Porsche Cayenne
In Nederland rijden er van de Porsche Cayenne momenteel 13.324 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 22 bedrijfsauto's. Totaal zijn er dus 13.346 Cayenne-voertuigen. Porsche heeft 61.295 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De Cayenne heeft hierdoor een marktaandeel van 21.8% binnen alle modellen van Porsche. De carrosserie is ingedeeld als stationwagen (97%), mpv (2%) en overig (1%).
Bekijk de aandrijvingen van de Cayenne in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine (Plug-in Hybride) | 6.267 | 47% |
Benzine | 4.662 | 35% |
Benzine (Mild Hybride) | 1.314 | 9.9% |
Diesel | 1.038 | 7.8% |
Overige | 43 | 0.3% |
De Porsche Cayenne: een icoon van luxe en prestatie
De Porsche Cayenne is een SUV die sinds zijn introductie in 2002 een belangrijke rol heeft gespeeld in het succes van Porsche. Het is een voertuig dat luxe, prestatie en veelzijdigheid combineert en daarmee een breed publiek aanspreekt. In dit artikel zullen we de geschiedenis, kenmerken en prestaties van de Porsche Cayenne bespreken.
Geschiedenis
De Porsche Cayenne werd voor het eerst geïntroduceerd op de Autosalon van Parijs in 2002. Het was het eerste SUV-model van Porsche en werd ontwikkeld in samenwerking met Volkswagen, dat destijds een aandeel had in het Duitse automerk. De Cayenne werd al snel een groot succes en heeft sindsdien verschillende generaties en facelifts doorgemaakt.
Het ontwerp van de Cayenne is typisch Porsche, met zijn kenmerkende ronde koplampen, brede grille en sportieve lijnen. Het interieur is luxueus en voorzien van hoogwaardige materialen en geavanceerde technologieën. De Cayenne heeft altijd bekend gestaan om zijn uitstekende rijeigenschappen en prestaties, en is in de loop der jaren steeds verder verfijnd en verbeterd.
Kenmerken
De Porsche Cayenne is verkrijgbaar in verschillende varianten, waaronder de standaard Cayenne, de Cayenne S, de Cayenne Turbo en de Cayenne E-Hybrid. Elk model heeft zijn eigen unieke kenmerken en specificaties, maar ze delen allemaal dezelfde stijlvolle design en hoogwaardige afwerking.
De Cayenne is voorzien van een krachtige motor die zorgt voor indrukwekkende prestaties. De standaard Cayenne wordt aangedreven door een 3.0-liter V6-motor die 335 pk levert, terwijl de Cayenne S een 2.9-liter V6-motor heeft die 434 pk produceert. De Cayenne Turbo is de krachtigste variant, met een 4.0-liter V8-motor die maar liefst 541 pk genereert.
Naast zijn krachtige motoren heeft de Cayenne ook een geavanceerd onderstel en een uitgebalanceerde gewichtsverdeling, wat zorgt voor uitstekende rijeigenschappen en een sportief rijgedrag. De Cayenne is voorzien van Porsche's bekende vierwielaandrijvingssysteem en een geavanceerde luchtvering, waarmee de bestuurder de rijhoogte en demping naar wens kan aanpassen.
Het interieur van de Cayenne is luxueus en comfortabel, met hoogwaardige materialen en geavanceerde technologieën. Het dashboard is voorzien van een groot touchscreen display waarop de bestuurder toegang heeft tot verschillende functies, zoals navigatie, multimedia en voertuiginformatie. Daarnaast is de Cayenne voorzien van luxe voorzieningen zoals verwarmde en geventileerde stoelen, een premium audiosysteem en adaptieve cruise control.
Prestaties
De Porsche Cayenne staat bekend om zijn indrukwekkende prestaties en dynamische rijervaring. De krachtige motoren en geavanceerde technologieën zorgen ervoor dat de Cayenne snel en wendbaar is, zelfs op hoge snelheden. De Cayenne kan in slechts enkele seconden accelereren van 0 naar 100 km/u en heeft een topsnelheid van meer dan 250 km/u, afhankelijk van het gekozen model.
De Cayenne is ook in staat om off-road te presteren, dankzij zijn geavanceerde vierwielaandrijvingssysteem en luchtvering. Met verschillende rijmodi kan de bestuurder de Cayenne aanpassen aan verschillende rijomstandigheden, van off-road terrein tot sportief rijden op de weg. De Cayenne is ook voorzien van verschillende veiligheidssystemen en rijhulpsystemen die de bestuurder helpen om veilig en comfortabel te rijden.
Vergeet ook niet de Porsche merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Porsche Cayenne's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren Cayenne's
Wanneer een nieuwe Porsche Cayenne voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Porsche Cayenne personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Porsche Cayenne.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Porsche Cayenne komt daarmee uit op 148.078 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Porsche Cayenne in Nederland zijn Zwart (6.265 stuks / 47%), Grijs (4.266 stuks / 32%), Blauw (1.411 stuks / 11%) en Wit (647 stuks / 5%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Zwart | 6.265 | 47% |
Grijs | 4.266 | 32% |
Blauw | 1.411 | 11% |
Wit | 647 | 5% |
Bruin | 373 | 3% |
Groen | 211 | 2% |
Rood | 77 | 1% |
Beige | 27 | < 1% |
Oranje | 20 | < 1% |
Paars | 14 | < 1% |
Geel | 13 | < 1% |
5.761 van de 13.324 personenauto's zijn geïmporteerd
Dat is behoorlijk deel, namelijk (43.2%) komt dus uit het buitenland. De meeste import Porsche Cayenne's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vooral duurdere personenauto's (met een relatief hoge BPM in Nederland) worden vaak geïmporteerd. Dit zijn vaak personenauto's met een grotere uitstoot (o.a. co2). In Nederland betaal je per co2-punt meer belasting, dit stijg relatief harder naarmate de personenauto meer uitstoot.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Porsche Cayenne.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
CAYENNE E-HYBRID | 5.155 | 38.7% |
CAYENNE S E-HYBRID | 1.615 | 12.1% |
CAYENNE S | 1.604 | 12% |
CAYENNE | 1.331 | 10% |
CAYENNE TURBO | 973 | 7.3% |
CAYENNE DIESEL | 794 | 6% |
CAYENNE GTS | 541 | 4.1% |
CAYENNE TURBO S E-HYBRID | 361 | 2.7% |
CAYENNE TURBO E-HYBRID | 357 | 2.7% |
CAYENNE S DIESEL | 236 | 1.8% |
CAYENNE S HYBRID | 114 | 0.9% |
CAYENNE TURBO GT | 102 | 0.8% |
CAYENNE TURBO S | 73 | 0.5% |
PORSCHE CAYENNE TURBO | 16 | 0.1% |
PORSCHE CAYENNE S | 11 | 0.1% |
PORSCHE CAYENNE | 7 | 0.1% |
CAYENNE S | 3 | < 0,1% |
CAYENNE S HYBRIDE | 2 | < 0,1% |
CAYENNE TU | 2 | < 0,1% |
PORSCHE CAYENNE GTS | 2 | < 0,1% |
CAYENNE TIPTRONIC S | 2 | < 0,1% |
PORSCHE CAYENNE TURBO S | 2 | < 0,1% |
CAYENNE S AWD HYBRID | 1 | < 0,1% |
CAYENNE S TIPTRONIC | 1 | < 0,1% |
CAYENNE 3.6 TIPT 300 HK 4WD TIPTRONIC | 1 | < 0,1% |
OVERIG | 18 | 0.1% |
13.324 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Porsche Cayenne.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
CL22 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 224 kW (305 pk) Elektromotor(en): 130 kW (177 pk) Elektromotor(en): 224 kW (305 pk) | jun 2023 | apr 2025 | € 152.340 | 905 | 6.8% |
CM22 | Benzine Benzinemotor: 349 kW (475 pk) | aug 2023 | feb 2024 | € 242.458 | 2 | < 0.1% |
CN22 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 260 kW (354 pk) Elektromotor(en): 130 kW (177 pk) | jan 2024 | apr 2025 | € 171.423 | 214 | 1.6% |
CP22 | Benzine Benzinemotor: 368 kW (500 pk) | jan 2025 | jan 2025 | € 281.137 | 2 | < 0.1% |
CR22 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 441 kW (600 pk) Elektromotor(en): 130 kW (177 pk) | jan 2024 | apr 2025 | € 235.886 | 111 | 0.8% |
CT22 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 441 kW (600 pk) Elektromotor(en): 130 kW (177 pk) | jan 2024 | apr 2025 | € 247.068 | 146 | 1.1% |
EA21 | Benzine Benzinemotor: 220 kW (299 pk) Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | jun 2004 | sep 2011 | € 92.859 | 8 | 0.1% |
EA22 | Benzine / LPG LPG motor: 250 kW (340 pk) Benzinemotor: 220 kW (299 pk) Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | okt 2002 | jul 2023 | € 135.216 | 1.058 | 7.9% |
EB22 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Benzinemotor: 324 kW (441 pk) Benzinemotor: 331 kW (450 pk) | okt 2002 | jul 2023 | € 146.556 | 815 | 6.1% |
EC21 | Benzine Benzinemotor: 184 kW (250 pk) | jan 2004 | sep 2006 | € 90.702 | 16 | 0.1% |
EC22 | Benzine / LPG Benzinemotor: 184 kW (250 pk) Benzinemotor: 250 kW (340 pk) Benzinemotor: 368 kW (500 pk) Benzinemotor: 404 kW (549 pk) LPG motor: 184 kW (250 pk) | okt 2003 | sep 2022 | € 205.101 | 626 | 4.7% |
ED22 | Benzine / Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 176 kW (239 pk) Benzinemotor: 368 kW (500 pk) | jan 2005 | jul 2011 | € 111.269 | 131 | 1% |
EE22 | Benzine Benzinemotor: 383 kW (521 pk) Benzinemotor: 397 kW (540 pk) | mrt 2006 | dec 2013 | € 202.235 | 33 | 0.2% |
EF22 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 250 kW (340 pk) Benzinemotor: 405 kW (551 pk) Elektromotor(en): 1 kW (1.4 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | feb 2013 | jan 2024 | € 137.937 | 3.544 | 26.6% |
EG22 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 176 kW (239 pk) Dieselmotor: 180 kW (245 pk) Dieselmotor: 184 kW (250 pk) Dieselmotor: 193 kW (262 pk) | jun 2011 | jun 2018 | € 114.641 | 651 | 4.9% |
EH22 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 245 kW (333 pk) Benzinemotor: 404 kW (549 pk) Elektromotor(en): 20 kW (27 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | jun 2010 | jan 2024 | € 226.559 | 460 | 3.5% |
EI22 | Benzine Benzinemotor: 309 kW (420 pk) Benzinemotor: 338 kW (460 pk) | jan 2012 | jan 2024 | € 169.194 | 226 | 1.7% |
EJ22 | Benzine / Diesel Dieselmotor: 281 kW (382 pk) Dieselmotor: 283 kW (385 pk) Benzinemotor: 471 kW (640 pk) | dec 2012 | jan 2024 | € 204.276 | 332 | 2.5% |
EK22 | Benzine Benzinemotor: 213 kW (290 pk) Benzinemotor: 220 kW (299 pk) | jan 2007 | jul 2015 | € 102.490 | 245 | 1.8% |
EL22 | Benzine Benzinemotor: 283 kW (385 pk) Benzinemotor: 309 kW (420 pk) | jan 2007 | jul 2017 | € 134.888 | 270 | 2% |
EM22 | Benzine Benzinemotor: 368 kW (500 pk) Benzinemotor: 382 kW (519 pk) | jan 2007 | nov 2017 | € 196.557 | 142 | 1.1% |
EN22 | Benzine Benzinemotor: 397 kW (540 pk) | apr 2008 | jan 2009 | € 205.977 | 4 | < 0.1% |
EP21 | Benzine Benzinemotor: 298 kW (405 pk) | mrt 2008 | feb 2010 | € 148.379 | 2 | < 0.1% |
EP22 | Benzine Benzinemotor: 298 kW (405 pk) Benzinemotor: 419 kW (570 pk) | jan 2008 | jun 2016 | € 165.656 | 138 | 1% |
EQ22 | Benzine Benzinemotor: 324 kW (441 pk) | feb 2015 | okt 2017 | € 165.547 | 115 | 0.9% |
ER22 | Benzine Benzinemotor: 404 kW (549 pk) | sep 2008 | mei 2010 | € 218.297 | 12 | 0.1% |
ES22 | Diesel Dieselmotor: 176 kW (239 pk) | mrt 2009 | feb 2010 | € 103.630 | 15 | 0.1% |
ET22 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 245 kW (333 pk) Elektromotor(en): 35 kW (48 pk) Elektromotor(en): 70 kW (95 pk) Elektromotor(en): 245 kW (333 pk) | okt 2014 | apr 2018 | € 115.454 | 1.206 | 9.1% |
FB22 | Benzine Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Benzinemotor: 331 kW (450 pk) | jan 2008 | apr 2010 | € 106.666 | 2 | < 0.1% |
FK22 | Benzine Benzinemotor: 213 kW (290 pk) | mei 2007 | mei 2007 | - | 1 | < 0.1% |
FL22 | Benzine Benzinemotor: 283 kW (385 pk) | jul 2008 | jul 2008 | - | 1 | < 0.1% |
SK22 | Benzine Benzinemotor: 260 kW (354 pk) | okt 2023 | jan 2024 | € 176.593 | 2 | < 0.1% |
SL22 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 224 kW (305 pk) Elektromotor(en): 130 kW (177 pk) | jun 2023 | apr 2025 | € 150.891 | 708 | 5.3% |
SM22 | Benzine Benzinemotor: 349 kW (475 pk) | sep 2023 | sep 2023 | € 240.338 | 2 | < 0.1% |
SN22 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 260 kW (354 pk) Elektromotor(en): 130 kW (177 pk) | nov 2023 | apr 2025 | € 166.752 | 183 | 1.4% |
SP22 | Benzine Benzinemotor: 368 kW (500 pk) | apr 2025 | apr 2025 | € 281.203 | 1 | < 0.1% |
SR22 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 441 kW (600 pk) Elektromotor(en): 130 kW (177 pk) | jan 2024 | apr 2025 | € 237.174 | 100 | 0.8% |
Onbekend | 895 | 6.7% | ||||
Totaal | 13.324 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 22
1 van 22
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
HND-48-V | 25 april 2025 2023 Geïmporteerd | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - SL22 € 146.710 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 224 kW (305 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HLZ-60-R | 25 april 2025 2024 Geïmporteerd | Cayenne E-Hybrid - 9YA - SL22 € 103.486 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 224 kW (305 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HLT-49-H | 25 april 2025 2025 | CAYENNE TURBO E-HYBRID - 9YA - CR22 € 270.442 | Benzine / Elektriciteit Motor (4 liter): 441 kW (600 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HLR-86-F | 25 april 2025 2025 | CAYENNE S E-HYBRID - 9YA - CN22 € 167.492 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 260 kW (354 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HLN-76-D | 25 april 2025 2025 | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - CL22 € 159.748 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 224 kW (305 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
GSL-37-Z | 25 april 2025 2023 Geïmporteerd | Cayenne E-Hybrid - 9YA - EF22 € 144.426 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
HLZ-59-J | 24 april 2025 2022 Geïmporteerd | CAYENNE TURBO S E-HYBRID - 9YA - EH22 € 193.384 | Benzine / Elektriciteit Motor (4 liter): 404 kW (549 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
HLZ-36-B | 24 april 2025 2007 Geïmporteerd | CAYENNE TURBO Onbekend | Benzine Motor (4.8 liter): 368 kW (500 pk) |
HKJ-26-N | 24 april 2025 2025 | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - CL22 € 160.162 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 224 kW (305 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HDH-07-N | 24 april 2025 2023 Geïmporteerd | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - SL22 € 131.146 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 224 kW (305 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
GLP-06-F | 24 april 2025 2020 Geïmporteerd | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - EF22 € 105.673 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GJF-64-P | 24 april 2025 2024 Geïmporteerd | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - CL22 € 147.947 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 224 kW (305 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HLX-31-T | 23 april 2025 2011 Geïmporteerd | CAYENNE S - 92A - EB22 € 101.708 | Benzine Motor (4.8 liter): 294 kW (400 pk) |
HLS-88-G | 23 april 2025 2010 Geïmporteerd | CAYENNE TURBO - 92A - EC22 € 185.131 | Benzine Motor (4.8 liter): 368 kW (500 pk) |
HLJ-88-R | 23 april 2025 2025 | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - SL22 € 141.528 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 224 kW (305 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HLJ-87-R | 23 april 2025 2025 | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - SL22 € 140.396 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 224 kW (305 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HLG-25-P | 23 april 2025 2025 | CAYENNE S E-HYBRID - 9YA - SN22 € 163.405 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 260 kW (354 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HLB-89-R | 23 april 2025 2025 | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - SL22 € 162.322 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 224 kW (305 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HKJ-25-N | 23 april 2025 2025 | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - SL22 € 160.522 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 224 kW (305 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HLH-58-H | 22 april 2025 2024 Geïmporteerd | CAYENNE S E-HYBRID - 9YA - SN22 € 165.402 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 260 kW (354 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HLD-54-L | 22 april 2025 2024 Geïmporteerd | Cayenne E-Hybrid - 9YA - SL22 € 167.073 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 224 kW (305 pk) Elektromotor(s): 130 kW (177 pk) |
HDF-02-G | 22 april 2025 2021 Geïmporteerd | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - EF22 € 101.762 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
HLR-03-Z | 19 april 2025 2021 Geïmporteerd | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - EF22 € 145.872 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
HKF-71-G | 19 april 2025 2009 Geïmporteerd | CAYENNE GTS - 9PA - EP22 Onbekend | Benzine Motor (4.8 liter): 298 kW (405 pk) |
HHF-42-D | 19 april 2025 2022 Geïmporteerd | CAYENNE E-HYBRID - 9YA - EF22 € 129.025 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Porsche CayenneGoogle op afbeeldingen van de Porsche Cayenne
Google op reviews van de Porsche Cayenne
Porsche Cayenne Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Autotest: Porsche Cayenne S
Autotest: Porsche Cayenne GTS
Uitgelicht: dikke offroaders in de blubber
Autotest: Porsche Cayenne 3.0 V6 diesel
Autotest: Porsche Cayenne Turbo
Autotest: Porsche Cayenne Hybrid S
Porsche Cayenne S Diesel
Porsche Cayenne Turbo S
Cayenne vs X5 vs RR Sport
Porsche Cayenne S
Porsche Cayenne S E-Hybrid
Porsche Cayenne Turbo S (2015) test en specificaties Nederland
Porsche Cayenne GTS test en sepcificaties (2015) Nederland
Range Rover Sport vs Porsche Cayenne review (2023)
Autoblog.nl
Porsche Cayenne
Autoreview.nl
Porsche Cayenne: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
SUV-TEST - wat bevalt beter: veel, een beetje of helemaal geen elektriciteit?
SUV-TEST: waarom de Volvo XC90 onterecht zijn glans verloor
De Porsche Cayenne (2023) gaat fier zijn ondergang tegemoet
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid is de sterkste Cayenne ooit, maar voor hoe lang?
Nieuwe Porsche Cayenne (2023) steekt middelvinger op naar de EU
Opzij met je Porsche Cayenne: hier komt de Porsche 911 Dakar
Aaaahhh, onze ogen!! Porsche, wat doe je ons aan met deze Cayenne Cabrio?
Hoe groot wil je een Porsche hebben? Er komt een elektrische mega-suv boven de Cayenne
Porsche Cayenne GT: minder vermogen dan de Turbo S E Hybrid, maar wel duurder
Nieuwe Popeye-versie Porsche Cayenne met nog meer spinazie-spierballen
Porsche Cayenne GTS krijgt zowaar achtcilinder terug
Waarom deze nieuwe Porsche Cayenne Coupé geen caravan kan trekken
Eerste review Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid (2019)
Autovisie.nl
De nieuwe Porsche Cayenne-MPV van Mark Zuckerberg is bizar
Alles over Porsche Cayenne
Nieuwe Porsche Cayenne GTS: niet de sterkste, wel de duurste
Porsche Cayenne vs. Mercedes GLE: welke is de beste verliezer?
En dat is alweer Porsche Cayenne nummer tien...
Nieuwe Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid is de sterkste ooit
Duik in de prijslijst: de vernieuwde Porsche Cayenne
De zevenzits SUV van Porsche is nog groter dan de Cayenne
Peperdure unit maakt jouw 'goedkope' Porsche Cayenne modern
De Porsche Cayenne Cabrio kwam er (gelukkig) nooit
Komst Porsche Cayenne Platinum Edition zegt genoeg
Porsche komt met SUV bóven de Cayenne
Duik in de prijslijst: een full-option Porsche Cayenne Turbo GT
Sneller dan de Urus en RS Q8: Porsche Cayenne Turbo GT - Review
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/porsche/cayenne/
Autozine.nl
Autotest: Porsche Cayenne (2002 - 2010)
Autotest: Porsche Cayenne (2010 - 2017)
Onze database is bijgewerkt tot 25 april 2025.