Suzuki Swift
In Nederland rijden er van de Suzuki Swift momenteel 87.633 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 19 bedrijfsauto's en 2 motorrijtuigen met beperkte snelheid. Totaal zijn er dus 87.654 Swift-voertuigen. Suzuki heeft 389.887 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De Swift heeft hierdoor een marktaandeel van 22.5% binnen alle modellen van Suzuki. De carrosserie is ingedeeld in de categorie hatchback.
Bekijk de aandrijvingen van de Swift in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 75.586 | 86.3% |
Benzine (Mild Hybride) | 11.712 | 13.4% |
Overige | 334 | 0.4% |
De Suzuki Swift: een compacte auto met een sportief karakter
De Suzuki Swift is een compacte auto die al sinds 1983 op de markt is. De auto is in de loop der jaren flink geëvolueerd en heeft zich ontwikkeld tot een populaire keuze voor mensen die op zoek zijn naar een betaalbare en betrouwbare auto. Met zijn sportieve uiterlijk en wendbare rijgedrag is de Suzuki Swift een auto die veel rijplezier biedt.
In dit artikel zullen we de verschillende aspecten van de Suzuki Swift bespreken, van zijn ontwerp en prestaties tot zijn interieur en technologische functies. We zullen ook kijken naar de verschillende modellen en motoren die beschikbaar zijn, zodat je een goed beeld krijgt van wat de Suzuki Swift te bieden heeft.
Ontwerp en uiterlijk
De Suzuki Swift heeft een sportief en modern uiterlijk dat hem onderscheidt van andere auto's in zijn klasse. Met zijn scherpe lijnen, opvallende grille en gestroomlijnde vormen is de Swift een auto die zeker de aandacht trekt. De auto is verkrijgbaar in verschillende kleuren en afwerkingen, zodat je hem kunt aanpassen aan je persoonlijke voorkeuren.
Het interieur van de Suzuki Swift is even stijlvol als het exterieur. Met hoogwaardige materialen en een doordacht ontwerp voelt de Swift aan als een veel duurdere auto. De stoelen zijn comfortabel en bieden voldoende ondersteuning, zelfs tijdens lange ritten. Het dashboard is overzichtelijk ingedeeld en de bedieningselementen zijn gemakkelijk te bereiken en te gebruiken.
Prestaties en rijgedrag
Ondanks zijn compacte formaat biedt de Suzuki Swift indrukwekkende prestaties en een uitstekend rijgedrag. De auto is licht en wendbaar, wat hem zeer geschikt maakt voor stadsverkeer en bochtige wegen. De Swift heeft een goede wegligging en reageert direct op stuurbewegingen, wat zorgt voor een dynamische rijervaring.
De Suzuki Swift is verkrijgbaar met verschillende motoren, variërend van zuinige en milieuvriendelijke benzinemotoren tot krachtige turbodiesels. De motoren leveren voldoende vermogen om vlot mee te kunnen komen in het verkeer en bieden een goede balans tussen prestaties en brandstofverbruik. De Swift is ook verkrijgbaar met een automatische transmissie, voor wie liever niet zelf schakelt.
Interieur en technologie
Het interieur van de Suzuki Swift is ruim en comfortabel, met voldoende hoofd- en beenruimte voor zowel de bestuurder als de passagiers. De kofferbak is ook verrassend ruim en biedt voldoende plaats voor boodschappen, bagage en andere spullen. De achterbank kan worden neergeklapt om extra laadruimte te creëren, wat handig is als je grotere voorwerpen wilt vervoeren.
Wat betreft technologie biedt de Suzuki Swift een scala aan moderne functies die het rijden veiliger en comfortabeler maken. Zo is de auto uitgerust met een touchscreen infotainmentsysteem, dat onder meer navigatie, Bluetooth-connectiviteit en smartphone-integratie biedt. Andere beschikbare functies zijn onder meer een achteruitrijcamera, parkeersensoren en automatische klimaatregeling.
Modellen en uitvoeringen
De Suzuki Swift is verkrijgbaar in verschillende modellen en uitvoeringen, zodat je de auto kunt aanpassen aan je persoonlijke wensen en behoeften. Zo is er de standaarduitvoering, die al zeer compleet is uitgerust met onder meer airconditioning, elektrisch bedienbare ramen en centrale deurvergrendeling. Daarnaast zijn er verschillende optiepakketten en accessoires beschikbaar, zoals een panoramisch schuifdak, lichtmetalen velgen en een sportuitlaat.
Voor wie op zoek is naar een sportievere uitstraling en prestaties, is er de Suzuki Swift Sport. Deze versie van de Swift is voorzien van een krachtigere motor, sportieve styling en een sportonderstel, waardoor hij nog betere prestaties levert en nog dynamischer rijdt. De Swift Sport is ook verkrijgbaar met een handgeschakelde zesversnellingsbak, voor wie graag zelf schakelt.
Vergeet ook niet de Suzuki merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Suzuki Swift's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren Swift's
Wanneer een nieuwe Suzuki Swift voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Suzuki Swift personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Suzuki Swift.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Suzuki Swift komt daarmee uit op 15.061 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Suzuki Swift in Nederland zijn Grijs (26.288 stuks / 30%), Zwart (18.634 stuks / 21%), Wit (13.228 stuks / 15%) en Rood (12.913 stuks / 15%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 26.288 | 30% |
Zwart | 18.634 | 21% |
Wit | 13.228 | 15% |
Rood | 12.913 | 15% |
Blauw | 10.333 | 12% |
Oranje | 3.139 | 4% |
Groen | 1.203 | 1% |
Bruin | 1.172 | 1% |
Geel | 626 | 1% |
Paars | 92 | < 1% |
Beige | 4 | < 1% |
? Onbekend | 1 | < 1% |
22.253 van de 87.633 personenauto's zijn geïmporteerd
Dit betekent dat 25.4% uit het buitenland komt. De meeste import Suzuki Swift's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vaak betreft het duurdere modellen die geïmporteerd worden (met een relatief hoge BPM in Nederland). Maar ook kan het heel voordelig zijn voor een particulier of handelaar om een jong gebruikte middenklasser te importeren.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Suzuki Swift.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
SWIFT | 84.995 | 97% |
SWIFT SPORT | 1.481 | 1.7% |
SWIFT CABRIO U9 | 122 | 0.1% |
SWIFT 1,3 GS U9 | 53 | 0.1% |
SWIFT 1.3 GLX | 47 | 0.1% |
SWIFT 1,3 GL U9 | 42 | < 0,1% |
SWIFT 1.3 GTI U9 | 39 | < 0,1% |
SWIFT 1.3 GL AUTOMATIC U9 | 36 | < 0,1% |
SWIFT SPIRIT AUTOMATIC U9 | 35 | < 0,1% |
SWIFT GL U9 | 30 | < 0,1% |
SWIFT SPIRIT U9 | 29 | < 0,1% |
SWIFT 1.6 GLX SEDAN U9 | 28 | < 0,1% |
SWIFT 1.3 GL SEDAN U9 | 27 | < 0,1% |
SWIFT U9 | 27 | < 0,1% |
SWIFT 1.2 | 26 | < 0,1% |
SWIFT GLS AUTOMATIC | 25 | < 0,1% |
SWIFT 1.3 GTI S6 | 23 | < 0,1% |
SWIFT 1.3 GC | 23 | < 0,1% |
SWIFT 1.3 GL S6 | 23 | < 0,1% |
SWIFT 1.3 GS U9 | 22 | < 0,1% |
SWIFT 1.3 GS | 20 | < 0,1% |
SWIFT 1.3 GL U9 | 20 | < 0,1% |
SWIFT SPORT 1.6 | 20 | < 0,1% |
SWIFT 1.3 GL AUTOMATIC K6 | 19 | < 0,1% |
SWIFT 1.3 GLX S6 | 18 | < 0,1% |
OVERIG | 403 | 0.5% |
87.633 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Suzuki Swift.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Benzine / LPG LPG motor: 39 kW (53 pk) Benzinemotor: 39 kW (53 pk) | dec 2000 | feb 2003 | - | 388 | 0.4% |
3 | Benzine / LPG LPG motor: 63 kW (86 pk) Benzinemotor: 63 kW (86 pk) | dec 2000 | mrt 2004 | - | 567 | 0.6% |
4 | Benzine / LPG LPG motor: 63 kW (86 pk) Benzinemotor: 63 kW (86 pk) | dec 2000 | jan 2003 | - | 66 | 0.1% |
A01S | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | jan 2008 | dec 2010 | € 15.994 | 13 | < 0.1% |
A02S | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | jul 2011 | aug 2011 | € 19.885 | 2 | < 0.1% |
A1 | Benzine Benzinemotor: 61 kW (83 pk) | apr 2003 | apr 2003 | - | 1 | < 0.1% |
A11S | Benzine / LPG Benzinemotor: 67 kW (91 pk) Benzinemotor: 68 kW (92 pk) LPG motor: 68 kW (92 pk) | mei 2005 | okt 2011 | € 10.935 | 7.440 | 8.5% |
A21S | Benzine / LPG LPG motor: 75 kW (102 pk) Benzinemotor: 75 kW (102 pk) | mei 2005 | dec 2011 | € 11.944 | 2.166 | 2.5% |
A31S | Benzine / LPG LPG motor: 92 kW (125 pk) Benzinemotor: 92 kW (125 pk) | aug 2006 | dec 2011 | € 17.183 | 1.792 | 2% |
A32S | Benzine / LPG LPG motor: 100 kW (136 pk) Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | okt 2011 | jun 2017 | € 21.333 | 931 | 1.1% |
A35S | Benzine / LPG LPG motor: 50 kW (68 pk) Benzinemotor: 50 kW (68 pk) | okt 1996 | okt 2001 | - | 510 | 0.6% |
A44S | Benzine Benzinemotor: 39 kW (53 pk) | nov 1996 | apr 2001 | - | 352 | 0.4% |
A72S | Benzine / LPG LPG motor: 69 kW (94 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 69 kW (94 pk) | aug 2010 | apr 2017 | € 13.867 | 3.493 | 4% |
A91S | Diesel Dieselmotor: 51 kW (69 pk) Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | jan 2006 | mei 2009 | € 12.057 | 8 | < 0.1% |
A92S | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | mei 2014 | mei 2014 | € 19.417 | 1 | < 0.1% |
AA2S | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | dec 2010 | mei 2011 | € 13.428 | 3 | < 0.1% |
B35S | Benzine / LPG LPG motor: 50 kW (68 pk) Benzinemotor: 50 kW (68 pk) | nov 1996 | nov 2000 | - | 185 | 0.2% |
B44S | Benzine Benzinemotor: 39 kW (53 pk) | okt 1996 | aug 2000 | - | 69 | 0.1% |
C01S | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | jan 2008 | dec 2011 | € 15.033 | 33 | < 0.1% |
C02S | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | mei 2011 | sep 2012 | € 18.078 | 11 | < 0.1% |
C11S | Benzine / LPG Benzinemotor: 67 kW (91 pk) Benzinemotor: 68 kW (92 pk) Benzinemotor: 75 kW (102 pk) LPG motor: 68 kW (92 pk) | jan 2005 | nov 2011 | € 11.808 | 21.230 | 24.2% |
C13S | Benzine Benzinemotor: 82 kW (111 pk) | mrt 2017 | feb 2021 | € 20.898 | 736 | 0.8% |
C21S | Benzine / LPG LPG motor: 75 kW (102 pk) Benzinemotor: 75 kW (102 pk) | mrt 2005 | apr 2011 | € 12.451 | 4.018 | 4.6% |
C23S | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 82 kW (111 pk) Elektromotor(en): 1.9 kW (2.6 pk) Elektromotor(en): 8 kW (10.9 pk) | mrt 2017 | jul 2021 | € 20.510 | 931 | 1.1% |
C32S | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | jul 2013 | mrt 2017 | € 23.808 | 446 | 0.5% |
C33S | Benzine Benzinemotor: 103 kW (140 pk) | apr 2018 | nov 2020 | € 25.134 | 660 | 0.8% |
C53S | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 66 kW (90 pk) Elektromotor(en): 1.9 kW (2.6 pk) | mrt 2017 | dec 2021 | € 18.868 | 3.331 | 3.8% |
C72S | Benzine / LPG LPG motor: 66 kW (90 pk) LPG motor: 69 kW (94 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 69 kW (94 pk) | jun 2010 | dec 2017 | € 15.387 | 20.987 | 23.9% |
C83S | Benzine / LPG LPG motor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | mrt 2017 | dec 2021 | € 17.977 | 6.010 | 6.9% |
C91S | Diesel Dieselmotor: 51 kW (69 pk) Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | jan 2006 | jul 2009 | € 13.862 | 41 | < 0.1% |
C92S | Diesel Dieselmotor: 55 kW (75 pk) | jan 2013 | nov 2015 | € 20.047 | 11 | < 0.1% |
CA2S | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 69 kW (94 pk) | jan 2011 | apr 2015 | € 15.699 | 110 | 0.1% |
CA3S | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 61 kW (83 pk) Elektromotor(en): 1.9 kW (2.6 pk) | aug 2020 | sep 2024 | € 22.113 | 5.767 | 6.6% |
CC3S | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 95 kW (129 pk) Elektromotor(en): 10 kW (14 pk) | mei 2020 | sep 2024 | € 26.571 | 726 | 0.8% |
CEDS | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 61 kW (83 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | apr 2024 | nov 2024 | € 24.684 | 1.319 | 1.5% |
D11S | Benzine Benzinemotor: 68 kW (92 pk) | mrt 2006 | mei 2010 | € 13.154 | 115 | 0.1% |
D53S | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 66 kW (90 pk) Elektromotor(en): 1.9 kW (2.6 pk) | jan 2018 | dec 2020 | € 20.755 | 15 | < 0.1% |
D72S | Benzine / LPG LPG motor: 69 kW (94 pk) Benzinemotor: 66 kW (90 pk) Benzinemotor: 69 kW (94 pk) | nov 2010 | jan 2017 | € 16.280 | 110 | 0.1% |
D83S | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | jun 2017 | jun 2020 | € 18.550 | 14 | < 0.1% |
DA2S | Benzine Benzinemotor: 66 kW (90 pk) | jun 2015 | jun 2015 | € 28.430 | 1 | < 0.1% |
DA3S | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 61 kW (83 pk) Elektromotor(en): 1.9 kW (2.6 pk) | sep 2020 | okt 2023 | € 25.250 | 25 | < 0.1% |
DEDS | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 61 kW (83 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | mei 2024 | okt 2024 | € 27.277 | 3 | < 0.1% |
Onbekend | 2.996 | 3.4% | ||||
Totaal | 87.633 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 23
1 van 23
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
GSK-53-V | 7 november 2024 2009 Geïmporteerd | SWIFT - MZ - A11S Onbekend | Benzine Motor (1.3 liter): 68 kW (92 pk) |
GSH-65-F | 7 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 23.594 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GSG-25-S | 7 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 25.294 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GSF-74-G | 7 november 2024 2011 Geïmporteerd | SWIFT - MZ - A31S € 21.005 | Benzine Motor (1.6 liter): 92 kW (125 pk) |
GSB-81-Z | 7 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 27.694 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GRZ-94-D | 7 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 23.544 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GRX-52-Z | 7 november 2024 2024 Geïmporteerd | SWIFT - AZ - CA3S € 23.194 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2.6 pk) |
GRG-71-Z | 7 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 23.544 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GNJ-91-J | 7 november 2024 2020 Geïmporteerd | SWIFT - AZ - CC3S € 24.700 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.4 liter): 95 kW (129 pk) Elektromotor(s): 10 kW (14 pk) |
Z-460-RR | 6 november 2024 2021 Geïmporteerd | SWIFT - AZ - CC3S € 24.833 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.4 liter): 95 kW (129 pk) Elektromotor(s): 10 kW (14 pk) |
GSF-87-D | 6 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 20.795 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GRZ-89-D | 6 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 25.094 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GRZ-19-T | 6 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 21.444 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GRX-90-S | 6 november 2024 2014 Geïmporteerd | SWIFT SPORT - NZ - C32S € 23.499 | Benzine Motor (1.6 liter): 100 kW (136 pk) |
GRT-88-Z | 6 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 27.694 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GRT-86-Z | 6 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 23.594 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GRT-81-Z | 6 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 20.795 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GRS-75-F | 6 november 2024 2023 Geïmporteerd | SWIFT - AZ - CA3S € 25.843 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2.6 pk) |
GRF-05-T | 6 november 2024 2023 Geïmporteerd | SWIFT - AZ - CA3S € 22.694 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2.6 pk) |
GPT-30-F | 6 november 2024 2024 Geïmporteerd | SWIFT - AZ - CA3S € 23.194 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2.6 pk) |
GNL-16-R | 6 november 2024 2011 Geïmporteerd | SWIFT - NZ - A72S € 13.970 | Benzine Motor (1.2 liter): 69 kW (94 pk) |
GLR-51-T | 6 november 2024 2021 Geïmporteerd | SWIFT - AZ - CA3S € 19.131 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2.6 pk) |
Z-088-KV | 5 november 2024 2024 Geïmporteerd | SWIFT - AZ - CA3S € 25.795 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2.6 pk) |
GRV-74-D | 5 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 20.795 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GRT-89-Z | 5 november 2024 2024 | SWIFT - UZ - CEDS € 25.344 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 61 kW (83 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Suzuki SwiftGoogle op afbeeldingen van de Suzuki Swift
Google op reviews van de Suzuki Swift
Suzuki Swift Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Suzuki Swift 1.6 Sport - Testdrive Nederland
Caterham 165 vs Suzuki Swift Sport
Suzuki Swift 1.2 Exclusive - Testdrive Nederland
Autoreview.nl
Suzuki Swift: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
5 eigenschappen van de Suzuki Swift waar jij blij van wordt
Deze twee aspecten maken van de Suzuki Swift de perfecte private lease-auto
Test Suzuki Swift (2024): compleet en veilig alternatief voor goedkope stadsauto
Review Suzuki Swift (2024): is dit echt de betaalbare auto waarop Nederland zit te wachten?
De nieuwe Suzuki Swift is vanaf 309 euro per maand beschikbaar voor private lease
Suzuki Swift (2024) prijs is schappelijk, tenzij je warme billen of een automaat wilt
Waarom wij blij worden van de Suzuki Swift (2024) en jij waarschijnlijk ook
Nieuwe Suzuki Swift (2024): dit verstopte onderdeel is weer open en bloot zichtbaar
Nieuwe Suzuki Swift een beetje nieuw, maar vooral meer van hetzelfde
Aankoopadvies tweedehands Suzuki Swift - problemen, uitvoeringen, prijzen
De Suzuki Swift Sport Hybrid (2020) is langzamer, maar voelt sneller
Suzuki Swift Sport zet in opn (een klein beetje) stroom
Eerste review: Suzuki Swift Sport Katana (2019)
Autovisie.nl
MG 3 vs. Suzuki Swift: de beste boodschappenauto
Duik in de prijslijst: dit kost de nieuwe Suzuki Swift
Waarom de Suzuki Swift misschien de beste goedkope auto is
Nieuwe Suzuki Swift lijkt op zijn voorganger, maar schijn bedriegt
Waarom de nieuwe Suzuki Swift eigenlijk geen nieuw model is
Dit kost de nieuwe Suzuki Swift in Nederland
De Suzuki Swift Concept is het minst spannende studiemodel ooit
De nieuwe Suzuki Swift: dit is wat we weten
Tussentijdse opfrisser voor Suzuki Swift Sport
Suzuki Swift AllGrip met vierwielaandrijving naar Nederland
Suzuki Swift Sport Katana is exclusief dan Bugatti Divo
Duik in de prijslijst: Heeft de Suzuki Swift Sport wel concurrentie?
Gelekt! Eerste foto nieuwe Suzuki Swift
Volgende generatie Suzuki Swift al in brochure te zien
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/suzuki/swift/
Autozine.nl
Autotest: Suzuki Swift
Autotest: Suzuki Swift Sport
Autotest: Suzuki Swift Sport
Autotest: Suzuki Swift (2010 - 2017)
Autotest: Suzuki Swift Sport
Autotest: Suzuki Swift (2017 - 2024)
Autotest: Suzuki Swift
Autotest: Suzuki Swift (2005 - 2010)
Autotest: Suzuki Swift (2005 - 2010)
Autotest: Suzuki Swift (2010 - 2017)
Autotest: Suzuki SA310
Autotest: Suzuki Swift
Onze database is bijgewerkt tot 7 november 2024.