GKG-76-R
Er rijden momenteel 10.023 Kia EV6's rond in Nederland. Deze rode EV6 komt uit het jaar 2023 en is nu 1 jaar, 1 maand en 10 dagen oud. De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 31 augustus 2024, dus sinds 13 dagen. Deze personenauto rijdt op elektriciteit, 100% Elektrisch, ook wel Full Electric genoemd en heeft 5 zitplaatsen.
Gefeliciteerd nieuwe eigenaar!
Van deze Kia EV6 MPV rijden er in dezelfde variant (F5E22) nog 6.214 voertuigen rond. Deze zijn geproduceerd tussen september 2021 en september 2024. De nieuwwaarde ligt tussen de € 42.465 en € 73.162, waarbij de gemiddelde aanschafwaarde op € 54.915 uitkomt. De nieuwwaarde van deze EV6 bedraagt € 5.696.499 incl. BTW en BPM, daardoor is deze Kia EV6 € 5.641.584 duurder dan gemiddeld.
Je trekt met deze Kia geen straatstenen uit de grond, maar de maximumsnelheid ligt nog altijd op een keurige 185 km/uur. Deze Kia EV6 is een typische middenklasser wat snelheid betreft. Hij hoort bij de 45.4% traagste personenauto's in Nederland.
Het voertuig is geïmporteerd op 31 augustus 2024. Het voertuig was toen 1 jaar en 28 dagen oud.
Bekijk ook alle Kia EV6 voertuigen in Nederland, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Kia EV6 | 2023
Voertuigsoort | Personenauto |
Merk | Kia |
Handelsbenaming | EV6 |
Kleur | ROOD |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal deuren | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Topsnelheid | 185 km/uur |
0 km (langzaam) (zeer snel) 300 km | |
Nieuwprijs | € 5.696.499 |
Bruto BPM | BPM onbekend of geen BPM betaald |
Inrichting | MPV |
Motor
Vermogen | Elektromotor(en): 168.1 kW (229 pk) |
Brandstof | Elektriciteit, 100% Elektrisch, ook wel Full Electric genoemd |
Motorcode(s) | EM17 |
Transmissie | Automatisch |
Aantal versnellingen | 1 |
Bouwjaar, apk, verzekering
Bouwjaar | 3 augustus 2023 |
Leeftijd | 1 jaar, 1 maand en 10 dagen |
0 jaar (jong) (oud) 20 jaar | |
Laatste tenaamstelling | 31 augustus 2024 |
De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 13 dagen. Gefeliciteerd nieuwe eigenaar! | |
Geïmporteerd | Ja, geïmporteerd op 31 augustus 2024. Het voertuig was toen 1 jaar en 28 dagen oud. |
Voertuig verzekerd | Nee |
Taxi | Nee |
Openstaande terugroep actie | Nee |
Geldigheid APK | Dit voertuig is APK gekeurd tot 3 augustus 2027. Het voertuig moet over 2 jaren, 10 maanden en 19 dagen gekeurd zijn. |
Gewichten
Massa ledig voertuig | 1.885 kg |
Massa rijklaar | 1.985 kg |
0 kg (licht) (zwaar) 3000 kg | |
Toegestane maximum massa inzittenden + bagage | 440 kg |
Toegestane maximum massa voertuig (= lege gewicht voertuig + laadvermogen) | 2.425 kg |
Technische max massa voertuig | 2.425 kg |
Maximum massa samenstelling | 4.025 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (voor) | 1.280 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (voor) | 1.280 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (achter) | 1.390 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (achter) | 1.390 kg |
Gewichten voor aanhanger
Maximale kogeldruk | onbekend |
Maximum massa trekken ongeremd | 750 kg |
Maximum massa trekken geremd | 1.600 kg |
Wanneer je alleen het B-rijbewijs hebt, mag je met dit voertuig een geremde aanhanger, caravan of vouwwagen incl. belading tot 1.075 kg trekken en ongeremd tot 750 kg.
Met een BE-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 3.500 kg inclusief belading, maar met dit voertuig mag je een geremde aanhanger tot 1.600 kg trekken.
Met het B-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 750 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading). Of een aanhanger trekken van meer dan 750 kg als de auto en de aanhanger samen niet boven de 3.500 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading) uitkomen.
Overig
Aantal assen 2 | |
Vierwielaandrijving (4x4) Nee | |
Wielbasis (afstand tussen de voor- en achter as) 2,90 m | |
Spoorbreedte (afstand tussen de wielen) 1,63 m (voor) / 1,64 m (achter) | |
Europese voertuigcategorie M1 | |
Type CV | |
Variant F5E22 | |
Uitvoering E11A11 | |
Typegoedkeuringsnummer e9*2018/858*11073*03 | |
Plaats chassisnummer Onbekend |
Tellerstand & tenaamstellen
Laatste registratie jaar tellerstand | 2024 |
Tellerstandoordeel | Geen oordeel |
Tenaamstellen mogelijk | Ja |
Milieu
CO2 Emissie 0 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
Geluidsniveau rijdend 68 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (luidruchtig) 82 dB(A) |
Emissieklasse AX | (schoon) (vervuilend) |
Label Onbekend | |
Milieuklasse EG Goedkeuring (Lichte voertuigen) 715/2007*2018/1832AX |
Vergeet ook niet alle Kia EV6 voertuigen in Nederland te bekijken.
Kentekenburen van GKG-76-R - Voertuigen met sterk overeenkomende kentekens
Oh zo nutteloos, maar wel leuk om te weten. Bekijk hieronder kentekens die bijna gelijk zijn aan
GKG-76-R
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Merk | Model | Inrichting | Kleur | Nieuwwaarde | Op kenteken gezet in NL | Leeftijd voertuig |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GKG-70-R | Kia | ProCeed | Hatchback | € 43.743 | 31-08-2024 | 5,7 jaar | |
GKG-71-R | Volkswagen | Polo | Hatchback | € 27.629 | 31-08-2024 | 4,1 jaar | |
GKG-72-R | Volkswagen | Golf | Stationwagen | € 40.935 | 31-08-2024 | 9,7 jaar | |
GKG-73-R | Volvo | S60 | Sedan | € 53.184 | 31-08-2024 | 3,4 jaar | |
GKG-74-R | Skoda | Rapid | Hatchback | € 24.074 | 31-08-2024 | 8,4 jaar | |
GKG-75-R | Fiat | 500 | Hatchback | € 42.289 | 31-08-2024 | 2,8 jaar | |
GKG-76-G | Skoda | Kodiaq | Stationwagen | € 52.208 | 06-09-2024 | Nieuw | |
GKG-76-J | Volkswagen | Golf | Stationwagen | € 38.978 | 30-08-2024 | 3,3 jaar | |
GKG-76-P | BMW | iX1 | Stationwagen | € 59.028 | 07-09-2024 | Nieuw | |
GKG-76-R | Kia | EV6 | MPV | € 5.696.499 | 31-08-2024 | 1,1 jaar | |
GKG-76-S | Volkswagen | Polo | Stationwagen | € 27.461 | 02-09-2024 | 10,8 jaar | |
GKG-76-V | Mazda | 3 | Hatchback | € 20.488 | 07-09-2024 | 13 jaar | |
GKG-76-X | Peugeot | 5008 | MPV | € 41.749 | 03-09-2024 | 3,3 jaar | |
GKG-76-Z | Audi | Q7 | Stationwagen | € 142.427 | 03-09-2024 | 3,9 jaar | |
GKG-77-R | Audi | RS4 | Stationwagen | € 140.985 | 04-09-2024 | 6,2 jaar | |
GKG-78-R | Mercedes-Benz | A-klasse | Hatchback | Onbekend | 31-08-2024 | 25,3 jaar | |
GKG-79-R | Volvo | C30 | Coupe | Onbekend | 31-08-2024 | 15,3 jaar |
Personenauto's met ongeveer dezelfde afmeting, prijsklasse en/of gewicht
Hieronder staan personenauto modellen met ongeveer dezelfde prijsklasse van rond de € 54.915 en/of een gewicht van ± 1.885 kg.
Swipe voor complete tabel
Merk + Model | Gemiddelde nieuwwaarde | Lengte | Breedte | Gewicht |
---|---|---|---|---|
Tesla Model 3 | € 56.000 | 470 cm | 185 cm | 1.780 kg |
Volvo XC40 | € 53.500 | 444 cm | 187 cm | 1.950 kg |
Tesla Model Y | € 57.500 | 475 cm | 192 cm | 1.950 kg |
Volvo V60 | € 57.100 | 477 cm | 185 cm | 1.960 kg |
Volkswagen ID.4 | € 53.100 | 458 cm | 185 cm | 2.060 kg |
Polestar 2 | € 57.000 | 461 cm | 189 cm | 2.020 kg |
Skoda Enyaq | € 55.700 | 467 cm | 188 cm | 2.050 kg |
Hyundai Ioniq 5 | € 54.700 | 464 cm | 189 cm | 1.910 kg |
Ford Mustang Mach-E | € 57.000 | 473 cm | 188 cm | 2.050 kg |
Volkswagen Kombi | € 57.200 | 530 cm | 190 cm | 1.910 kg |
Mercedes-Benz EQA | € 57.800 | 447 cm | 185 cm | 1.950 kg |
Volvo C40 | € 57.200 | 444 cm | 187 cm | 2.010 kg |
BMW X1 | € 58.900 | 450 cm | 185 cm | 1.830 kg |
Volkswagen Sharan | € 55.500 | 486 cm | 190 cm | 1.730 kg |
Volkswagen ID.5 | € 56.500 | 460 cm | 185 cm | 2.040 kg |
BMW iX1 | € 55.500 | 450 cm | 185 cm | 1.840 kg |
Hyundai Santa Fe | € 56.300 | 490 cm | 190 cm | 1.890 kg |
Audi Q3 | € 58.000 | 450 cm | 185 cm | 1.720 kg |
Ford Transit Custom | € 57.000 | 530 cm | 203 cm | 2.030 kg |
BMW 3-Serie | € 59.100 | 471 cm | 183 cm | 1.800 kg |
Renault Trafic | € 54.100 | 545 cm | 196 cm | 2.060 kg |
Opel Vivaro | € 54.900 | 535 cm | 196 cm | 2.070 kg |
Hyundai Ioniq 6 | € 55.700 | 486 cm | 188 cm | 1.940 kg |
Toyota bZ4X | € 53.400 | 469 cm | 186 cm | 1.890 kg |
BMW X3 | € 58.000 | 457 cm | 185 cm | 1.740 kg |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Kia EV6Google op afbeeldingen van de Kia EV6
Google op reviews van de Kia EV6
Kia EV6 Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Kia EV6 (2022) - review, actieradius en specificaties
Op vakantie naar Zuid-Frankrijk: de Kia EV6 GT of de TGV?
Kia EV6 Plus AWD review: De gulden middenweg in het aanbod
Kia EV6 GT review (2022): De meeste pk's voor het minste geld
Kia EV6 Plus RWD (review) Nederland
Autoblog.nl
Kia EV6
Autoreview.nl
Kia EV6: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
Met de vernieuwde Kia EV6 (2024) ga je in een kwartier van Groningen naar Maastricht
Kia EV6 facelift (2025): met de actieradius is iets geks aan de hand
Waarom de Kia EV6 ineens bijna 6000 euro goedkoper is
Waarom je in de Kia EV6 GT altijd op de groene knop moet drukken
De Kia EV6 krijgt al snel een klein broertje: een elektrische stadsauto
Kia EV6 - Auto Review Auto van het Jaar wordt ook Europese Auto van het Jaar 2022
Drie voordelen en drie nadelen van de elektrische Kia EV6
Op deze 5 manieren is de elektrische Kia EV6 goed voor jouw portemonnee
Kia EV6 en het klimaat: wat hebben 111 waterflessen te zoeken in een elektrische auto?
Deze 5 functies van de Kia EV6 maken EV-rijders blij
Kia EV6: alle voordelen (en één nadeel) van supersnel opladen tot 240 kW
De Kia EV6 ziet er niet alleen stoer uit, zo rijdt hij ook
Waarom de elektrische Kia EV6 onze Auto van het jaar 2021 is
Autovisie.nl
Facelift Kia EV6: nieuw design, meer range en vingerafdrukstart
Alles over Kia EV6
Zeg eens eerlijk, deze elektrische auto ziet er toch wel goed uit?
Kia EV6 GT: de leukste elektrische auto van dit moment?
Alle details over de dikste Kia tot nu toe: de EV6 GT
Kia kiest vooralsnog niet voor draadloos laden EV6
Kia maakt basisprijs van indrukwekkende EV6 al bekend
Echt waar: topversie van de Kia EV6 krijgt bijna 600 pk!
Gloednieuwe Ioniq 5 krijgt 't nu zelf al lastig door de Kia EV6
Kia EV6 is slechts het begin, hele familie vastgelegd
Kia EV6 bijt de elektro-spits af
Autoweek.nl
Kia EV6 - nieuws, informatie en prijzen
Autozine.nl
Autotest: Kia EV6 GT
Autotest: Kia EV6
Autotest: Kia EV6
Onze database is bijgewerkt tot 10 september 2024.