Volkswagen Kombi
In Nederland rijden er van de Volkswagen Kombi momenteel 7.142 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 1.716 bedrijfsauto's en 1.055 campers. Totaal zijn er dus 9.913 Kombi-voertuigen. Volkswagen heeft 1.493.641 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De Kombi heeft hierdoor een marktaandeel van 0.66% binnen alle modellen van Volkswagen. De carrosserie is ingedeeld als mpv (97%), stationwagen (2%) en overig (1%).
Bekijk de aandrijvingen van de Kombi in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Diesel | 5.414 | 75.8% |
Benzine | 757 | 10.6% |
Benzine & CNG | 554 | 7.8% |
CNG | 379 | 5.3% |
Overige | 38 | 0.5% |
De Volkswagen Kombi, ook wel bekend als de Volkswagen Type 2 of de VW Bus, is een iconische auto die wereldwijd bekend staat om zijn unieke en veelzijdige ontwerp. De Kombi werd voor het eerst geïntroduceerd in 1950 en heeft sindsdien een trouwe schare fans verzameld die dol zijn op zijn retro uitstraling en praktische bruikbaarheid. In dit artikel zullen we de geschiedenis, het ontwerp en de populariteit van de Volkswagen Kombi verkennen.
Geschiedenis van de Volkswagen Kombi
De Volkswagen Kombi werd voor het eerst geïntroduceerd in 1950 als een voertuig dat kon worden gebruikt voor zowel het vervoer van goederen als van personen. Het ontwerp van de Kombi was gebaseerd op de Volkswagen Type 1, beter bekend als de Kever, en de auto werd al snel een succes vanwege zijn betaalbaarheid en veelzijdigheid.
In de jaren 60 en 70 werd de Kombi populair onder hippies en surfers vanwege zijn ruime interieur en de mogelijkheid om een bed in de auto te installeren. De Kombi werd al snel een symbool van de tegencultuur en de vrijheid van de jaren 60 en 70 en werd vaak gebruikt voor roadtrips en avonturen.
In de loop der jaren heeft de Volkswagen Kombi verschillende updates en facelifts ondergaan, maar het basisontwerp is altijd hetzelfde gebleven. De auto heeft een trouwe schare fans verzameld over de hele wereld en wordt nog steeds geproduceerd in verschillende varianten.
Ontwerp van de Volkswagen Kombi
Het ontwerp van de Volkswagen Kombi is uniek en herkenbaar en heeft door de jaren heen weinig veranderingen ondergaan. De auto heeft een karakteristieke rechthoekige vorm met een platte neus en een hoog dak, wat zorgt voor een ruim interieur en veel hoofdruimte.
De Kombi heeft grote ramen rondom, wat zorgt voor een goed zicht naar buiten en een lichte en luchtige sfeer in het interieur. De auto heeft een schuifdeur aan de zijkant die gemakkelijke toegang biedt tot de achterbank en de laadruimte.
Het interieur van de Volkswagen Kombi is eenvoudig en functioneel, met een bank die kan worden omgevormd tot een bed en veel opbergruimte voor bagage en andere spullen. De auto heeft een minimalistische uitstraling met weinig toeters en bellen, wat bijdraagt aan zijn retro charme.
Populariteit van de Volkswagen Kombi
De Volkswagen Kombi heeft een trouwe schare fans over de hele wereld die dol zijn op zijn unieke ontwerp en veelzijdigheid. De auto wordt vaak geassocieerd met avontuur en vrijheid en wordt vaak gebruikt voor roadtrips, kampeeruitstapjes en festivals.
De Kombi is ook populair onder verzamelaars en liefhebbers van klassieke auto's, die de auto waarderen vanwege zijn nostalgische uitstraling en historische betekenis. De waarde van goed onderhouden Kombi's is de afgelopen jaren gestegen en sommige zeldzame modellen kunnen voor aanzienlijke bedragen worden verkocht.
De populariteit van de Volkswagen Kombi blijft groeien, mede dankzij de opkomst van de zogenaamde "vanlife" beweging, waarbij mensen ervoor kiezen om in een camper of busje te wonen en te reizen. De Kombi is ideaal voor dit doel vanwege zijn ruime interieur en de mogelijkheid om een bed en andere voorzieningen te installeren.
Vergeet ook niet de Volkswagen merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Volkswagen Kombi's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren Kombi's
Wanneer een nieuwe Volkswagen Kombi voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Volkswagen Kombi personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Volkswagen Kombi.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Volkswagen Kombi komt daarmee uit op 59.207 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Volkswagen Kombi in Nederland zijn Wit (4.969 stuks / 70%), Grijs (714 stuks / 10%), Rood (606 stuks / 8%) en Blauw (281 stuks / 4%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Wit | 4.969 | 70% |
Grijs | 714 | 10% |
Rood | 606 | 8% |
Blauw | 281 | 4% |
Zwart | 273 | 4% |
Geel | 118 | 2% |
Groen | 89 | 1% |
Oranje | 49 | 1% |
Bruin | 33 | < 1% |
Paars | 5 | < 1% |
Beige | 4 | < 1% |
? Onbekend | 1 | < 1% |
1.081 van de 7.142 personenauto's zijn geïmporteerd
Dit betekent dat 15.1% uit het buitenland komt. De meeste import Volkswagen Kombi's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vaak betreft het duurdere modellen die geïmporteerd worden (met een relatief hoge BPM in Nederland). Maar ook kan het heel voordelig zijn voor een particulier of handelaar om een jong gebruikte middenklasser te importeren.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Volkswagen Kombi.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
KOMBI | 6.778 | 94.9% |
KOMBI B 62 KW 0.8 | 38 | 0.5% |
253521 KOMBI | 24 | 0.3% |
VW KOMBI | 18 | 0.3% |
253511 KOMBI | 18 | 0.3% |
KOMBI DIESEL 42KW | 13 | 0.2% |
CADDY MAXI KOMBI | 13 | 0.2% |
KOMBI D 45 KW | 12 | 0.2% |
PKW KOMBI | 12 | 0.2% |
253541 KOMBI DIESEL | 11 | 0.2% |
KOMBI 44 KW | 10 | 0.1% |
KOMBI TURBO D 51 KW | 10 | 0.1% |
KOMBI 44 KW | 9 | 0.1% |
KOMBI D 50 KW | 8 | 0.1% |
VW / KOMBI | 7 | 0.1% |
KOMBI D 50 KW 0.8 | 7 | 0.1% |
KOMBI 57 KW | 6 | 0.1% |
KOMBI D 57 KW | 6 | 0.1% |
HOCHRAUMKOMBI-KLEINBUS | 6 | 0.1% |
KOMBI B 62 KW E2 | 6 | 0.1% |
KOMBI B 62 KW 0,8 E2 | 6 | 0.1% |
VOLKSWAGEN KOMBI | 5 | 0.1% |
KOMBI 57KW SYNCRO | 4 | 0.1% |
T2 KOMBI | 4 | 0.1% |
T1 KOMBI | 4 | 0.1% |
OVERIG | 107 | 1.5% |
7.142 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Volkswagen Kombi.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
280GCAAAX0 | Diesel Dieselmotor: 62 kW (84 pk) | sep 2009 | mrt 2011 | € 39.387 | 22 | 0.3% |
280GCAABX0 | Diesel Dieselmotor: 75 kW (102 pk) | apr 2010 | apr 2010 | € 49.018 | 1 | < 0.1% |
280GCCHAX0 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | jan 2010 | jan 2010 | € 54.509 | 1 | < 0.1% |
285GAXAX0 | Benzine Benzinemotor: 85 kW (116 pk) | jan 2010 | feb 2010 | € 44.590 | 2 | < 0.1% |
300GCAAAX0 | Diesel Dieselmotor: 62 kW (84 pk) | mrt 2010 | mrt 2010 | € 48.149 | 1 | < 0.1% |
300GCAABX0 | Diesel Dieselmotor: 75 kW (102 pk) | nov 2009 | aug 2010 | € 50.295 | 2 | < 0.1% |
300GCAACX0 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | nov 2009 | nov 2009 | - | 1 | < 0.1% |
320GCAACX0 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | apr 2010 | apr 2010 | € 49.939 | 8 | 0.1% |
GAXA285X0 | Benzine / CNG Benzinemotor: 85 kW (116 pk) CNG motor: 85 kW (116 pk) | feb 2010 | jan 2014 | € 52.550 | 117 | 1.6% |
GAXA300X0 | Benzine / CNG Benzinemotor: 85 kW (116 pk) CNG motor: 85 kW (116 pk) | okt 2015 | nov 2015 | € 56.104 | 3 | < 0.1% |
GCAAA260X0 | Diesel Dieselmotor: 62 kW (84 pk) | okt 2011 | okt 2011 | € 45.353 | 1 | < 0.1% |
GCAAA280X0 | Diesel Dieselmotor: 62 kW (84 pk) | feb 2010 | jul 2016 | € 47.878 | 848 | 11.9% |
GCAAA300X0 | Diesel Dieselmotor: 62 kW (84 pk) | feb 2010 | aug 2015 | € 50.503 | 544 | 7.6% |
GCAAB280X0 | Diesel Dieselmotor: 75 kW (102 pk) | jan 2010 | apr 2015 | € 52.430 | 64 | 0.9% |
GCAAB300X0 | Diesel Dieselmotor: 75 kW (102 pk) | mei 2010 | jun 2015 | € 57.270 | 56 | 0.8% |
GCAAB320X0 | Diesel Dieselmotor: 75 kW (102 pk) | apr 2010 | feb 2012 | € 52.371 | 9 | 0.1% |
GCAAC280X0 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | jun 2010 | mrt 2015 | € 59.498 | 19 | 0.3% |
GCAAC280X1 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | sep 2013 | sep 2013 | € 73.091 | 3 | < 0.1% |
GCAAC300X0 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | jan 2010 | mrt 2015 | € 63.774 | 37 | 0.5% |
GCAAC300X1 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | jan 2011 | sep 2013 | € 62.293 | 5 | 0.1% |
GCAAC320X0 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | nov 2012 | mrt 2015 | € 70.176 | 6 | 0.1% |
GCAAC320X1 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | mrt 2012 | apr 2015 | € 77.451 | 13 | 0.2% |
GCAAD280X0 | Diesel Dieselmotor: 84 kW (114 pk) | okt 2011 | mei 2015 | € 54.774 | 24 | 0.3% |
GCAAD300X0 | Diesel Dieselmotor: 84 kW (114 pk) | dec 2011 | jul 2015 | € 57.812 | 50 | 0.7% |
GCAAE300X0 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | mei 2012 | mei 2012 | € 63.666 | 1 | < 0.1% |
GCCHA280X0 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | okt 2010 | aug 2016 | € 72.010 | 255 | 3.6% |
GCCHA300X0 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | apr 2010 | sep 2015 | € 70.045 | 268 | 3.8% |
GCCHA320X0 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | apr 2012 | okt 2015 | € 80.268 | 80 | 1.1% |
GCFCA280X0 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | jun 2010 | okt 2015 | € 75.629 | 6 | 0.1% |
GCFCA280X1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | jun 2015 | jun 2015 | € 95.408 | 7 | 0.1% |
GCFCA300X0 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | jan 2013 | jun 2015 | € 72.025 | 13 | 0.2% |
GCFCA300X1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | sep 2012 | dec 2015 | € 86.069 | 13 | 0.2% |
GCFCA308X1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | mei 2013 | mei 2013 | € 87.961 | 1 | < 0.1% |
GCFCA320X0 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | dec 2015 | dec 2015 | € 82.405 | 3 | < 0.1% |
GCFCA320X1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | sep 2012 | jun 2015 | € 92.133 | 10 | 0.1% |
GCJKA300X0 | Benzine Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | nov 2017 | nov 2017 | € 72.911 | 1 | < 0.1% |
GCJKA308X0 | Benzine / CNG CNG motor: 150 kW (204 pk) Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | jan 2017 | jun 2018 | € 80.887 | 7 | 0.1% |
GCJKA308X1 | Benzine Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | sep 2015 | feb 2018 | € 86.542 | 6 | 0.1% |
GCJKA320X0 | Benzine / CNG CNG motor: 150 kW (204 pk) Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | jul 2017 | mei 2018 | € 92.925 | 17 | 0.2% |
GCJKA320X1 | Benzine Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | nov 2015 | nov 2015 | € 73.084 | 1 | < 0.1% |
GCJKB280X0 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | okt 2014 | feb 2016 | € 61.933 | 6 | 0.1% |
GCJKB300X0 | Benzine / CNG Benzinemotor: 110 kW (150 pk) CNG motor: 110 kW (150 pk) | mei 2014 | okt 2018 | € 65.271 | 862 | 12.1% |
GCJKB308X0 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | dec 2015 | dec 2015 | € 64.646 | 1 | < 0.1% |
GCJKB320X0 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | mrt 2017 | mrt 2017 | € 70.386 | 1 | < 0.1% |
GCXEB300X0 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | feb 2017 | aug 2018 | € 72.132 | 5 | 0.1% |
GCXEB300X1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | aug 2016 | jul 2017 | € 74.651 | 23 | 0.3% |
GCXEB308X0 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | jan 2016 | jun 2018 | € 77.698 | 15 | 0.2% |
GCXEB308X1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | aug 2018 | aug 2018 | € 89.214 | 1 | < 0.1% |
GCXEB320X0 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | nov 2015 | dec 2017 | € 65.664 | 14 | 0.2% |
GCXEB320X1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | mei 2016 | mei 2018 | € 58.731 | 8 | 0.1% |
GCXEC300X0 | Diesel Dieselmotor: 146 kW (199 pk) | jul 2020 | jul 2020 | € 81.102 | 2 | < 0.1% |
GCXEC308X0 | Diesel Dieselmotor: 146 kW (199 pk) | mrt 2020 | mrt 2020 | € 95.189 | 1 | < 0.1% |
GCXFA280X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | dec 2015 | jun 2020 | € 59.240 | 130 | 1.8% |
GCXFA300X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | aug 2015 | feb 2021 | € 65.452 | 235 | 3.3% |
GCXFA300X1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | dec 2016 | dec 2017 | € 67.507 | 3 | < 0.1% |
GCXFA308X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | sep 2015 | apr 2021 | € 73.825 | 79 | 1.1% |
GCXFA320X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | nov 2015 | mrt 2019 | € 60.342 | 60 | 0.8% |
GCXFA320X1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jun 2016 | feb 2020 | € 77.245 | 4 | 0.1% |
GCXGA280X0 | Diesel Dieselmotor: 62 kW (84 pk) | jun 2016 | dec 2017 | € 49.210 | 7 | 0.1% |
GCXGA290X0 | Diesel Dieselmotor: 62 kW (84 pk) | nov 2016 | nov 2016 | € 47.579 | 2 | < 0.1% |
GCXGA300X0 | Diesel Dieselmotor: 62 kW (84 pk) | jul 2015 | apr 2019 | € 49.792 | 1.106 | 15.5% |
GCXGA308X0 | Diesel Dieselmotor: 62 kW (84 pk) | feb 2016 | feb 2016 | € 50.858 | 2 | < 0.1% |
GCXGB280X0 | Diesel Dieselmotor: 75 kW (102 pk) | dec 2015 | mei 2019 | € 54.367 | 5 | 0.1% |
GCXGB290X0 | Diesel Dieselmotor: 75 kW (102 pk) | mei 2016 | jul 2018 | € 54.215 | 3 | < 0.1% |
GCXGB300X0 | Diesel Dieselmotor: 75 kW (102 pk) | jun 2015 | dec 2019 | € 60.384 | 422 | 5.9% |
GCXGB308X0 | Diesel Dieselmotor: 75 kW (102 pk) | sep 2015 | sep 2016 | € 50.577 | 4 | 0.1% |
GCXHA280X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | nov 2015 | mrt 2016 | € 50.367 | 9 | 0.1% |
GCXHA300X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jul 2015 | sep 2017 | € 59.407 | 55 | 0.8% |
GCXHA308X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | aug 2015 | dec 2018 | € 60.057 | 16 | 0.2% |
GCXHA320X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | sep 2016 | dec 2016 | € 38.288 | 9 | 0.1% |
GCXHA320X1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | feb 2016 | apr 2017 | € 64.240 | 6 | 0.1% |
GCXHB290X0 | Diesel Dieselmotor: 84 kW (114 pk) | mrt 2018 | apr 2018 | € 57.945 | 2 | < 0.1% |
GCXHB300X0 | Diesel Dieselmotor: 84 kW (114 pk) | mrt 2017 | nov 2017 | € 59.077 | 4 | 0.1% |
GCXHB308X0 | Diesel Dieselmotor: 75 kW (102 pk) | jun 2017 | jun 2017 | € 58.744 | 1 | < 0.1% |
GCXHB320X0 | Diesel Dieselmotor: 84 kW (114 pk) | dec 2016 | dec 2016 | € 55.804 | 1 | < 0.1% |
GCXHC300X0 | Diesel Dieselmotor: 81 kW (110 pk) | jan 2020 | okt 2020 | € 61.677 | 9 | 0.1% |
GCXHC320X0 | Diesel Dieselmotor: 81 kW (110 pk) | feb 2020 | feb 2020 | € 64.975 | 1 | < 0.1% |
GDMZA320X0 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | jul 2021 | jul 2021 | € 92.100 | 6 | 0.1% |
GDNAA280X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | sep 2021 | sep 2021 | € 82.919 | 1 | < 0.1% |
GDNAA300X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | mrt 2021 | sep 2021 | € 82.601 | 33 | 0.5% |
GDNAA308X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jan 2021 | okt 2021 | € 80.512 | 9 | 0.1% |
GDNAA320X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | mrt 2021 | mei 2021 | € 87.968 | 11 | 0.2% |
GDNAB280X0 | Diesel Dieselmotor: 81 kW (110 pk) | jun 2021 | jun 2021 | € 66.148 | 1 | < 0.1% |
GDNAB300X0 | Diesel Dieselmotor: 81 kW (110 pk) | apr 2021 | jun 2021 | € 69.890 | 6 | 0.1% |
MCXEB308X1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | jul 2016 | jul 2016 | € 96.764 | 1 | < 0.1% |
VGDMZA308X0 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | jan 2022 | jul 2023 | € 108.103 | 2 | < 0.1% |
VGDMZA308X1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | jan 2022 | jan 2022 | € 121.247 | 1 | < 0.1% |
VGDMZA320X0 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | feb 2023 | feb 2023 | € 107.078 | 2 | < 0.1% |
VGDMZA320X1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | feb 2022 | feb 2023 | € 111.043 | 3 | < 0.1% |
VGDNAA280X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | okt 2023 | okt 2023 | € 89.308 | 4 | 0.1% |
VGDNAA300X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jan 2022 | jan 2024 | € 91.919 | 56 | 0.8% |
VGDNAA308X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | okt 2021 | jul 2023 | € 89.738 | 42 | 0.6% |
VGDNAA320X0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | mrt 2022 | mrt 2022 | € 93.654 | 1 | < 0.1% |
VGDNAB280X0 | Diesel Dieselmotor: 81 kW (110 pk) | apr 2022 | mei 2022 | € 69.813 | 2 | < 0.1% |
VGDNAB300X0 | Diesel Dieselmotor: 81 kW (110 pk) | jan 2022 | mei 2024 | € 80.670 | 67 | 0.9% |
VGDNAB308X0 | Diesel Dieselmotor: 81 kW (110 pk) | aug 2022 | aug 2022 | € 72.959 | 1 | < 0.1% |
Onbekend | 1.253 | 17.5% | ||||
Totaal | 7.142 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 40
1 van 40
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
S-938-NX | 6 december 2024 2011 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - GCCHA280X0 € 57.818 | Diesel Motor (2 liter): 103 kW (140 pk) |
23-YE-23 | 25 november 2024 1975 Geïmporteerd | VW KOMBI 1500 - T1 Onbekend | Benzine Motor (1.5 liter): 31 kW (42 pk) |
GTT-73-D | 23 november 2024 1988 Geïmporteerd | VW / KOMBI - 231 Onbekend | Benzine Motor (1.6 liter): 37 kW (50 pk) |
GRT-04-R | 22 november 2024 2023 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAA300X0 € 95.811 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GRP-95-D | 22 november 2024 2023 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAA300X0 € 90.242 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GRP-94-D | 22 november 2024 2023 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAA300X0 € 96.936 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GPR-43-L | 22 november 2024 2023 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAA300X0 € 96.936 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GTL-30-F | 20 november 2024 2021 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC € 101.558 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
R-348-LG | 15 november 2024 2012 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - GCCHA280X0 € 60.307 | Diesel Motor (2 liter): 103 kW (140 pk) |
GSV-89-S | 14 november 2024 2022 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAA300X0 € 75.211 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GSV-84-S | 14 november 2024 2022 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAA308X0 € 101.895 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GPG-90-N | 14 november 2024 2023 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAA300X0 € 96.939 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GRD-12-S | 12 november 2024 2023 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAA300X0 € 96.936 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GPR-42-L | 12 november 2024 2023 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAA300X0 € 95.811 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GPG-89-N | 12 november 2024 2023 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAA300X0 € 96.939 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GPF-56-B | 8 november 2024 2023 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAA300X0 € 96.939 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
22-YE-92 | 29 oktober 2024 1975 Geïmporteerd | KOMBI - 231211 Onbekend | Benzine Motor (1.6 liter): 37 kW (50 pk) |
S-937-NX | 28 oktober 2024 2012 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - GCCHA280X0 € 57.082 | Diesel Motor (2 liter): 103 kW (140 pk) |
PM-80-54 | 14 oktober 2024 1970 Geïmporteerd | KOMBI Onbekend | Benzine Motor (1.6 liter): 25 kW (34 pk) |
GPD-25-K | 9 oktober 2024 1984 Geïmporteerd | VW KOMBI - 253 Onbekend | Diesel Motor (1.9 liter): 81 kW (110 pk) |
GLD-62-L | 7 oktober 2024 2024 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAB300X0 € 87.548 | Diesel Motor (2 liter): 81 kW (110 pk) |
GLD-61-L | 7 oktober 2024 2024 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - VGDNAB300X0 € 87.548 | Diesel Motor (2 liter): 81 kW (110 pk) |
GNN-09-T | 2 oktober 2024 2017 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - GCXHA320X1 € 67.238 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
GLV-28-K | 25 september 2024 2018 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - GCXFA308X0 € 70.651 | Diesel Motor (2 liter): 110 kW (150 pk) |
X-650-HD | 23 september 2024 2014 Geïmporteerd | KOMBI - 7HC - GCCHA280X0 € 65.824 | Diesel Motor (2 liter): 103 kW (140 pk) |
Swipe voor alle informatie
Onze database is bijgewerkt tot 7 december 2024.