Peugeot 308
In Nederland rijden er van de Peugeot 308 momenteel 68.036 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 11 bedrijfsauto's. Totaal zijn er dus 68.047 308-voertuigen. Peugeot heeft 882.097 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De 308 heeft hierdoor een marktaandeel van 7.7% binnen alle modellen van Peugeot. De carrosserie is ingedeeld als mpv (54%), hatchback (31%), stationwagen (12%) en cabriolet (3%).
Bekijk de aandrijvingen van de 308 in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 47.441 | 69.7% |
Diesel | 18.120 | 26.6% |
Benzine (Plug-in Hybride) | 1.659 | 2.4% |
Overige | 816 | 1.2% |
De Peugeot 308: een stijlvolle en praktische hatchback
De Peugeot 308 is een populaire hatchback die sinds 2007 op de markt is. Het model heeft in de loop der jaren verschillende updates en facelifts gekregen, waardoor het een van de meest geliefde auto's in zijn klasse is geworden. Met zijn stijlvolle design, comfortabele interieur en goede rijeigenschappen is de Peugeot 308 een auto die zowel gezinnen als zakelijke rijders aanspreekt.
Design
De Peugeot 308 heeft een modern en dynamisch design dat direct in het oog springt. De auto heeft een gestroomlijnde carrosserie met scherpe lijnen en een sportieve uitstraling. De voorkant van de auto wordt gekenmerkt door de kenmerkende grille van Peugeot, die de auto een herkenbaar uiterlijk geeft. De koplampen zijn strak vormgegeven en voorzien van LED-verlichting, wat niet alleen zorgt voor een moderne uitstraling maar ook voor een betere zichtbaarheid op de weg.
Het interieur van de Peugeot 308 is ruim en comfortabel, met voldoende zitplaatsen voor vijf volwassenen. De materialen zijn van hoge kwaliteit en het dashboard is overzichtelijk ingedeeld. De stoelen zijn ergonomisch gevormd en bieden voldoende steun, ook tijdens lange ritten. De bagageruimte van de auto is met 470 liter groot genoeg voor de dagelijkse boodschappen of een weekend weg.
Rijeigenschappen
De Peugeot 308 staat bekend om zijn goede rijeigenschappen. De auto heeft een comfortabele vering die oneffenheden in het wegdek goed opvangt, waardoor het rijden in de stad en op de snelweg zeer prettig is. De besturing van de auto is direct en precies, waardoor de auto zich makkelijk laat sturen in bochten. De Peugeot 308 is verkrijgbaar met verschillende motoren, variërend van zuinige benzine- en dieselmotoren tot krachtige turbo benzinemotoren. Hierdoor is er voor iedereen een geschikte motorvariant te vinden.
Veiligheid
Veiligheid staat bij Peugeot hoog in het vaandel en dat is te merken aan de vele veiligheidsvoorzieningen die standaard of optioneel leverbaar zijn op de 308. Zo is de auto voorzien van verschillende rijhulpsystemen, zoals een noodremsysteem, verkeersbordherkenning en dodehoekdetectie. Daarnaast is de auto uitgerust met meerdere airbags en een stevig chassis dat de inzittenden beschermt bij een aanrijding. De Peugeot 308 heeft dan ook een goede score behaald in de Euro NCAP crashtests, wat aantoont dat de auto veilig is in verschillende situaties.
Uitvoeringen en prijzen
De Peugeot 308 is leverbaar in verschillende uitvoeringen, variërend van de basisuitvoering tot de luxe GT-uitvoering. De basisuitvoering is voorzien van alle noodzakelijke opties, zoals airconditioning, cruise control en een infotainmentsysteem met touchscreen. De duurdere uitvoeringen hebben extra opties, zoals lederen bekleding, een panoramadak en adaptieve cruise control. De prijzen van de Peugeot 308 beginnen bij ongeveer € 25.000 voor de basisuitvoering en kunnen oplopen tot € 35.000 voor de meest luxe uitvoering.
Concurrentie
De Peugeot 308 concurreert met andere populaire hatchbacks in zijn klasse, zoals de Volkswagen Golf, Ford Focus en Opel Astra. De auto onderscheidt zich van zijn concurrenten door zijn stijlvolle design, comfortabele interieur en goede rijeigenschappen. Daarnaast is de Peugeot 308 ook nog eens zeer zuinig in het verbruik, wat hem aantrekkelijk maakt voor mensen die veel kilometers maken.
Vergeet ook niet de Peugeot merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Peugeot 308's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren 308's
Wanneer een nieuwe Peugeot 308 voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Peugeot 308 personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Peugeot 308.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Peugeot 308 komt daarmee uit op 29.194 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Peugeot 308 in Nederland zijn Grijs (27.902 stuks / 41%), Zwart (16.631 stuks / 24%), Blauw (11.973 stuks / 18%) en Wit (7.386 stuks / 11%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 27.902 | 41% |
Zwart | 16.631 | 24% |
Blauw | 11.973 | 18% |
Wit | 7.386 | 11% |
Rood | 2.352 | 3% |
Bruin | 754 | 1% |
Groen | 675 | 1% |
Beige | 246 | < 1% |
Geel | 105 | < 1% |
Paars | 6 | < 1% |
Oranje | 5 | < 1% |
? Onbekend | 1 | < 1% |
9.358 van de 68.036 personenauto's zijn geïmporteerd
Dit betekent dat 13.8% uit het buitenland komt. De meeste import Peugeot 308's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vaak betreft het duurdere modellen die geïmporteerd worden (met een relatief hoge BPM in Nederland). Maar ook kan het heel voordelig zijn voor een particulier of handelaar om een jong gebruikte middenklasser te importeren.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Peugeot 308.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
308 | 68.006 | 100% |
308 CC SPORT VTI | 7 | < 0,1% |
308 CC | 6 | < 0,1% |
308 1.2I STT | 4 | < 0,1% |
308 SW | 3 | < 0,1% |
308 CC 1.6I TURBO | 2 | < 0,1% |
308 BRK 1.6I 16V | 1 | < 0,1% |
308 1.6I | 1 | < 0,1% |
308 SP | 1 | < 0,1% |
308 LIM. 1.2I | 1 | < 0,1% |
308 GTI | 1 | < 0,1% |
308 GT | 1 | < 0,1% |
308 BREAK | 1 | < 0,1% |
308 1.4E | 1 | < 0,1% |
68.036 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Peugeot 308.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
3 | Benzine / Elektriciteit / LPG LPG motor: 92 kW (125 pk) Benzinemotor: 92 kW (125 pk) Benzinemotor: 110 kW (150 pk) Benzinemotor: 115 kW (156 pk) Benzinemotor: 132 kW (179 pk) Benzinemotor: 151 kW (205 pk) Benzinemotor: 165 kW (224 pk) Benzinemotor: 184 kW (250 pk) Benzinemotor: 193 kW (262 pk) Benzinemotor: 200 kW (272 pk) Elektromotor(en): 81 kW (110 pk) | aug 2013 | okt 2024 | € 32.840 | 2.135 | 3.1% |
4 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 110 kW (150 pk) Benzinemotor: 115 kW (156 pk) Benzinemotor: 132 kW (179 pk) Benzinemotor: 151 kW (205 pk) Benzinemotor: 165 kW (224 pk) Elektromotor(en): 81 kW (110 pk) | mei 2014 | okt 2024 | € 43.839 | 1.333 | 2% |
8 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | mei 2015 | nov 2015 | € 34.510 | 4 | < 0.1% |
9 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | mrt 2015 | jul 2016 | € 33.245 | 101 | 0.1% |
A5FS | Benzine Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | apr 2011 | apr 2011 | € 20.617 | 1 | < 0.1% |
A5FV | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | mrt 2011 | feb 2013 | € 42.521 | 2 | < 0.1% |
A5FW | Benzine Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | nov 2007 | nov 2009 | € 23.683 | 62 | 0.1% |
A5FX | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | mrt 2008 | sep 2009 | € 24.551 | 8 | < 0.1% |
A5FY | Benzine Benzinemotor: 128 kW (174 pk) | apr 2008 | jul 2009 | € 32.347 | 9 | < 0.1% |
A8FS | Benzine Benzinemotor: 70 kW (95 pk) | dec 2007 | mrt 2011 | € 19.545 | 37 | 0.1% |
A9HZ | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | mrt 2008 | feb 2009 | € 27.131 | 5 | < 0.1% |
B | Diesel Dieselmotor: 68 kW (92 pk) Dieselmotor: 73 kW (99 pk) Dieselmotor: 75 kW (102 pk) Dieselmotor: 85 kW (116 pk) Dieselmotor: 88 kW (120 pk) Dieselmotor: 96 kW (131 pk) | sep 2013 | dec 2022 | € 27.265 | 2.519 | 3.7% |
B5FS | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | jun 2009 | feb 2015 | € 35.611 | 468 | 0.7% |
B5FT | Benzine / LPG LPG motor: 103 kW (140 pk) Benzinemotor: 103 kW (140 pk) | nov 2008 | mrt 2011 | € 44.743 | 115 | 0.2% |
B5FU | Benzine Benzinemotor: 147 kW (200 pk) | mrt 2011 | jun 2014 | € 45.396 | 35 | 0.1% |
B5FV | Benzine / LPG Benzinemotor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 115 kW (156 pk) LPG motor: 115 kW (156 pk) | sep 2009 | sep 2015 | € 41.798 | 985 | 1.4% |
B5FX | Benzine / LPG LPG motor: 110 kW (150 pk) Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | okt 2008 | sep 2011 | € 40.355 | 392 | 0.6% |
B9HD | Diesel Dieselmotor: 84 kW (114 pk) | mei 2013 | apr 2015 | € 40.092 | 6 | < 0.1% |
B9HR | Diesel Dieselmotor: 82 kW (111 pk) | apr 2010 | mrt 2013 | € 41.700 | 13 | < 0.1% |
BRHF | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | apr 2009 | mrt 2011 | € 43.555 | 14 | < 0.1% |
BRHH | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jan 2011 | dec 2014 | € 49.331 | 21 | < 0.1% |
BRHR | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | apr 2009 | sep 2010 | € 46.610 | 10 | < 0.1% |
C | Diesel Dieselmotor: 68 kW (92 pk) Dieselmotor: 73 kW (99 pk) Dieselmotor: 75 kW (102 pk) Dieselmotor: 85 kW (116 pk) Dieselmotor: 88 kW (120 pk) Dieselmotor: 96 kW (131 pk) | apr 2014 | jan 2024 | € 28.927 | 12.999 | 19.1% |
C5FS | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | jul 2010 | nov 2014 | € 24.755 | 2.253 | 3.3% |
C5FT | Benzine Benzinemotor: 103 kW (140 pk) | jan 2008 | jun 2010 | € 31.071 | 300 | 0.4% |
C5FU | Benzine Benzinemotor: 147 kW (200 pk) | jul 2010 | okt 2012 | € 32.401 | 45 | 0.1% |
C5FV | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | apr 2010 | sep 2013 | € 29.261 | 348 | 0.5% |
C5FW | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | aug 2007 | jul 2011 | € 24.213 | 5.498 | 8.1% |
C5FX | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | jul 2007 | jun 2010 | € 28.428 | 559 | 0.8% |
C5FY | Benzine Benzinemotor: 128 kW (174 pk) | apr 2008 | apr 2010 | € 33.764 | 58 | 0.1% |
C8FR | Benzine Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | nov 2009 | jul 2013 | € 22.111 | 74 | 0.1% |
C8FS | Benzine Benzinemotor: 70 kW (95 pk) | nov 2007 | jul 2010 | € 21.536 | 403 | 0.6% |
C9HD | Diesel Dieselmotor: 84 kW (114 pk) | mei 2013 | sep 2013 | € 27.563 | 8 | < 0.1% |
C9HP | Diesel Dieselmotor: 68 kW (92 pk) | apr 2010 | sep 2013 | € 23.979 | 97 | 0.1% |
C9HR | Diesel Dieselmotor: 82 kW (111 pk) | mei 2010 | dec 2013 | € 27.907 | 170 | 0.2% |
C9HV | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | nov 2007 | apr 2010 | € 25.999 | 56 | 0.1% |
C9HX | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | jan 2008 | jul 2010 | € 22.346 | 9 | < 0.1% |
C9HZ | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | jun 2007 | sep 2010 | € 27.829 | 187 | 0.3% |
CNFU | Benzine Benzinemotor: 80 kW (109 pk) | jan 2009 | jan 2009 | € 27.940 | 1 | < 0.1% |
CRHE | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | okt 2011 | aug 2012 | € 29.325 | 2 | < 0.1% |
CRHF | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | jul 2010 | jul 2010 | € 37.798 | 1 | < 0.1% |
CRHR | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | aug 2007 | sep 2009 | € 32.969 | 30 | < 0.1% |
E5FS | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | aug 2010 | jun 2014 | € 25.446 | 1.312 | 1.9% |
E5FV | Benzine Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | mei 2011 | jun 2012 | € 27.195 | 42 | 0.1% |
E5FW | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | jun 2008 | dec 2011 | € 23.451 | 544 | 0.8% |
E8FR | Benzine Benzinemotor: 72 kW (98 pk) | sep 2010 | sep 2013 | € 22.910 | 26 | < 0.1% |
E8FS | Benzine Benzinemotor: 70 kW (95 pk) | jun 2008 | apr 2010 | € 22.291 | 85 | 0.1% |
E9HD | Diesel Dieselmotor: 84 kW (114 pk) | mrt 2013 | mrt 2014 | € 27.843 | 46 | 0.1% |
E9HP | Diesel Dieselmotor: 68 kW (92 pk) | nov 2010 | sep 2013 | € 26.633 | 31 | < 0.1% |
E9HR | Diesel Dieselmotor: 82 kW (111 pk) | feb 2010 | mei 2013 | € 27.518 | 375 | 0.6% |
E9HX | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | okt 2008 | nov 2010 | € 27.463 | 18 | < 0.1% |
E9HZ | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | jun 2008 | aug 2011 | € 26.870 | 120 | 0.2% |
ERHE | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | aug 2011 | mrt 2014 | € 33.682 | 6 | < 0.1% |
H | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) Dieselmotor: 130 kW (177 pk) Dieselmotor: 133 kW (181 pk) | jun 2014 | nov 2020 | € 37.617 | 102 | 0.1% |
H5FS | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | aug 2010 | feb 2014 | € 25.971 | 655 | 1% |
H5FT | Benzine Benzinemotor: 103 kW (140 pk) | apr 2008 | aug 2010 | € 32.742 | 160 | 0.2% |
H5FV | Benzine / LPG LPG motor: 115 kW (156 pk) Benzinemotor: 115 kW (156 pk) | apr 2010 | apr 2014 | € 30.776 | 370 | 0.5% |
H5FW | Benzine / LPG LPG motor: 88 kW (120 pk) Benzinemotor: 88 kW (120 pk) | apr 2008 | jun 2011 | € 26.002 | 2.763 | 4.1% |
H5FX | Benzine / LPG LPG motor: 110 kW (150 pk) Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | jan 2008 | dec 2010 | € 30.332 | 466 | 0.7% |
H5FY | Benzine Benzinemotor: 128 kW (174 pk) | jul 2008 | mrt 2010 | € 34.991 | 56 | 0.1% |
H9HD | Diesel Dieselmotor: 84 kW (114 pk) | jun 2013 | mrt 2014 | € 31.552 | 7 | < 0.1% |
H9HP | Diesel Dieselmotor: 68 kW (92 pk) | jan 2011 | feb 2014 | € 29.380 | 34 | < 0.1% |
H9HR | Diesel Dieselmotor: 82 kW (111 pk) | okt 2010 | jan 2013 | € 29.996 | 41 | 0.1% |
H9HX | Diesel Dieselmotor: 66 kW (90 pk) | jan 2009 | okt 2010 | € 27.493 | 12 | < 0.1% |
H9HZ | Diesel Dieselmotor: 80 kW (109 pk) | mei 2008 | jan 2011 | € 29.261 | 163 | 0.2% |
HRHE | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | okt 2011 | apr 2013 | € 34.868 | 3 | < 0.1% |
HRHF | Diesel Dieselmotor: 103 kW (140 pk) | mrt 2009 | jun 2011 | € 34.257 | 30 | < 0.1% |
HRHH | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | mrt 2011 | mrt 2012 | € 38.320 | 11 | < 0.1% |
HRHR | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | mei 2008 | nov 2009 | € 35.200 | 35 | 0.1% |
J | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) Dieselmotor: 130 kW (177 pk) Dieselmotor: 133 kW (181 pk) | apr 2014 | sep 2020 | € 35.076 | 580 | 0.9% |
M | Elektriciteit Elektromotor(en): 115 kW (156 pk) | sep 2023 | okt 2024 | € 43.673 | 122 | 0.2% |
N | Elektriciteit Elektromotor(en): 115 kW (156 pk) | jan 2024 | okt 2024 | € 42.654 | 218 | 0.3% |
P | Benzine / Elektriciteit / LPG LPG motor: 60 kW (82 pk) LPG motor: 96 kW (131 pk) Benzinemotor: 60 kW (82 pk) Benzinemotor: 81 kW (110 pk) Benzinemotor: 96 kW (131 pk) Benzinemotor: 100 kW (136 pk) Elektromotor(en): 16 kW (22 pk) | aug 2013 | okt 2024 | € 28.216 | 10.052 | 14.8% |
R | Benzine / Elektriciteit / LPG LPG motor: 96 kW (131 pk) Benzinemotor: 81 kW (110 pk) Benzinemotor: 96 kW (131 pk) Benzinemotor: 100 kW (136 pk) Elektromotor(en): 16 kW (22 pk) | apr 2014 | okt 2024 | € 30.195 | 17.503 | 25.7% |
Onbekend | 675 | 1% | ||||
Totaal | 68.036 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 30
1 van 30
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
S-524-KT | 12 oktober 2024 2022 Geïmporteerd | 308 - F - R € 39.900 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GNN-02-H | 12 oktober 2024 2024 | 308 - F - P € 33.679 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.2 liter): 100 kW (136 pk) Elektromotor(s): 16 kW (21 pk) |
GNL-41-J | 12 oktober 2024 2024 | 308 - F - R € 35.879 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GPH-12-T | 11 oktober 2024 2018 Geïmporteerd | 308 - L - B € 34.496 | Diesel Motor (1.5 liter): 96 kW (131 pk) |
GPB-49-L | 11 oktober 2024 2018 Geïmporteerd | 308 - L - R € 33.125 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GNV-71-K | 11 oktober 2024 2016 Geïmporteerd | 308 - L - R € 29.586 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GNS-42-P | 11 oktober 2024 2024 | 308 - F - R € 33.579 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GKT-11-K | 11 oktober 2024 2023 Geïmporteerd | 308 - F - R € 41.769 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GKN-82-F | 11 oktober 2024 2019 Geïmporteerd | 308 - L - R € 32.187 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GHH-78-B | 11 oktober 2024 2015 Geïmporteerd | 308 - L - P € 27.710 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GGX-93-P | 11 oktober 2024 2015 Geïmporteerd | 308 - L - P € 22.829 | Benzine Motor (1.2 liter): 81 kW (110 pk) |
GNT-78-P | 10 oktober 2024 2024 | 308 - F - R € 37.847 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GNT-41-P | 10 oktober 2024 2024 | 308 - F - P € 40.120 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GNP-17-Z | 10 oktober 2024 2024 | 308 - F - P € 34.580 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GNP-05-Z | 10 oktober 2024 2024 | 308 - F - M € 41.499 | Elektriciteit Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
GNN-80-S | 10 oktober 2024 2024 | 308 - F - N € 40.179 | Elektriciteit Elektromotor(s): 115 kW (156 pk) |
GNN-01-H | 10 oktober 2024 2024 | 308 - F - R € 33.099 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GNL-82-F | 10 oktober 2024 2024 | 308 - F - P € 35.430 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GNL-43-J | 10 oktober 2024 2024 | 308 - F - 4 € 44.939 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 110 kW (150 pk) Elektromotor(s): 81 kW (110 pk) |
GNK-92-D | 10 oktober 2024 2023 Geïmporteerd | 308 - F - 3 € 46.255 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 132 kW (179 pk) Elektromotor(s): 81 kW (110 pk) |
GNJ-96-V | 10 oktober 2024 2024 | 308 - F - R € 32.879 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GLP-77-F | 10 oktober 2024 2023 Geïmporteerd | 308 - F - 4 € 50.229 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 110 kW (150 pk) Elektromotor(s): 81 kW (110 pk) |
GFR-15-N | 10 oktober 2024 2022 Geïmporteerd | 308 - F - P € 35.550 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
GNX-80-H | 9 oktober 2024 2024 | 308 - F - 3 € 45.380 | Benzine / Elektriciteit Motor (1.6 liter): 110 kW (150 pk) Elektromotor(s): 81 kW (110 pk) |
GNX-69-H | 9 oktober 2024 2024 | 308 - F - R € 39.579 | Benzine Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Peugeot 308Google op afbeeldingen van de Peugeot 308
Google op reviews van de Peugeot 308
Peugeot 308 Wikipedia-pagina
Topgear.nl
Autotest: Peugeot 308 1.6 THP Féline
Autotest: Peugeot 308 SW XT HDI 136 pk
Autotest: Peugeot 308 CC 1.6 THP
Autotest: Peugeot 308 GTI 1.6 THP 200 pk
Autotest: Peugeot 308 1.6 e-HDi 112 Première
Autotest: Peugeot 308 CC 1.6 THP Feline 6-bak
Peugeot e-308 SW GT review (2023)
Autoblog.nl
Peugeot 308
Peugeot e-308
Autoreview.nl
Peugeot 308: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
Waarom de elektrische Peugeot 308 opeens bijna 5000 euro goedkoper is
TEST - MG5 Electric geeft Peugeot 308 SW en VW Golf Variant financieel ervan langs
Peugeot 208 bestverkochte auto, maar met 130 pk is hij bijna net zo duur als de Peugeot 308
Test - De nieuwe Peugeot 308 is om te janken zo mooi!
Prijzen Peugeot 308 SW bekend: gratis 20 pk bij lichtmetalen wielen
Nieuwe Peugeot 308 SW is groter dan zijn voorganger, maar niet ruimer
Peugeot, ga je schamen! De 27.990 euro kostende Peugeot 308 heeft wieldoppen
Franse schone! De nieuwe Peugeot 308 is een designhoogstandje
Nieuwe Peugeot 308 open en bloot! Wat vinden jullie ervan?
Ook de nieuwe Peugeot 308 krijgt een setje 'slagtanden'
Peugeot 308 SW
Peugeot 308
Peugeot 308 CC: Comfortabele Cruiser
Autovisie.nl
Alles over Peugeot 308
Na deze prijsverlaging is de Peugeot e-308 nog steeds duur
Koopwijzer - Tweedehands Peugeot 308: problemen en prijzen
Officieel: Peugeot 308 wordt elektrisch, ook de SW
Onthuld: elektrische Peugeot e-308 komt ook als SW
Vijf redenen om (niet) de nieuwe Peugeot 308 te kopen
Peugeot zoekt mensen voor bouw nieuwe 308
Peugeot 308 X, 308 Cross of juist 3x8, wat wordt het?
Publiekslieveling Peugeot 308 SW laat iets langer op zich wachten
Nieuwe leasetopper heeft een prijs: dit kost de Peugeot 308
Niet alleen stekkerhybrides, maar Peugeot is ook bezig met elektrische 308
Flink vooruit: dit is de gloednieuwe Peugeot 308
Fonkelnieuwe Peugeot 308 laat zich per ongeluk zien
Peugeot perst 500 pk uit prikkelende 308 R HYbrid
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/peugeot/308/
Autozine.nl
Autotest: Peugeot e-308
Autotest: Peugeot 308
Autotest: Peugeot 308
Autotest: Peugeot 308 SW
Autotest: Peugeot 308 SW
Autotest: Peugeot 308 CC
Onze database is bijgewerkt tot 13 oktober 2024.