GNK-59-N
Er rijden momenteel 131.886 Opel Astra's rond in Nederland. Deze zwarte Astra komt uit het jaar 2024 en is nu 9 maanden en 10 dagen oud. De huidige eigenaar heeft dit voertuig ook sindsdien. Deze personenauto rijdt op elektriciteit, 100% Elektrisch, ook wel Full Electric genoemd en heeft 5 zitplaatsen.
Van deze Opel Astra Sports Tourer stationwagen rijden er in dezelfde variant (N) nog 654 voertuigen rond. Deze zijn geproduceerd tussen januari 2024 en juli 2025. De nieuwwaarde ligt tussen de € 30.012 en € 50.644, waarbij de gemiddelde aanschafwaarde op € 40.796 uitkomt. De nieuwwaarde van deze Astra Sports Tourer bedraagt € 41.148 incl. BTW en BPM, daardoor is deze Opel Astra Sports Tourer € 352 duurder dan gemiddeld.
Je trekt met deze Opel geen straatstenen uit de grond, maar de maximumsnelheid ligt nog altijd op een keurige 170 km/uur. Deze Opel Astra Sports Tourer is een typische middenklasser wat snelheid betreft. Hij hoort bij de 26.1% traagste personenauto's in Nederland.
Bekijk ook alle Opel Astra voertuigen in Nederland, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Opel Astra Sports Tourer | 2024
Voertuigsoort | Personenauto |
Merk | Opel |
Handelsbenaming | Astra Sports Tourer |
Lengte | 4,65 m |
Breedte | 1,86 m |
Hoogte | 1,47 m |
Kleur | ZWART |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal deuren | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Topsnelheid | 170 km/uur |
0 km (langzaam) (zeer snel) 300 km | |
Nieuwprijs | € 41.148 |
Bruto BPM | BPM onbekend of geen BPM betaald |
Inrichting | stationwagen |
Motor
Vermogen | Elektromotor(en): 115 kW (156 pk) |
Brandstof | Elektriciteit, 100% Elektrisch, ook wel Full Electric genoemd |
Motorcode(s) | ZK02 |
Transmissie | Automatisch |
Aantal versnellingen | 1 |
Bouwjaar, apk, verzekering
Bouwjaar | 9 oktober 2024 |
Leeftijd | 9 maanden en 10 dagen |
0 jaar (jong) (oud) 20 jaar | |
Laatste tenaamstelling | 9 oktober 2024 |
De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 9 maanden en 10 dagen. | |
Geïmporteerd | Nee |
Voertuig verzekerd | Ja |
Taxi | Nee |
Openstaande terugroep actie | Nee |
Geldigheid APK | Dit voertuig is APK gekeurd tot 9 oktober 2028. Het voertuig moet over 3 jaren, 2 maanden en 21 dagen gekeurd zijn. |
Gewichten
Massa ledig voertuig | 1.660 kg |
Massa rijklaar | 1.760 kg |
0 kg (licht) (zwaar) 3000 kg | |
Toegestane maximum massa inzittenden + bagage | 415 kg |
Toegestane maximum massa voertuig (= lege gewicht voertuig + laadvermogen) | 2.175 kg |
Technische max massa voertuig | 2.175 kg |
Maximum massa samenstelling | - kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (voor) | 1.200 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (voor) | 1.200 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (achter) | 1.190 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (achter) | 1.190 kg |
Gewichten voor aanhanger
Maximale kogeldruk | onbekend |
Maximum massa trekken ongeremd | - kg |
Maximum massa trekken geremd | - kg |
Let op: Dit voertuig mag geen aanhanger trekken of er zijn geen gewichten bekend voor dit voertuig.
Overig
Aantal assen 2 | |
Vierwielaandrijving (4x4) Nee | |
Wielbasis (afstand tussen de voor- en achter as) 2,73 m | |
Spoorbreedte (afstand tussen de wielen) 1,56 m (voor) / 1,55 m (achter) | |
Europese voertuigcategorie M1 | |
Type F | |
Variant N | |
Uitvoering ZKWZ-G0V001 | |
Typegoedkeuringsnummer e2*2007/46*0628*30 | |
Plaats chassisnummer Onbekend |
Tellerstand & tenaamstellen
Laatste registratie jaar tellerstand | 2024 |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Tenaamstellen mogelijk | Ja |
Milieu
Actieradius snelweg elektrisch | |
Actieradius (theoretische) WLTP-test 412 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (100 km/u) * 310 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (100 km/u) * 270 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (130 km/u) * 230 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (130 km/u) * 190 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius stad elektrisch | |
Actieradius (theoretische) WLTP-test 528 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer * 410 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter * 360 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Verbruik, uitstoot en geluidsniveau | |
Elektrisch verbruik (WLTP) 15,0 kWh/100km (1 kW op 6,7km) | 0 kWh/km (zuinig) (onzuinig) 30 kWh/km |
CO2 Emissie 0 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (luidruchtig) 82 dB(A) |
Emissieklasse AX | (schoon) (vervuilend) |
Label Onbekend | |
Milieuklasse EG Goedkeuring (Lichte voertuigen) 715/2007*2023/443AX |
* De WLTP-Test is een laboratorium test en komt daardoor nog steeds niet altijd overeen met de werkelijkheid. Vandaar dat wij ook (bij benadering) een meer realistische schatting maken. Zie de WLTP-test-pagina voor meer informatie.
Vergeet ook niet alle Opel Astra voertuigen in Nederland te bekijken.
Kentekenburen van GNK-59-N - Voertuigen met sterk overeenkomende kentekens
Oh zo nutteloos, maar wel leuk om te weten. Bekijk hieronder kentekens die bijna gelijk zijn aan
GNK-59-N
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Merk | Model | Inrichting | Kleur | Nieuwwaarde | Op kenteken gezet in NL | Leeftijd voertuig |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GNK-50-N | Mitsubishi | Colt | Hatchback | € 33.199 | 03-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-51-N | Mitsubishi | Colt | Hatchback | € 36.399 | 04-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-52-N | Mitsubishi | Colt | Hatchback | € 36.399 | 05-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-53-N | Mitsubishi | Colt | Hatchback | € 37.099 | 09-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-54-N | Mitsubishi | Colt | Hatchback | € 27.099 | 08-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-55-N | Mitsubishi | Colt | Hatchback | € 27.899 | 11-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-56-N | Mitsubishi | Colt | Hatchback | € 27.099 | 25-10-2024 | 0,7 jaar | |
GNK-57-N | Mitsubishi | Colt | Hatchback | € 31.199 | 07-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-58-N | Opel | Corsa | Hatchback | € 30.098 | 17-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-59-B | Hyundai | Tucson | MPV | € 54.545 | 26-10-2024 | 0,7 jaar | |
GNK-59-D | Kia | Ceed | Stationwagen | € 39.445 | 23-10-2024 | 0,7 jaar | |
GNK-59-F | Toyota | C-HR | Hatchback | € 48.395 | 05-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-59-G | Volkswagen | Polo | Hatchback | € 29.330 | 30-09-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-59-H | Smart | Fortwo | Coupe | € 23.455 | 04-10-2024 | 4,3 jaar | |
GNK-59-J | Smart | #3 | Hatchback | € 49.830 | 15-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-59-K | Volvo | EX30 | Stationwagen | € 45.389 | 08-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-59-L | Jeep | Avenger | MPV | € 38.947 | 30-09-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-59-N | Opel | Astra | Stationwagen | € 41.148 | 09-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-59-P | Hyundai | i10 | Hatchback | € 21.195 | 30-10-2024 | 0,7 jaar | |
GNK-59-R | Aston Martin | Volante | Cabriolet | € 619.765 | 02-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-59-S | Skoda | Kodiaq | Stationwagen | € 51.396 | 10-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-59-T | Skoda | Fabia | Hatchback | € 30.137 | 29-10-2024 | 0,7 jaar | |
GNK-59-V | Volkswagen | Polo | Hatchback | € 30.517 | 17-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-59-X | Hyundai | i20 | Hatchback | € 26.695 | 25-11-2024 | 0,6 jaar | |
GNK-59-Z | Hyundai | Ioniq 5 | MPV | € 54.795 | 31-12-2024 | 0,5 jaar |
Personenauto's met ongeveer dezelfde afmeting, prijsklasse en/of gewicht
Hieronder staan personenauto modellen met ongeveer dezelfde prijsklasse van rond de € 40.796 en/of een afmeting van 465 x 186 cm en/of een gewicht van ± 1.660 kg.
Swipe voor complete tabel
Merk + Model | Gemiddelde nieuwwaarde | Lengte | Breedte | Gewicht |
---|---|---|---|---|
Mitsubishi Outlander | € 43.600 | 470 cm | 180 cm | 1.770 kg |
Toyota RAV 4 | € 44.400 | 461 cm | 185 cm | 1.630 kg |
Skoda Kodiaq | € 44.100 | 470 cm | 188 cm | 1.510 kg |
Nissan X-Trail | € 40.900 | 467 cm | 183 cm | 1.540 kg |
Subaru Forester | € 42.100 | 461 cm | 180 cm | 1.510 kg |
MG MG5 | € 38.500 | 460 cm | 182 cm | 1.530 kg |
Seat Leon | € 41.500 | 466 cm | 180 cm | 1.620 kg |
MG EHS | € 38.200 | 459 cm | 188 cm | 1.750 kg |
Aiways U5 | € 42.500 | 468 cm | 187 cm | 1.750 kg |
Kia Sorento | € 39.200 | 469 cm | 189 cm | 1.650 kg |
Peugeot 807 | € 41.400 | 473 cm | 185 cm | 1.690 kg |
Renault Megane E-Tech | € 37.200 | 463 cm | 181 cm | 1.580 kg |
Citroën C8 | € 41.200 | 473 cm | 185 cm | 1.650 kg |
Nissan E-NV200 | € 42.000 | 456 cm | 176 cm | 1.690 kg |
Volkswagen Transporter | € 41.900 | 471 cm | 186 cm | 1.690 kg |
Toyota Prius | € 39.900 | 465 cm | 176 cm | 1.510 kg |
Citroën E-C4 X | € 41.700 | 460 cm | 180 cm | 1.560 kg |
Citroën C-Crosser | € 42.200 | 465 cm | 181 cm | 1.650 kg |
Honda CR-V | € 44.200 | 459 cm | 182 cm | 1.560 kg |
MG RX6 | € 37.200 | 457 cm | 188 cm | 1.740 kg |
Citroën XM | € 42.400 | 471 cm | 179 cm | 1.500 kg |
Hyundai Santa Fe | € 41.700 | 466 cm | 189 cm | 1.720 kg |
Renault Scenic | € 37.700 | 464 cm | 187 cm | 1.510 kg |
Subaru Levorg | € 42.000 | 469 cm | 178 cm | 1.540 kg |
Citroën E-Berlingo | € 43.700 | 459 cm | 185 cm | 1.700 kg |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Opel AstraGoogle op afbeeldingen van de Opel Astra
Google op reviews van de Opel Astra
Opel Astra Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Stig-test: Opel Astra OPC
Autotest: Opel Astra 1.6 Turbo Sport
Autotest: Opel Astra Sports Tourer 2.0 CDTI Ecotec Selection
Opel Astra GTC 1.6 Turbo Sport
Opel Astra OPC
Opel Astra GTC 2.0 BiTurbo CDTI
Opel Astra 1.4 Turbo - Autotest - Gefocust, modern en levendig
Lijkt de Opel Astra GSe van nu een beetje op de Astra GSi?
Opel Astra Electric review (2023)
Opel Astra GSe review (2023): Hoe sportief is het nieuwe GSe?
Opel Astra Sports Tourer Plug-in Hybrid review (2022) Hoe rijdt ie?
Opel Astra 1.6 Turbo Hybrid (2022) - Review en Specificaties
Opel Astra Sports Tourer (2017) - Test en Specificaties
Opel Astra Sports Tourer 1.6 BiTurbo CDTI
Autoblog.nl
Opel Astra
Autoreview.nl
Opel Astra: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
Aankoopadvies Opel Astra: problemen, uitvoeringen en betrouwbaarheid (storingen vooral elektronisch)
Automerken in de stress? Op deze elektrische stationwagon krijg je 6x korting
Zo zouden wij de ideale Opel Astra Sports Tourer configureren
TEST - Opel Astra Sports Tourer Electric: elektrische stationwagon voor gewone mensen
TEST: Op deze manier hijgt de MG4 in de nek van de Opel Astra Electric
TEST: Zo kan een Duitse elektrische auto nog altijd winnen van een Chinese
Opel Astra Electric review: wel of niet wachten op de Sports Tourer?
TEST - Waarom is de Opel Astra GSe net zo exclusief als kaviaar?
Opel Astra GSe review - waarom deze fijne Astra toch niet goed genoeg is
Eindelijk: dit is de eerste Duitse elektrische stationwagen
Zo sportief is de Opel Astra GSe plug-in hybride echt
Drie voordelen en drie nadelen van de Opel Astra Sports Tourer (2022)
Eerste review Opel Astra Sports Tourer (2022): stoere stationwagon met stekker
Autovisie.nl
Alles over Opel Astra
Duik in de prijslijst: de elektrische Opel Astra
Waarom de Opel Astra Sports Tourer Electric best oké geprijsd is
Duik in de prijslijst: de Opel Astra GSe
Dat is stekker-stationwagon nummer twee: de Opel Astra Electric
Komt er eindelijk weer een Opel Astra hot hatch?
Duik in de prijslijst: Opel Astra hatchback versus Sports Tourer
Opel Astra is ook uit de startblokken
Wat je (niet) moet weten over de Opel Astra Sports Tourer
Nu al: dit zijn de prijzen van de nieuwe Opel Astra
Is dit de nieuwe Opel Astra Sports Tourer?
Waarom Opels familiegezicht voor de Astra werd aangepast - Sjoerds Weetjes 254
Opel plakt al wel een datum op eerste volledig elektrische Astra
Voor het eerst: na 308 nu ook een nieuwe Opel Astra
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/opel/astra/
Autozine.nl
Autotest: Opel Astra Electric
Autotest: Opel Astra Sports Tourer GSE
Autotest: Opel Astra Sports Tourer
Autotest: Opel Astra Sports Tourer
Autotest: Opel Astra
Autotest: Opel Astra
Autotest: Opel Astra (2015 - 2021)
Autotest: Opel Astra Sports Tourer (2016 - 2021)
Autotest: Opel Astra TwinTop
Autotest: Opel Astra (2009 - 2015)
Autotest: Opel Astra Sports Tourer (2010 - 2016)
Autotest: Opel Astra sedan
Autotest: Opel Astra OPC
Autotest: Opel Astra GTC
Onze database is bijgewerkt tot 16 juli 2025.