135 kW (184 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | jul 2018 | sep 2018 | € 57.951 | 2 | < 0.1% |
R283T0 | Benzine Benzinemotor: 190 kW (258 pk) | jul 2018 | jul 2018 | € 58.904 | 1 | < 0.1% |
R331Q0 | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | mei 2018 | mei 2018 | € 57.306 | 1 | < 0.1% |
R334P0 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jan 2018 | jan 2018 | € 61.923 | 1 | < 0.1% |
R431T0 | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | apr 2019 | apr 2019 | € 67.338 | 2 | < 0.1% |
R477T0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 135 kW (184 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | feb 2019 | feb 2019 | € 71.938 | 2 | < 0.1% |
T334P0 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jan 2018 | jan 2018 | € 79.552 | 1 | < 0.1% |
T414P0 | Diesel Dieselmotor: 143 kW (194 pk) | jun 2018 | jun 2018 | € 82.778 | 1 | < 0.1% |
T432T0 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | apr 2019 | apr 2019 | € 80.525 | 1 | < 0.1% |
U014P0 | Diesel Dieselmotor: 143 kW (194 pk) | mei 2016 | feb 2019 | € 65.519 | 52 | 0.2% |
U014T0 | Diesel Dieselmotor: 143 kW (194 pk) | apr 2019 | jun 2019 | € 71.422 | 6 | < 0.1% |
U01DT0 | Diesel Dieselmotor: 118 kW (160 pk) | aug 2019 | aug 2019 | € 61.671 | 1 | < 0.1% |
U01IT0 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 143 kW (194 pk) Elektromotor(en): 90 kW (122 pk) | jun 2019 | jul 2019 | € 76.190 | 2 | < 0.1% |
U034P0 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jan 2018 | mei 2018 | € 62.095 | 2 | < 0.1% |
U036P0 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | jun 2018 | jun 2018 | € 63.026 | 1 | < 0.1% |
U04MP0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 155 kW (211 pk) Elektromotor(en): 65 kW (88 pk) | jan 2018 | mei 2018 | € 70.266 | 9 | < 0.1% |
U04RP0 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | feb 2018 | mei 2018 | € 70.391 | 2 | < 0.1% |
U04ST0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 155 kW (211 pk) Elektromotor(en): 90 kW (122 pk) | mei 2019 | mei 2019 | € 66.547 | 1 | < 0.1% |
U214P0 | Diesel Dieselmotor: 143 kW (194 pk) | jul 2018 | jul 2018 | € 74.186 | 1 | < 0.1% |
U214T1 | Diesel Dieselmotor: 143 kW (194 pk) | feb 2021 | feb 2021 | € 94.773 | 1 | < 0.1% |
X01CT2 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | mrt 2020 | mrt 2020 | € 50.925 | 1 | < 0.1% |
X051T1 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | feb 2020 | feb 2020 | € 77.790 | 1 | < 0.1% |
X08QT2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 118 kW (160 pk) Elektromotor(en): 75 kW (102 pk) | nov 2020 | nov 2020 | € 54.561 | 1 | < 0.1% |
X0H7T2 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | okt 2019 | jan 2020 | € 45.326 | 2 | < 0.1% |
X0H9T2 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | jan 2020 | jan 2020 | € 43.652 | 1 | < 0.1% |
X203T2 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | jun 2018 | dec 2019 | € 42.742 | 15 | 0.1% |
X21CT2 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jul 2019 | sep 2022 | € 49.132 | 5 | < 0.1% |
X21ET2 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mei 2019 | nov 2019 | € 52.691 | 2 | < 0.1% |
X245T2 | Benzine Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | nov 2019 | nov 2019 | € 40.134 | 1 | < 0.1% |
X246T1 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | jan 2019 | jan 2019 | € 51.744 | 1 | < 0.1% |
X246T2 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | sep 2018 | dec 2019 | € 47.012 | 2 | < 0.1% |
X251T1 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | feb 2019 | aug 2020 | € 90.975 | 3 | < 0.1% |
X254T1 | Benzine Benzinemotor: 310 kW (421 pk) | feb 2020 | feb 2020 | € 149.459 | 1 | < 0.1% |
X28QT2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 118 kW (160 pk) Elektromotor(en): 75 kW (102 pk) | sep 2021 | sep 2021 | € 55.026 | 1 | < 0.1% |
X2H0T2 | Benzine Benzinemotor: 80 kW (109 pk) | okt 2019 | okt 2019 | € 34.792 | 1 | < 0.1% |
X2H7T2 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | jun 2018 | jan 2020 | € 44.548 | 14 | 0.1% |
X2H9T2 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | feb 2019 | mei 2021 | € 42.275 | 12 | < 0.1% |
Onbekend | 253 | 0.9% | ||||
Totaal | 27.734 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 23
1 van 23
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
HJG-42-B | 19 maart 2025 2020 Geïmporteerd | CLA 250 E - F2CLA - 338QT2 € 45.615 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 118 kW (160 pk) Elektromotor(s): 75 kW (102 pk) |
HJD-57-Z | 19 maart 2025 2023 Geïmporteerd | CLA 250 e - F2CLA - 324MT2 € 60.768 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HJD-54-Z | 19 maart 2025 2024 Geïmporteerd | CLA 250 E - F2CLA - 324MT2 € 58.496 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHX-28-D | 19 maart 2025 2021 Geïmporteerd | CLA 250 e - F2CLA - 328QT2 € 51.988 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 118 kW (160 pk) Elektromotor(s): 75 kW (102 pk) |
HHR-70-L | 19 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 334MT2 € 55.358 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHR-60-L | 19 maart 2025 2025 | CLA 180 - F2CLA - 334JT2 € 52.745 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 100 kW (136 pk) Elektromotor(s): 10 kW (14 pk) |
HHR-10-V | 19 maart 2025 2025 | CLA 180 - F2CLA - 324JT2 € 50.706 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 100 kW (136 pk) Elektromotor(s): 10 kW (14 pk) |
HHP-28-F | 19 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 334MT2 € 55.350 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHP-14-F | 19 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 324MT2 € 59.154 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHP-13-F | 19 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 334MT2 € 52.368 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHP-09-F | 19 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 324MT2 € 58.329 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHJ-39-R | 19 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 324MT2 € 48.389 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HGX-76-H | 19 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 324MT2 € 49.466 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HJB-98-X | 18 maart 2025 2015 Geïmporteerd | CLA 250 € 72.080 | Benzine Motor (2 liter): 118 kW (160 pk) |
HHR-54-L | 18 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 334MT2 € 54.396 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHL-94-K | 18 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 324MT2 € 49.113 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHL-65-K | 18 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 324MT2 € 49.163 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHL-50-K | 18 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 324MT2 € 52.684 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHJ-36-R | 18 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 324MT2 € 56.250 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHG-61-Z | 18 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 334MT2 € 53.457 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHG-55-Z | 18 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 334MT2 € 54.917 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HHF-43-H | 18 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 334MT2 € 46.630 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
HDL-48-J | 18 maart 2025 2020 Geïmporteerd | CLA 180 - F2CLA - 33H9T2 € 42.365 | Benzine Motor (1.3 liter): 100 kW (136 pk) |
HHZ-55-D | 17 maart 2025 2022 Geïmporteerd | CLA 250 E - F2CLA - 328QT2 € 49.507 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 118 kW (160 pk) Elektromotor(s): 75 kW (102 pk) |
HHL-93-K | 17 maart 2025 2025 | CLA 250 E - F2CLA - 334MT2 € 56.792 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.3 liter): 120 kW (163 pk) Elektromotor(s): 80 kW (109 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Mercedes-Benz CLAGoogle op afbeeldingen van de Mercedes-Benz CLA
Google op reviews van de Mercedes-Benz CLA
Mercedes-Benz CLA Wikipedia-pagina
Autoreview.nl
Mercedes CLA: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
Eerste review Mercedes-Benz CLA
Autovisie.nl
Dit is de toekomstige Mercedes-Benz CLA
Mercedes-Benz CLA Shooting Brake rolt van de band
Mercedes-Benz CLA Shooting Brake iets minder onhandig
Productie Mercedes-Benz CLA van start
Nieuwe Mercedes-Benz CLA Shooting Brake debuteert in Genève
Mini-CLS: Mercedes-Benz onthult nieuwe CLA op de CES
Nieuwe generatie Mercedes-Benz CLA debuteert op CES 2019
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/mercedes-benz/cla/
Autozine.nl
Autotest: Mercedes-Benz CLA (2013 - 2019)
Autotest: Mercedes-Benz CLA Shooting Brake (2015 - 2019)
Autotest: Mercedes-AMG CLA 45 S
Autotest: Mercedes-Benz CLA Shooting Brake
Onze database is bijgewerkt tot 19 maart 2025.