Audi A6
In Nederland rijden er van de Audi A6 momenteel 30.685 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 3 bedrijfsauto's en 1 motorrijtuig met beperkte snelheid. Totaal zijn er dus 30.689 A6-voertuigen. Audi heeft 388.395 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De A6 heeft hierdoor een marktaandeel van 7.9% binnen alle modellen van Audi. De carrosserie is ingedeeld als stationwagen (66%) en sedan (34%).
Bekijk de aandrijvingen van de A6 in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 14.451 | 47.1% |
Diesel | 9.171 | 29.9% |
Benzine (Plug-in Hybride) | 2.847 | 9.3% |
Benzine (Mild Hybride) | 2.543 | 8.3% |
Diesel (Mild Hybride) | 1.482 | 4.8% |
Overige | 191 | 0.6% |
De Audi A6: een icoon van luxe en prestaties
De Audi A6 is een van de meest populaire en iconische modellen van het Duitse automerk Audi. Sinds de introductie van de eerste generatie in 1994 heeft de A6 een reputatie opgebouwd als een luxe en sportieve sedan die perfect is voor zowel zakelijk als persoonlijk gebruik. Met zijn elegante design, hoogwaardige materialen en indrukwekkende prestaties heeft de Audi A6 een trouwe schare fans over de hele wereld verzameld.
Design en technologie
Het design van de Audi A6 is een perfecte mix van elegantie en sportiviteit. Met zijn strakke lijnen, scherpe koplampen en kenmerkende grille straalt de A6 een gevoel van klasse en verfijning uit. Het interieur van de auto is al even indrukwekkend, met hoogwaardige materialen en een doordacht ontwerp dat zorgt voor een luxueuze en comfortabele rijervaring.
Maar de Audi A6 is niet alleen mooi om naar te kijken, hij zit ook boordevol geavanceerde technologie. Van het MMI-infotainmentsysteem en de virtuele cockpit tot de nieuwste rijhulpsystemen en connectiviteitsfuncties, de A6 biedt alles wat je nodig hebt om veilig en comfortabel op de weg te blijven.
Prestaties en rijervaring
Onder de motorkap van de Audi A6 vind je een scala aan krachtige en efficiënte motoren die zorgen voor indrukwekkende prestaties. Of je nu kiest voor een benzine- of dieselmotor, een mild-hybride of plug-in hybride aandrijflijn, de A6 biedt een combinatie van vermogen, efficiency en rijdynamiek die moeilijk te verslaan is.
Het rijden in de Audi A6 is een waar genot, dankzij de soepele en responsieve handling, de comfortabele vering en de stille cabine. Of je nu lange afstanden aflegt op de snelweg of kronkelende wegen in de bergen verkent, de A6 biedt een rijervaring die je elke keer weer zal verrassen.
Veiligheid en betrouwbaarheid
Veiligheid staat hoog in het vaandel bij Audi, en de A6 is geen uitzondering. Met een uitgebreid pakket aan rijhulpsystemen en geavanceerde veiligheidsvoorzieningen zoals adaptieve cruisecontrol, noodremassistentie en rijstrookassistentie, zorgt de A6 ervoor dat je altijd beschermd bent op de weg.
Daarnaast staat Audi bekend om zijn betrouwbaarheid en kwaliteit, en de A6 is daarop geen uitzondering. Met regelmatig onderhoud en zorgvuldig gebruik kan de A6 vele jaren meegaan zonder problemen, waardoor het een verstandige investering is voor wie op zoek is naar een luxe en betrouwbare auto.
Concurrentie en marktpositie
De Audi A6 bevindt zich in een competitieve marktsegment, met sterke concurrentie van merken als BMW, Mercedes-Benz en Jaguar. Maar ondanks de felle concurrentie heeft de A6 zijn positie als een van de beste auto's in zijn klasse weten te behouden, dankzij zijn uitstekende prestaties, luxe interieur en geavanceerde technologie.
Met verschillende carrosserievarianten, waaronder de sedan, Avant en Allroad, en een breed scala aan motor- en uitrustingsniveaus, biedt de A6 voor elk wat wils. Of je nu op zoek bent naar een comfortabele gezinsauto, een sportieve zakelijke sedan of een stijlvolle en praktische stationwagon, de Audi A6 heeft het allemaal.
Toekomstperspectief
Met de opkomst van elektrische en autonome voertuigen staat de auto-industrie voor grote veranderingen, en ook Audi is volop bezig met de ontwikkeling van nieuwe technologieën en modellen. De Audi A6 zal naar verwachting blijven evolueren en innoveren om te voldoen aan de steeds veranderende eisen van de markt en de consument.
Of het nu gaat om het toevoegen van elektrische aandrijflijnen, geavanceerde connectiviteitsfuncties of autonome rijtechnologie, de toekomst van de Audi A6 ziet er rooskleurig uit. Met zijn sterke reputatie, gevestigde merknaam en voortdurende focus op kwaliteit en innovatie, zal de A6 naar verwachting nog vele jaren een van de meest begeerde auto's in zijn klasse blijven.
Vergeet ook niet de Audi merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Audi A6's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren A6's
Wanneer een nieuwe Audi A6 voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Audi A6 personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Audi A6.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Audi A6 komt daarmee uit op 71.820 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Audi A6 in Nederland zijn Grijs (12.728 stuks / 41%), Zwart (10.131 stuks / 33%), Blauw (4.967 stuks / 16%) en Wit (1.037 stuks / 3%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 12.728 | 41% |
Zwart | 10.131 | 33% |
Blauw | 4.967 | 16% |
Wit | 1.037 | 3% |
Bruin | 1.031 | 3% |
Groen | 410 | 1% |
Rood | 129 | < 1% |
Beige | 126 | < 1% |
Geel | 102 | < 1% |
Paars | 15 | < 1% |
Oranje | 6 | < 1% |
? Onbekend | 3 | < 1% |
13.064 van de 30.685 personenauto's zijn geïmporteerd
Dat is behoorlijk deel, namelijk (42.6%) komt dus uit het buitenland. De meeste import Audi A6's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vooral duurdere personenauto's (met een relatief hoge BPM in Nederland) worden vaak geïmporteerd. Dit zijn vaak personenauto's met een grotere uitstoot (o.a. co2). In Nederland betaal je per co2-punt meer belasting, dit stijg relatief harder naarmate de personenauto meer uitstoot.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Audi A6.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
AUDI A6 | 12.168 | 39.7% |
A6 Avant | 11.428 | 37.2% |
A6 LIMOUSINE | 3.567 | 11.6% |
A6 AVANT 55 TFSI E | 1.732 | 5.6% |
A6 AVANT 50 TFSI E | 429 | 1.4% |
A6 55 TFSI e | 354 | 1.2% |
A6 50 TFSI E | 332 | 1.1% |
A6 | 257 | 0.8% |
4B | 47 | 0.2% |
A6 LIMOUSINE HYBRID | 34 | 0.1% |
A6 AVANT QUATTRO | 31 | 0.1% |
A6 110 KW | 26 | 0.1% |
A6 110 KW AUT | 25 | 0.1% |
A6 AVANT 110 KW | 22 | 0.1% |
A6 QUATTRO | 13 | < 0,1% |
A6 98 KW | 13 | < 0,1% |
AUDI A6 AVANT QUATTRO | 12 | < 0,1% |
AUDI A6 AVANT | 10 | < 0,1% |
A6 AVANT 110 KW AUT | 9 | < 0,1% |
AUDI A6 | 7 | < 0,1% |
A6 92 KW | 7 | < 0,1% |
A6 AVANT TDI 103 KW | 6 | < 0,1% |
A6 128 KW | 6 | < 0,1% |
A6 128 KW AUT | 4 | < 0,1% |
A6 QUATTRO 128 KW AUT | 4 | < 0,1% |
OVERIG | 142 | 0.5% |
30.685 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Audi A6.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
AACKF1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | mei 1998 | mei 1998 | - | 1 | < 0.1% |
AACKQ1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | feb 1998 | sep 1999 | - | 9 | < 0.1% |
AAEBF1 | Benzine / LPG LPG motor: 110 kW (150 pk) Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | jul 1998 | jun 2001 | - | 3 | < 0.1% |
AAFBF1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jun 1998 | jan 2000 | - | 16 | 0.1% |
AAFBQ1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | apr 1998 | nov 1999 | - | 7 | < 0.1% |
AAFNF1 | Diesel Dieselmotor: 81 kW (110 pk) | sep 1998 | apr 2000 | - | 5 | < 0.1% |
AAGAF1 | Benzine / LPG LPG motor: 121 kW (165 pk) Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | apr 1998 | mrt 2001 | - | 20 | 0.1% |
AAGAQ1 | Benzine Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | apr 1998 | jan 1999 | - | 8 | < 0.1% |
AAJGF1 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | mei 1998 | mei 1998 | - | 1 | < 0.1% |
AAJKF1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | mrt 2000 | mrt 2000 | - | 1 | < 0.1% |
AAJKQ1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | apr 1999 | aug 2000 | - | 10 | < 0.1% |
AAJMF1 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | mrt 2001 | mrt 2001 | - | 1 | < 0.1% |
AAJPF1 | Benzine Benzinemotor: 92 kW (125 pk) | jul 1998 | okt 1998 | - | 2 | < 0.1% |
AAKEF1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | feb 2000 | mrt 2003 | - | 14 | < 0.1% |
AAKEQ1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | mrt 2000 | jan 2004 | - | 31 | 0.1% |
AAKNF1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | mei 2001 | mei 2001 | - | 1 | < 0.1% |
AAKNQ1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | sep 2000 | sep 2000 | - | 1 | < 0.1% |
AALFF1 | Benzine Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | feb 1999 | feb 1999 | - | 1 | < 0.1% |
AALGF1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | jun 1998 | jun 1998 | - | 1 | < 0.1% |
AALGQ1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | apr 1998 | dec 1998 | - | 4 | < 0.1% |
AALTF1 | Benzine / LPG LPG motor: 96 kW (131 pk) Benzinemotor: 96 kW (131 pk) | nov 2001 | jan 2005 | - | 30 | 0.1% |
AAMLF1 | Benzine Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | jun 2000 | okt 2002 | - | 21 | 0.1% |
AAMLQ1 | Benzine Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | sep 2000 | mrt 2001 | - | 3 | < 0.1% |
AAMXF1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | dec 2000 | jan 2001 | - | 3 | < 0.1% |
AAMXQ1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | nov 2000 | mei 2001 | - | 5 | < 0.1% |
AAPRF1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | feb 1999 | mei 1999 | - | 3 | < 0.1% |
AAPRQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 142 kW (193 pk) Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | mrt 1999 | jun 2000 | - | 9 | < 0.1% |
AAPSF1 | Benzine / LPG LPG motor: 121 kW (165 pk) Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | feb 1999 | sep 2003 | - | 55 | 0.2% |
AAPSQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 121 kW (165 pk) Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | mrt 1999 | sep 2001 | - | 10 | < 0.1% |
AAPUF1 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | feb 2000 | jun 2000 | - | 2 | < 0.1% |
AAQDF1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | apr 2000 | apr 2000 | - | 1 | < 0.1% |
AAQDQ1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | apr 1999 | jan 2000 | - | 3 | < 0.1% |
AAQEF1 | Benzine / LPG LPG motor: 92 kW (125 pk) Benzinemotor: 92 kW (125 pk) | mrt 1999 | okt 2001 | - | 4 | < 0.1% |
AAREQ1 | Benzine Benzinemotor: 184 kW (250 pk) | jan 2002 | mrt 2002 | - | 3 | < 0.1% |
AARHF1 | Benzine Benzinemotor: 92 kW (125 pk) | jan 2001 | jan 2001 | - | 1 | < 0.1% |
AARSQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 220 kW (299 pk) Benzinemotor: 220 kW (299 pk) | mrt 1999 | jan 2001 | - | 28 | 0.1% |
AASBQ1 | Diesel Dieselmotor: 171 kW (232 pk) | jun 2006 | jul 2009 | € 84.187 | 186 | 0.6% |
AASGQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 220 kW (299 pk) Benzinemotor: 220 kW (299 pk) | jun 2000 | feb 2004 | - | 18 | 0.1% |
AASNF1 | Benzine Benzinemotor: 162 kW (220 pk) | dec 2001 | feb 2004 | - | 13 | < 0.1% |
AASNQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 162 kW (220 pk) Benzinemotor: 162 kW (220 pk) | jul 2001 | jan 2006 | - | 43 | 0.1% |
AAUKF1 | Benzine Benzinemotor: 188 kW (256 pk) | mei 2005 | okt 2007 | € 78.840 | 25 | 0.1% |
AAUKQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 188 kW (256 pk) Benzinemotor: 188 kW (256 pk) | feb 2005 | dec 2009 | € 84.028 | 323 | 1.1% |
AAVFF1 | Diesel Dieselmotor: 96 kW (131 pk) | okt 2002 | nov 2004 | - | 8 | < 0.1% |
AAWTF1 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | feb 2001 | nov 2004 | - | 8 | < 0.1% |
AAWXF1 | Diesel Dieselmotor: 96 kW (131 pk) | jun 2001 | mei 2005 | - | 10 | < 0.1% |
AAYMF1 | Diesel Dieselmotor: 114 kW (155 pk) | jun 2001 | jan 2002 | - | 7 | < 0.1% |
AAZAQ1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | jan 2001 | apr 2001 | - | 6 | < 0.1% |
ABATQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 246 kW (334 pk) Benzinemotor: 246 kW (334 pk) | feb 2005 | aug 2006 | € 100.197 | 55 | 0.2% |
ABAUF1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | sep 2003 | aug 2004 | - | 2 | < 0.1% |
ABAUQ1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | sep 2003 | feb 2005 | - | 17 | 0.1% |
ABCZF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jan 2004 | okt 2004 | - | 15 | < 0.1% |
ABDGF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | okt 2004 | nov 2004 | - | 4 | < 0.1% |
ABDVF1 | Benzine / LPG LPG motor: 125 kW (170 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | jul 2001 | aug 2005 | - | 157 | 0.5% |
ABDVQ1 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | okt 2001 | mei 2006 | - | 36 | 0.1% |
ABDWF1 | Benzine / LPG LPG motor: 130 kW (177 pk) Benzinemotor: 130 kW (177 pk) | feb 2005 | feb 2009 | € 59.973 | 688 | 2.2% |
ABDWQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 130 kW (177 pk) Benzinemotor: 130 kW (177 pk) | apr 2005 | mei 2008 | - | 55 | 0.2% |
ABDXF1 | Benzine Benzinemotor: 154 kW (209 pk) | mrt 2007 | sep 2009 | € 63.984 | 135 | 0.4% |
ABDXQ1 | Benzine Benzinemotor: 154 kW (209 pk) | okt 2007 | okt 2008 | € 71.254 | 37 | 0.1% |
ABESQ1 | Benzine Benzinemotor: 184 kW (250 pk) | jan 2003 | feb 2004 | - | 10 | < 0.1% |
ABFCF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jan 2003 | jan 2004 | - | 8 | < 0.1% |
ABLBF1 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | jun 2005 | okt 2005 | - | 4 | < 0.1% |
ABMKQ1 | Diesel Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | mrt 2005 | apr 2007 | € 81.651 | 144 | 0.5% |
ABNGQ1 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | jun 2005 | okt 2008 | € 88.221 | 10 | < 0.1% |
ABPJF1 | Benzine / LPG LPG motor: 125 kW (170 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | jul 2005 | sep 2012 | € 51.120 | 1.665 | 5.4% |
ABPPF1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | mrt 2005 | jan 2009 | € 67.907 | 170 | 0.6% |
ABPPQ1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | jul 2005 | aug 2017 | € 75.230 | 135 | 0.4% |
ABREF1 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | jan 2006 | jan 2009 | € 52.974 | 81 | 0.3% |
ABRFF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | mrt 2006 | feb 2008 | € 57.911 | 4 | < 0.1% |
ABSGF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jun 2006 | jun 2007 | € 68.822 | 4 | < 0.1% |
ABSGQ1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | sep 2005 | mrt 2008 | € 76.475 | 12 | < 0.1% |
ABVJQ1 | Benzine Benzinemotor: 257 kW (349 pk) | jun 2006 | feb 2010 | € 110.416 | 38 | 0.1% |
ACAGBF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | okt 2008 | mrt 2012 | € 53.488 | 149 | 0.5% |
ACAHAF1 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | feb 2009 | jan 2012 | € 56.055 | 127 | 0.4% |
ACAHBF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | aug 2009 | mrt 2011 | € 61.165 | 8 | < 0.1% |
ACAJAQ1 | Benzine Benzinemotor: 213 kW (290 pk) | sep 2008 | okt 2011 | € 88.736 | 134 | 0.4% |
ACANAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | nov 2008 | dec 2011 | € 65.497 | 76 | 0.2% |
ACANCQ1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | dec 2008 | jul 2011 | € 77.615 | 35 | 0.1% |
ACANDQ1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jan 2009 | sep 2011 | € 74.325 | 4 | < 0.1% |
ACCDAF1 | Benzine / LPG LPG motor: 140 kW (190 pk) Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | okt 2008 | aug 2011 | € 59.702 | 167 | 0.5% |
ACCDAQ1 | Benzine Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | feb 2009 | apr 2011 | € 63.589 | 12 | < 0.1% |
ACCEAF1 | Benzine Benzinemotor: 162 kW (220 pk) | okt 2008 | mrt 2011 | € 66.514 | 32 | 0.1% |
ACCEAQ1 | Benzine Benzinemotor: 162 kW (220 pk) | nov 2008 | apr 2011 | € 75.095 | 60 | 0.2% |
ACDNBF1 | Benzine / LPG LPG motor: 132 kW (179 pk) Benzinemotor: 132 kW (179 pk) | okt 2011 | mei 2015 | € 56.583 | 1.239 | 4% |
ACDUCQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) Dieselmotor: 220 kW (299 pk) | aug 2011 | feb 2013 | € 90.742 | 250 | 0.8% |
ACDUDQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | jul 2012 | mrt 2015 | € 90.707 | 179 | 0.6% |
ACDYAQ1 | Diesel Dieselmotor: 176 kW (239 pk) | okt 2008 | sep 2011 | € 82.419 | 141 | 0.5% |
ACDYBQ1 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | jan 2009 | dec 2010 | € 82.107 | 5 | < 0.1% |
ACDYCQ1 | Diesel Dieselmotor: 176 kW (239 pk) | jan 2010 | mei 2010 | € 94.283 | 2 | < 0.1% |
ACGLCF1 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | sep 2011 | sep 2015 | € 61.532 | 501 | 1.6% |
ACGLDF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | okt 2011 | jan 2015 | € 64.019 | 67 | 0.2% |
ACGLEF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | mrt 2012 | feb 2015 | € 55.055 | 165 | 0.5% |
ACGQBQ1 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) Dieselmotor: 265 kW (360 pk) | jan 2012 | mrt 2015 | € 101.147 | 548 | 1.8% |
ACGWBQ1 | Benzine Benzinemotor: 220 kW (299 pk) Benzinemotor: 308 kW (419 pk) | jun 2011 | jan 2013 | € 94.653 | 179 | 0.6% |
ACGWDQ1 | Benzine Benzinemotor: 228 kW (310 pk) | jun 2012 | dec 2014 | € 90.020 | 108 | 0.4% |
ACHVAF1 | Benzine Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | jun 2011 | okt 2014 | € 67.857 | 188 | 0.6% |
ACHVAQ1 | Benzine Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | sep 2011 | dec 2014 | € 74.342 | 164 | 0.5% |
ACKVBQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | apr 2012 | apr 2012 | € 77.046 | 1 | < 0.1% |
ACKVCQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | jun 2012 | aug 2014 | € 96.268 | 6 | < 0.1% |
ACLAAQ1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | okt 2011 | mrt 2015 | € 83.138 | 305 | 1% |
ACLABF1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | sep 2011 | feb 2015 | € 75.207 | 278 | 0.9% |
ACNHAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2014 | jul 2017 | € 67.282 | 519 | 1.7% |
ACNHAQ1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2016 | jul 2017 | € 79.642 | 35 | 0.1% |
ACRECQ1 | Benzine Benzinemotor: 245 kW (333 pk) | nov 2014 | okt 2016 | € 94.872 | 102 | 0.3% |
ACRTDQ1 | Diesel Dieselmotor: 200 kW (272 pk) | okt 2014 | jan 2019 | € 94.363 | 453 | 1.5% |
ACRTEQ1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | dec 2014 | feb 2016 | € 85.217 | 85 | 0.3% |
ACRTFQ1 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | feb 2015 | aug 2015 | € 87.770 | 5 | < 0.1% |
ACSUDF1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | dec 2014 | jun 2017 | € 61.131 | 171 | 0.6% |
ACSUEF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | jan 2015 | aug 2016 | € 63.007 | 49 | 0.2% |
ACTCBF1 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | mei 2015 | jul 2015 | € 81.658 | 2 | < 0.1% |
ACTCCF1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | dec 2014 | jan 2016 | € 78.406 | 47 | 0.2% |
ACVUAQ1 | Diesel Dieselmotor: 235 kW (320 pk) | nov 2014 | jul 2018 | € 105.949 | 128 | 0.4% |
ACVUBQ1 | Diesel Dieselmotor: 240 kW (326 pk) | nov 2014 | aug 2018 | € 112.789 | 474 | 1.5% |
ACYGAF1 | Benzine Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | dec 2014 | jul 2019 | € 60.503 | 1.405 | 4.6% |
ACYPAF1 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | dec 2014 | okt 2018 | € 71.161 | 163 | 0.5% |
ACYPAQ1 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | aug 2015 | mrt 2019 | € 83.917 | 352 | 1.1% |
ACZVAQ1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | dec 2015 | mei 2018 | € 86.728 | 66 | 0.2% |
ACZVBF1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | jan 2016 | aug 2018 | € 79.146 | 88 | 0.3% |
ACZVDF1 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | apr 2016 | mei 2017 | € 81.041 | 2 | < 0.1% |
ADDCAF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | jun 2016 | sep 2018 | € 63.974 | 35 | 0.1% |
ADDCBF1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jun 2016 | jan 2019 | € 58.776 | 197 | 0.6% |
ADDDAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jun 2016 | nov 2018 | € 66.578 | 297 | 1% |
ADDDAQ1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | feb 2017 | jul 2018 | € 80.630 | 25 | 0.1% |
ADDVBQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | aug 2018 | feb 2021 | € 109.312 | 151 | 0.5% |
ADDVBQ2 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | aug 2018 | okt 2020 | € 121.174 | 95 | 0.3% |
ADDVEQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 170 kW (231 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | sep 2018 | jul 2020 | € 98.554 | 91 | 0.3% |
ADDVEQ2 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 170 kW (231 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | okt 2018 | aug 2019 | € 107.961 | 10 | < 0.1% |
ADEZDF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | apr 2019 | nov 2020 | € 72.553 | 66 | 0.2% |
ADEZFF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | mrt 2020 | mrt 2020 | € 72.441 | 1 | < 0.1% |
ADFBAF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | aug 2018 | nov 2020 | € 75.304 | 402 | 1.3% |
ADFBAQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | feb 2019 | mrt 2021 | € 83.959 | 58 | 0.2% |
ADKNAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 1.5 kW (2 pk) Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) Elektromotor(en): 180 kW (245 pk) | jan 2019 | mei 2021 | € 75.592 | 514 | 1.7% |
ADKNAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | jan 2019 | aug 2020 | € 96.834 | 342 | 1.1% |
ADKNAQ2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | mrt 2019 | nov 2019 | € 99.197 | 12 | < 0.1% |
ADLGAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | jul 2020 | aug 2021 | € 95.044 | 964 | 3.1% |
ADLZAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | feb 2019 | mei 2023 | € 112.721 | 189 | 0.6% |
ADLZAQ2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | jun 2018 | aug 2022 | € 124.133 | 174 | 0.6% |
ADMGAQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | feb 2021 | okt 2024 | € 105.557 | 110 | 0.4% |
ADMGAQ2 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | jan 2024 | jan 2024 | € 138.656 | 1 | < 0.1% |
ADMGHQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | mrt 2021 | feb 2023 | € 99.318 | 11 | < 0.1% |
ADMTAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 195 kW (265 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | okt 2020 | nov 2023 | € 82.069 | 54 | 0.2% |
ADMTAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 195 kW (265 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | jan 2021 | nov 2023 | € 92.861 | 54 | 0.2% |
ADMTCF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | apr 2021 | dec 2024 | € 76.921 | 619 | 2% |
ADRYAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 195 kW (265 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | mrt 2021 | nov 2024 | € 91.395 | 1.151 | 3.8% |
ADTPAF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | nov 2020 | jun 2023 | € 83.416 | 38 | 0.1% |
ADTPAQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | dec 2020 | jul 2023 | € 88.594 | 34 | 0.1% |
ADTPBF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | jan 2021 | jul 2022 | € 73.882 | 13 | < 0.1% |
BAQDQ1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | feb 2001 | feb 2001 | - | 1 | < 0.1% |
BBATQ1 | Benzine Benzinemotor: 246 kW (334 pk) | feb 2006 | jul 2006 | - | 2 | < 0.1% |
BBVJQ1 | Benzine Benzinemotor: 257 kW (349 pk) | mei 2007 | aug 2009 | - | 2 | < 0.1% |
HBAUQ1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | nov 2004 | nov 2004 | - | 1 | < 0.1% |
HBESQ1 | Benzine Benzinemotor: 184 kW (250 pk) | nov 2003 | nov 2003 | € 80.525 | 1 | < 0.1% |
LACKF1 | Benzine / LPG LPG motor: 142 kW (193 pk) Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | apr 1997 | mei 2000 | - | 16 | 0.1% |
LACKQ1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | jul 1997 | jan 1999 | - | 9 | < 0.1% |
LAEBF1 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | mei 1997 | mrt 2000 | - | 11 | < 0.1% |
LAEBQ1 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | mrt 1999 | apr 1999 | - | 2 | < 0.1% |
LAFBF1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | okt 1997 | nov 2000 | - | 12 | < 0.1% |
LAFBQ1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | mrt 1999 | jun 1999 | - | 2 | < 0.1% |
LAFNF1 | Diesel Dieselmotor: 81 kW (110 pk) | okt 1997 | aug 2000 | - | 18 | 0.1% |
LAGAF1 | Benzine / LPG LPG motor: 121 kW (165 pk) Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | mei 1997 | sep 2001 | - | 100 | 0.3% |
LAGAQ1 | Benzine Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | jul 1997 | jan 1999 | - | 8 | < 0.1% |
LAJKF1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | aug 1999 | aug 1999 | - | 1 | < 0.1% |
LAJKQ1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | jul 1999 | mei 2000 | - | 5 | < 0.1% |
LAJMF1 | Diesel Dieselmotor: 85 kW (116 pk) | mei 2001 | feb 2002 | - | 2 | < 0.1% |
LAJPF1 | Benzine Benzinemotor: 92 kW (125 pk) | jan 1998 | mei 1999 | - | 15 | < 0.1% |
LAKEF1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | jun 2000 | feb 2002 | - | 5 | < 0.1% |
LAKEQ1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | mrt 2000 | jul 2003 | - | 10 | < 0.1% |
LALFF1 | Benzine Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | apr 1998 | dec 1998 | - | 2 | < 0.1% |
LALTF1 | Benzine / LPG LPG motor: 96 kW (131 pk) Benzinemotor: 96 kW (131 pk) | sep 2001 | mei 2004 | - | 49 | 0.2% |
LAMLF1 | Benzine Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | jul 2000 | jan 2002 | - | 36 | 0.1% |
LAMLQ1 | Benzine Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | jul 2000 | jul 2000 | - | 1 | < 0.1% |
LAMMF1 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | apr 2002 | apr 2002 | - | 1 | < 0.1% |
LAMXF1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | aug 2000 | jul 2001 | - | 4 | < 0.1% |
LAMXQ1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | nov 2000 | mei 2001 | - | 5 | < 0.1% |
LAPRF1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | jun 1999 | mrt 2000 | - | 3 | < 0.1% |
LAPRQ1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | feb 1999 | feb 2000 | - | 12 | < 0.1% |
LAPSF1 | Benzine / LPG LPG motor: 121 kW (165 pk) Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | mrt 1999 | jan 2002 | - | 120 | 0.4% |
LAPSQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 121 kW (165 pk) Benzinemotor: 121 kW (165 pk) | mei 1999 | jun 2000 | - | 9 | < 0.1% |
LAPUF1 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | jan 2000 | mei 2000 | - | 6 | < 0.1% |
LAPZF1 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | apr 2000 | apr 2000 | - | 1 | < 0.1% |
LAQDQ1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | okt 1999 | mrt 2000 | - | 2 | < 0.1% |
LAQEF1 | Benzine Benzinemotor: 92 kW (125 pk) | feb 1999 | nov 2000 | - | 20 | 0.1% |
LAREQ1 | Benzine Benzinemotor: 184 kW (250 pk) | aug 2001 | nov 2001 | - | 4 | < 0.1% |
LARHF1 | Benzine Benzinemotor: 92 kW (125 pk) | jul 2000 | mei 2001 | - | 6 | < 0.1% |
LARSQ1 | Benzine Benzinemotor: 220 kW (299 pk) | mei 1999 | feb 2001 | - | 12 | < 0.1% |
LASBQ1 | Diesel Dieselmotor: 171 kW (232 pk) | jul 2006 | jan 2010 | € 76.388 | 60 | 0.2% |
LASGQ1 | Benzine Benzinemotor: 220 kW (299 pk) | sep 2000 | aug 2003 | - | 6 | < 0.1% |
LASNF1 | Benzine Benzinemotor: 162 kW (220 pk) | sep 2001 | feb 2006 | - | 14 | < 0.1% |
LASNQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 162 kW (220 pk) Benzinemotor: 162 kW (220 pk) | jul 2001 | mrt 2005 | - | 23 | 0.1% |
LAUKF1 | Benzine Benzinemotor: 188 kW (256 pk) | mrt 2004 | aug 2008 | € 75.194 | 65 | 0.2% |
LAUKQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 188 kW (256 pk) Benzinemotor: 188 kW (256 pk) | mrt 2004 | jul 2009 | € 77.829 | 513 | 1.7% |
LAVFF1 | Diesel Dieselmotor: 96 kW (131 pk) | jul 2003 | jun 2004 | - | 5 | < 0.1% |
LAWTF1 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | okt 2000 | jan 2005 | - | 10 | < 0.1% |
LAWTQ1 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | jan 2004 | jan 2004 | - | 1 | < 0.1% |
LAWXF1 | Diesel Dieselmotor: 96 kW (131 pk) | mrt 2002 | nov 2003 | - | 5 | < 0.1% |
LAYMF1 | Diesel Dieselmotor: 114 kW (155 pk) | aug 2001 | jul 2002 | - | 6 | < 0.1% |
LBATQ1 | Benzine Benzinemotor: 246 kW (334 pk) | apr 2004 | sep 2006 | € 89.585 | 57 | 0.2% |
LBAUF1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | jan 2004 | apr 2004 | - | 3 | < 0.1% |
LBCZF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | okt 2003 | mei 2004 | - | 9 | < 0.1% |
LBDVF1 | Benzine / LPG LPG motor: 125 kW (170 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | jul 2001 | feb 2005 | - | 152 | 0.5% |
LBDVQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 125 kW (170 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | jul 2001 | okt 2004 | - | 29 | 0.1% |
LBDWF1 | Benzine / LPG LPG motor: 130 kW (177 pk) Benzinemotor: 130 kW (177 pk) | apr 2004 | jan 2009 | € 55.913 | 1.238 | 4% |
LBDWQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 130 kW (177 pk) Benzinemotor: 130 kW (177 pk) | mei 2005 | jan 2010 | € 56.773 | 37 | 0.1% |
LBDXF1 | Benzine Benzinemotor: 154 kW (209 pk) | feb 2007 | jul 2009 | € 61.825 | 107 | 0.3% |
LBDXQ1 | Benzine Benzinemotor: 154 kW (209 pk) | jul 2007 | jun 2009 | € 69.913 | 23 | 0.1% |
LBESQ1 | Benzine Benzinemotor: 184 kW (250 pk) | mrt 2003 | apr 2004 | - | 3 | < 0.1% |
LBFCF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | feb 2003 | mei 2004 | - | 8 | < 0.1% |
LBLBF1 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | okt 2004 | sep 2005 | - | 28 | 0.1% |
LBMKQ1 | Diesel Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | mrt 2004 | jan 2007 | € 79.911 | 159 | 0.5% |
LBNGQ1 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | dec 2004 | jan 2005 | € 70.984 | 3 | < 0.1% |
LBPJF1 | Benzine / LPG LPG motor: 125 kW (170 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | jun 2005 | jun 2012 | € 48.000 | 866 | 2.8% |
LBPPF1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | apr 2005 | nov 2008 | € 61.235 | 140 | 0.5% |
LBPPQ1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | aug 2005 | dec 2008 | € 70.209 | 74 | 0.2% |
LBREF1 | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | okt 2005 | apr 2009 | € 49.777 | 78 | 0.3% |
LBRFF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | jun 2006 | aug 2007 | - | 2 | < 0.1% |
LBSGF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | nov 2005 | jun 2006 | € 63.394 | 2 | < 0.1% |
LBSGQ1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | okt 2005 | mrt 2006 | - | 2 | < 0.1% |
LBVJQ1 | Benzine Benzinemotor: 257 kW (349 pk) | jul 2006 | apr 2009 | € 106.764 | 16 | 0.1% |
LCAGBF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | nov 2008 | apr 2011 | € 48.886 | 57 | 0.2% |
LCAHAF1 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | feb 2009 | mei 2011 | € 53.517 | 31 | 0.1% |
LCAHBF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | mrt 2010 | aug 2010 | € 55.811 | 2 | < 0.1% |
LCAJAQ1 | Benzine Benzinemotor: 213 kW (290 pk) | okt 2008 | jan 2011 | € 81.308 | 68 | 0.2% |
LCANAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jan 2009 | okt 2010 | € 61.022 | 17 | 0.1% |
LCANBF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | nov 2008 | nov 2008 | - | 1 | < 0.1% |
LCANCQ1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | nov 2008 | dec 2010 | € 75.729 | 11 | < 0.1% |
LCCDAF1 | Benzine Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | okt 2008 | feb 2011 | € 58.185 | 155 | 0.5% |
LCCDAQ1 | Benzine Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | jul 2009 | jan 2011 | € 57.624 | 5 | < 0.1% |
LCCEAF1 | Benzine Benzinemotor: 162 kW (220 pk) | nov 2008 | dec 2010 | € 63.255 | 24 | 0.1% |
LCCEAQ1 | Benzine Benzinemotor: 162 kW (220 pk) | jun 2008 | apr 2011 | € 68.678 | 51 | 0.2% |
LCDNBF1 | Benzine / LPG LPG motor: 132 kW (179 pk) Benzinemotor: 132 kW (179 pk) | jul 2011 | mei 2015 | € 53.535 | 690 | 2.2% |
LCDUCQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | jan 2011 | dec 2012 | € 87.198 | 126 | 0.4% |
LCDUDQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | jun 2012 | jan 2015 | € 86.424 | 45 | 0.1% |
LCDYAQ1 | Diesel Dieselmotor: 176 kW (239 pk) | okt 2008 | apr 2011 | € 75.265 | 32 | 0.1% |
LCDYBQ1 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | apr 2009 | apr 2009 | - | 1 | < 0.1% |
LCDYCQ1 | Diesel Dieselmotor: 176 kW (239 pk) | jan 2009 | jan 2009 | € 72.819 | 1 | < 0.1% |
LCGLCF1 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | jun 2011 | okt 2015 | € 57.396 | 161 | 0.5% |
LCGLDF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jun 2011 | aug 2013 | € 60.090 | 7 | < 0.1% |
LCGLEF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | okt 2012 | feb 2015 | € 48.180 | 43 | 0.1% |
LCGQBQ1 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | feb 2012 | okt 2014 | € 91.473 | 67 | 0.2% |
LCGWBQ1 | Benzine Benzinemotor: 220 kW (299 pk) Benzinemotor: 308 kW (419 pk) | jan 2011 | mrt 2013 | € 92.351 | 141 | 0.5% |
LCGWDQ1 | Benzine Benzinemotor: 228 kW (310 pk) | jun 2012 | nov 2014 | € 84.755 | 35 | 0.1% |
LCHJAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 155 kW (211 pk) Elektromotor(en): 29 kW (39 pk) Elektromotor(en): 33 kW (45 pk) | feb 2012 | okt 2014 | € 70.809 | 34 | 0.1% |
LCHVAF1 | Benzine Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | feb 2011 | apr 2015 | € 63.288 | 313 | 1% |
LCHVAQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 150 kW (204 pk) Benzinemotor: 150 kW (204 pk) | mei 2011 | nov 2014 | € 72.563 | 137 | 0.4% |
LCKVCQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | mrt 2013 | mrt 2014 | € 94.140 | 2 | < 0.1% |
LCLAAQ1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | jul 2011 | mrt 2015 | € 79.590 | 76 | 0.2% |
LCLABF1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | mrt 2011 | jul 2014 | € 70.364 | 120 | 0.4% |
LCNHAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mei 2014 | okt 2017 | € 61.900 | 188 | 0.6% |
LCNHAQ1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | okt 2017 | okt 2017 | € 69.054 | 1 | < 0.1% |
LCRECQ1 | Benzine Benzinemotor: 245 kW (333 pk) | nov 2014 | jun 2016 | € 90.406 | 42 | 0.1% |
LCRTDQ1 | Diesel Dieselmotor: 200 kW (272 pk) | nov 2014 | mei 2018 | € 93.567 | 60 | 0.2% |
LCRTEQ1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | nov 2014 | okt 2015 | € 77.827 | 15 | < 0.1% |
LCSUDF1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | dec 2014 | mei 2017 | € 55.587 | 175 | 0.6% |
LCSUEF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | jan 2015 | aug 2016 | € 57.498 | 6 | < 0.1% |
LCTCCF1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | jan 2015 | okt 2015 | € 70.735 | 7 | < 0.1% |
LCVUAQ1 | Diesel Dieselmotor: 235 kW (320 pk) | feb 2015 | jul 2018 | € 90.781 | 90 | 0.3% |
LCVUBQ1 | Diesel Dieselmotor: 240 kW (326 pk) | jan 2015 | apr 2018 | € 107.567 | 43 | 0.1% |
LCYGAF1 | Benzine / CNG CNG motor: 140 kW (190 pk) Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | nov 2014 | aug 2019 | € 56.456 | 484 | 1.6% |
LCYPAF1 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | nov 2014 | jun 2018 | € 66.770 | 49 | 0.2% |
LCYPAQ1 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | sep 2015 | jun 2018 | € 80.550 | 43 | 0.1% |
LCZVAQ1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | jan 2016 | jun 2018 | € 86.623 | 22 | 0.1% |
LCZVBF1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | jan 2016 | okt 2017 | € 72.157 | 13 | < 0.1% |
LDDCAF1 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | mrt 2017 | jun 2017 | € 62.591 | 3 | < 0.1% |
LDDCBF1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jul 2016 | jan 2019 | € 54.637 | 80 | 0.3% |
LDDDAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jul 2016 | jun 2018 | € 64.149 | 66 | 0.2% |
LDDDAQ1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | aug 2017 | nov 2017 | € 81.256 | 2 | < 0.1% |
LDDVBQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | mei 2018 | jul 2020 | € 91.621 | 98 | 0.3% |
LDDVBQ2 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | apr 2018 | jul 2019 | € 108.154 | 50 | 0.2% |
LDDVEQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 170 kW (231 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | nov 2018 | jul 2020 | € 88.725 | 24 | 0.1% |
LDDVEQ2 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 170 kW (231 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | apr 2020 | apr 2020 | € 106.076 | 1 | < 0.1% |
LDEZDF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | mei 2019 | sep 2020 | € 66.454 | 70 | 0.2% |
LDFBAF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | sep 2018 | apr 2021 | € 70.324 | 100 | 0.3% |
LDFBAQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | apr 2019 | dec 2020 | € 77.579 | 8 | < 0.1% |
LDKNAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | jan 2019 | jan 2021 | € 71.178 | 181 | 0.6% |
LDKNAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | feb 2019 | sep 2020 | € 85.968 | 51 | 0.2% |
LDKNAQ2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | mrt 2019 | mei 2019 | € 101.768 | 2 | < 0.1% |
LDLGAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | dec 2019 | jul 2021 | € 88.571 | 418 | 1.4% |
LDLZAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) Elektromotor(en): 9.4 kW (12.8 pk) | apr 2018 | okt 2024 | € 98.742 | 59 | 0.2% |
LDLZAQ2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | mei 2018 | mei 2023 | € 117.109 | 68 | 0.2% |
LDMGAQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | apr 2021 | apr 2023 | € 104.484 | 4 | < 0.1% |
LDMTAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 195 kW (265 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | okt 2020 | sep 2023 | € 75.172 | 15 | < 0.1% |
LDMTAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 195 kW (265 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | mei 2021 | mei 2021 | € 78.323 | 2 | < 0.1% |
LDMTCF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | apr 2021 | okt 2024 | € 71.731 | 201 | 0.7% |
LDRYAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 195 kW (265 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | mrt 2021 | dec 2024 | € 87.055 | 259 | 0.8% |
LDTPAF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | dec 2020 | sep 2023 | € 78.976 | 19 | 0.1% |
LDTPAQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | jan 2022 | mrt 2023 | € 91.144 | 4 | < 0.1% |
LDTPBF1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | nov 2020 | apr 2024 | € 73.611 | 25 | 0.1% |
Onbekend | 1.489 | 4.9% | ||||
Totaal | 30.685 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 22
1 van 22
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
GVT-38-R | 5 december 2024 2019 Geïmporteerd | A6 AVANT - F2 € 117.979 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 180 kW (245 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2 pk) |
GVS-43-R | 5 december 2024 2021 Geïmporteerd | A6 Avant 50 TFSI e - F2 € 72.924 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GVK-70-H | 5 december 2024 2021 Geïmporteerd | A6 AVANT 55 TFSI E - F2 € 81.859 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GTP-97-B | 5 december 2024 2021 Geïmporteerd | A6 Avant 55 TFSI e - F2 € 84.465 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GRL-58-N | 5 december 2024 2024 Geïmporteerd | A6 AVANT 55 TFSI E - F2 - ADRYAQ1 € 98.942 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GKN-56-D | 5 december 2024 2020 Geïmporteerd | A6 55 TFSI E - F2 - LDLGAQ1 € 80.919 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 185 kW (252 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GVR-99-D | 4 december 2024 2021 Geïmporteerd | A6 Avant 55 TFSI e - F2 € 90.249 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 185 kW (252 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GVR-09-D | 4 december 2024 2010 Geïmporteerd | AUDI A6 - 4F € 80.968 | Benzine Motor (2.8 liter): 162 kW (220 pk) |
GVN-29-L | 4 december 2024 2019 Geïmporteerd | A6 AVANT - F2 € 76.091 | Diesel / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2 pk) |
GVK-30-K | 4 december 2024 2020 Geïmporteerd | A6 Avant 55 TFSI e - F2 € 98.681 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 185 kW (252 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GVH-14-Z | 4 december 2024 2021 Geïmporteerd | A6 Avant 55 TFSI e - F2 € 84.393 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GSV-73-S | 4 december 2024 2009 Geïmporteerd | A6 Onbekend | Benzine Motor (3 liter): 213 kW (290 pk) |
GSP-10-P | 4 december 2024 2021 Geïmporteerd | A6 Avant 55 TFSI e - F2 - ADRYAQ1 € 91.326 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GNL-76-V | 4 december 2024 2020 Geïmporteerd | A6 50 TFSI e - F2 - LDLGAQ1 € 90.911 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 185 kW (252 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GLJ-32-T | 4 december 2024 2024 Geïmporteerd | A6 AVANT 50 TFSI E - F2 - ADRYAQ1 € 82.315 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GKP-28-K | 4 december 2024 2021 Geïmporteerd | A6 Avant - F2 - ADMTAQ1 € 100.156 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 1 kW (1.7 pk) |
GVP-93-K | 3 december 2024 2021 Geïmporteerd | A6 AVANT 55 TFSI E - F2 € 87.155 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GVN-99-F | 3 december 2024 2015 Geïmporteerd | A6 Onbekend | Diesel Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) |
GVN-97-G | 3 december 2024 2016 Geïmporteerd | A6 AVANT - 4G € 87.821 | Diesel Motor (3 liter): 200 kW (272 pk) |
GVN-90-K | 3 december 2024 2021 Geïmporteerd | A6 Avant 55 TFSI e - F2 € 89.968 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GTN-64-J | 3 december 2024 2024 Geïmporteerd | A6 Avant 55 TFSI e - F2 € 97.203 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GSB-42-V | 3 december 2024 2024 | A6 50 TFSI E - F2 - LDRYAQ1 € 69.817 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GVK-81-T | 2 december 2024 2021 Geïmporteerd | A6 Avant 55 TFSI e - F2 € 117.060 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GVG-77-R | 2 december 2024 2024 | A6 AVANT 50 TFSI E - F2 € 81.168 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GVG-63-R | 2 december 2024 2024 | A6 AVANT 50 TFSI E - F2 € 81.168 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
Swipe voor alle informatie
Onze database is bijgewerkt tot 5 december 2024.