GLF-19-L
Er rijden momenteel 55.478 Volvo XC40's rond in Nederland. Deze groene XC40 komt uit het jaar 2023 en is nu 1 jaar, 4 maanden en 2 dagen oud. De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 14 september 2024, dus sinds 1 maand en 2 dagen. Deze personenauto rijdt op benzine & elektriciteit, oftewel een Benzine (Plug-in Hybride) en heeft 5 zitplaatsen.
Gefeliciteerd nieuwe eigenaar!
Van deze Volvo XC40 stationwagen rijden er in dezelfde variant (XZBB) nog 8.892 voertuigen rond. Deze zijn geproduceerd tussen mei 2019 en juni 2024. De nieuwwaarde ligt tussen de € 36.133 en € 80.628, waarbij de gemiddelde aanschafwaarde op € 53.682 uitkomt. De nieuwwaarde van deze XC40 bedraagt € 5.772.248 incl. BTW en BPM, daardoor is deze Volvo XC40 € 5.718.566 duurder dan gemiddeld.
Je trekt met deze Volvo geen straatstenen uit de grond, maar de maximumsnelheid ligt nog altijd op een keurige 180 km/uur. Deze Volvo XC40 is een typische middenklasser wat snelheid betreft. Hij hoort bij de 40.6% traagste personenauto's in Nederland.
Het voertuig is geïmporteerd op 14 september 2024. Het voertuig was toen 1 jaar en 3 maanden oud.
Bekijk ook alle Volvo XC40 voertuigen in Nederland, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Volvo XC40 | 2023
Voertuigsoort | Personenauto |
Merk | Volvo |
Handelsbenaming | XC40 |
Lengte | 4,44 m |
Breedte | 1,87 m |
Kleur | GROEN |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal deuren | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Topsnelheid | 180 km/uur |
0 km (langzaam) (zeer snel) 300 km | |
Nieuwprijs | € 5.772.248 |
Bruto BPM | € 2.248 |
Inrichting | stationwagen |
Motor
Vermogen | Verbrandingsmotor: 132 kW (179 pk) Elektromotor(en): 60 kW (82 pk) |
Continue vermogen | 132 kW |
Brandstof | Benzine & Elektriciteit, oftewel een Benzine (Plug-in Hybride) |
Motorcode(s) | B3154T5 |
Werking motor(en) | Elektrische ontsteking, viertakt |
Aantal cilinders | 3 stuks |
Cilinderinhoud | 1477cc (1,5 liter motor) |
Transmissie | Automatisch |
Aantal versnellingen | 7 |
Bouwjaar, apk, verzekering
Bouwjaar | 14 juni 2023 |
Leeftijd | 1 jaar, 4 maanden en 2 dagen |
0 jaar (jong) (oud) 20 jaar | |
Laatste tenaamstelling | 14 september 2024 |
De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 1 maand en 2 dagen. Gefeliciteerd nieuwe eigenaar! | |
Geïmporteerd | Ja, geïmporteerd op 14 september 2024. Het voertuig was toen 1 jaar en 3 maanden oud. |
Voertuig verzekerd | Ja |
Taxi | Nee |
Openstaande terugroep actie | Nee |
Geldigheid APK | Dit voertuig is APK gekeurd tot 14 juni 2027. Het voertuig moet over 2 jaren, 7 maanden en 26 dagen gekeurd zijn. |
Gewichten
Massa ledig voertuig | 1.712 kg |
Massa rijklaar | 1.812 kg |
0 kg (licht) (zwaar) 3000 kg | |
Toegestane maximum massa inzittenden + bagage | 478 kg |
Toegestane maximum massa voertuig (= lege gewicht voertuig + laadvermogen) | 2.290 kg |
Technische max massa voertuig | 2.290 kg |
Maximum massa samenstelling | 4.090 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (voor) | 1.200 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (voor) | 1.200 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (achter) | 1.150 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (achter) | 1.150 kg |
Gewichten voor aanhanger
Maximale kogeldruk | onbekend |
Maximum massa trekken ongeremd | 750 kg |
Maximum massa trekken geremd | 1.800 kg |
Wanneer je alleen het B-rijbewijs hebt, mag je met dit voertuig een geremde aanhanger, caravan of vouwwagen incl. belading tot 1.210 kg trekken en ongeremd tot 750 kg.
Met een BE-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 3.500 kg inclusief belading, maar met dit voertuig mag je een geremde aanhanger tot 1.800 kg trekken.
Met het B-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 750 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading). Of een aanhanger trekken van meer dan 750 kg als de auto en de aanhanger samen niet boven de 3.500 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading) uitkomen.
Overig
Aantal assen 2 | |
Vierwielaandrijving (4x4) Nee | |
Wielbasis (afstand tussen de voor- en achter as) 2,70 m | |
Spoorbreedte (afstand tussen de wielen) 1,60 m (voor) / 1,63 m (achter) | |
Europese voertuigcategorie M1 | |
Type X | |
Variant XZBB | |
Uitvoering XZBBVF0? | |
Typegoedkeuringsnummer e9*2007/46*3146*16 | |
Plaats chassisnummer Onbekend |
Tellerstand & tenaamstellen
Laatste registratie jaar tellerstand | 2024 |
Tellerstandoordeel | Geen oordeel |
Tenaamstellen mogelijk | Ja |
Milieu
CO2 Emissie gewogen gecombineerd (WLTP) 49 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
Geluidsniveau rijdend 68 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (luidruchtig) 82 dB(A) |
Geluidsniveau stationair 72 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (luidruchtig) 82 dB(A) |
Emissieklasse EURO 6 / EURO 6 AP | EURO 6 (nieuwer) (ouder) EURO 0 |
Label Onbekend | |
Klasse Hybride Elektrisch Voertuig OVC-HEV | |
Milieuklasse EG Goedkeuring (Lichte voertuigen) 715/2007*2018/1832AP |
Vergeet ook niet alle Volvo XC40 voertuigen in Nederland te bekijken.
Kentekenburen van GLF-19-L - Voertuigen met sterk overeenkomende kentekens
Oh zo nutteloos, maar wel leuk om te weten. Bekijk hieronder kentekens die bijna gelijk zijn aan
GLF-19-L
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Merk | Model | Inrichting | Kleur | Nieuwwaarde | Op kenteken gezet in NL | Leeftijd voertuig |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GLF-10-L | BMW | 3-Serie | Sedan | € 84.081 | 14-09-2024 | 4,8 jaar | |
GLF-11-L | Mercedes-Benz | GLC | Stationwagen | € 69.344 | 14-09-2024 | 4,1 jaar | |
GLF-12-L | Toyota | Aygo | Hatchback | Onbekend | 14-09-2024 | 17,7 jaar | |
GLF-13-L | Fiat | 500 | Hatchback | € 16.206 | 14-09-2024 | 6,8 jaar | |
GLF-14-L | BMW | Z4 | Cabriolet | € 90.974 | 14-09-2024 | 3,5 jaar | |
GLF-16-L | Volkswagen | Eos | Cabriolet | Onbekend | 14-09-2024 | 15,5 jaar | |
GLF-17-L | BMW | 5-Serie | Stationwagen | € 81.909 | 14-09-2024 | 3,1 jaar | |
GLF-18-L | Mercedes-Benz | GLC | Stationwagen | € 93.149 | 14-09-2024 | 0,7 jaar | |
GLF-19-B | Peugeot | 208 | Hatchback | € 26.296 | 20-09-2024 | Nieuw | |
GLF-19-D | Hyundai | i20 | Hatchback | € 26.695 | 20-09-2024 | Nieuw | |
GLF-19-F | Volkswagen | T-Roc | Stationwagen | € 41.880 | 10-10-2024 | Nieuw | |
GLF-19-G | Volkswagen | Golf | Stationwagen | € 47.311 | 13-09-2024 | 1,1 jaar | |
GLF-19-H | Volkswagen | Golf GTE | Stationwagen | € 52.678 | 13-09-2024 | 2,6 jaar | |
GLF-19-J | Tesla | Model Y | MPV | € 57.990 | 20-09-2024 | Nieuw | |
GLF-19-K | Tesla | Model Y | MPV | € 44.990 | 20-09-2024 | Nieuw | |
GLF-19-L | Volvo | XC40 | Stationwagen | € 5.772.248 | 14-09-2024 | 1,3 jaar | |
GLF-19-N | Audi | Q7 | Stationwagen | € 96.765 | 19-09-2024 | 3,9 jaar | |
GLF-19-P | Dacia | Sandero | Hatchback | € 22.770 | 21-09-2024 | Nieuw | |
GLF-19-R | Carthago | Malibu Van 640 LE | Kampeerwagen | € 52.770 | 12-10-2024 | 2,6 jaar | |
GLF-19-S | Kia | Ceed | Stationwagen | € 36.399 | 16-09-2024 | 2,4 jaar | |
GLF-19-T | BMW | X5 | Stationwagen | € 122.488 | 23-09-2024 | 1,1 jaar | |
GLF-19-V | Toyota | Yaris | MPV | € 22.865 | 04-10-2024 | 4,6 jaar | |
GLF-19-X | Mercedes-Benz | CLC | Hatchback | € 36.463 | 16-09-2024 | 12,9 jaar | |
GLF-19-Z | Citroën | C4 | Hatchback | € 31.375 | 10-10-2024 | 3,1 jaar |
Personenauto's met ongeveer dezelfde afmeting, prijsklasse en/of gewicht
Hieronder staan personenauto modellen met ongeveer dezelfde prijsklasse van rond de € 53.682 en/of een afmeting van 444 x 187 cm en/of een gewicht van ± 1.712 kg.
Swipe voor complete tabel
Merk + Model | Gemiddelde nieuwwaarde | Lengte | Breedte | Gewicht |
---|---|---|---|---|
Mercedes-Benz A-klasse | € 50.200 | 446 cm | 185 cm | 1.580 kg |
BMW 2-Serie | € 51.600 | 439 cm | 182 cm | 1.800 kg |
BMW X1 | € 56.300 | 448 cm | 182 cm | 1.720 kg |
BMW iX1 | € 55.500 | 450 cm | 185 cm | 1.840 kg |
Mercedes-Benz B-klasse | € 51.800 | 443 cm | 182 cm | 1.630 kg |
Audi Q3 | € 58.000 | 450 cm | 185 cm | 1.720 kg |
CUPRA Formentor | € 51.600 | 445 cm | 184 cm | 1.600 kg |
Volkswagen Tiguan | € 56.500 | 454 cm | 186 cm | 1.650 kg |
Opel Ampera | € 49.200 | 450 cm | 179 cm | 1.630 kg |
Alfa Romeo Tonale | € 53.100 | 453 cm | 184 cm | 1.660 kg |
Renault Scenic | € 50.100 | 447 cm | 186 cm | 1.810 kg |
Audi A3 | € 53.800 | 435 cm | 182 cm | 1.560 kg |
Mini Countryman C | € 52.600 | 445 cm | 184 cm | 1.840 kg |
Jeep Compass | € 48.600 | 440 cm | 182 cm | 1.710 kg |
Land Rover Freelander | € 56.600 | 450 cm | 191 cm | 1.750 kg |
Lexus UX 300e | € 54.800 | 450 cm | 184 cm | 1.760 kg |
Mercedes-Benz GLK | € 58.400 | 454 cm | 184 cm | 1.730 kg |
Alfa Romeo Spider | € 56.000 | 439 cm | 183 cm | 1.570 kg |
Peugeot 3008 | € 49.100 | 454 cm | 189 cm | 1.740 kg |
Jeep Cherokee | € 58.600 | 434 cm | 181 cm | 1.680 kg |
Hyundai Tucson | € 50.100 | 451 cm | 187 cm | 1.700 kg |
Ford Escape | € 51.700 | 453 cm | 184 cm | 1.580 kg |
Subaru Crosstrek | € 56.500 | 450 cm | 180 cm | 1.600 kg |
Ford Kuga | € 53.300 | 452 cm | 184 cm | 1.630 kg |
CUPRA Leon | € 49.000 | 440 cm | 180 cm | 1.570 kg |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Volvo XC40Google op afbeeldingen van de Volvo XC40
Google op reviews van de Volvo XC40
Volvo XC40 Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Volvo XC40 Recharge review (2023)
Volvo XC40 Recharge P8 AWD (2020) - test en specs
Volvo XC40 Recharge P8 AWD Nederland
Volvo XC40 T5 (2020) - test en specificaties Nederland
Volvo XC40 D4 AWD Intro Edition (2018) - test en specificaties
Volvo XC40 T5 AWD R-Design (2018) test en specificaties
Autoblog.nl
Volvo XC40
Volvo XC40 P8 Recharge
Autoreview.nl
Volvo XC40: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
Aankooptips tweedehands Volvo XC40: problemen, betrouwbaarheid en uitvoeringen
TEST - Deze middelgrote suv wint glansrijk én verliest jammerlijk van de Volvo XC40
5 redenen waarom je de Volvo XC40 Pure Electric met subsidie toch niet wilt
Waarom de elektrische Volvo XC40 en C40 opnieuw veel verder komen op een volle accu
BMW iX1 (2023) test: van deze elektrische suv ligt de elektrische Volvo XC40 wakker
Waarom de elektrische Volvo XC40 met een volle accu opeens een heel stuk verder komt
Wordt dit de auto die de Volvo XC40 van zijn troon stoot?
Facelift Volvo XC40 - Nederland, zo ziet jouw volgende leaseauto eruit!
Ook jouw elektrische Volvo XC40 krijgt binnenkort meer actieradius
Volvo XC40 krijgt er een mild-hybridversie bij. Bestaande hybride wordt zuiniger
Waarom de elektrische Volvo XC40 Recharge plotseling 10.500 euro goedkoper is
Prijs: Volvo C40 Recharge is heel iets duurder dan de elektrische Volvo XC40
3 voordelen en 3 nadelen van de elektrische Volvo XC40 Recharge
Autovisie.nl
Alles over Volvo XC40
Terugroepactie Volvo XC40: auto kan ongewild en plotseling accelereren
Elektrische Volvo XC40 heeft nu ook officieel een nieuwe snuit
Volvo laat draadloos oplaadbare XC40 Recharge rondrijden als taxi
Duik in de prijslijst: Volvo C40 of XC40 Recharge?
Je kunt eindelijk zien hoe ver je nog kunt rijden in je elektrische Volvo
Autovisie dubbeltest: Opel Grandland X vs. Volvo XC40
Nieuwe instapper maakt Volvo XC40 Recharge goedkoper dan concurrentie
Volvo stelt coupé-versie elektrische XC40 dit voorjaar voor
Nog dik 2000 stuks Volvo XC40 Recharge P8 op kenteken
Volvo XC40 Recharge is eerste volledig elektrische Volvo ooit
Productie Volvo XC40 T5 Twin Engine van start
Volvo XC40 krijgt in 2021 een broer
Volvo XC40 komt nu ook uit China
Autoweek.nl
Volvo XC40 - nieuws, informatie en prijzen
Autozine.nl
Autotest: Volvo XC40
Autotest: Volvo XC40 Recharge
Autotest: Volvo XC40 Recharge
Autotest: Volvo XC40
Onze database is bijgewerkt tot 13 oktober 2024.