GPH-37-R
Er rijden momenteel 21.390 Skoda Enyaq's rond in Nederland. Deze blauwe Enyaq komt uit het jaar 2024 en is nu 1 maand en 14 dagen oud. De huidige eigenaar heeft dit voertuig ook sindsdien. Deze personenauto rijdt op elektriciteit, 100% Elektrisch, ook wel Full Electric genoemd en heeft 5 zitplaatsen.
Gefeliciteerd nieuwe eigenaar!
Van deze Skoda Enyaq 85 stationwagen rijden er in dezelfde variant (ACEDFAD7PX2) nog 1.647 voertuigen rond. Deze zijn geproduceerd tussen december 2023 en december 2024. De nieuwwaarde ligt tussen de € 47.775 en € 65.275, waarbij de gemiddelde aanschafwaarde op € 55.592 uitkomt. De nieuwwaarde van deze Enyaq 85 bedraagt € 65.175 incl. BTW en BPM, daardoor is deze Skoda Enyaq 85 € 9.583 duurder dan gemiddeld.
Je trekt met deze Skoda geen straatstenen uit de grond, maar de maximumsnelheid ligt nog altijd op een keurige 180 km/uur. Deze Skoda Enyaq 85 is een typische middenklasser wat snelheid betreft. Hij hoort bij de 40.7% traagste personenauto's in Nederland.
Bekijk ook alle Skoda Enyaq voertuigen in Nederland, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Skoda Enyaq 85 | 2024
Voertuigsoort | Personenauto |
Merk | Skoda |
Handelsbenaming | Enyaq 85 |
Lengte | 4,65 m |
Breedte | 1,88 m |
Hoogte | 1,61 m |
Kleur | BLAUW |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal deuren | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Topsnelheid | 180 km/uur |
0 km (langzaam) (zeer snel) 300 km | |
Nieuwprijs | € 65.175 |
Bruto BPM | BPM onbekend of geen BPM betaald |
Inrichting | stationwagen |
Motor
Vermogen | Elektromotor(en): 210 kW (286 pk) |
Brandstof | Elektriciteit, 100% Elektrisch, ook wel Full Electric genoemd |
Motorcode(s) | EDF |
Transmissie | Automatisch |
Aantal versnellingen | 1 |
Bouwjaar, apk, verzekering
Bouwjaar | 25 oktober 2024 |
Leeftijd | 1 maand en 14 dagen |
0 jaar (jong) (oud) 20 jaar | |
Laatste tenaamstelling | 25 oktober 2024 |
De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 1 maand en 14 dagen. Gefeliciteerd nieuwe eigenaar! | |
Geïmporteerd | Nee |
Voertuig verzekerd | Ja |
Taxi | Nee |
Openstaande terugroep actie | Nee |
Geldigheid APK | Dit voertuig is APK gekeurd tot 25 oktober 2028. Het voertuig moet over 3 jaren, 10 maanden en 17 dagen gekeurd zijn. |
Gewichten
Massa ledig voertuig | 2.032 kg |
Massa rijklaar | 2.132 kg |
0 kg (licht) (zwaar) 3000 kg | |
Toegestane maximum massa inzittenden + bagage | 518 kg |
Toegestane maximum massa voertuig (= lege gewicht voertuig + laadvermogen) | 2.650 kg |
Technische max massa voertuig | 2.650 kg |
Maximum massa samenstelling | 3.650 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (voor) | 1.180 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (voor) | 1.180 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (achter) | 1.520 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (achter) | 1.520 kg |
Gewichten voor aanhanger
Maximale kogeldruk | onbekend |
Maximum massa trekken ongeremd | 750 kg |
Maximum massa trekken geremd | 1.000 kg |
Wanneer je alleen het B-rijbewijs hebt, mag je met dit voertuig een geremde aanhanger, caravan of vouwwagen incl. belading tot 850 kg trekken en ongeremd tot 750 kg.
Met een BE-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 3.500 kg inclusief belading, maar met dit voertuig mag je een geremde aanhanger tot 1.000 kg trekken.
Met het B-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 750 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading). Of een aanhanger trekken van meer dan 750 kg als de auto en de aanhanger samen niet boven de 3.500 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading) uitkomen.
Overig
Aantal assen 2 | |
Vierwielaandrijving (4x4) Nee | |
Wielbasis (afstand tussen de voor- en achter as) 2,77 m | |
Spoorbreedte (afstand tussen de wielen) 1,59 m (voor) / 1,57 m (achter) | |
Europese voertuigcategorie M1 | |
Type NY | |
Variant ACEDFAD7PX2 | |
Uitvoering D0PE1MP001N01AA | |
Typegoedkeuringsnummer e8*2007/46*0416*16 | |
Plaats chassisnummer Onbekend |
Tellerstand & tenaamstellen
Laatste registratie jaar tellerstand | 2024 |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Tenaamstellen mogelijk | Ja |
Milieu
Actieradius snelweg elektrisch | |
Actieradius (theoretische) WLTP-test 552 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (100 km/u) * 415 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (100 km/u) * 360 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (130 km/u) * 310 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (130 km/u) * 255 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer met caravan (90 km/u) * 235 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter met caravan (90 km/u) * 180 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius stad elektrisch | |
Actieradius (theoretische) WLTP-test 684 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer * 535 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter * 465 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer met caravan * 330 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter met caravan * 260 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Verbruik, uitstoot en geluidsniveau | |
Elektrisch verbruik (WLTP) 16,2 kWh/100km (1 kW op 6,3km) | 0 kWh/km (zuinig) (onzuinig) 30 kWh/km |
CO2 Emissie 0 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (luidruchtig) 82 dB(A) |
Emissieklasse AX | (schoon) (vervuilend) |
Label Onbekend | |
Milieuklasse EG Goedkeuring (Lichte voertuigen) 715/2007*2023/443AX |
* De WLTP-Test is een laboratorium test en komt daardoor nog steeds niet altijd overeen met de werkelijkheid. Vandaar dat wij ook (bij benadering) een meer realistische schatting maken. Zie de WLTP-test-pagina voor meer informatie.
Vergeet ook niet alle Skoda Enyaq voertuigen in Nederland te bekijken.
Kentekenburen van GPH-37-R - Voertuigen met sterk overeenkomende kentekens
Oh zo nutteloos, maar wel leuk om te weten. Bekijk hieronder kentekens die bijna gelijk zijn aan
GPH-37-R
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Merk | Model | Inrichting | Kleur | Nieuwwaarde | Op kenteken gezet in NL | Leeftijd voertuig |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GPH-30-R | Volkswagen | Tiguan | Stationwagen | € 55.491 | 16-10-2024 | Nieuw | |
GPH-31-R | Volkswagen | Polo | Hatchback | € 34.252 | 21-10-2024 | Nieuw | |
GPH-32-R | Skoda | Kodiaq | Stationwagen | € 46.838 | 16-10-2024 | Nieuw | |
GPH-33-R | Volkswagen | T-Roc | Stationwagen | € 37.060 | 08-11-2024 | Nieuw | |
GPH-34-R | Skoda | Enyaq | Stationwagen | € 60.935 | 23-10-2024 | Nieuw | |
GPH-35-R | Volkswagen | Golf | Stationwagen | € 54.180 | 18-10-2024 | Nieuw | |
GPH-36-R | Volkswagen | ID.7 | Stationwagen | € 62.090 | 28-10-2024 | Nieuw | |
GPH-37-B | Seat | Leon | Stationwagen | € 43.610 | 15-10-2024 | Nieuw | |
GPH-37-D | Tesla | Model Y | MPV | € 44.990 | 18-10-2024 | Nieuw | |
GPH-37-G | Polestar | 4 | Hatchback | € 65.300 | 11-11-2024 | Nieuw | |
GPH-37-H | Volvo | EX40 | Stationwagen | € 49.825 | 16-10-2024 | Nieuw | |
GPH-37-J | BMW | X1 | Stationwagen | € 74.968 | 19-10-2024 | Nieuw | |
GPH-37-K | Peugeot | 208 | Hatchback | € 40.879 | 25-10-2024 | Nieuw | |
GPH-37-L | Kia | Sportage | MPV | € 45.575 | 17-10-2024 | Nieuw | |
GPH-37-N | Skoda | Enyaq | Stationwagen | € 56.965 | 25-10-2024 | Nieuw | |
GPH-37-P | Skoda | Enyaq | Stationwagen | € 54.765 | 22-10-2024 | Nieuw | |
GPH-37-R | Skoda | Enyaq | Stationwagen | € 65.175 | 25-10-2024 | Nieuw | |
GPH-37-T | Aston Martin | Volante | Cabriolet | € 401.890 | 11-10-2024 | 2,7 jaar | |
GPH-37-V | Suzuki | Swift | Hatchback | € 27.694 | 18-10-2024 | Nieuw | |
GPH-37-X | Mercedes-Benz | C-klasse | Stationwagen | € 58.298 | 16-10-2024 | 2,5 jaar | |
GPH-37-Z | Ford | Fiesta | Hatchback | € 18.645 | 15-10-2024 | 10,4 jaar | |
GPH-38-R | Skoda | Enyaq | Stationwagen | € 55.855 | 22-10-2024 | Nieuw | |
GPH-39-R | Audi | Q4 e-tron | Stationwagen | € 54.325 | 01-11-2024 | Nieuw |
Personenauto's met ongeveer dezelfde afmeting, prijsklasse en/of gewicht
Hieronder staan personenauto modellen met ongeveer dezelfde prijsklasse van rond de € 55.592 en/of een afmeting van 465 x 188 cm en/of een gewicht van ± 2.032 kg.
Swipe voor complete tabel
Merk + Model | Gemiddelde nieuwwaarde | Lengte | Breedte | Gewicht |
---|---|---|---|---|
Tesla Model Y | € 57.200 | 475 cm | 192 cm | 1.940 kg |
Volkswagen ID.4 | € 54.800 | 458 cm | 185 cm | 2.140 kg |
Polestar 2 | € 56.900 | 461 cm | 189 cm | 2.020 kg |
Kia EV6 | € 54.400 | 468 cm | 188 cm | 1.890 kg |
Hyundai Ioniq 5 | € 54.700 | 464 cm | 189 cm | 1.910 kg |
Ford Mustang Mach-E | € 54.100 | 473 cm | 188 cm | 2.080 kg |
Audi Q4 e-tron | € 58.000 | 459 cm | 187 cm | 2.110 kg |
Volkswagen ID.5 | € 56.700 | 460 cm | 185 cm | 2.040 kg |
Mercedes-Benz EQB | € 59.400 | 469 cm | 183 cm | 2.010 kg |
Nissan Ariya | € 56.800 | 460 cm | 185 cm | 2.000 kg |
Toyota bZ4X | € 53.400 | 469 cm | 186 cm | 1.890 kg |
BMW iX2 | € 57.600 | 455 cm | 185 cm | 1.860 kg |
Suzuki Across | € 56.800 | 464 cm | 186 cm | 1.920 kg |
CUPRA Tavascan | € 54.500 | 464 cm | 186 cm | 2.110 kg |
Toyota RAV 4 | € 58.100 | 460 cm | 186 cm | 1.900 kg |
Jeep Wrangler | € 55.900 | 475 cm | 188 cm | 1.910 kg |
Subaru Solterra | € 58.200 | 469 cm | 186 cm | 2.000 kg |
Ford Capri | € 53.000 | 463 cm | 187 cm | 2.030 kg |
Land Rover Discovery | € 52.000 | 471 cm | 189 cm | 2.090 kg |
BMW 3-Serie | € 60.500 | 471 cm | 183 cm | 1.860 kg |
Opel Grandland | € 52.300 | 465 cm | 191 cm | 2.110 kg |
Xpeng G6 | € 50.100 | 475 cm | 192 cm | 2.060 kg |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Skoda EnyaqGoogle op afbeeldingen van de Skoda Enyaq
Google op reviews van de Skoda Enyaq
Skoda Enyaq Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Skoda Enyaq Coupé RS iV (2022) - Review, actieradius en specificaties
Audi Q4 e-tron vs Skoda Enyaq iV
Skoda Enyaq iV 1st Edition (2021) test, specs en actieradius
Autoblog.nl
Skoda Enyaq iV
Autoreview.nl
Skoda Enyaq : prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
6 dingen die de Skoda Elroq beter doet dan de duurdere Enyaq
Waarom de Skoda Enyaq die je wilt plotseling 3000 euro goedkoper is geworden
Nieuwe Skoda Enyaq komt 2028 en laadt veel sneller op
Kia onthult EV5 in de hoop dat jij geen Skoda Enyaq bestelt
TEST - Skoda Enyaq iV 60: grote Skoda met kleine accu, hoe bevalt dat?
Is deze Skoda Enyaq iV met hanenkam soms een 1-aprilgrap?
Skoda Enyaq iV met kleine batterij (iV 60, 58 kWh): actieradius gemeten bij 100 en 130 km/h
TEST – Dit is waarom de Skoda Enyaq iV de populairste elektrische suv van Nederland is
Zo kan het ook! Snelladen met Skoda Enyaq Coupé iV gaat in de praktijk sneller dan in de folder
Skoda Enyaq Coupé RS iV: 3 voordelen, 3 nadelen
Skoda Enyaq Coupé RS iV review: waarom de sterkste Enyaq ook de beste gezinsauto is
Skoda Enyaq Coupé RS iV: actieradius gemeten bij 100 en 130 km/h
Skoda Enyaq iV bekroond tot Zakenauto van het Jaar 2023, BMW i4 beste nieuwkomer
Autovisie.nl
Dit is de daadwerkelijke actieradius van de Skoda Enyaq
Alles over Skoda Enyaq
Waarom de Skoda Enyaq 1000 euro duurder is
Woningtekort? Deze Skoda Enyaq iV camper is de oplossing!
Skoda Enyaq RS iV breekt twee wereldrecords voor driften
De Skoda Enyaq RS iV is het alfamannetje onder de Enyaqs
Nieuwe software Skoda Enyaq ook voor eerdere types beschikbaar
Deze Skoda Enyaq is de droom van iedere kampeerder
Gaat dit de bestverkochte EV van 2022 worden? - Skoda Enyaq Coupé
'Meer varianten Skoda Enyaq op komst'
Skoda Enyaq Coupé is nu eindelijk officieel
Skoda Enyaq zet Nederland op de kaart in Tsjechië
Aftellen Skoda Enyaq Coupé officieel begonnen
Nog steeds niet: Skoda Enyaq Coupé moet wachten tot 2022
Autoweek.nl
Skoda Enyaq - nieuws, informatie en prijzen
Autozine.nl
Autotest: Skoda Enyaq iV
Autotest: Skoda ENYAQ iV Coupe
Rij-impressie: Skoda Enyaq iV
Skoda.nl
Škoda Enyaq > Onze elektrische SUV voor het hele gezin
Onze database is bijgewerkt tot 5 december 2024.