Fiat 500
In Nederland rijden er van de Fiat 500 momenteel 120.813 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 254 land- of bosbouwtrekkers, 3 campers, 2 bedrijfsauto's en 1 motorrijtuig met beperkte snelheid. Totaal zijn er dus 121.073 500-voertuigen. Fiat heeft 401.542 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De 500 heeft hierdoor een marktaandeel van 30.2% binnen alle modellen van Fiat. De carrosserie is ingedeeld als hatchback (99%) en overig (1%).
Bekijk de aandrijvingen van de 500 in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 99.028 | 82.1% |
Benzine (Mild Hybride) | 14.760 | 12.2% |
100% Elektrisch | 6.483 | 5.4% |
Overige | 307 | 0.3% |
De Fiat 500: een icoon op wielen
De Fiat 500 is een van de meest iconische auto's die ooit is geproduceerd. Sinds zijn debuut in 1957 heeft de Fiat 500 een speciale plaats ingenomen in de harten van autoliefhebbers over de hele wereld. Met zijn compacte formaat, vrolijke uitstraling en karakteristieke design is de Fiat 500 een tijdloze klassieker die nog steeds populair is bij zowel jong als oud.
Geschiedenis
De geschiedenis van de Fiat 500 begint in de jaren vijftig, toen Fiat besloot om een kleine en betaalbare auto te ontwikkelen voor de massa. De Italiaanse ontwerper Dante Giacosa kreeg de opdracht om een compacte stadsauto te ontwerpen die zuinig en praktisch was, maar er ook nog eens leuk uitzag. Het resultaat was de Fiat 500, die in 1957 voor het eerst werd gepresenteerd aan het publiek.
De oorspronkelijke Fiat 500, ook wel bekend als de "Nuova 500", was een kleine tweedeurs auto met een luchtgekoelde tweecilinder motor achterin. Dankzij zijn compacte formaat en wendbaarheid was de Fiat 500 perfect geschikt voor het drukke stadsverkeer in Italië. Het vrolijke en speelse design van de auto sprak veel mensen aan en al snel werd de Fiat 500 een enorm succes.
In de jaren zestig en zeventig werd de Fiat 500 steeds populairder en groeide uit tot een echt icoon. De auto werd gebruikt door jongeren als symbool van vrijheid en onafhankelijkheid, en verscheen regelmatig in films en televisieshows. In 1975 werd de productie van de oorspronkelijke Fiat 500 stopgezet, maar het merk bleef voortleven in de harten van autoliefhebbers over de hele wereld.
In 2007 besloot Fiat om de Fiat 500 nieuw leven in te blazen met een moderne herinterpretatie van het klassieke ontwerp. De nieuwe Fiat 500 behield de kenmerkende vorm en uitstraling van het origineel, maar kreeg ook moderne technologie en comfortabele voorzieningen. De nieuwe Fiat 500 werd al snel een groot succes en is nog steeds een van de best verkochte auto's van Fiat.
Design
Het design van de Fiat 500 is een van de belangrijkste redenen waarom de auto zo geliefd is bij autoliefhebbers over de hele wereld. Met zijn compacte formaat, ronde vormen en vrolijke uitstraling is de Fiat 500 een echte eyecatcher op de weg. Het iconische ontwerp van de Fiat 500 is tijdloos en spreekt zowel jong als oud aan.
De Fiat 500 heeft een herkenbare en unieke uitstraling die hem onderscheidt van andere auto's op de weg. Het ronde en speelse design van de auto doet denken aan de jaren vijftig en zestig en roept een gevoel van nostalgie op bij veel mensen. De Fiat 500 is een echte stadsauto die perfect past in de smalle straatjes en drukke verkeerssituaties van de stad.
Het interieur van de Fiat 500 is net zo stijlvol en charmant als het exterieur. De cockpit van de auto is ontworpen met oog voor detail en biedt een comfortabele en gezellige omgeving voor de bestuurder en passagiers. De materialen en afwerking van het interieur zijn van hoge kwaliteit en dragen bij aan de luxe uitstraling van de Fiat 500.
Rijervaring
Ondanks zijn compacte formaat biedt de Fiat 500 een verrassend goede rijervaring. De auto is wendbaar en gemakkelijk te besturen, waardoor hij perfect geschikt is voor het drukke stadsverkeer. De luchtgekoelde tweecilinder motor van de oorspronkelijke Fiat 500 mag dan niet de snelste zijn, maar hij levert voldoende vermogen om de auto soepel en efficiënt te laten rijden.
De moderne versies van de Fiat 500 zijn voorzien van krachtige en zuinige motoren die zorgen voor een vlotte en comfortabele rijervaring. De auto is uitgerust met geavanceerde technologie en veiligheidsfuncties die de rijervaring nog aangenamer maken. Dankzij zijn compacte formaat en goede wendbaarheid is de Fiat 500 ook gemakkelijk te parkeren en manoeuvreren in krappe ruimtes.
De Fiat 500 is niet alleen een plezier om in te rijden, maar ook om naar te kijken. Met zijn charmante design en vrolijke uitstraling trekt de Fiat 500 de aandacht van voorbijgangers en laat hij een blijvende indruk achter. De auto is een echt statement op wielen en laat zien dat stijl en plezier hand in hand kunnen gaan.
Populariteit
De Fiat 500 is een van de meest populaire auto's ter wereld en heeft een grote schare fans over de hele wereld. De auto is geliefd bij zowel jong als oud en wordt vaak gezien als een symbool van vrijheid en onafhankelijkheid. De Fiat 500 heeft een speciale plaats in de harten van autoliefhebbers en wordt vaak beschouwd als een echt icoon op wielen.
De populariteit van de Fiat 500 is de afgelopen jaren alleen maar toegenomen, mede dankzij de lancering van de moderne versies van de auto. De nieuwe Fiat 500 heeft de charme en uitstraling van het origineel weten te behouden, maar is ook voorzien van moderne technologie en comfortabele voorzieningen. De auto is een groot succes gebleken en wordt nog steeds veel verkocht over de hele wereld.
De Fiat 500 heeft ook een speciale plaats in de populaire cultuur veroverd. De auto is regelmatig te zien in films, televisieshows en muziekvideo's en wordt vaak gebruikt als symbool van stijl en elegantie. De Fiat 500 heeft een tijdloze aantrekkingskracht die hem geliefd maakt bij mensen van alle leeftijden en achtergronden.
Vergeet ook niet de Fiat merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Fiat 500's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren 500's
Wanneer een nieuwe Fiat 500 voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Fiat 500 personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Fiat 500.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Fiat 500 komt daarmee uit op 19.748 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Fiat 500 in Nederland zijn Wit (33.326 stuks / 28%), Zwart (24.091 stuks / 20%), Grijs (23.468 stuks / 19%) en Blauw (14.330 stuks / 12%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Wit | 33.326 | 28% |
Zwart | 24.091 | 20% |
Grijs | 23.468 | 19% |
Blauw | 14.330 | 12% |
Rood | 11.792 | 10% |
Groen | 5.669 | 5% |
Creme | 3.306 | 3% |
Bruin | 1.245 | 1% |
Geel | 1.232 | 1% |
Paars | 947 | 1% |
Oranje | 841 | 1% |
Beige | 270 | < 1% |
Rose | 261 | < 1% |
? Onbekend | 35 | < 1% |
37.790 van de 120.813 personenauto's zijn geïmporteerd
Dat is behoorlijk deel, namelijk (31.3%) komt dus uit het buitenland. De meeste import Fiat 500's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vaak betreft het duurdere modellen die geïmporteerd worden (met een relatief hoge BPM in Nederland). Maar ook kan het heel voordelig zijn voor een particulier of handelaar om een jong gebruikte middenklasser te importeren.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Fiat 500.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
500 | 117.598 | 97.3% |
ABARTH 500 | 1.818 | 1.5% |
NUOVA 500 | 908 | 0.8% |
NUOVA 500D | 67 | 0.1% |
500 D GIARDINIERA | 62 | 0.1% |
500 GIARDINIERA | 40 | < 0,1% |
500 F | 34 | < 0,1% |
BERLINA 500 | 26 | < 0,1% |
110 F BERLINA 500 | 20 | < 0,1% |
500 1.4 ABARTH | 16 | < 0,1% |
500 BERLINA | 16 | < 0,1% |
500 1,2 | 13 | < 0,1% |
500 D | 11 | < 0,1% |
500 TWINAIR 8V | 10 | < 0,1% |
500 1.4 16V | 10 | < 0,1% |
500 1.2 8V | 10 | < 0,1% |
110F BERLINA 500 | 8 | < 0,1% |
500 B | 8 | < 0,1% |
500 NUOVA | 7 | < 0,1% |
BERLINA 500 L | 6 | < 0,1% |
NUOVA 500 D | 6 | < 0,1% |
500 ELECTRIC | 5 | < 0,1% |
500 GIARDINETTA | 4 | < 0,1% |
500 SPORT | 4 | < 0,1% |
500 GIARDINERA | 4 | < 0,1% |
OVERIG | 102 | 0.1% |
120.813 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Fiat 500.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
0AEA0000A0 | Elektriciteit Elektromotor(en): 70 kW (95 pk) Elektromotor(en): 87 kW (118 pk) | nov 2020 | sep 2024 | € 33.228 | 4.463 | 3.7% |
0AEB0000A0 | Elektriciteit Elektromotor(en): 113 kW (154 pk) Elektromotor(en): 114 kW (155 pk) | jun 2023 | jun 2023 | € 44.190 | 8 | < 0.1% |
1AEA0000A0 | Elektriciteit Elektromotor(en): 70 kW (95 pk) Elektromotor(en): 87 kW (118 pk) | aug 2020 | aug 2024 | € 37.852 | 1.429 | 1.2% |
2AEA0000A0 | Elektriciteit Elektromotor(en): 70 kW (95 pk) Elektromotor(en): 87 kW (118 pk) | apr 2021 | aug 2024 | € 36.821 | 558 | 0.5% |
AXA11 | Benzine / LPG LPG motor: 51 kW (69 pk) Benzinemotor: 51 kW (69 pk) | feb 2008 | jul 2021 | € 16.947 | 13.601 | 11.3% |
AXA1A | Benzine / CNG / LPG CNG motor: 51 kW (69 pk) LPG motor: 51 kW (69 pk) Benzinemotor: 51 kW (69 pk) | mrt 2005 | aug 2021 | € 18.067 | 32.939 | 27.3% |
AXB1A | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | aug 2007 | nov 2010 | € 20.655 | 72 | 0.1% |
AXC11 | Benzine Benzinemotor: 74 kW (101 pk) | mei 2008 | okt 2013 | € 20.859 | 189 | 0.2% |
AXC1B | Benzine / LPG Benzinemotor: 74 kW (101 pk) LPG motor: 74 kW (101 pk) | jun 2007 | mei 2015 | € 19.211 | 2.987 | 2.5% |
AXD1A | Benzine Benzinemotor: 99 kW (135 pk) Benzinemotor: 118 kW (160 pk) | okt 2008 | mrt 2021 | € 27.889 | 236 | 0.2% |
AXE1A | Diesel Dieselmotor: 70 kW (95 pk) | mrt 2010 | mrt 2016 | € 21.150 | 44 | < 0.1% |
AXF11 | Benzine Benzinemotor: 103 kW (140 pk) Benzinemotor: 118 kW (160 pk) Benzinemotor: 132 kW (179 pk) | sep 2010 | feb 2024 | € 37.702 | 285 | 0.2% |
AXF1A | Benzine Benzinemotor: 103 kW (140 pk) Benzinemotor: 132 kW (179 pk) Benzinemotor: 143 kW (194 pk) | mei 2015 | dec 2022 | € 37.036 | 423 | 0.4% |
AXG11 | Benzine / LPG Benzinemotor: 63 kW (86 pk) LPG motor: 63 kW (86 pk) | jan 2011 | aug 2019 | € 20.040 | 2.795 | 2.3% |
AXG1A | Benzine / LPG Benzinemotor: 62 kW (84 pk) Benzinemotor: 63 kW (86 pk) LPG motor: 63 kW (86 pk) | jun 2010 | jan 2021 | € 18.341 | 16.370 | 13.5% |
AXH1A | Benzine Benzinemotor: 48 kW (65 pk) | jan 2013 | mrt 2014 | € 26.413 | 855 | 0.7% |
AXM1B | Benzine Benzinemotor: 77 kW (105 pk) | dec 2013 | apr 2019 | € 22.462 | 960 | 0.8% |
AXN11 | Benzine / LPG LPG motor: 59 kW (80 pk) Benzinemotor: 59 kW (80 pk) | feb 2014 | aug 2019 | € 20.722 | 4.388 | 3.6% |
AXN1A | Benzine / LPG LPG motor: 59 kW (80 pk) Benzinemotor: 59 kW (80 pk) | feb 2014 | aug 2019 | € 19.489 | 16.804 | 13.9% |
AXP1A | Benzine Benzinemotor: 44 kW (60 pk) | mrt 2014 | mrt 2019 | € 15.609 | 3.117 | 2.6% |
AXT1A | Benzine Benzinemotor: 139 kW (189 pk) | apr 2015 | jul 2018 | € 54.340 | 12 | < 0.1% |
AXU1A | Diesel Dieselmotor: 70 kW (95 pk) | aug 2016 | apr 2018 | € 23.233 | 5 | < 0.1% |
AXY11 | Benzine Benzinemotor: 107 kW (145 pk) Benzinemotor: 118 kW (160 pk) | aug 2016 | sep 2018 | € 31.347 | 48 | < 0.1% |
AXY1A | Benzine Benzinemotor: 107 kW (145 pk) Benzinemotor: 118 kW (160 pk) | jun 2016 | jul 2022 | € 30.373 | 332 | 0.3% |
AXZ11 | Benzine Benzinemotor: 121 kW (165 pk) Benzinemotor: 132 kW (179 pk) | jun 2016 | jan 2023 | € 35.442 | 131 | 0.1% |
AXZ1A | Benzine Benzinemotor: 121 kW (165 pk) Benzinemotor: 132 kW (179 pk) | jul 2016 | okt 2022 | € 33.906 | 242 | 0.2% |
AYB11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | sep 2016 | okt 2022 | € 35.448 | 28 | < 0.1% |
AYB1A | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | sep 2016 | sep 2023 | € 34.540 | 73 | 0.1% |
AYD1B | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 51 kW (69 pk) Benzinemotor: 52 kW (71 pk) Elektromotor(en): 2.1 kW (2.9 pk) | jan 2020 | sep 2024 | € 20.542 | 14.744 | 12.2% |
BXB1A | Benzine Benzinemotor: 51 kW (69 pk) | mei 2012 | mei 2012 | € 13.492 | 1 | < 0.1% |
Onbekend | 2.674 | 2.2% | ||||
Totaal | 120.813 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 31
1 van 31
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
Z-577-RF | 10 september 2024 2022 Geïmporteerd | 500 - 312 - AYD1B € 18.473 | Benzine / Elektriciteit Motor (1 liter): 52 kW (70 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2.8 pk) |
Z-414-RT | 10 september 2024 2019 Geïmporteerd | 500 - 312 - AXA1A € 20.823 | Benzine Motor (1.2 liter): 51 kW (69 pk) |
GKV-93-G | 10 september 2024 2022 Geïmporteerd | 500 - FA1 - 0AEA0000A0 € 30.400 | Elektriciteit Elektromotor(s): 87 kW (118 pk) |
GKV-48-S | 10 september 2024 2014 Geïmporteerd | 500 - 312 - AXA1A € 20.439 | Benzine Motor (1.2 liter): 51 kW (69 pk) |
GKV-31-B | 10 september 2024 2017 Geïmporteerd | 500 - 312 - AXA1A € 24.448 | Benzine Motor (1.2 liter): 51 kW (69 pk) |
GKP-48-Z | 10 september 2024 2022 Geïmporteerd | 500 - FA1 - 0AEA0000A0 € 32.840 | Elektriciteit Elektromotor(s): 87 kW (118 pk) |
GKP-39-S | 10 september 2024 2022 Geïmporteerd | 500 - FA1 - 0AEA0000A0 € 31.100 | Elektriciteit Elektromotor(s): 87 kW (118 pk) |
GKP-35-S | 10 september 2024 2022 Geïmporteerd | 500 - FA1 - 0AEA0000A0 € 32.840 | Elektriciteit Elektromotor(s): 87 kW (118 pk) |
GKN-68-X | 10 september 2024 2022 Geïmporteerd | 500 - FA1 - 0AEA0000A0 € 33.140 | Elektriciteit Elektromotor(s): 87 kW (118 pk) |
GKN-62-X | 10 september 2024 2022 Geïmporteerd | 500 - FA1 - 0AEA0000A0 € 32.840 | Elektriciteit Elektromotor(s): 87 kW (118 pk) |
GKL-01-S | 10 september 2024 2021 Geïmporteerd | 500 - 312 - AYD1B € 15.782 | Benzine / Elektriciteit Motor (1 liter): 52 kW (70 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2.8 pk) |
GKK-60-K | 10 september 2024 2021 Geïmporteerd | 500 - 312 - AYD1B € 22.915 | Benzine / Elektriciteit Motor (1 liter): 52 kW (70 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2.8 pk) |
GKF-02-H | 10 september 2024 2020 Geïmporteerd | 500 - 312 - AYD1B € 19.826 | Benzine / Elektriciteit Motor (1 liter): 52 kW (70 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2.8 pk) |
GJT-41-T | 10 september 2024 2014 Geïmporteerd | 500 - 312 - AXG1A € 16.865 | Benzine Motor (0.9 liter): 63 kW (86 pk) |
GJP-62-L | 10 september 2024 2018 Geïmporteerd | 500 - 312 - AXM1B € 22.315 | Benzine Motor (0.9 liter): 77 kW (105 pk) |
GJP-24-D | 10 september 2024 2022 Geïmporteerd | 500 - FA1 - 0AEA0000A0 € 33.170 | Elektriciteit Elektromotor(s): 87 kW (118 pk) |
Z-852-PD | 9 september 2024 2018 Geïmporteerd | 500 - 312 - AXA1A € 20.675 | Benzine Motor (1.2 liter): 51 kW (69 pk) |
X-473-BG | 9 september 2024 2014 Geïmporteerd | 500 - 312 € 20.785 | Benzine Motor (1.2 liter): 51 kW (69 pk) |
GKT-81-G | 9 september 2024 2022 Geïmporteerd | 500 - FA1 - 0AEA0000A0 € 31.649 | Elektriciteit Elektromotor(s): 87 kW (118 pk) |
GKR-81-R | 9 september 2024 2015 Geïmporteerd | 500 - 312 - AXA1A € 18.332 | Benzine Motor (1.2 liter): 51 kW (69 pk) |
GKR-73-X | 9 september 2024 2012 Geïmporteerd | 500 - 312 - AXA1A € 18.744 | Benzine Motor (1.2 liter): 51 kW (69 pk) |
GKP-11-K | 9 september 2024 2016 Geïmporteerd | 500 - 312 - AXA1A € 20.964 | Benzine Motor (1.2 liter): 51 kW (69 pk) |
GKG-25-T | 9 september 2024 2021 Geïmporteerd | 500 - 312 - AYD1B € 20.167 | Benzine / Elektriciteit Motor (1 liter): 52 kW (70 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2.8 pk) |
GJX-88-N | 9 september 2024 2015 Geïmporteerd | 500 - 312 - AXM1B € 23.000 | Benzine Motor (0.9 liter): 77 kW (105 pk) |
GHT-32-N | 9 september 2024 2022 Geïmporteerd | 500 - FA1 - 0AEA0000A0 € 31.001 | Elektriciteit Elektromotor(s): 87 kW (118 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Fiat 500Google op afbeeldingen van de Fiat 500
Google op reviews van de Fiat 500
Fiat 500 Wikipedia-pagina
Topgear.nl
De tien meest sexy auto's: Fiat 500 Nederland
Uitgelicht: Fiat 500
Autotest: Fiat 500 1.4 16V Sport
Autotest: Fiat 500c 1.4 16V Fire
Fiat 500 TwinAir - Autotest en specificaties - Tweecilinder technologie
Richard Hammond in de oude Fiat 500
Fiat 500S 1.3 MultiJet 95
Fiat 500 TwinAir Turbo 80 Lounge - Autotest en specificaties - Bij de tijd
Autoblog.nl
Fiat 500
Autoreview.nl
Fiat 500: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
Aankooptips tweedehands Fiat 500: uitvoeringen, problemen, prijzen
Dit moet je weten over de oude en nieuwe Fiat 500
Naast de Fiat 500 La Prima Cabriolet gegrepen? Dan is er nu de hatchback
Restauratie Fiat 500: Muisje wordt mammoetproject
Restauratie Fiat 500: hoe een muis een mammoet werd
Nieuwe Fiat 500: prijs is bekend (en hoog!)
Eerste review: Fiat 500 Hybrid (2020)
Waarom de Fiat 500 mijn auto van het decennium is
Fiat 500: onderzoeksbureau wakkert perceptie 'vrouwenauto' aan
Knettergek: 404 pk in een Fiat 500
Coole autohoes voor Fiat 500
Autovisie.nl
Alles over Fiat 500
Fiat-fans opgelet, je kan wonen in dit 500-appartement
Vijf redenen waarom je (niet) een Fiat 500 occasion moet kopen
Dit is waarom er nog geen rode Fiat 500 was
De twee meest iconische stadsauto's aller tijden: Mini e vs. Fiat 500 e
Fiat 500 3+1 heeft een deurtje extra!
Is dit de goedkope instapversie van de elektrische Fiat 500?
De Fiat 500 Jolly Icon-e is de gaafste huurauto voor in Italië
Fiat viert zestig jaar 500 Jolly met bijzondere creatie
Volgende elektrische Fiat 500 ook voor Europa
Fiat viert zestigste verjaardag 500 met Anniversario-model
Kleintje is kunst: Zestigjarige Fiat 500 het museum in
Fiat bouwt tweemiljoenste Nuova 500
Autoweek.nl
Fiat 500 - nieuws, informatie en prijzen
Autozine.nl
Autotest: Fiat 500
Autotest: Fiat 500 Electric 3+1
Autotest: Fiat 500 Electric
Autotest: Fiat 500
Autotest: Fiat 500S
Autotest: Fiat 500 Electric
Autotest: Fiat 500 Electric
Fiat.nl
new500
Onze database is bijgewerkt tot 10 september 2024.