FSP-74-F
Er rijden momenteel 222 Piaggio Typhoons rond in Nederland. Deze Typhoon komt uit het jaar 1998 en is nu 27 jaren, 5 maanden en 9 dagen oud. De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 19 augustus 2024, dus sinds 1 jaar, 2 maanden en 24 dagen. Deze scooter / brommer rijdt op benzine en heeft 2 zitplaatsen.
Van deze Piaggio Vespa Typhoon rijden er nog 95 voertuigen rond. Deze zijn geproduceerd tussen april 1993 en november 2017. De nieuwwaarde van deze Piaggio Vespa Typhoon is helaas onbekend.
Dit voertuig van Piaggio haalt een maximumsnelheid van 45 km/uur. Het voertuig is geïmporteerd op 19 augustus 2024. Het voertuig was toen 26 jaren, 2 maanden en 16 dagen oud.
Bekijk ook alle Piaggio Typhoon voertuigen in Nederland, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Piaggio Vespa Typhoon | 1998
| Voertuigsoort | Scooter / Brommer |
| Merk | Piaggio |
| Handelsbenaming | Vespa Typhoon |
| Kleur | Onbekend |
| Aantal zitplaatsen | 2 |
| Aantal wielen | 2 |
| Topsnelheid | 45 km/uur |
0 km (langzaam) (zeer snel) 50 km | |
| Nieuwprijs | Onbekend |
| Bruto BPM | BPM onbekend of geen BPM betaald |
| Inrichting | N.v.t. |
Motor
| Vermogen | Verbrandingsmotor: 2 kW (2.7 pk) |
| Brandstof | Benzine |
| Motorcode(s) | Onbekend |
| Aantal cilinders | 1 stuks |
| Cilinderinhoud | 49cc |
Bouwjaar, apk, verzekering
| Bouwjaar | 3 juni 1998 |
| Leeftijd | 27 jaren, 5 maanden en 9 dagen |
| 0 jaar (jong) (zeer oud) 27 jaar | |
| Laatste tenaamstelling | 19 augustus 2024 |
De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 1 jaar, 2 maanden en 24 dagen. | |
| Geïmporteerd | Ja, geïmporteerd op 19 augustus 2024. Het voertuig was toen 26 jaren, 2 maanden en 16 dagen oud. |
| Voertuig verzekerd | Nee |
| Taxi | Nee |
| Openstaande terugroep actie | Nee |
| Geldigheid APK | Onbekend |
Gewichten
| Massa ledig voertuig | 85 kg |
| Massa rijklaar | 92 kg |
| Toegestane maximum massa inzittenden + bagage | - kg |
| Toegestane maximum massa voertuig (= lege gewicht voertuig + laadvermogen) | - kg |
| Technische max massa voertuig | - kg |
| Maximum massa samenstelling | - kg |
Overig
| Aantal assen | |
| Vierwielaandrijving (4x4) Ja | |
| Wielbasis (afstand tussen de voor- en achter as) 1,26 m | |
| Europese voertuigcategorie L1 | |
| Type Onbekend | |
| Variant Onbekend | |
| Uitvoering Onbekend | |
| Typegoedkeuringsnummer Onbekend | |
| Plaats chassisnummer Onbekend |
Tellerstand & tenaamstellen
| Laatste registratie jaar tellerstand | Onbekend |
| Tellerstandoordeel | Niet geregistreerd |
| Tenaamstellen mogelijk | Ja |
Milieu
| Geluidsniveau stationair 83 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (zeer luidruchtig) 83 dB(A) |
| Emissieklasse Onbekend | |
| Label Onbekend | |
Vergeet ook niet alle Piaggio Typhoon voertuigen in Nederland te bekijken.
Kentekenburen van FSP-74-F - Voertuigen met sterk overeenkomende kentekens
Oh zo nutteloos, maar wel leuk om te weten. Bekijk hieronder kentekens die bijna gelijk zijn aan
FSP-74-F
Swipe voor complete tabel
| Kenteken | Merk | Model | Op kenteken gezet in NL | Leeftijd voertuig |
|---|---|---|---|---|
| FSP-70-F | Ligier | JS 60 | 21-08-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-71-F | Flyer | Goroc Tr:x 8.63 | 03-09-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-72-F | Niu | Nqi Gts PRO | 20-08-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-74-B | SYM | Fiddle | 20-08-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-74-D | Macev | EM3 | 23-08-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-74-F | Piaggio | Typhoon | 19-08-2024 | 27,5 jaar |
| FSP-74-G | Yadea | Voltguard VC181 EE | 26-08-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-74-H | IVA | E-go S5 | 26-08-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-74-J | GTS | E-asy | 23-08-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-74-K | LA Souris | City | 28-08-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-74-L | GTS | Palermo | 30-08-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-74-N | SYM | X-Pro | 12-09-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-74-P | Bimota | Safari | 23-08-2024 | 47,4 jaar |
| FSP-74-R | Piaggio | ZIP | 23-08-2024 | 25,4 jaar |
| FSP-74-S | Locomotief | B1 | 26-08-2024 | 70,4 jaar |
| FSP-74-T | Berini | Napoli | 27-08-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-74-V | Yadea | Y1S | 19-05-2025 | 0,5 jaar |
| FSP-74-X | Aixam | S9 | 02-09-2024 | 8,3 jaar |
| FSP-74-Z | SYM | Fiddle | 30-08-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-75-F | Honda | MT-5 | 19-08-2024 | 46,4 jaar |
| FSP-76-F | Piaggio | ZIP | 18-12-2024 | 0,9 jaar |
| FSP-77-F | Gazelle | NO1 Speed | 19-08-2024 | 1,2 jaar |
| FSP-78-F | Piaggio | C29 | 19-08-2024 | 22,3 jaar |
| FSP-79-F | LA Souris | S6 | 22-08-2024 | 1,2 jaar |
Scooter's met ongeveer dezelfde afmeting en/of gewicht
Hieronder staan scooter modellen met een gewicht van ± 85 kg.
Swipe voor complete tabel
| Merk + Model | Lengte | Breedte | Gewicht |
|---|---|---|---|
| Kymco Agility 50 | 192 cm | 69 cm | 90 kg |
| Peugeot Kisbee | 182 cm | 67 cm | 90 kg |
| Peugeot Vivacity | - | 70 cm | 90 kg |
| SYM HU05W | - | - | 80 kg |
| AGM VX 50 | 182 cm | 69 cm | 90 kg |
| BTC Riva | 182 cm | 69 cm | 90 kg |
| Zündapp 517 | 221 cm | - | 80 kg |
| SYM Mio | 176 cm | 70 cm | 80 kg |
| LA Souris Sourini | 189 cm | 67 cm | 90 kg |
| GTS Toscana | 183 cm | 67 cm | 90 kg |
| AGM V641 | 189 cm | 88 cm | 90 kg |
| Senzo Riva LUX | 189 cm | 69 cm | 90 kg |
| Turbho RL-50 | 183 cm | 69 cm | 90 kg |
| Fosti FT50QT-e.25 | - | - | 90 kg |
| Niu Nqi Sharing | 180 cm | 74 cm | 80 kg |
| Yamaha SA14 | 174 cm | 69 cm | 90 kg |
| LA Souris City | 189 cm | 69 cm | 90 kg |
| Peugeot Vclic | - | - | 80 kg |
| LA Souris Sourini S | 189 cm | 67 cm | 90 kg |
| Peugeot Fight | - | - | 90 kg |
| LA Souris Sourini R | 189 cm | 67 cm | 90 kg |
| Yamaha Aerox | 187 cm | 71 cm | 90 kg |
| Zündapp 529-05 | - | - | 80 kg |
| Kymco VP50 | 179 cm | 70 cm | 90 kg |
| LA Souris Sourini RS | 189 cm | 67 cm | 90 kg |
Swipe voor alle informatie
Onze database is bijgewerkt tot 11 november 2025.