GXR-03-L
Er rijden momenteel 2.501 Audi Q8's rond in Nederland. Deze zwarte Q8 komt uit het jaar 2024 en is nu 4 maanden en 29 dagen oud. De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 20 december 2024, dus sinds 30 dagen. Deze personenauto rijdt op benzine & elektriciteit, oftewel een Benzine (Plug-in Hybride) en heeft 5 zitplaatsen.
Gefeliciteerd nieuwe eigenaar!
Van deze Audi Q8 60 Tfsi E hatchback rijden er in dezelfde variant (SDCBDQ2) nog 516 voertuigen rond. Deze zijn geproduceerd tussen april 2019 en januari 2025. De nieuwwaarde ligt tussen de € 94.891 en € 227.130, waarbij de gemiddelde aanschafwaarde op € 145.073 uitkomt. De nieuwwaarde van deze Q8 60 Tfsi E bedraagt € 1.327.750 incl. BTW en BPM, daardoor is deze Audi Q8 60 Tfsi E € 1.182.677 duurder dan gemiddeld.
Deze Audi kan serieus snel rijden, de maximumsnelheid ligt op 240 km/uur. Daardoor behoort deze Audi Q8 60 Tfsi E tot de snelste 4.6% personenauto's van Nederland.
Het voertuig is geïmporteerd op 20 december 2024. Het voertuig was toen 3 maanden en 29 dagen oud.
Bekijk ook alle Audi Q8 voertuigen in Nederland, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Audi Q8 60 Tfsi E | 2024
Voertuigsoort | Personenauto |
Merk | Audi |
Handelsbenaming | Q8 60 Tfsi E |
Lengte | 5,00 m |
Breedte | 2,00 m |
Hoogte | 1,69 m |
Kleur | ZWART |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal deuren | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Topsnelheid | 240 km/uur |
0 km (langzaam) (zeer snel) 300 km | |
Nieuwprijs | € 1.327.750 |
Bruto BPM | € 1.052 |
Inrichting | hatchback |
Motor
Vermogen | Verbrandingsmotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 130 kW (177 pk) |
Continue vermogen | 250 kW |
Brandstof | Benzine & Elektriciteit, oftewel een Benzine (Plug-in Hybride) |
Motorcode(s) | DCB |
Werking motor(en) | Elektrische ontsteking, viertakt |
Aantal cilinders | 6 stuks |
Cilinderinhoud | 2995cc (3,0 liter motor) |
Transmissie | Automatisch |
Aantal versnellingen | 8 |
Bouwjaar, apk, verzekering
Bouwjaar | 21 augustus 2024 |
Leeftijd | 4 maanden en 29 dagen |
0 jaar (jong) (oud) 20 jaar | |
Laatste tenaamstelling | 20 december 2024 |
De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 30 dagen. Gefeliciteerd nieuwe eigenaar! | |
Geïmporteerd | Ja, geïmporteerd op 20 december 2024. Het voertuig was toen 3 maanden en 29 dagen oud. |
Voertuig verzekerd | Ja |
Taxi | Nee |
Openstaande terugroep actie | Nee |
Geldigheid APK | Dit voertuig is APK gekeurd tot 21 augustus 2028. Het voertuig moet over 3 jaren, 6 maanden en 29 dagen gekeurd zijn. |
Gewichten
Massa ledig voertuig | 2.390 kg |
Massa rijklaar | 2.490 kg |
0 kg (licht) (zwaar) 3000 kg | |
Toegestane maximum massa inzittenden + bagage | 620 kg |
Toegestane maximum massa voertuig (= lege gewicht voertuig + laadvermogen) | 3.110 kg |
Technische max massa voertuig | 3.110 kg |
Maximum massa samenstelling | 6.610 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (voor) | 1.550 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (voor) | 1.550 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (achter) | 1.700 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (achter) | 1.700 kg |
Gewichten voor aanhanger
Maximale kogeldruk | onbekend |
Maximum massa trekken ongeremd | 750 kg |
Maximum massa trekken geremd | 3.500 kg |
Wanneer je alleen het B-rijbewijs hebt, mag je met dit voertuig een geremde aanhanger, caravan of vouwwagen incl. belading tot 750 kg trekken en ook ongeremd tot 750 kg.
Met een BE-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 3.500 kg inclusief belading, met dit voertuig mag je ook een geremde aanhanger tot 3.500 kg trekken.
Met het B-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 750 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading). Of een aanhanger trekken van meer dan 750 kg als de auto en de aanhanger samen niet boven de 3.500 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading) uitkomen.
Overig
Aantal assen 2 | |
Vierwielaandrijving (4x4) Ja | |
Wielbasis (afstand tussen de voor- en achter as) 3,00 m | |
Spoorbreedte (afstand tussen de wielen) 1,66 m (voor) / 1,67 m (achter) | |
Europese voertuigcategorie M1 | |
Type 4L | |
Variant SDCBDQ2 | |
Uitvoering QA8QA8D7004RT11C234WECEM9S5FLB3 | |
Typegoedkeuringsnummer e1*2001/116*0350*64 | |
Plaats chassisnummer Onbekend |
Tellerstand & tenaamstellen
Laatste registratie jaar tellerstand | 2024 |
Tellerstandoordeel | Geen oordeel |
Tenaamstellen mogelijk | Ja |
Milieu
Actieradius snelweg elektrisch | |
Actieradius (theoretische) WLTP-test 77 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (100 km/u) * 60 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (100 km/u) * 50 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (130 km/u) * 45 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (130 km/u) * 35 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer met caravan (90 km/u) * 35 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter met caravan (90 km/u) * 25 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius stad elektrisch | |
Actieradius (theoretische) WLTP-test 83 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer * 65 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter * 55 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer met caravan * 40 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter met caravan * 30 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Verbruik, uitstoot en geluidsniveau | |
Elektrisch verbruik (WLTP) 29,8 kWh/100km (1 kW op 3,3km) | 0 kWh/km (zuinig) (onzuinig) 30 kWh/km |
Verbruik gewogen verbrandingsmotor gecombineerd (WLTP) 1.5 l/100km (1 liter op 66,7km) | 0 l/km (zuinig) (onzuinig) 10 l/km |
CO2 Emissie gewogen gecombineerd (WLTP) 35 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (luidruchtig) 82 dB(A) |
Geluidsniveau stationair 74 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (luidruchtig) 82 dB(A) |
Emissieklasse EURO 6 / EURO 6 EA | EURO 6 (nieuwer) (ouder) EURO 0 |
Label Onbekend | |
Klasse Hybride Elektrisch Voertuig OVC-HEV | |
Milieuklasse EG Goedkeuring (Lichte voertuigen) 715/2007*2023/443EA |
* De WLTP-Test is een laboratorium test en komt daardoor nog steeds niet altijd overeen met de werkelijkheid. Vandaar dat wij ook (bij benadering) een meer realistische schatting maken. Zie de WLTP-test-pagina voor meer informatie.
Vergeet ook niet alle Audi Q8 voertuigen in Nederland te bekijken.
Kentekenburen van GXR-03-L - Voertuigen met sterk overeenkomende kentekens
Oh zo nutteloos, maar wel leuk om te weten. Bekijk hieronder kentekens die bijna gelijk zijn aan
GXR-03-L
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Merk | Model | Inrichting | Kleur | Nieuwwaarde | Op kenteken gezet in NL | Leeftijd voertuig |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GXR-02-L | Volvo | S60 | Sedan | € 61.240 | 21-12-2024 | 5,3 jaar | |
GXR-03-B | Nissan | Ariya | MPV | € 47.434 | 02-01-2025 | Nieuw | |
GXR-03-D | Dacia | Spring | Hatchback | € 21.260 | 23-12-2024 | Nieuw | |
GXR-03-F | Dacia | Spring | Hatchback | € 21.260 | 20-12-2024 | Nieuw | |
GXR-03-G | Dacia | Spring | Hatchback | € 21.260 | 23-12-2024 | Nieuw | |
GXR-03-H | BMW | 3-Serie | Sedan | € 59.641 | 21-12-2024 | Nieuw | |
GXR-03-J | BMW | 2-Serie | Stationwagen | € 58.613 | 09-01-2025 | Nieuw | |
GXR-03-K | BMW | i4 | Sedan | € 61.175 | 10-01-2025 | Nieuw | |
GXR-03-L | Audi | Q8 | Hatchback | € 1.327.750 | 20-12-2024 | 0,4 jaar | |
GXR-03-N | Tesla | Model Y | MPV | € 51.590 | 27-12-2024 | Nieuw | |
GXR-03-P | Tesla | Model Y | MPV | € 48.990 | 31-12-2024 | Nieuw | |
GXR-03-R | Tesla | Model Y | MPV | € 50.340 | 27-12-2024 | Nieuw | |
GXR-03-S | Ford | Puma | MPV | € 37.898 | 18-12-2024 | 1,4 jaar | |
GXR-03-T | Tesla | Model Y | MPV | € 52.840 | 20-12-2024 | Nieuw | |
GXR-03-V | Volvo | XC60 | Stationwagen | € 74.075 | 27-12-2024 | 1,1 jaar | |
GXR-03-Z | Peugeot | 5008 | MPV | € 49.513 | 10-01-2025 | 4,9 jaar | |
GXR-05-L | Kia | Niro | Stationwagen | € 35.410 | 21-12-2024 | 3,2 jaar | |
GXR-06-L | Mercedes-Benz | C-klasse | Stationwagen | € 73.382 | 28-12-2024 | 1,4 jaar |
Personenauto's met ongeveer dezelfde afmeting, prijsklasse en/of gewicht
Hieronder staan personenauto modellen met ongeveer dezelfde prijsklasse van rond de € 145.073 en/of een afmeting van 500 x 200 cm en/of een gewicht van ± 2.390 kg.
Swipe voor complete tabel
Merk + Model | Gemiddelde nieuwwaarde | Lengte | Breedte | Gewicht |
---|---|---|---|---|
Porsche Cayenne | € 142.400 | 493 cm | 198 cm | 2.360 kg |
Porsche Panamera | € 153.100 | 506 cm | 194 cm | 2.190 kg |
Porsche Taycan | € 146.500 | 497 cm | 197 cm | 2.240 kg |
Tesla Model X | € 137.500 | 505 cm | 200 cm | 2.400 kg |
BMW X5 | € 149.500 | 492 cm | 208 cm | 2.580 kg |
Mercedes-Benz GLE | € 142.800 | 496 cm | 202 cm | 2.210 kg |
Land Rover Range Rover Sport | € 134.000 | 495 cm | 193 cm | 2.490 kg |
BMW M6 | € 137.800 | 506 cm | 197 cm | 2.570 kg |
BMW X6 | € 141.300 | 491 cm | 199 cm | 2.160 kg |
Toyota Land Cruiser | € 145.500 | 495 cm | 198 cm | 2.570 kg |
Volkswagen Phaeton | € 146.500 | 506 cm | 190 cm | 2.190 kg |
Mercedes-Benz 500 | € 155.700 | 510 cm | 194 cm | 2.390 kg |
Maserati Levante | € 131.500 | 500 cm | 197 cm | 2.180 kg |
Lotus Eletre | € 150.300 | 510 cm | 202 cm | 2.560 kg |
Lucid Air | € 151.800 | 498 cm | 194 cm | 2.290 kg |
Land Rover Discovery | € 131.700 | 497 cm | 200 cm | 2.270 kg |
Mercedes-Benz E-klasse | € 139.600 | 497 cm | 190 cm | 2.290 kg |
Mercedes-Benz 450 | € 144.500 | 510 cm | 192 cm | 2.340 kg |
Mercedes-Benz EQE | € 142.400 | 496 cm | 196 cm | 2.430 kg |
Land Rover Defender | € 145.900 | 499 cm | 200 cm | 2.590 kg |
BMW M5 | € 156.500 | 510 cm | 197 cm | 2.410 kg |
Swipe voor alle informatie
Onze database is bijgewerkt tot 15 januari 2025.