GPX-19-V
Er rijden momenteel 7.199 BMW iX1's rond in Nederland. Deze zwarte iX1 komt uit het jaar 2024 en is nu 1 maand en 13 dagen oud. De huidige eigenaar heeft dit voertuig ook sindsdien. Deze personenauto rijdt op elektriciteit, 100% Elektrisch, ook wel Full Electric genoemd en heeft 5 zitplaatsen.
Gefeliciteerd nieuwe eigenaar!
Van deze BMW iX1 Edrive20 stationwagen rijden er in dezelfde variant (71EG) nog 3.024 voertuigen rond. Deze zijn geproduceerd tussen november 2023 en december 2024. De nieuwwaarde ligt tussen de € 44.941 en € 74.052, waarbij de gemiddelde aanschafwaarde op € 54.978 uitkomt. De nieuwwaarde van deze iX1 Edrive20 bedraagt € 49.516 incl. BTW en BPM, deze BMW iX1 Edrive20 is daardoor € 5.462 goedkoper dan gemiddeld.
Je trekt met deze BMW geen straatstenen uit de grond, maar de maximumsnelheid ligt nog altijd op een keurige 170 km/uur. Deze BMW iX1 Edrive20 is een typische middenklasser wat snelheid betreft. Hij hoort bij de 26.1% traagste personenauto's in Nederland.
Bekijk ook alle BMW iX1 voertuigen in Nederland, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
BMW iX1 Edrive20 | 2024
Voertuigsoort | Personenauto |
Merk | BMW |
Handelsbenaming | iX1 Edrive20 |
Lengte | 4,50 m |
Breedte | 1,85 m |
Hoogte | 1,62 m |
Kleur | ZWART |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal deuren | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Topsnelheid | 170 km/uur |
0 km (langzaam) (zeer snel) 300 km | |
Nieuwprijs | € 49.516 |
Bruto BPM | BPM onbekend of geen BPM betaald |
Inrichting | stationwagen |
Motor
Vermogen | Elektromotor(en): 150 kW (204 pk) |
Brandstof | Elektriciteit, 100% Elektrisch, ook wel Full Electric genoemd |
Motorcode(s) | HB0003N0 |
Transmissie | Automatisch |
Bouwjaar, apk, verzekering
Bouwjaar | 26 oktober 2024 |
Leeftijd | 1 maand en 13 dagen |
0 jaar (jong) (oud) 20 jaar | |
Laatste tenaamstelling | 26 oktober 2024 |
De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 1 maand en 13 dagen. Gefeliciteerd nieuwe eigenaar! | |
Geïmporteerd | Nee |
Voertuig verzekerd | Ja |
Taxi | Nee |
Openstaande terugroep actie | Nee |
Geldigheid APK | Dit voertuig is APK gekeurd tot 26 oktober 2028. Het voertuig moet over 3 jaren, 10 maanden en 18 dagen gekeurd zijn. |
Gewichten
Massa ledig voertuig | 1.840 kg |
Massa rijklaar | 1.940 kg |
0 kg (licht) (zwaar) 3000 kg | |
Toegestane maximum massa inzittenden + bagage | 495 kg |
Toegestane maximum massa voertuig (= lege gewicht voertuig + laadvermogen) | 2.435 kg |
Technische max massa voertuig | 2.435 kg |
Maximum massa samenstelling | 3.185 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (voor) | 1.225 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (voor) | 1.225 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (achter) | 1.280 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (achter) | 1.280 kg |
Gewichten voor aanhanger
Maximale kogeldruk | onbekend |
Maximum massa trekken ongeremd | 750 kg |
Maximum massa trekken geremd | 750 kg |
Wanneer je alleen het B-rijbewijs hebt, mag je met dit voertuig een geremde aanhanger, caravan of vouwwagen incl. belading tot 750 kg trekken en ook ongeremd tot 750 kg.
Met een BE-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 3.500 kg inclusief belading, maar met dit voertuig mag je een geremde aanhanger tot 750 kg trekken.
Voor dit voertuig incl. een (geremde) aanhanger van 750 kg is het B-rijbewijs voldoende.
Met het B-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 750 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading). Of een aanhanger trekken van meer dan 750 kg als de auto en de aanhanger samen niet boven de 3.500 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading) uitkomen.
Overig
Aantal assen 2 | |
Vierwielaandrijving (4x4) Nee | |
Wielbasis (afstand tussen de voor- en achter as) 2,69 m | |
Spoorbreedte (afstand tussen de wielen) 1,59 m (voor) / 1,59 m (achter) | |
Europese voertuigcategorie M1 | |
Type U1X | |
Variant 71EG | |
Uitvoering 0AB50000 | |
Typegoedkeuringsnummer e1*2018/858*00153*06 | |
Plaats chassisnummer Onbekend |
Tellerstand & tenaamstellen
Laatste registratie jaar tellerstand | 2024 |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Tenaamstellen mogelijk | Ja |
Milieu
Actieradius snelweg elektrisch | |
Actieradius (theoretische) WLTP-test 473 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (100 km/u) * 355 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (100 km/u) * 305 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (130 km/u) * 265 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (130 km/u) * 220 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius stad elektrisch | |
Actieradius (theoretische) WLTP-test 576 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer * 450 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter * 390 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Verbruik, uitstoot en geluidsniveau | |
Elektrisch verbruik (WLTP) 15,5 kWh/100km (1 kW op 6,3km) | 0 kWh/km (zuinig) (onzuinig) 30 kWh/km |
CO2 Emissie 0 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (luidruchtig) 82 dB(A) |
Emissieklasse AX | (schoon) (vervuilend) |
Label Onbekend | |
Milieuklasse EG Goedkeuring (Lichte voertuigen) 715/2007*2023/443AX |
* De WLTP-Test is een laboratorium test en komt daardoor nog steeds niet altijd overeen met de werkelijkheid. Vandaar dat wij ook (bij benadering) een meer realistische schatting maken. Zie de WLTP-test-pagina voor meer informatie.
Vergeet ook niet alle BMW iX1 voertuigen in Nederland te bekijken.
Kentekenburen van GPX-19-V - Voertuigen met sterk overeenkomende kentekens
Oh zo nutteloos, maar wel leuk om te weten. Bekijk hieronder kentekens die bijna gelijk zijn aan
GPX-19-V
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Merk | Model | Inrichting | Kleur | Nieuwwaarde | Op kenteken gezet in NL | Leeftijd voertuig |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GPX-10-V | BMW | iX1 | Stationwagen | € 57.614 | 02-12-2024 | Nieuw | |
GPX-11-V | BMW | X1 | Stationwagen | € 61.979 | 25-10-2024 | Nieuw | |
GPX-13-V | BMW | 2-Serie | Sedan | € 49.891 | 24-10-2024 | Nieuw | |
GPX-14-V | BMW | iX2 | Hatchback | € 61.556 | 25-10-2024 | Nieuw | |
GPX-15-V | BMW | iX1 | Stationwagen | € 55.426 | 25-10-2024 | Nieuw | |
GPX-16-V | BMW | iX2 | Hatchback | € 77.027 | 28-10-2024 | Nieuw | |
GPX-17-V | BMW | iX1 | Stationwagen | € 60.190 | 27-11-2024 | Nieuw | |
GPX-18-V | BMW | i4 | Sedan | € 64.122 | 01-11-2024 | Nieuw | |
GPX-19-B | Audi | A6 | Stationwagen | € 113.471 | 23-10-2024 | 1 jaar | |
GPX-19-D | Mazda | 2 | Hatchback | € 15.363 | 08-11-2024 | 12,6 jaar | |
GPX-19-F | Ford | S-Max | MPV | € 41.384 | 21-10-2024 | 9,6 jaar | |
GPX-19-G | Tesla | Model Y | MPV | € 46.640 | 25-10-2024 | Nieuw | |
GPX-19-H | CUPRA | Leon | Stationwagen | € 42.879 | 21-10-2024 | 3,6 jaar | |
GPX-19-J | Opel | Grandland | MPV | € 43.466 | 24-10-2024 | Nieuw | |
GPX-19-L | Toyota | Yaris | Hatchback | € 29.672 | 24-10-2024 | Nieuw | |
GPX-19-N | Volkswagen | T-Cross | Stationwagen | € 32.805 | 29-10-2024 | Nieuw | |
GPX-19-P | Seat | Arona | Hatchback | € 31.900 | 31-10-2024 | Nieuw | |
GPX-19-R | Suzuki | Ignis | Hatchback | € 28.144 | 28-10-2024 | Nieuw | |
GPX-19-S | Volvo | XC60 | Stationwagen | € 61.662 | 26-10-2024 | Nieuw | |
GPX-19-V | BMW | iX1 | Stationwagen | € 49.516 | 26-10-2024 | Nieuw | |
GPX-19-X | Ferrari | Roma | Cabriolet | € 451.093 | 23-10-2024 | Nieuw | |
GPX-19-Z | Mitsubishi | Colt | Hatchback | € 28.699 | 24-10-2024 | Nieuw |
Personenauto's met ongeveer dezelfde afmeting, prijsklasse en/of gewicht
Hieronder staan personenauto modellen met ongeveer dezelfde prijsklasse van rond de € 54.978 en/of een afmeting van 450 x 185 cm en/of een gewicht van ± 1.840 kg.
Swipe voor complete tabel
Merk + Model | Gemiddelde nieuwwaarde | Lengte | Breedte | Gewicht |
---|---|---|---|---|
Volvo XC40 | € 53.600 | 444 cm | 187 cm | 1.940 kg |
Volkswagen ID.4 | € 53.600 | 458 cm | 185 cm | 2.020 kg |
Mercedes-Benz EQA | € 57.700 | 447 cm | 185 cm | 1.950 kg |
Volvo C40 | € 57.200 | 444 cm | 187 cm | 2.010 kg |
Volkswagen Tiguan | € 57.400 | 454 cm | 186 cm | 1.720 kg |
Volvo EX40 | € 55.300 | 444 cm | 187 cm | 1.980 kg |
Mercedes-Benz GLA | € 59.600 | 444 cm | 185 cm | 1.680 kg |
Volkswagen ID.5 | € 56.300 | 460 cm | 185 cm | 2.020 kg |
Audi Q3 | € 58.000 | 450 cm | 185 cm | 1.720 kg |
Nissan Ariya | € 56.700 | 460 cm | 185 cm | 2.000 kg |
Audi Q4 e-tron | € 56.800 | 459 cm | 187 cm | 1.870 kg |
Renault Scenic | € 50.300 | 447 cm | 186 cm | 1.810 kg |
Mini Countryman C | € 52.300 | 445 cm | 184 cm | 1.840 kg |
Ford Explorer | € 49.600 | 447 cm | 187 cm | 2.010 kg |
Mercedes-Benz GLK | € 56.800 | 457 cm | 184 cm | 1.730 kg |
Volvo EC40 | € 58.100 | 444 cm | 187 cm | 2.000 kg |
Lexus UX 300e | € 54.900 | 450 cm | 184 cm | 1.760 kg |
Alfa Romeo Tonale | € 51.700 | 453 cm | 184 cm | 1.660 kg |
Toyota RAV 4 | € 58.100 | 460 cm | 186 cm | 1.900 kg |
Hyundai Tucson | € 50.400 | 451 cm | 187 cm | 1.660 kg |
Jeep Cherokee | € 54.600 | 449 cm | 184 cm | 1.930 kg |
CUPRA Terramar | € 58.700 | 452 cm | 187 cm | 1.840 kg |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de BMW iX1Google op afbeeldingen van de BMW iX1
Google op reviews van de BMW iX1
Topgear.nl
BMW iX1 eDrive20 review review (2024)
Autoreview.nl
Prijsverlijking: BMW iX1 Launch Edition veel goedkoper dan elektrische suv’s van Mercedes, Audi en Volvo
BMW iX1 actieradius - De nieuwe elektrische X1 hoeft pas na 438 km aan de stekker
Autovisie.nl
BMW maakt de iX1 goedkoper, maar daar lever je wel wat voor in
Dit is de daadwerkelijke actieradius van de BMW iX1
Duik in de prijslijst: de BMW iX1
De goedkoopste SUV van BMW: de X1
Kennismaking met de goedkoopste elektrische auto van BMW: de iX1
BMW presenteert het goedkoopste elektrische model: de iX1
BMW deelt actieradius van aankomende en elektrische iX1
Autozine.nl
Autotest: BMW iX1
Onze database is bijgewerkt tot 7 december 2024.