Audi A5
In Nederland rijden er van de Audi A5 momenteel 18.342 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 1 land- of bosbouwtrekker en 1 bedrijfsauto. Totaal zijn er dus 18.344 A5-voertuigen. Audi heeft 392.581 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De A5 heeft hierdoor een marktaandeel van 4.67% binnen alle modellen van Audi. De carrosserie is ingedeeld als hatchback (64%), cabriolet (25%), coupe (10%) en overig (1%).
Bekijk de aandrijvingen van de A5 in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 10.312 | 56.2% |
Benzine (Mild Hybride) | 6.209 | 33.9% |
Diesel | 1.718 | 9.4% |
Overige | 103 | 0.6% |
De Audi A5 is een luxe coupé die voor het eerst werd geïntroduceerd in 2007. Sindsdien heeft de auto verschillende updates en verbeteringen ondergaan, waardoor het een populaire keuze is geworden onder autoliefhebbers die op zoek zijn naar stijl, prestaties en comfort. In dit artikel zullen we de verschillende aspecten van de Audi A5 bespreken, van het ontwerp en de prestaties tot de technologische functies en veiligheidsvoorzieningen.
Ontwerp
Het ontwerp van de Audi A5 is elegant en sportief, met strakke lijnen en een gestroomlijnde carrosserie. De auto heeft een kenmerkende single-frame grille aan de voorkant, die zorgt voor een agressieve uitstraling. De koplampen zijn scherp en modern, en de achterkant van de auto heeft een subtiele spoiler en dubbele uitlaatpijpen die de sportieve look compleet maken.
Het interieur van de Audi A5 is net zo indrukwekkend als het exterieur. Het dashboard is strak en modern, met hoogwaardige materialen en een intuïtieve lay-out. De stoelen zijn comfortabel en ondersteunend, en er is voldoende ruimte voor zowel de bestuurder als de passagiers. De bagageruimte is ook ruim, wat de auto praktisch maakt voor dagelijks gebruik.
Prestaties
De Audi A5 is verkrijgbaar met verschillende motoren, variërend van een zuinige viercilinder tot een krachtige V6. De motoren leveren indrukwekkende prestaties, met snelle acceleratie en responsieve handling. De auto is ook verkrijgbaar met quattro vierwielaandrijving, wat zorgt voor een uitstekende grip en stabiliteit, zelfs onder slechte weersomstandigheden.
De Audi A5 is ook verkrijgbaar met een automatische transmissie die soepel schakelt en bijdraagt aan het rijcomfort. De auto heeft een goed uitgebalanceerd onderstel en een sportieve ophanging, waardoor hij zowel comfortabel als dynamisch is om mee te rijden. De remmen zijn krachtig en responsief, wat zorgt voor een veilige en gecontroleerde rijervaring.
Technologische functies
De Audi A5 is uitgerust met een breed scala aan technologische functies die het rijden veiliger en gemakkelijker maken. De auto is voorzien van een infotainmentsysteem met een groot touchscreen display, waarmee de bestuurder toegang heeft tot navigatie, muziek en telefoonfuncties. De auto is ook voorzien van spraakbesturing, waarmee de bestuurder handsfree kan bellen en berichten kan verzenden.
De Audi A5 is ook uitgerust met geavanceerde veiligheidsvoorzieningen, zoals adaptieve cruise control, lane departure warning en blind spot monitoring. Deze systemen helpen de bestuurder om veilig op de weg te blijven en verminderen het risico op ongevallen. De auto is ook voorzien van een achteruitrijcamera en parkeersensoren, waardoor parkeren een stuk eenvoudiger wordt.
Vergeet ook niet de Audi merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Audi A5's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren A5's
Wanneer een nieuwe Audi A5 voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Audi A5 personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Audi A5.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Audi A5 komt daarmee uit op 60.646 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Audi A5 in Nederland zijn Grijs (7.458 stuks / 41%), Zwart (6.334 stuks / 35%), Blauw (1.754 stuks / 10%) en Wit (1.420 stuks / 8%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 7.458 | 41% |
Zwart | 6.334 | 35% |
Blauw | 1.754 | 10% |
Wit | 1.420 | 8% |
Groen | 528 | 3% |
Bruin | 481 | 3% |
Rood | 231 | 1% |
Beige | 61 | < 1% |
Paars | 43 | < 1% |
Geel | 28 | < 1% |
Oranje | 4 | < 1% |
6.267 van de 18.342 personenauto's zijn geïmporteerd
Dat is behoorlijk deel, namelijk (34.2%) komt dus uit het buitenland. De meeste import Audi A5's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vaak betreft het duurdere modellen die geïmporteerd worden (met een relatief hoge BPM in Nederland). Maar ook kan het heel voordelig zijn voor een particulier of handelaar om een jong gebruikte middenklasser te importeren.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Audi A5.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
A5 SPORTBACK | 10.073 | 54.9% |
AUDI A5 | 3.491 | 19% |
A5 CABRIOLET | 3.023 | 16.5% |
AUDI A5 CABRIOLET | 1.439 | 7.8% |
A5 AVANT | 87 | 0.5% |
A5 | 73 | 0.4% |
A5 LIMOUSINE | 54 | 0.3% |
A5 SPORTBACK G-TRON | 35 | 0.2% |
A5 QUATTRO | 5 | < 0,1% |
A5 QUATTRO 2.0 | 4 | < 0,1% |
A5 CABRIO | 4 | < 0,1% |
A5 CABRIOLET 2.0 QUATTRO | 2 | < 0,1% |
A5 PREMIUM | 2 | < 0,1% |
A 5 | 2 | < 0,1% |
AUDI A5 2,0T QUATTRO | 2 | < 0,1% |
A5 2.0 TFSI QUATRO | 1 | < 0,1% |
A5 CABRIOLET 3.2 FSI | 1 | < 0,1% |
AUDI A5 CAB. QU. 3.0 TDI | 1 | < 0,1% |
A5 CAB. QUATTRO 2.0 TFSI | 1 | < 0,1% |
A5 50TFSI | 1 | < 0,1% |
AUDI A5 1.8 TFSI | 1 | < 0,1% |
A5 45 TFSI QUATTRO | 1 | < 0,1% |
AUDI A5 SB QU. 2.0 TFSI | 1 | < 0,1% |
A5 2.0 TFSI | 1 | < 0,1% |
A5 3.2 QUATRO | 1 | < 0,1% |
OVERIG | 36 | 0.2% |
18.342 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Audi A5.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
A2DWZAF1 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | dec 2024 | feb 2025 | € 64.329 | 32 | 0.2% |
A2DWZBF1 | Benzine Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | nov 2024 | feb 2025 | € 69.341 | 55 | 0.3% |
CCABDF1 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | dec 2007 | jan 2011 | € 51.752 | 200 | 1.1% |
CCAHAF1 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | feb 2010 | jul 2011 | € 61.226 | 7 | < 0.1% |
CCAHAQ1 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | aug 2009 | jun 2011 | € 57.620 | 2 | < 0.1% |
CCAHBF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | dec 2010 | dec 2010 | € 65.670 | 1 | < 0.1% |
CCALAF1 | Benzine Benzinemotor: 195 kW (265 pk) | aug 2007 | apr 2011 | € 72.195 | 152 | 0.8% |
CCALAQ1 | Benzine Benzinemotor: 195 kW (265 pk) | nov 2007 | apr 2011 | € 76.667 | 164 | 0.9% |
CCAMAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | aug 2007 | okt 2008 | € 67.844 | 37 | 0.2% |
CCAMBF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | mrt 2008 | mei 2008 | € 67.153 | 6 | < 0.1% |
CCAPAQ1 | Diesel Dieselmotor: 176 kW (239 pk) | mei 2007 | jun 2008 | € 77.883 | 43 | 0.2% |
CCCWAQ1 | Diesel Dieselmotor: 176 kW (239 pk) | jul 2008 | sep 2011 | € 80.797 | 63 | 0.3% |
CCCWBQ1 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | mei 2009 | apr 2010 | € 71.304 | 4 | < 0.1% |
CCDHBF1 | Benzine / LPG LPG motor: 118 kW (160 pk) Benzinemotor: 118 kW (160 pk) | jul 2009 | jan 2012 | € 47.777 | 199 | 1.1% |
CCDNBF1 | Benzine / LPG LPG motor: 132 kW (179 pk) Benzinemotor: 132 kW (179 pk) | sep 2008 | sep 2012 | € 51.781 | 557 | 3% |
CCDNCF1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | okt 2008 | aug 2011 | € 57.075 | 69 | 0.4% |
CCDNCQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 155 kW (211 pk) Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | okt 2008 | okt 2014 | € 63.507 | 189 | 1% |
CCDUCQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | okt 2011 | okt 2012 | € 74.623 | 4 | < 0.1% |
CCGKAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jun 2008 | nov 2011 | € 68.904 | 37 | 0.2% |
CCGKBF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | nov 2008 | jun 2011 | € 70.320 | 5 | < 0.1% |
CCGLCF1 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | nov 2011 | mrt 2013 | € 56.028 | 2 | < 0.1% |
CCJEBF1 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | nov 2011 | jul 2013 | € 46.017 | 25 | 0.1% |
K2CSWBQ1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | mrt 2017 | mrt 2018 | € 97.239 | 10 | 0.1% |
K2CVKBF1 | Benzine Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | apr 2017 | jan 2019 | € 69.364 | 151 | 0.8% |
K2CWGDQ1 | Benzine Benzinemotor: 260 kW (354 pk) | mrt 2017 | mrt 2018 | € 115.727 | 7 | < 0.1% |
K2CYRBQ1 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | jan 2017 | okt 2018 | € 83.554 | 154 | 0.8% |
K2DCPCQ1 | Diesel Dieselmotor: 210 kW (286 pk) | dec 2017 | mei 2019 | € 104.067 | 3 | < 0.1% |
K2DDWAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | sep 2017 | aug 2018 | € 79.368 | 41 | 0.2% |
K2DDWAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | jun 2017 | mrt 2019 | € 85.939 | 110 | 0.6% |
K2DEMAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 1 kW (1.4 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) Elektromotor(en): 2 kW (2.7 pk) Elektromotor(en): 3 kW (4.1 pk) Elektromotor(en): 140 kW (190 pk) | sep 2017 | aug 2019 | € 69.659 | 267 | 1.5% |
K2DETAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | apr 2017 | mrt 2018 | € 75.133 | 6 | < 0.1% |
K2DETAQ1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | okt 2017 | jun 2020 | € 80.579 | 3 | < 0.1% |
K2DEZEF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | nov 2020 | nov 2020 | € 76.756 | 1 | < 0.1% |
K2DKNAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | mrt 2019 | mei 2019 | € 88.329 | 5 | < 0.1% |
K2DKNAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | feb 2019 | dec 2021 | € 91.446 | 34 | 0.2% |
K2DLVAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | dec 2018 | apr 2021 | € 71.722 | 334 | 1.8% |
K2DMSAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | sep 2020 | jan 2025 | € 77.027 | 217 | 1.2% |
K2DMSAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | dec 2020 | jan 2025 | € 82.299 | 98 | 0.5% |
K2DMSBF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 110 kW (150 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | nov 2020 | jan 2025 | € 71.205 | 140 | 0.8% |
K2DMTAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 195 kW (265 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | nov 2020 | jul 2024 | € 92.947 | 34 | 0.2% |
KCAHAF1 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | jul 2010 | sep 2011 | € 66.299 | 6 | < 0.1% |
KCAHBF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jul 2009 | jun 2012 | € 59.365 | 4 | < 0.1% |
KCAKAQ1 | Benzine Benzinemotor: 245 kW (333 pk) | jun 2009 | jun 2010 | € 97.258 | 55 | 0.3% |
KCALAF1 | Benzine Benzinemotor: 195 kW (265 pk) | mrt 2009 | sep 2011 | € 79.701 | 58 | 0.3% |
KCALAQ1 | Benzine Benzinemotor: 195 kW (265 pk) | jun 2009 | aug 2011 | € 88.544 | 62 | 0.3% |
KCCWAQ1 | Diesel Dieselmotor: 176 kW (239 pk) | jan 2009 | jan 2012 | € 83.934 | 69 | 0.4% |
KCDHBF1 | Benzine Benzinemotor: 118 kW (160 pk) | okt 2009 | okt 2012 | € 60.295 | 198 | 1.1% |
KCDNBF1 | Benzine Benzinemotor: 132 kW (179 pk) | apr 2009 | mei 2013 | € 62.390 | 370 | 2% |
KCDNCF1 | Benzine / LPG LPG motor: 155 kW (211 pk) Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | dec 2008 | jul 2014 | € 65.967 | 337 | 1.8% |
KCDNCQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 155 kW (211 pk) Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | mei 2009 | okt 2014 | € 72.535 | 454 | 2.5% |
KCDUCQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | dec 2011 | apr 2015 | € 87.793 | 51 | 0.3% |
KCGKAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | apr 2009 | jul 2011 | € 72.746 | 13 | 0.1% |
KCGKBF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | aug 2009 | jun 2011 | € 72.512 | 4 | < 0.1% |
KCGLCF1 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | feb 2012 | apr 2015 | € 68.946 | 21 | 0.1% |
KCGLCQ1 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | mrt 2013 | mrt 2014 | € 73.844 | 2 | < 0.1% |
KCGLDF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | okt 2015 | okt 2015 | € 66.492 | 1 | < 0.1% |
KCJCAF1 | Diesel Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | jun 2012 | jun 2012 | € 58.161 | 1 | < 0.1% |
KCJEBF1 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | jan 2012 | apr 2016 | € 57.871 | 610 | 3.3% |
KCJEEF1 | Benzine Benzinemotor: 130 kW (177 pk) | jun 2015 | jan 2018 | € 60.198 | 170 | 0.9% |
KCKVCQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | mei 2014 | feb 2017 | € 88.430 | 6 | < 0.1% |
KCKVDQ1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | nov 2015 | mei 2016 | € 87.946 | 3 | < 0.1% |
KCLABF1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | jan 2012 | mei 2015 | € 74.785 | 27 | 0.1% |
KCMUAQ1 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | feb 2012 | mei 2014 | € 82.530 | 40 | 0.2% |
KCNCDF1 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | jun 2013 | aug 2015 | € 67.891 | 34 | 0.2% |
KCNCDQ1 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | jun 2013 | jan 2016 | € 73.722 | 119 | 0.6% |
KCNCEF1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | feb 2016 | jul 2016 | € 70.815 | 6 | < 0.1% |
KCNCEQ1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | dec 2015 | feb 2017 | € 82.885 | 32 | 0.2% |
KCNHAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2015 | jan 2017 | € 73.076 | 11 | 0.1% |
KCNHAQ1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mei 2015 | jul 2016 | € 75.490 | 5 | < 0.1% |
KCREDQ1 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | jul 2014 | jul 2016 | € 84.920 | 18 | 0.1% |
S2CRTCQ1 | Diesel Dieselmotor: 200 kW (272 pk) | feb 2017 | dec 2017 | € 98.196 | 21 | 0.1% |
S2CSWBF1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | sep 2017 | feb 2018 | € 81.037 | 4 | < 0.1% |
S2CSWBQ1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | feb 2017 | aug 2018 | € 81.495 | 20 | 0.1% |
S2CVKBF1 | Benzine / LPG LPG motor: 140 kW (190 pk) Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | apr 2017 | sep 2018 | € 58.508 | 366 | 2% |
S2CVLAF1 | Benzine / CNG Benzinemotor: 125 kW (170 pk) CNG motor: 125 kW (170 pk) | aug 2017 | mei 2020 | € 56.412 | 35 | 0.2% |
S2CVNAF1 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | jul 2017 | aug 2019 | € 50.053 | 457 | 2.5% |
S2CYRBF1 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | feb 2017 | jun 2017 | € 64.561 | 13 | 0.1% |
S2CYRBQ1 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | nov 2016 | okt 2018 | € 73.501 | 136 | 0.7% |
S2DCPCQ1 | Diesel Dieselmotor: 210 kW (286 pk) | nov 2017 | okt 2020 | € 99.806 | 16 | 0.1% |
S2DCPEQ1 | Diesel Dieselmotor: 170 kW (231 pk) | okt 2019 | sep 2020 | € 87.947 | 6 | < 0.1% |
S2DDWAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) Elektromotor(en): 185 kW (252 pk) | jun 2017 | aug 2018 | € 69.043 | 33 | 0.2% |
S2DDWAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | jun 2017 | aug 2019 | € 78.488 | 171 | 0.9% |
S2DEMAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 0.1 kW (0.1 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) Elektromotor(en): 15 kW (20 pk) Elektromotor(en): 150 kW (204 pk) | sep 2017 | aug 2019 | € 57.640 | 723 | 3.9% |
S2DETAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jan 2017 | okt 2020 | € 64.477 | 213 | 1.2% |
S2DETAQ1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jan 2017 | nov 2020 | € 71.755 | 45 | 0.2% |
S2DEUAF1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | sep 2017 | okt 2020 | € 57.799 | 61 | 0.3% |
S2DEUBF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | feb 2018 | jul 2018 | € 55.911 | 3 | < 0.1% |
S2DEZBF1 | Benzine / Diesel / Elektriciteit Benzinemotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | nov 2019 | okt 2020 | € 63.673 | 3 | < 0.1% |
S2DEZEF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | nov 2019 | okt 2020 | € 60.160 | 14 | 0.1% |
S2DKNAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | mrt 2019 | jul 2019 | € 68.757 | 12 | 0.1% |
S2DKNAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | feb 2019 | dec 2021 | € 75.050 | 138 | 0.8% |
S2DLVAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) Elektromotor(en): 150 kW (204 pk) | dec 2018 | apr 2021 | € 58.532 | 1.068 | 5.8% |
S2DLVBF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 110 kW (150 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | dec 2018 | jan 2021 | € 50.599 | 646 | 3.5% |
S2DMGAQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | mrt 2022 | mrt 2022 | € 95.719 | 1 | < 0.1% |
S2DMKCQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 251 kW (341 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | jul 2021 | okt 2021 | € 122.255 | 2 | < 0.1% |
S2DMSAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | sep 2020 | jan 2025 | € 65.430 | 630 | 3.4% |
S2DMSAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | nov 2020 | jan 2025 | € 73.139 | 173 | 0.9% |
S2DMSBF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 110 kW (150 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | okt 2020 | feb 2025 | € 58.688 | 1.288 | 7% |
S2DMTAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 195 kW (265 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | aug 2020 | aug 2024 | € 84.064 | 115 | 0.6% |
S2DTNAF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | dec 2020 | apr 2023 | € 65.179 | 12 | 0.1% |
S2DTNBF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | jan 2022 | jan 2022 | € 62.916 | 1 | < 0.1% |
S2DTPAF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | mrt 2021 | okt 2021 | € 70.683 | 7 | < 0.1% |
S2DTPAQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | dec 2020 | mei 2023 | € 88.628 | 4 | < 0.1% |
S2DWZAF1 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | nov 2024 | feb 2025 | € 62.423 | 48 | 0.3% |
S2DWZBF1 | Benzine Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | dec 2024 | jan 2025 | € 68.068 | 4 | < 0.1% |
S2DWZBQ1 | Benzine Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | dec 2024 | dec 2024 | € 90.537 | 2 | < 0.1% |
SCAGAF1 | Diesel Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | jan 2010 | mrt 2012 | € 54.823 | 50 | 0.3% |
SCAGBF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | jan 2010 | okt 2011 | € 56.872 | 10 | 0.1% |
SCAHAF1 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | aug 2009 | aug 2011 | € 52.560 | 31 | 0.2% |
SCAHAQ1 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | okt 2009 | sep 2011 | € 57.284 | 4 | < 0.1% |
SCAHBF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | okt 2009 | mei 2011 | € 50.867 | 6 | < 0.1% |
SCALAQ1 | Benzine Benzinemotor: 195 kW (265 pk) | jan 2009 | aug 2010 | € 74.369 | 23 | 0.1% |
SCCWAQ1 | Diesel Dieselmotor: 176 kW (239 pk) | sep 2009 | nov 2011 | € 78.374 | 58 | 0.3% |
SCDHBF1 | Benzine Benzinemotor: 118 kW (160 pk) | apr 2010 | jul 2013 | € 48.152 | 165 | 0.9% |
SCDNBF1 | Benzine / LPG LPG motor: 132 kW (179 pk) Benzinemotor: 132 kW (179 pk) | okt 2009 | sep 2012 | € 50.604 | 801 | 4.4% |
SCDNCF1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | okt 2009 | mrt 2014 | € 57.372 | 99 | 0.5% |
SCDNCQ1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | jul 2009 | jan 2014 | € 63.346 | 453 | 2.5% |
SCDUCQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | nov 2011 | jun 2015 | € 76.659 | 82 | 0.4% |
SCGKAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | okt 2009 | jan 2013 | € 65.362 | 36 | 0.2% |
SCGKBF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jan 2010 | aug 2011 | € 65.818 | 5 | < 0.1% |
SCGLCF1 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | okt 2011 | sep 2014 | € 57.167 | 94 | 0.5% |
SCGLCQ1 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | jun 2012 | mrt 2015 | € 65.878 | 21 | 0.1% |
SCGLDF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jan 2012 | jun 2014 | € 53.694 | 20 | 0.1% |
SCJCAF1 | Diesel Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | feb 2012 | jan 2014 | € 50.737 | 17 | 0.1% |
SCJCBF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | mei 2012 | jun 2015 | € 53.257 | 23 | 0.1% |
SCJCDF1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jul 2013 | jun 2015 | € 54.385 | 35 | 0.2% |
SCJEBF1 | Benzine / LPG LPG motor: 125 kW (170 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | nov 2011 | apr 2016 | € 47.415 | 2.067 | 11.3% |
SCJEDF1 | Benzine Benzinemotor: 106 kW (144 pk) | jan 2015 | apr 2017 | € 44.182 | 386 | 2.1% |
SCJEEF1 | Benzine Benzinemotor: 130 kW (177 pk) | jun 2015 | okt 2017 | € 50.837 | 298 | 1.6% |
SCKVCQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | jul 2014 | dec 2016 | € 85.964 | 14 | 0.1% |
SCKVDQ1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | aug 2015 | sep 2016 | € 78.960 | 4 | < 0.1% |
SCLABF1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | nov 2011 | apr 2015 | € 64.631 | 64 | 0.3% |
SCMUAQ1 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | mrt 2012 | mei 2014 | € 70.785 | 21 | 0.1% |
SCNCDF1 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | jun 2013 | sep 2015 | € 57.856 | 39 | 0.2% |
SCNCDQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 165 kW (224 pk) Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | jun 2013 | sep 2015 | € 64.848 | 73 | 0.4% |
SCNCEF1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | nov 2015 | dec 2016 | € 58.786 | 14 | 0.1% |
SCNCEQ1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | okt 2015 | dec 2016 | € 68.781 | 27 | 0.1% |
SCNHAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jun 2014 | mrt 2017 | € 60.390 | 27 | 0.1% |
SCNHAQ1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | aug 2014 | feb 2017 | € 70.440 | 25 | 0.1% |
SCNHCF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | apr 2014 | aug 2015 | € 51.362 | 29 | 0.2% |
SCREDQ1 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | okt 2014 | mrt 2016 | € 77.761 | 5 | < 0.1% |
SCSUAF1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jul 2014 | aug 2017 | € 57.007 | 48 | 0.3% |
SCSUBF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | mei 2014 | mrt 2017 | € 50.634 | 55 | 0.3% |
Onbekend | 367 | 2% | ||||
Totaal | 18.342 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 26
1 van 26
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
HFP-35-B | 14 februari 2025 2019 Geïmporteerd | A5 CABRIOLET - B8 - K2DLVAF1 € 75.347 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2 pk) |
HFF-36-G | 14 februari 2025 2025 | A5 AVANT - F2 - A2DWZBF1 € 72.800 | Benzine Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) |
HBF-78-L | 14 februari 2025 2025 | A5 AVANT - F2 - A2DWZBF1 € 74.816 | Benzine Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) |
GSN-08-K | 14 februari 2025 2023 Geïmporteerd | A5 CABRIOLET - B8 - K2DMSAF1 € 71.846 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 1 kW (1.7 pk) |
HFB-16-B | 13 februari 2025 2025 | A5 AVANT - F2 - A2DWZBF1 € 68.517 | Benzine Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) |
GZJ-36-S | 13 februari 2025 2025 | A5 AVANT - F2 - A2DWZAF1 € 66.385 | Benzine Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
HFD-53-D | 12 februari 2025 2025 | A5 AVANT - F2 - A2DWZAF1 € 64.115 | Benzine Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
HDV-55-G | 12 februari 2025 2025 | A5 LIMOUSINE - F2 - S2DWZAF1 € 60.525 | Benzine Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
HBV-12-H | 12 februari 2025 2009 Geïmporteerd | AUDI A5 CABRIOLET - B8 - KCDNCF1 Onbekend | Benzine Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) |
HFN-21-R | 11 februari 2025 2019 Geïmporteerd | A5 SPORTBACK - B8 - S2DLVAF1 € 85.453 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2 pk) |
GVV-55-S | 8 februari 2025 2010 Geïmporteerd | AUDI A5 - B8 - SCDNCF1 € 73.421 | Benzine Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) |
T-099-ZR | 7 februari 2025 2022 Geïmporteerd | A5 SPORTBACK - B8 - S2DMSAF1 € 67.226 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 1 kW (1.7 pk) |
HDV-58-F | 7 februari 2025 2025 | A5 LIMOUSINE - F2 - S2DWZAF1 € 60.525 | Benzine Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
HDT-60-S | 7 februari 2025 2025 | A5 AVANT - F2 - A2DWZAF1 € 67.721 | Benzine Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GTP-62-D | 7 februari 2025 2024 Geïmporteerd | A5 Cabriolet - B8 - K2DMSBF1 € 74.668 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) Elektromotor(s): 1 kW (1.7 pk) |
HFH-68-F | 6 februari 2025 2018 Geïmporteerd | A5 CABRIOLET - B8 - K2DDWAQ1 € 77.294 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 185 kW (252 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2 pk) |
HFF-41-J | 6 februari 2025 2011 Geïmporteerd | AUDI A5 - B8 - CCDNBF1 € 41.318 | Benzine Motor (2 liter): 132 kW (179 pk) |
GJB-23-L | 6 februari 2025 2019 Geïmporteerd | A5 SPORTBACK - B8 - S2DEZBF1 € 62.670 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 100 kW (136 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2 pk) |
HDG-84-L | 5 februari 2025 2025 | A5 AVANT - F2 - A2DWZBF1 € 68.517 | Benzine Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) |
HBK-88-H | 5 februari 2025 2011 Geïmporteerd | A5 SPORTBACK - B8 - SCDNCQ1 € 56.576 | Benzine Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) |
HFD-54-L | 4 februari 2025 2009 Geïmporteerd | AUDI A5 CABRIOLET - B8 - KCDNCF1 Onbekend | Benzine Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) |
GRD-42-P | 4 februari 2025 2021 Geïmporteerd | A5 SPORTBACK - B8 - S2DMSAQ1 € 80.923 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 1 kW (1.7 pk) |
HDG-65-L | 3 februari 2025 2025 | A5 SPORTBACK - B8 - S2DMSBF1 € 64.441 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) Elektromotor(s): 1 kW (1.7 pk) |
HDL-24-F | 1 februari 2025 2021 Geïmporteerd | A5 Sportback - B8 - S2DMSAF1 € 77.656 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 1 kW (1.7 pk) |
HDG-83-D | 1 februari 2025 2023 Geïmporteerd | A5 SPORTBACK - B8 - S2DMSAF1 € 63.609 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 1 kW (1.7 pk) |
Swipe voor alle informatie
Onze database is bijgewerkt tot 15 februari 2025.