GGX-89-N
Er rijden momenteel 15.491 Audi E-trons rond in Nederland. Deze grijze E-tron komt uit het jaar 2022 en is nu 2 jaren, 9 maanden en 5 dagen oud. De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 26 juli 2024, dus sinds 5 maanden en 24 dagen. Deze personenauto rijdt op elektriciteit, 100% Elektrisch, ook wel Full Electric genoemd en heeft 5 zitplaatsen.
Van deze Audi E-tron 55 stationwagen rijden er in dezelfde variant (XBM1JQ1) nog 7.317 voertuigen rond. Deze zijn geproduceerd tussen november 2018 en mei 2023. De nieuwwaarde ligt tussen de € 55.823 en € 151.926, waarbij de gemiddelde aanschafwaarde op € 90.244 uitkomt. De nieuwwaarde van deze E-tron 55 bedraagt € 130.559 incl. BTW en BPM, daardoor is deze Audi E-tron 55 € 40.315 duurder dan gemiddeld.
Deze Audi is een redelijk snelle auto met een topsnelheid van 200 km/uur. Deze Audi E-tron 55 is een typische middenklasser wat snelheid betreft. Hij behoort bij de 31.6% snellere personenauto's in Nederland.
Het voertuig is geïmporteerd op 26 juli 2024. Het voertuig was toen 2 jaren, 3 maanden en 11 dagen oud.
Bekijk ook alle Audi E-tron voertuigen in Nederland, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Audi E-tron 55 | 2022
Voertuigsoort | Personenauto |
Merk | Audi |
Handelsbenaming | E-tron 55 |
Lengte | 4,90 m |
Breedte | 1,96 m |
Hoogte | 1,63 m |
Kleur | GRIJS |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal deuren | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Topsnelheid | 200 km/uur |
0 km (langzaam) (zeer snel) 300 km | |
Nieuwprijs | € 130.559 |
Bruto BPM | BPM onbekend of geen BPM betaald |
Inrichting | stationwagen |
Motor
Vermogen | Elektromotor(en): 172 kW (234 pk) |
Brandstof | Elektriciteit, 100% Elektrisch, ook wel Full Electric genoemd |
Motorcode(s) | EAS, EAW |
Aantal versnellingen | 1 |
Bouwjaar, apk, verzekering
Bouwjaar | 14 april 2022 |
Leeftijd | 2 jaren, 9 maanden en 5 dagen |
0 jaar (jong) (oud) 20 jaar | |
Laatste tenaamstelling | 26 juli 2024 |
De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 5 maanden en 24 dagen. | |
Geïmporteerd | Ja, geïmporteerd op 26 juli 2024. Het voertuig was toen 2 jaren, 3 maanden en 11 dagen oud. |
Voertuig verzekerd | Ja |
Taxi | Nee |
Openstaande terugroep actie | Nee |
Geldigheid APK | Dit voertuig is APK gekeurd tot 14 april 2026. Het voertuig moet over 1 jaar, 2 maanden en 22 dagen gekeurd zijn. |
Gewichten
Massa ledig voertuig | 2.495 kg |
Massa rijklaar | 2.595 kg |
0 kg (licht) (zwaar) 3000 kg | |
Toegestane maximum massa inzittenden + bagage | 575 kg |
Toegestane maximum massa voertuig (= lege gewicht voertuig + laadvermogen) | 3.170 kg |
Technische max massa voertuig | 3.170 kg |
Maximum massa samenstelling | 4.970 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (voor) | 1.540 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (voor) | 1.540 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (achter) | 1.775 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (achter) | 1.775 kg |
Gewichten voor aanhanger
Maximale kogeldruk | onbekend |
Maximum massa trekken ongeremd | 750 kg |
Maximum massa trekken geremd | 1.800 kg |
Wanneer je alleen het B-rijbewijs hebt, mag je met dit voertuig een geremde aanhanger, caravan of vouwwagen incl. belading tot 750 kg trekken en ook ongeremd tot 750 kg.
Met een BE-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 3.500 kg inclusief belading, maar met dit voertuig mag je een geremde aanhanger tot 1.800 kg trekken.
Met het B-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 750 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading). Of een aanhanger trekken van meer dan 750 kg als de auto en de aanhanger samen niet boven de 3.500 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading) uitkomen.
Overig
Aantal assen 2 | |
Vierwielaandrijving (4x4) Ja | |
Wielbasis (afstand tussen de voor- en achter as) 2,93 m | |
Spoorbreedte (afstand tussen de wielen) 1,69 m (voor) / 1,69 m (achter) | |
Europese voertuigcategorie M1 | |
Type GE | |
Variant XBM1JQ1 | |
Uitvoering QE1QE1G1Z01RT11B210GAAEM1 | |
Typegoedkeuringsnummer e1*2007/46*1914*16 | |
Plaats chassisnummer Onbekend |
Tellerstand & tenaamstellen
Laatste registratie jaar tellerstand | 2024 |
Tellerstandoordeel | Geen oordeel |
Tenaamstellen mogelijk | Ja |
Milieu
Actieradius snelweg elektrisch | |
Actieradius (theoretische) WLTP-test 456 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (100 km/u) * 340 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (100 km/u) * 295 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (130 km/u) * 255 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (130 km/u) * 210 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer met caravan (90 km/u) * 195 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter met caravan (90 km/u) * 150 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Verbruik, uitstoot en geluidsniveau | |
Elektrisch verbruik (WLTP) 24,9 kWh/100km (1 kW op 4,0km) | 0 kWh/km (zuinig) (onzuinig) 30 kWh/km |
CO2 Emissie 0 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
Geluidsniveau rijdend 68 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (luidruchtig) 82 dB(A) |
Emissieklasse AX | (schoon) (vervuilend) |
Label Onbekend | |
Milieuklasse EG Goedkeuring (Lichte voertuigen) 715/2007*2018/1832AX |
* De WLTP-Test is een laboratorium test en komt daardoor nog steeds niet altijd overeen met de werkelijkheid. Vandaar dat wij ook (bij benadering) een meer realistische schatting maken. Zie de WLTP-test-pagina voor meer informatie.
Vergeet ook niet alle Audi E-tron voertuigen in Nederland te bekijken.
Kentekenburen van GGX-89-N - Voertuigen met sterk overeenkomende kentekens
Oh zo nutteloos, maar wel leuk om te weten. Bekijk hieronder kentekens die bijna gelijk zijn aan
GGX-89-N
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Merk | Model | Inrichting | Kleur | Nieuwwaarde | Op kenteken gezet in NL | Leeftijd voertuig |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GGX-80-N | Toyota | C-HR | Hatchback | € 37.444 | 26-07-2024 | 4,2 jaar | |
GGX-81-N | Mercedes-Benz | Sprinter | Ambulance | € 97.402 | 26-07-2024 | 0,5 jaar | |
GGX-82-N | Mercedes-Benz | Sprinter | Ambulance | € 97.402 | 26-07-2024 | 0,5 jaar | |
GGX-83-N | Audi | S4 | Stationwagen | € 100.379 | 26-07-2024 | 4,4 jaar | |
GGX-84-N | Audi | A3 | Hatchback | € 40.237 | 26-07-2024 | 3,4 jaar | |
GGX-85-N | Audi | A3 | Sedan | € 49.947 | 26-07-2024 | 2,5 jaar | |
GGX-86-N | Audi | A6 | Stationwagen | € 82.467 | 26-07-2024 | 4,2 jaar | |
GGX-87-N | Ford | Focus | Hatchback | € 31.912 | 26-07-2024 | 4,6 jaar | |
GGX-88-N | Citroën | C3 Aircross | MPV | € 30.783 | 23-10-2024 | 3,5 jaar | |
GGX-89-B | Seat | Leon | Stationwagen | € 37.635 | 02-08-2024 | 3,9 jaar | |
GGX-89-D | Volvo | EX30 | Stationwagen | € 44.199 | 07-08-2024 | 0,5 jaar | |
GGX-89-F | Kia | Niro | Stationwagen | € 39.845 | 27-08-2024 | 0,4 jaar | |
GGX-89-G | Kia | Niro | Stationwagen | € 40.455 | 30-08-2024 | 0,4 jaar | |
GGX-89-H | Kia | Sportage | MPV | € 45.055 | 29-08-2024 | 0,4 jaar | |
GGX-89-J | Mini | Countryman C | Stationwagen | € 52.840 | 02-08-2024 | 0,5 jaar | |
GGX-89-K | Hyundai | Ioniq 6 | Sedan | € 58.895 | 22-08-2024 | 0,4 jaar | |
GGX-89-L | Skoda | Enyaq | Stationwagen | € 44.775 | 02-08-2024 | 0,5 jaar | |
GGX-89-N | Audi | E-tron | Stationwagen | € 130.559 | 26-07-2024 | 2,8 jaar | |
GGX-89-R | Suzuki | Swift | Hatchback | € 23.544 | 03-08-2024 | 0,5 jaar | |
GGX-89-S | Tesla | Model 3 | Sedan | € 52.017 | 27-07-2024 | 2,1 jaar | |
GGX-89-T | Mazda | 2 | Hatchback | € 16.700 | 30-07-2024 | 8 jaar | |
GGX-89-V | MG | RX6 | Hatchback | € 37.471 | 03-08-2024 | 3,9 jaar | |
GGX-89-X | BMW | 6-Serie | Sedan | € 118.252 | 02-08-2024 | 6,3 jaar | |
GGX-89-Z | Peugeot | 208 | Hatchback | € 30.480 | 27-09-2024 | 1,7 jaar |
Personenauto's met ongeveer dezelfde afmeting, prijsklasse en/of gewicht
Hieronder staan personenauto modellen met ongeveer dezelfde prijsklasse van rond de € 90.244 en/of een afmeting van 490 x 196 cm en/of een gewicht van ± 2.495 kg.
Swipe voor complete tabel
Merk + Model | Gemiddelde nieuwwaarde | Lengte | Breedte | Gewicht |
---|---|---|---|---|
Mercedes-Benz EQE | € 90.000 | 496 cm | 203 cm | 2.350 kg |
Land Rover Discovery | € 91.800 | 484 cm | 201 cm | 2.420 kg |
Jeep Grand Cherokee | € 93.100 | 491 cm | 198 cm | 2.480 kg |
Polestar 3 | € 97.500 | 490 cm | 197 cm | 2.560 kg |
Volkswagen Touareg | € 93.600 | 489 cm | 198 cm | 2.330 kg |
NIO EL7 | € 96.100 | 491 cm | 199 cm | 2.340 kg |
Toyota Land Cruiser | € 97.300 | 489 cm | 194 cm | 2.380 kg |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Audi E-tronGoogle op afbeeldingen van de Audi E-tron
Google op reviews van de Audi E-tron
Audi E-tron Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Audi A3 e-tron - test en specificaties Nederland
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI Quattro - test en specificaties Nederland
Audi e-tron Sportback 55 S Edition - test en specs Nederland
Audi e-tron S Sportback (2020) rijtest en specificaties Nederland
Audi e-tron S Sportback (2020) - test en specificaties
Audi e-tron (2019) - test en specificaties - Zo rijdt dat Nederland
Audi.nl
Overzicht > A6 e-tron > Audi Nederland
Overzicht > A6 e-tron > Audi Nederland
Q6 e-tron > Q6 > Audi Nederland
SQ6 Sportback e-tron > Q6 > Audi Nederland
Q6 Sportback e-tron > Q6 > Audi Nederland
SQ6 e-tron > Q6 > Audi Nederland
A6 e-tron > Modellen > Audi Nederland
Autoblog.nl
Audi e-tron
Autoreview.nl
Waarom de Audi A6 e-tron plotseling 12.000 euro goedkoper is geworden
Review Audi Q6 e-tron: onzichtbare revolutie
Audi A6 e-tron (2024) geeft eeuwige rivalen het nakijken met deze ijzersterke troeven
Prijs Audi Q6 e-tron: nu 77.950 euro of 65.000 euro als je kunt wachten
Slimme koplampen nieuwe Audi Q6 e-tron nu al verboden in de VS
Is dit een nieuwe trend? Ook de elektrische Audi Q6 E-Tron heeft vier koplampunits
Elektrische Audi A6 E-Tron Concept projecteert videogames op de muur
Eerste review: Audi E-Tron S Sportback
Belachelijk: nieuwe Audi E-Tron S heeft 3 elektromotoren, 503 pk en 973 Nm
Eerste review: Audi E-Tron Sportback
Audi E-Tron Sportback: de onzin van digitale zijspiegels
Technische update geeft Audi e-Tron 25 kilometer meer range
Koplampen Audi e-tron Sportback kunnen zwart-witfilms projecteren
Audi A3 e-tron weer te koop
Autovisie.nl
Duik in de prijslijst: de nieuwe Audi A6 (e-tron)
Waarom je bij de Audi A6 E-Tron niet moet bumperkleven.
De Audi Q6 Sportback E-Tron koop je niet voor de ruimte
Prijs Audi A6 e-tron bekend: iets goedkoper dan BMW-concurrent
Duik in de prijslijst: de Audi Q6 e-tron
Alles over Audi e-Tron
Blik in de toekomst met de Audi Q6 e-tron
Dit is de volledig elektrische Audi e-tron E2 voor Dakar 2023
Van deze terugroepactie wordt de Audi E-tron rijder blij
Audi komt met elektrische stationwagon op basis van A6 E-tron
Mijlpaal Audi E-tron helemaal niet bijzonder voor Audi Brussel
Audi A6 E-tron is niet eerste model op PPE-basis
Audi A6 E-tron is voor 95% definitief
Audi A6 E-tron laat zich twee jaar te vroeg zien
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/audi/e-tron/
Autozine.nl
Autotest: Audi e-tron
Autotest: Audi e-tron S
Autotest: Audi e-tron Sportback
Autotest: Audi A3 e-tron
Onze database is bijgewerkt tot 15 januari 2025.