Land Rover Range Rover Sport
In Nederland rijden er van de Land Rover Range Rover Sport momenteel 8.807 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 312 bedrijfsauto's. Totaal zijn er dus 9.119 Range Rover Sport-voertuigen. Land Rover heeft 62.618 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De Range Rover Sport heeft hierdoor een marktaandeel van 14.6% binnen alle modellen van Land Rover. De carrosserie is ingedeeld in de categorie stationwagen.
Bekijk de aandrijvingen van de Range Rover Sport in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Diesel | 3.673 | 41.9% |
Benzine (Plug-in Hybride) | 3.622 | 41.4% |
Benzine | 1.144 | 13.1% |
Benzine (Mild Hybride) | 178 | 2% |
Diesel (Mild Hybride) | 118 | 1.3% |
Overige | 21 | 0.2% |
De Land Rover Range Rover Sport: een icoon op de weg en off-road
De Land Rover Range Rover Sport is een luxe SUV die al sinds 2005 op de markt is. Het is een van de meest populaire modellen van Land Rover en staat bekend om zijn combinatie van luxe, prestaties en terreinvaardigheid. In dit artikel zullen we de geschiedenis, kenmerken en prestaties van de Range Rover Sport bespreken.
Geschiedenis
De Range Rover Sport werd voor het eerst geïntroduceerd in 2005 als een sportievere en compactere versie van de Range Rover. Het was bedoeld als een meer dynamische en wendbare SUV die beter geschikt was voor sportief rijden op de weg. De eerste generatie van de Range Rover Sport deelde veel van zijn technologie en componenten met de Range Rover, maar had een sportiever uiterlijk en een iets lagere prijs.
In 2013 werd de tweede generatie van de Range Rover Sport gelanceerd. Deze versie was gebaseerd op hetzelfde aluminium platform als de Range Rover en was lichter en stijver dan zijn voorganger. Hierdoor was de auto nog wendbaarder en efficiënter geworden. De tweede generatie van de Range Rover Sport was ook voorzien van een reeks nieuwe technologieën en motoren, waardoor hij nog betere prestaties en brandstofefficiëntie bood.
In 2018 werd de derde generatie van de Range Rover Sport geïntroduceerd. Deze versie was opnieuw lichter en stijver dan zijn voorganger en bood nog betere prestaties en efficiëntie. De derde generatie van de Range Rover Sport was ook voorzien van een reeks nieuwe technologieën, waaronder semi-autonoom rijden en een geavanceerd infotainmentsysteem.
Kenmerken
De Range Rover Sport is een luxe SUV die bekend staat om zijn hoogwaardige afwerking, comfortabele interieur en uitstekende terreinvaardigheid. De auto is voorzien van een ruim interieur met hoogwaardige materialen en een scala aan luxe voorzieningen, waaronder leren bekleding, verwarmde en geventileerde stoelen, een panoramisch glazen dak en een geavanceerd infotainmentsysteem.
De Range Rover Sport is ook uitgerust met een reeks geavanceerde technologieën die het rijden veiliger en gemakkelijker maken. Zo is de auto voorzien van een reeks rijhulpsystemen, waaronder adaptieve cruisecontrol, rijstrookassistentie en noodremassistentie. De auto is ook voorzien van een geavanceerd infotainmentsysteem met een groot touchscreen display, spraakherkenning en smartphone integratie.
Prestaties
De Range Rover Sport is voorzien van een reeks krachtige motoren die zorgen voor indrukwekkende prestaties. De auto is leverbaar met een reeks benzine- en dieselmotoren, variërend van viercilinder tot V8, die vermogens leveren van 200 tot meer dan 500 pk. De auto is ook leverbaar met een plug-in hybride aandrijflijn die zorgt voor een combinatie van prestaties en brandstofefficiëntie.
De Range Rover Sport is voorzien van een geavanceerd vierwielaandrijvingssysteem dat zorgt voor uitstekende terreinvaardigheid. De auto is voorzien van een reeks rijmodi die kunnen worden aangepast aan de rijomstandigheden, waaronder sneeuw, modder, zand en rotsen. De auto is ook voorzien van een luchtveringssysteem dat de bodemvrijheid en de rijhoogte kan aanpassen voor optimale terreinvaardigheid.
Vergeet ook niet de Land Rover merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Land Rover Range Rover Sport's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren Range Rover Sport's
Wanneer een nieuwe Land Rover Range Rover Sport voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Land Rover Range Rover Sport personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Land Rover Range Rover Sport.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Land Rover Range Rover Sport komt daarmee uit op 133.257 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Land Rover Range Rover Sport in Nederland zijn Zwart (3.671 stuks / 42%), Grijs (3.277 stuks / 37%), Blauw (661 stuks / 8%) en Wit (434 stuks / 5%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Zwart | 3.671 | 42% |
Grijs | 3.277 | 37% |
Blauw | 661 | 8% |
Wit | 434 | 5% |
Bruin | 243 | 3% |
Groen | 226 | 3% |
Rood | 206 | 2% |
Geel | 42 | < 1% |
Oranje | 29 | < 1% |
Paars | 11 | < 1% |
Beige | 7 | < 1% |
4.152 van de 8.807 personenauto's zijn geïmporteerd
Dat is behoorlijk deel, namelijk (47.1%) komt dus uit het buitenland. De meeste import Land Rover Range Rover Sport's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vooral duurdere personenauto's (met een relatief hoge BPM in Nederland) worden vaak geïmporteerd. Dit zijn vaak personenauto's met een grotere uitstoot (o.a. co2). In Nederland betaal je per co2-punt meer belasting, dit stijg relatief harder naarmate de personenauto meer uitstoot.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Land Rover Range Rover Sport.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
RANGE ROVER SPORT | 8.787 | 99.8% |
RANGE ROVER SPORT HSE | 5 | 0.1% |
RANGE ROVER SPORT SUPERCHARGED | 2 | < 0,1% |
RANGE ROVER SPORT HST A | 2 | < 0,1% |
RANGE ROVER SPORT 4.2 | 2 | < 0,1% |
RANGE ROVER SPORT TD | 1 | < 0,1% |
RANGE ROVER SPORT 4.4 SDV8 | 1 | < 0,1% |
RANGE ROVER SPORT 2.0 SI4 PHV | 1 | < 0,1% |
RANGE ROVER SPORT 4,2 V8 | 1 | < 0,1% |
LAND ROVER RANGE ROVER SPORT | 1 | < 0,1% |
RANGE ROVER SPORT 3.0 SD | 1 | < 0,1% |
RANGE ROVER SPORT 4,2 AUT. | 1 | < 0,1% |
RANGE ROVER SPORT V8 SE A | 1 | < 0,1% |
RANGE ROVER SPORT V8 HSE | 1 | < 0,1% |
8.807 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Land Rover Range Rover Sport.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
AA1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mei 2005 | mrt 2009 | € 90.537 | 318 | 3.6% |
AA2 | Diesel Dieselmotor: 200 kW (272 pk) | dec 2006 | mrt 2009 | € 109.232 | 119 | 1.4% |
AA3 | Benzine / LPG LPG motor: 287 kW (390 pk) Benzinemotor: 287 kW (390 pk) | mrt 2005 | aug 2008 | € 114.450 | 290 | 3.3% |
AA5 | Benzine / LPG LPG motor: 220 kW (299 pk) Benzinemotor: 220 kW (299 pk) | apr 2005 | mrt 2008 | € 99.660 | 70 | 0.8% |
HREDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | okt 2022 | jul 2024 | € 138.054 | 1.008 | 11.4% |
HSFDC0 | Benzine Benzinemotor: 390 kW (530 pk) | dec 2022 | okt 2023 | € 214.644 | 19 | 0.2% |
HUADC0 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 183 kW (249 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | okt 2023 | okt 2023 | € 143.284 | 2 | < 0.1% |
HUBDC0 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | okt 2022 | nov 2023 | € 166.278 | 11 | 0.1% |
HUCDC0 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 258 kW (351 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | mrt 2023 | mei 2023 | € 178.418 | 4 | < 0.1% |
HYEDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 160 kW (218 pk) | sep 2023 | sep 2024 | € 139.670 | 775 | 8.8% |
HYEEC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 160 kW (218 pk) | aug 2024 | sep 2024 | € 138.612 | 44 | 0.5% |
IXGDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 467 kW (635 pk) Elektromotor(en): 14 kW (19 pk) | jan 2024 | jul 2024 | € 302.815 | 33 | 0.4% |
S4AA2F | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mei 2008 | feb 2010 | € 100.938 | 17 | 0.2% |
S4BB2F | Benzine Benzinemotor: 287 kW (390 pk) | jul 2006 | dec 2009 | € 134.639 | 9 | 0.1% |
S4CC2F | Benzine Benzinemotor: 220 kW (299 pk) | mei 2009 | mei 2009 | - | 1 | < 0.1% |
S4DD2F | Diesel Dieselmotor: 200 kW (272 pk) | jun 2008 | sep 2010 | € 122.840 | 32 | 0.4% |
S4IO2F | Benzine Benzinemotor: 375 kW (510 pk) | mei 2010 | aug 2013 | € 165.587 | 35 | 0.4% |
S4IS2F | Benzine Benzinemotor: 372 kW (506 pk) | sep 2009 | feb 2012 | € 144.316 | 38 | 0.4% |
S4KQ2F | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | dec 2009 | apr 2013 | € 98.648 | 44 | 0.5% |
S4KR2F | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | sep 2009 | jan 2012 | € 106.168 | 189 | 2.1% |
S4KW2F | Diesel Dieselmotor: 188 kW (256 pk) | sep 2011 | jul 2013 | € 109.368 | 131 | 1.5% |
S4KX2F | Diesel Dieselmotor: 183 kW (249 pk) | okt 2012 | mrt 2013 | € 112.274 | 2 | < 0.1% |
S5AA2F | Benzine Benzinemotor: 375 kW (510 pk) | jun 2013 | jul 2017 | € 172.799 | 81 | 0.9% |
S5AG2F | Benzine Benzinemotor: 405 kW (551 pk) | jan 2015 | aug 2018 | € 219.214 | 114 | 1.3% |
S5AN2F | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | feb 2018 | aug 2018 | € 202.027 | 5 | 0.1% |
S5AN2K | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | dec 2018 | jan 2020 | € 196.480 | 21 | 0.2% |
S5AN2L | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | aug 2019 | mrt 2021 | € 205.805 | 8 | 0.1% |
S5AN2M | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | mei 2021 | mei 2021 | € 216.561 | 1 | < 0.1% |
S5AN2N | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | mei 2021 | mrt 2022 | € 200.163 | 2 | < 0.1% |
S5AO2F | Benzine Benzinemotor: 423 kW (575 pk) | apr 2015 | dec 2018 | € 233.350 | 53 | 0.6% |
S5AO2K | Benzine Benzinemotor: 423 kW (575 pk) | okt 2018 | jun 2020 | € 236.415 | 60 | 0.7% |
S5AO2L | Benzine Benzinemotor: 423 kW (575 pk) | aug 2019 | mrt 2021 | € 234.831 | 71 | 0.8% |
S5AO2M | Benzine Benzinemotor: 423 kW (575 pk) | mrt 2020 | sep 2021 | € 245.940 | 36 | 0.4% |
S5AO2N | Benzine Benzinemotor: 423 kW (575 pk) | jun 2021 | apr 2022 | € 244.430 | 14 | 0.2% |
S5BB2F | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | okt 2013 | okt 2018 | € 139.729 | 40 | 0.5% |
S5BK2F | Benzine Benzinemotor: 280 kW (381 pk) | mrt 2017 | mrt 2017 | € 154.509 | 2 | < 0.1% |
S5CC2F | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | jun 2013 | aug 2019 | € 115.087 | 1.044 | 11.9% |
S5CD2F | Diesel Dieselmotor: 183 kW (249 pk) Dieselmotor: 215 kW (292 pk) | jun 2013 | jul 2018 | € 109.948 | 52 | 0.6% |
S5CD2K | Diesel Dieselmotor: 183 kW (249 pk) | sep 2018 | jul 2020 | € 139.086 | 38 | 0.4% |
S5CD2L | Diesel Dieselmotor: 183 kW (249 pk) | jul 2019 | feb 2021 | € 143.144 | 29 | 0.3% |
S5CE2F | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | okt 2013 | apr 2018 | € 99.990 | 57 | 0.6% |
S5CF2F | Diesel Dieselmotor: 215 kW (292 pk) | aug 2013 | apr 2016 | € 119.770 | 544 | 6.2% |
S5CH2F | Diesel Dieselmotor: 225 kW (306 pk) | feb 2015 | jun 2020 | € 133.622 | 635 | 7.2% |
S5CH2K | Diesel Dieselmotor: 225 kW (306 pk) | aug 2018 | okt 2019 | € 153.268 | 87 | 1% |
S5CH2L | Diesel Dieselmotor: 225 kW (306 pk) | sep 2019 | feb 2021 | € 156.053 | 27 | 0.3% |
S5DB2F | Diesel Dieselmotor: 250 kW (340 pk) | jan 2014 | feb 2019 | € 158.390 | 152 | 1.7% |
S5DB2K | Diesel Dieselmotor: 250 kW (340 pk) | feb 2019 | jul 2019 | € 186.164 | 10 | 0.1% |
S5DB2L | Diesel Dieselmotor: 250 kW (340 pk) | feb 2020 | aug 2020 | € 203.997 | 4 | < 0.1% |
S5EB2F | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 18 kW (24 pk) | sep 2014 | dec 2015 | € 124.916 | 21 | 0.2% |
S5EI2F | Diesel Dieselmotor: 215 kW (292 pk) | feb 2015 | jan 2016 | € 134.916 | 14 | 0.2% |
S5EJ2F | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 225 kW (306 pk) Elektromotor(en): 35 kW (48 pk) | aug 2015 | aug 2017 | € 131.148 | 37 | 0.4% |
S5FL2F | Diesel Dieselmotor: 177 kW (241 pk) | feb 2017 | aug 2019 | € 104.653 | 67 | 0.8% |
S5GM2F | Benzine Benzinemotor: 221 kW (300 pk) | feb 2018 | jul 2018 | € 118.659 | 9 | 0.1% |
S5GM2K | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | okt 2018 | jan 2020 | € 136.545 | 16 | 0.2% |
S5GM2L | Benzine Benzinemotor: 221 kW (300 pk) | nov 2019 | jun 2020 | € 126.564 | 3 | < 0.1% |
S5HM2F | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 85 kW (116 pk) | okt 2017 | mei 2019 | € 117.392 | 84 | 1% |
S5JM2K | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | okt 2018 | jun 2020 | € 121.782 | 534 | 6.1% |
S5JM2L | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | jul 2019 | mei 2021 | € 119.279 | 522 | 5.9% |
S5JM2M | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | okt 2020 | mrt 2022 | € 113.302 | 396 | 4.5% |
S5JM2N | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | mei 2021 | mrt 2023 | € 114.861 | 278 | 3.2% |
S5KP2K | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 18 kW (24 pk) Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 18 kW (24 pk) | nov 2018 | aug 2020 | € 154.611 | 26 | 0.3% |
S5KP2L | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 18 kW (24 pk) | aug 2019 | jul 2021 | € 154.559 | 66 | 0.7% |
S5KP2M | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) Elektromotor(en): 18 kW (24 pk) | nov 2020 | jul 2021 | € 161.528 | 23 | 0.3% |
S5KP2N | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | nov 2021 | mrt 2022 | € 161.318 | 5 | 0.1% |
S5LD2M | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 183 kW (249 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | jan 2021 | jun 2022 | € 148.081 | 7 | 0.1% |
S5LD2N | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 183 kW (249 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | jun 2021 | aug 2021 | € 135.209 | 2 | < 0.1% |
S5LM2M | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) Elektromotor(en): 18 kW (24 pk) | sep 2020 | okt 2021 | € 167.593 | 16 | 0.2% |
S5LM2N | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | jun 2021 | nov 2021 | € 165.892 | 3 | < 0.1% |
S5LQ2M | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 258 kW (351 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | sep 2021 | sep 2021 | € 188.297 | 1 | < 0.1% |
S5LQ2N | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 258 kW (351 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | jul 2021 | jul 2021 | € 165.232 | 1 | < 0.1% |
Onbekend | 298 | 3.4% | ||||
Totaal | 8.807 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 21
1 van 21
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
Z-807-HV | 10 september 2024 2023 Geïmporteerd | Range Rover Sport - L1 - HUBDC0 € 163.996 | Diesel / Elektriciteit Motor (3 liter): 221 kW (300 pk) Elektromotor(s): 13 kW (18 pk) |
GKT-71-K | 10 september 2024 2021 Geïmporteerd | Range Rover Sport - LW - S5JM2M € 126.795 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 221 kW (300 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GKN-95-T | 10 september 2024 2024 | RANGE ROVER SPORT - L1 - HYEEC0 € 156.703 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GKK-10-D | 10 september 2024 2024 | RANGE ROVER SPORT - L1 - HYEEC0 € 128.658 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GJT-15-K | 10 september 2024 2024 | RANGE ROVER SPORT - L1 - HYEDC0 € 158.466 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GHX-39-R | 10 september 2024 2024 | RANGE ROVER SPORT - L1 - HYEEC0 € 137.797 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GFV-70-G | 10 september 2024 2009 Geïmporteerd | RANGE ROVER SPORT Onbekend | Benzine Motor (4.2 liter): 287 kW (390 pk) |
GKR-77-S | 9 september 2024 2009 Geïmporteerd | RANGE ROVER SPORT - LS - S4IS2F Onbekend | Benzine Motor (5 liter): 372 kW (506 pk) |
GKP-34-H | 9 september 2024 2021 Geïmporteerd | RANGE ROVER SPORT - LW - S5JM2M € 114.301 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 221 kW (300 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GKK-12-D | 9 september 2024 2024 | RANGE ROVER SPORT - L1 - HYEEC0 € 133.720 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GKB-67-K | 9 september 2024 2018 Geïmporteerd | RANGE ROVER SPORT - LW - S5HM2F € 118.728 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 221 kW (300 pk) Elektromotor(s): 85 kW (116 pk) |
GKF-70-T | 8 september 2024 2023 Geïmporteerd | Range Rover Sport - L1 - HREDC0 € 156.254 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GHV-45-H | 7 september 2024 2024 | RANGE ROVER SPORT - L1 - HYEDC0 € 155.227 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GKK-11-D | 6 september 2024 2024 | RANGE ROVER SPORT - L1 - HYEEC0 € 167.658 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GJP-90-B | 6 september 2024 2024 Geïmporteerd | RANGE ROVER SPORT - L1 - HYEDC0 € 150.198 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GJJ-57-L | 6 september 2024 2024 | RANGE ROVER SPORT - L1 - HYEEC0 € 125.456 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GFV-94-D | 6 september 2024 2018 Geïmporteerd | RANGE ROVER SPORT - LW - S5FL2F € 104.191 | Diesel Motor (2 liter): 177 kW (241 pk) |
GKN-41-B | 5 september 2024 2021 Geïmporteerd | RANGE ROVER SPORT - LW - S5AN2N € 202.897 | Benzine Motor (5 liter): 386 kW (525 pk) |
GKN-33-G | 5 september 2024 2020 Geïmporteerd | Range Rover Sport - LW - S5JM2L € 119.544 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 221 kW (300 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GKD-94-J | 5 september 2024 2024 | RANGE ROVER SPORT - L1 - HYEEC0 € 178.200 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GJT-74-X | 5 september 2024 2023 Geïmporteerd | RANGE ROVER SPORT - L1 - HREDC0 € 158.576 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GJJ-51-V | 5 september 2024 2020 Geïmporteerd | RANGE ROVER SPORT - LW - S5JM2M € 115.525 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 221 kW (300 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GGF-70-G | 5 september 2024 2024 Geïmporteerd | Range Rover Sport - L1 - HYEDC0 € 127.709 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GKF-94-L | 4 september 2024 2024 Geïmporteerd | Range Rover Sport - L1 - HYEDC0 € 146.982 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GJV-48-X | 4 september 2024 2024 | RANGE ROVER SPORT - L1 - HYEEC0 € 129.470 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
Swipe voor alle informatie
Onze database is bijgewerkt tot 10 september 2024.