GBN-39-F
Er rijden momenteel 49 Ferrari SF90 Spider's rond in Nederland. Deze gele SF90 Spider komt uit het jaar 2024 en is nu 7 maanden en 9 dagen oud. De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 23 juli 2024, dus sinds 6 maanden en 20 dagen. Deze personenauto rijdt op benzine & elektriciteit, oftewel een Benzine (Plug-in Hybride) en heeft 2 zitplaatsen.
Van deze Ferrari SF90 Spider cabriolet rijden er in dezelfde variant (HG) nog 48 voertuigen rond. Deze zijn geproduceerd tussen oktober 2021 en januari 2025. De nieuwwaarde ligt tussen de € 494.351 en € 1.022.671, waarbij de gemiddelde aanschafwaarde op € 612.386 uitkomt. De nieuwwaarde van deze SF90 Spider bedraagt € 646.145 incl. BTW en BPM, daardoor is deze Ferrari SF90 Spider € 33.759 duurder dan gemiddeld.
Dit racemonster van Ferrari gaat hard! De maximumsnelheid ligt maar liefst op 340 km/uur. Daardoor behoort deze Ferrari SF90 Spider tot de aller-aller snelste personenauto's van Nederland.
Bekijk ook alle Ferrari SF90 Spider voertuigen in Nederland, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Ferrari SF90 Spider | 2024
Voertuigsoort | Personenauto |
Merk | Ferrari |
Handelsbenaming | SF90 Spider |
Lengte | 4,70 m |
Breedte | 1,97 m |
Hoogte | 1,19 m |
Kleur | GEEL |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal deuren | 2 |
Aantal wielen | 4 |
Topsnelheid | 340 km/uur |
0 km (langzaam) (zeer zeer snel) 340 km | |
Nieuwprijs | € 646.145 |
Bruto BPM | € 24.823 |
Inrichting | cabriolet |
Motor
Vermogen | Verbrandingsmotor: 574 kW (780 pk) Elektromotor(en): 150 kW (204 pk) |
Continue vermogen | 574 kW |
Brandstof | Benzine & Elektriciteit, oftewel een Benzine (Plug-in Hybride) |
Motorcode(s) | F 154 FA |
Werking motor(en) | Elektrische ontsteking, viertakt |
Aantal cilinders | 8 stuks |
Cilinderinhoud | 3990cc (4,0 liter motor) |
Transmissie | Automatisch |
Aantal versnellingen | 8 |
Bouwjaar, apk, verzekering
Bouwjaar | 3 juli 2024 |
Leeftijd | 7 maanden en 9 dagen |
0 jaar (jong) (oud) 20 jaar | |
Laatste tenaamstelling | 23 juli 2024 |
De huidige eigenaar heeft dit voertuig sinds 6 maanden en 20 dagen. | |
Geïmporteerd | Nee |
Voertuig verzekerd | Nee |
Taxi | Nee |
Openstaande terugroep actie | Ja. Zie terugroepactie uit het verleden. |
Geldigheid APK | Dit voertuig is APK gekeurd tot 3 juli 2028. Het voertuig moet over 3 jaren, 4 maanden en 17 dagen gekeurd zijn. |
Gewichten
Massa ledig voertuig | 1.825 kg |
Massa rijklaar | 1.925 kg |
0 kg (licht) (zwaar) 3000 kg | |
Toegestane maximum massa inzittenden + bagage | 199 kg |
Toegestane maximum massa voertuig (= lege gewicht voertuig + laadvermogen) | 2.124 kg |
Technische max massa voertuig | 2.124 kg |
Maximum massa samenstelling | - kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (voor) | 975 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (voor) | 975 kg |
Wettelijk toegestane maximum aslast (achter) | 1.160 kg |
Technisch toegestane maximum aslast (achter) | 1.160 kg |
Gewichten voor aanhanger
Maximale kogeldruk | onbekend |
Maximum massa trekken ongeremd | - kg |
Maximum massa trekken geremd | - kg |
Let op: Dit voertuig mag geen aanhanger trekken of er zijn geen gewichten bekend voor dit voertuig.
Overig
Aantal assen 2 | |
Vierwielaandrijving (4x4) Ja | |
Wielbasis (afstand tussen de voor- en achter as) 2,65 m | |
Spoorbreedte (afstand tussen de wielen) 1,68 m (voor) / 1,65 m (achter) | |
Europese voertuigcategorie M1 | |
Type F 173 | |
Variant HG | |
Uitvoering A | |
Typegoedkeuringsnummer e3*2007/46*0634*02 | |
Plaats chassisnummer Onbekend |
Tellerstand & tenaamstellen
Laatste registratie jaar tellerstand | 2024 |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Tenaamstellen mogelijk | Ja |
Milieu
Actieradius snelweg elektrisch | |
Actieradius (theoretische) WLTP-test 23 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (100 km/u) * 15 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (100 km/u) * 15 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch zomer (130 km/u) * 15 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Actieradius realistisch winter (130 km/u) * 10 km | 0 km (beperkt) (ver) 750 km |
Verbruik, uitstoot en geluidsniveau | |
Elektrisch verbruik (WLTP) 13,6 kWh/100km (1 kW op 7,1km) | 0 kWh/km (zuinig) (onzuinig) 30 kWh/km |
Verbruik gewogen verbrandingsmotor gecombineerd (WLTP) 6.1 l/100km (1 liter op 16,4km) | 0 l/km (zuinig) (onzuinig) 10 l/km |
CO2 Emissie gewogen gecombineerd (WLTP) 149 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
CO2 Emissie gewogen gecombineerd (NEDC) 179 gr/km | 0 gr/km (schoon) (vervuilend) 300 gr/km |
Geluidsniveau rijdend 71 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (luidruchtig) 82 dB(A) |
Geluidsniveau stationair 95 dB(A) | 62 dB(A) (relatief stil) (zeer luidruchtig) 95 dB(A) |
Emissieklasse EURO 6 / EURO 6 AP | EURO 6 (nieuwer) (ouder) EURO 0 |
Label Onbekend | |
Klasse Hybride Elektrisch Voertuig OVC-HEV | |
Milieuklasse EG Goedkeuring (Lichte voertuigen) 715/2007*2018/1832AP |
* De WLTP-Test is een laboratorium test en komt daardoor nog steeds niet altijd overeen met de werkelijkheid. Vandaar dat wij ook (bij benadering) een meer realistische schatting maken. Zie de WLTP-test-pagina voor meer informatie.
Terugroep actie
Motorrijtuigen - motor inclusief brandstof-, smeer- en koelsysteem
Openstaande terugroepactie
Ferrari Spa7 november 2023
Referentiecode RDW: MGP230429
Referentiecode producent: 86
Aantal getroffen voertuigen in Nederland: 20
Totaal aantal voertuigen terugroepactie wereldwijd: 621
De olie aanvoerbuis van de turbocharger is mogelijk niet sterk genoeg. Als gevolg kan er een lek ontstaan. Olielekkage en brand De voertuigeigenaar word verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De aanvoerbuis wordt dan vervangen.
Vergeet ook niet alle Ferrari SF90 Spider voertuigen in Nederland te bekijken.
Kentekenburen van GBN-39-F - Voertuigen met sterk overeenkomende kentekens
Oh zo nutteloos, maar wel leuk om te weten. Bekijk hieronder kentekens die bijna gelijk zijn aan
GBN-39-F
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Merk | Model | Inrichting | Kleur | Nieuwwaarde | Op kenteken gezet in NL | Leeftijd voertuig |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GBN-30-F | Volkswagen | Tiguan | Stationwagen | € 51.592 | 29-08-2024 | 1,6 jaar | |
GBN-31-F | Seat | Leon | Stationwagen | € 32.070 | 11-06-2024 | 10,4 jaar | |
GBN-32-F | Mercedes-Benz | A-klasse | Stationwagen | € 45.532 | 11-06-2024 | 6,9 jaar | |
GBN-33-F | Volkswagen | Tiguan | Stationwagen | € 60.422 | 11-06-2024 | 4 jaar | |
GBN-34-F | Volkswagen | T-Roc | Stationwagen | € 38.214 | 11-06-2024 | 5 jaar | |
GBN-35-F | Mercedes-Benz | C-klasse | Sedan | € 39.746 | 11-06-2024 | 10,3 jaar | |
GBN-36-F | Volkswagen | Touran | Stationwagen | € 41.584 | 11-06-2024 | 8,8 jaar | |
GBN-37-F | Seat | Ibiza | Hatchback | € 29.065 | 11-06-2024 | 6,3 jaar | |
GBN-38-F | Adria | Twin 640 SLB | Kampeerwagen | € 44.232 | 11-06-2024 | 5,3 jaar | |
GBN-39-B | Audi | Q4 e-tron | Hatchback | € 62.660 | 01-07-2024 | 0,6 jaar | |
GBN-39-D | Hyundai | Kona | MPV | € 45.795 | 03-07-2024 | 0,6 jaar | |
GBN-39-F | Ferrari | SF90 Spider | Cabriolet | € 646.145 | 03-07-2024 | 0,6 jaar | |
GBN-39-G | Mazda | CX-60 | Stationwagen | € 63.950 | 18-06-2024 | 0,7 jaar | |
GBN-39-H | Tesla | Model 3 | Sedan | € 44.340 | 27-06-2024 | 0,6 jaar | |
GBN-39-J | Renault | Scenic | Hatchback | € 47.700 | 21-06-2024 | 0,6 jaar | |
GBN-39-K | Tesla | Model Y | MPV | € 44.290 | 20-06-2024 | 0,6 jaar | |
GBN-39-L | Tesla | Model Y | MPV | € 44.290 | 18-06-2024 | 0,7 jaar | |
GBN-39-N | Peugeot | 308 | Stationwagen | € 33.979 | 19-06-2024 | 0,7 jaar | |
GBN-39-P | Mini | One | Stationwagen | € 21.207 | 13-07-2024 | 7,3 jaar | |
GBN-39-R | Tesla | Model Y | MPV | € 46.640 | 24-06-2024 | 0,6 jaar | |
GBN-39-S | Audi | A7 | Hatchback | € 114.944 | 24-06-2024 | 3,8 jaar | |
GBN-39-T | Mercedes-Benz | GLC | Stationwagen | € 178.141 | 12-06-2024 | 2,6 jaar | |
GBN-39-V | Volvo | XC60 | Stationwagen | € 74.465 | 28-06-2024 | 1,4 jaar | |
GBN-39-X | Toyota | Yaris Cross | MPV | € 41.477 | 14-06-2024 | 0,7 jaar | |
GBN-39-Z | Porsche | Panamera | Hatchback | € 185.980 | 14-06-2024 | 0,7 jaar |
Onze database is bijgewerkt tot 8 februari 2025.