GNK-56-R
Er rijden momenteel 9.912 BMW iX1's rond in Nederland. Deze zwarte iX1 komt uit het jaar 2024 en is nu 9 maanden en 3 dagen oud. De huidige eigenaar heeft dit voertuig ook sindsdien. Deze personenauto rijdt op elektriciteit, 100% Elektrisch, ook wel Full Electric genoemd en heeft 5 zitplaatsen.
Van deze BMW iX1 Edrive20 stationwagen rijden er in dezelfde variant (71EG) nog 5.625 voertuigen rond. Deze zijn geproduceerd tussen november 2023 en juli 2025. De nieuwwaarde ligt tussen de € 44.331 en € 75.020, waarbij de gemiddelde aanschafwaarde op € 55.770 uitkomt. De nieuwwaarde van deze iX1 Edrive20 bedraagt € 49.450 incl. BTW en BPM, deze BMW iX1 Edrive20 is daardoor € 6.320 goedkoper dan gemiddeld.
Je trekt met deze BMW geen straatstenen uit de grond, maar de maximumsnelheid ligt nog altijd op een keurige 170 km/uur. Deze BMW iX1 Edrive20 is een typische middenklasser wat snelheid betreft. Hij hoort bij de 26.1% traagste personenauto's in Nederland.
Bekijk ook alle BMW iX1 voertuigen in Nederland, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
BMW iX1 Edrive20 | 2024
Voertuigsoort | Personenauto |
Merk | BMW |
Handelsbenaming | iX1 Edrive20 |
Lengte | 4,50 m |
Breedte | 1,85 m |
Hoogte | 1,62 m |
Kleur | ZWART |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal deuren | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Topsnelheid | 170 km/uur |
0 km (langzaam) (zeer snel) 300 km | |
Nieuwprijs | € 49.450 |
Bruto BPM | BPM onbekend of geen BPM betaald |
Inrichting | stationwagen |
Motor
Vermogen | Elektromotor(en): 150 kW (204 pk) |
Brandstof | Elektriciteit, 100% Elektrisch, ook wel Full Electric genoemd |
Motorcode(s) | HB0003N0 |
Transmissie | Automatisch |
Bouwjaar, apk, verzekering
Bouwjaar | 16 oktober 2024 |
Leeftijd | 9 maanden en 3 dagen |
0 jaar (jong) (oud) 20 jaar | |
Laatste tenaamstelling | 16 oktober 2024 |
De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 9 maanden en 3 dagen. | |
Geïmporteerd | Nee |
Voertuig verzekerd | Ja |
Taxi | Nee |
Openstaande terugroep actie | Nee |
Geldigheid APK | Dit voertuig is APK gekeurd tot 16 oktober 2028. Het voertuig moet over 3 jaren, 2 maanden en 28 dagen gekeurd zijn. |
Gewichten
Massa ledig voertuig | 1.840 kg |
Massa rijklaar | 1.940 kg |
0 kg (licht) (zwaar) 3000 kg | |
Toegestane maximum massa inzittenden + bagage | 495 kg |
Toegestane maximum massa voertuig (= lege gewicht voertuig + laadvermogen) | 2.435 kg |
Technische max massa voertuig | 2.435 kg |
Maximum massa samenstelling | 3.185 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (voor) | 1.225 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (voor) | 1.225 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (achter) | 1.280 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (achter) | 1.280 kg |
Gewichten voor aanhanger
Maximale kogeldruk | onbekend |
Maximum massa trekken ongeremd | 750 kg |
Maximum massa trekken geremd | 750 kg |
Wanneer je alleen het B-rijbewijs hebt, mag je met dit voertuig een geremde aanhanger, caravan of vouwwagen incl. belading tot 750 kg trekken en ook ongeremd tot 750 kg.
Met een BE-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 3.500 kg inclusief belading, maar met dit voertuig mag je een geremde aanhanger tot 750 kg trekken.
Voor dit voertuig incl. een (geremde) aanhanger van 750 kg is het B-rijbewijs voldoende.
Met het B-rijbewijs mag je een aanhanger trekken van maximaal 750 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading). Of een aanhanger trekken van meer dan 750 kg als de auto en de aanhanger samen niet boven de 3.500 kg (lege gewicht aanhanger incl. belading) uitkomen.
Overig
Aantal assen 2 | |
Vierwielaandrijving (4x4) Nee | |
Wielbasis (afstand tussen de voor- en achter as) 2,69 m | |
Spoorbreedte (afstand tussen de wielen) 1,59 m (voor) / 1,59 m (achter) | |
Europese voertuigcategorie M1 | |
Type U1X | |
Variant 71EG | |
Uitvoering 0AB50000 | |
Typegoedkeuringsnummer e1*2018/858*00153*06 | |
Plaats chassisnummer Onbekend |
Tellerstand & tenaamstellen
Laatste registratie jaar tellerstand | 2024 |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Tenaamstellen mogelijk | Ja |
Milieu
Actieradius snelweg elektrisch | |
Actieradius (theoretische) WLTP-test 462 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (100 km/u) * 345 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (100 km/u) * 300 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (130 km/u) * 260 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (130 km/u) * 215 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius stad elektrisch | |
Actieradius (theoretische) WLTP-test 573 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer * 445 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter * 390 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Verbruik, uitstoot en geluidsniveau | |
Elektrisch verbruik (WLTP) 15,8 kWh/100km (1 kW op 6,3km) | 0 kWh/km (zuinig) (onzuinig) 30 kWh/km |
CO2 Emissie 0 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (luidruchtig) 82 dB(A) |
Emissieklasse AX | (schoon) (vervuilend) |
Label Onbekend | |
Milieuklasse EG Goedkeuring (Lichte voertuigen) 715/2007*2023/443AX |
* De WLTP-Test is een laboratorium test en komt daardoor nog steeds niet altijd overeen met de werkelijkheid. Vandaar dat wij ook (bij benadering) een meer realistische schatting maken. Zie de WLTP-test-pagina voor meer informatie.
Vergeet ook niet alle BMW iX1 voertuigen in Nederland te bekijken.
Kentekenburen van GNK-56-R - Voertuigen met sterk overeenkomende kentekens
Oh zo nutteloos, maar wel leuk om te weten. Bekijk hieronder kentekens die bijna gelijk zijn aan
GNK-56-R
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Merk | Model | Inrichting | Kleur | Nieuwwaarde | Op kenteken gezet in NL | Leeftijd voertuig |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GNK-50-R | Peugeot | 2008 | MPV | € 40.420 | 11-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-51-R | BMW | iX1 | Stationwagen | € 59.638 | 01-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-52-R | BMW | X5 | Stationwagen | € 139.244 | 10-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-53-R | BMW | 2-Serie | Stationwagen | € 55.487 | 04-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-54-R | BMW | 3-Serie | Stationwagen | € 54.415 | 04-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-55-R | BMW | X5 | Stationwagen | € 124.633 | 13-11-2024 | 0,7 jaar | |
GNK-56-B | Hyundai | Tucson | MPV | € 49.845 | 25-10-2024 | 0,7 jaar | |
GNK-56-D | Kia | Ceed | Stationwagen | € 36.945 | 23-10-2024 | 0,7 jaar | |
GNK-56-F | Frisian Motors | FM-50 | Niet geregistreerd | ? | € 13.552 | 20-11-2024 | 0,7 jaar |
GNK-56-G | Volkswagen | ID.3 | Stationwagen | € 41.585 | 17-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-56-H | Volkswagen | Polo | Hatchback | Onbekend | 23-10-2024 | 21,2 jaar | |
GNK-56-J | Renault | Captur | Hatchback | € 38.813 | 30-09-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-56-K | Volvo | EX40 | Stationwagen | € 44.950 | 04-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-56-L | Suzuki | Ignis | Hatchback | € 25.494 | 31-10-2024 | 0,7 jaar | |
GNK-56-N | Mitsubishi | Colt | Hatchback | € 27.099 | 25-10-2024 | 0,7 jaar | |
GNK-56-P | Hyundai | Kona | MPV | € 34.100 | 11-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-56-R | BMW | iX1 | Stationwagen | € 49.450 | 16-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-56-S | Skoda | Kamiq | Hatchback | € 31.475 | 17-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-56-T | Volkswagen | Polo | Hatchback | € 32.910 | 11-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-56-V | Audi | A3 | Hatchback | € 45.307 | 18-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-56-X | Skoda | Karoq | Stationwagen | € 44.222 | 17-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-56-Z | Seat | Ateca | Stationwagen | € 36.459 | 25-10-2024 | 0,7 jaar | |
GNK-57-R | FAW | E-HS9 | Stationwagen | € 58.400 | 15-11-2024 | 0,7 jaar | |
GNK-58-R | Mercedes-Benz | GLE | Stationwagen | € 121.576 | 07-10-2024 | 0,8 jaar | |
GNK-59-R | Aston Martin | Volante | Cabriolet | € 619.765 | 02-10-2024 | 0,8 jaar |
Personenauto's met ongeveer dezelfde afmeting, prijsklasse en/of gewicht
Hieronder staan personenauto modellen met ongeveer dezelfde prijsklasse van rond de € 55.770 en/of een afmeting van 450 x 185 cm en/of een gewicht van ± 1.840 kg.
Swipe voor complete tabel
Merk + Model | Gemiddelde nieuwwaarde | Lengte | Breedte | Gewicht |
---|---|---|---|---|
Volvo XC40 | € 53.600 | 444 cm | 187 cm | 1.920 kg |
Volkswagen ID.4 | € 53.600 | 458 cm | 185 cm | 2.020 kg |
Volkswagen Tiguan | € 57.100 | 454 cm | 186 cm | 1.730 kg |
Mercedes-Benz EQA | € 56.900 | 447 cm | 185 cm | 1.950 kg |
Volvo C40 | € 57.300 | 444 cm | 187 cm | 2.010 kg |
Volvo EX40 | € 55.600 | 444 cm | 187 cm | 1.980 kg |
Mercedes-Benz GLA | € 60.000 | 444 cm | 185 cm | 1.690 kg |
Audi Q3 | € 59.200 | 452 cm | 185 cm | 1.720 kg |
Volkswagen ID.5 | € 56.300 | 460 cm | 185 cm | 2.020 kg |
Nissan Ariya | € 54.900 | 460 cm | 185 cm | 2.010 kg |
Toyota RAV 4 | € 58.800 | 460 cm | 186 cm | 1.900 kg |
Audi Q4 e-tron | € 56.900 | 459 cm | 187 cm | 1.870 kg |
Mini Countryman E | € 51.500 | 445 cm | 184 cm | 1.840 kg |
CUPRA Terramar | € 55.700 | 452 cm | 187 cm | 1.840 kg |
Volvo EC40 | € 58.300 | 444 cm | 187 cm | 2.010 kg |
Mercedes-Benz GLK | € 57.800 | 457 cm | 184 cm | 1.730 kg |
Alfa Romeo Tonale | € 51.900 | 453 cm | 184 cm | 1.660 kg |
Lexus UX 300e | € 54.900 | 450 cm | 184 cm | 1.760 kg |
Jeep Cherokee | € 54.700 | 449 cm | 184 cm | 1.930 kg |
Mini Countryman SE | € 60.500 | 445 cm | 184 cm | 1.980 kg |
Hyundai Tucson | € 51.900 | 451 cm | 187 cm | 1.710 kg |
Hyundai ix35 | € 50.200 | 451 cm | 187 cm | 1.730 kg |
Mercedes-Benz EQT | € 53.700 | 457 cm | 186 cm | 1.800 kg |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de BMW iX1Google op afbeeldingen van de BMW iX1
Google op reviews van de BMW iX1
Topgear.nl
BMW iX1 eDrive20 review review (2024)
Autoblog.nl
BMW iX1
Autoreview.nl
Prijsverlijking: BMW iX1 Launch Edition veel goedkoper dan elektrische suv’s van Mercedes, Audi en Volvo
BMW iX1 actieradius - De nieuwe elektrische X1 hoeft pas na 438 km aan de stekker
Elektrische BMW iX1: De volgende stekker-BMW komt eind 2021
Autovisie.nl
BMW maakt de iX1 goedkoper, maar daar lever je wel wat voor in
Dit is de daadwerkelijke actieradius van de BMW iX1
Duik in de prijslijst: de BMW iX1
De goedkoopste SUV van BMW: de X1
Kennismaking met de goedkoopste elektrische auto van BMW: de iX1
BMW presenteert het goedkoopste elektrische model: de iX1
BMW deelt actieradius van aankomende en elektrische iX1
Autozine.nl
Autotest: BMW iX1
Onze database is bijgewerkt tot 16 juli 2025.