Peugeot 308


In Nederland rijden er van de Peugeot 308 momenteel 65.893 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 8 bedrijfsauto's. Totaal zijn er dus 65.901 308-voertuigen. Peugeot heeft 868.475 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De 308 heeft hierdoor een marktaandeel van 7.6% binnen alle modellen van Peugeot. De carrosserie is ingedeeld als mpv (52%), hatchback (31%), stationwagen (14%) en cabriolet (3%).

Bekijk de aandrijvingen van de 308 in Nederland:

Brandstof / aandrijving Aantal Percentage
Benzine 46.48670.5%
Diesel 15.46223.5%
Benzine (Plug-in Hybride) 2.2013.3%
Overige 8981.4%
Benzine (Mild Hybride) 8461.3%

De Peugeot 308: een stijlvolle en praktische hatchback

De Peugeot 308 is een populaire hatchback die sinds 2007 op de markt is. Het model heeft in de loop der jaren verschillende updates en facelifts gekregen, waardoor het een van de meest geliefde auto's in zijn klasse is geworden. Met zijn stijlvolle design, comfortabele interieur en goede rijeigenschappen is de Peugeot 308 een auto die zowel gezinnen als zakelijke rijders aanspreekt.

Design

De Peugeot 308 heeft een modern en dynamisch design dat direct in het oog springt. De auto heeft een gestroomlijnde carrosserie met scherpe lijnen en een sportieve uitstraling. De voorkant van de auto wordt gekenmerkt door de kenmerkende grille van Peugeot, die de auto een herkenbaar uiterlijk geeft. De koplampen zijn strak vormgegeven en voorzien van LED-verlichting, wat niet alleen zorgt voor een moderne uitstraling maar ook voor een betere zichtbaarheid op de weg.

Het interieur van de Peugeot 308 is ruim en comfortabel, met voldoende zitplaatsen voor vijf volwassenen. De materialen zijn van hoge kwaliteit en het dashboard is overzichtelijk ingedeeld. De stoelen zijn ergonomisch gevormd en bieden voldoende steun, ook tijdens lange ritten. De bagageruimte van de auto is met 470 liter groot genoeg voor de dagelijkse boodschappen of een weekend weg.

Rijeigenschappen

De Peugeot 308 staat bekend om zijn goede rijeigenschappen. De auto heeft een comfortabele vering die oneffenheden in het wegdek goed opvangt, waardoor het rijden in de stad en op de snelweg zeer prettig is. De besturing van de auto is direct en precies, waardoor de auto zich makkelijk laat sturen in bochten. De Peugeot 308 is verkrijgbaar met verschillende motoren, variërend van zuinige benzine- en dieselmotoren tot krachtige turbo benzinemotoren. Hierdoor is er voor iedereen een geschikte motorvariant te vinden.

Veiligheid

Veiligheid staat bij Peugeot hoog in het vaandel en dat is te merken aan de vele veiligheidsvoorzieningen die standaard of optioneel leverbaar zijn op de 308. Zo is de auto voorzien van verschillende rijhulpsystemen, zoals een noodremsysteem, verkeersbordherkenning en dodehoekdetectie. Daarnaast is de auto uitgerust met meerdere airbags en een stevig chassis dat de inzittenden beschermt bij een aanrijding. De Peugeot 308 heeft dan ook een goede score behaald in de Euro NCAP crashtests, wat aantoont dat de auto veilig is in verschillende situaties.

Uitvoeringen en prijzen

De Peugeot 308 is leverbaar in verschillende uitvoeringen, variërend van de basisuitvoering tot de luxe GT-uitvoering. De basisuitvoering is voorzien van alle noodzakelijke opties, zoals airconditioning, cruise control en een infotainmentsysteem met touchscreen. De duurdere uitvoeringen hebben extra opties, zoals lederen bekleding, een panoramadak en adaptieve cruise control. De prijzen van de Peugeot 308 beginnen bij ongeveer € 25.000 voor de basisuitvoering en kunnen oplopen tot € 35.000 voor de meest luxe uitvoering.

Concurrentie

De Peugeot 308 concurreert met andere populaire hatchbacks in zijn klasse, zoals de Volkswagen Golf, Ford Focus en Opel Astra. De auto onderscheidt zich van zijn concurrenten door zijn stijlvolle design, comfortabele interieur en goede rijeigenschappen. Daarnaast is de Peugeot 308 ook nog eens zeer zuinig in het verbruik, wat hem aantrekkelijk maakt voor mensen die veel kilometers maken.

Vergeet ook niet de Peugeot merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.


Huidig aantal Peugeot 308's op de Nederlandse weg


Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.

De Peugeot 308 is in Nederland het meest op kenteken gezet in 2015 met 10.922 stuks.


Eerste toelating / Bouwjaren 308's


Wanneer een nieuwe Peugeot 308 voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Peugeot 308 personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.

De gemiddelde leeftijd van deze personenauto komt uit op 9,6 jaren, oftewel bouwjaar november 2015. Is de jouw 308 van voor november 2015 dan is deze dus ouder dan gemiddeld, is het bouwjaar na november 2015 dan is deze jonger dan het Nederlandse gemiddelde.


Nieuwwaarde van dit model


Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Peugeot 308.

Van deze personenauto is van 65.872 modellen de aanschafwaarde bekend. Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde per jaar. De totale nieuwwaarde van deze 65.872 personenauto's komt uit op 1.954.808.530 euro, oftewel 2,0 miljard euro.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Peugeot 308 komt daarmee uit op 29.676 euro per personenauto.


Indeling op kleur


De meestvoorkomende kleuren van een Peugeot 308 in Nederland zijn Grijs (27.035 stuks / 41%), Zwart (16.108 stuks / 24%), Blauw (11.489 stuks / 17%) en Wit (7.195 stuks / 11%).
Kleur Aantal Percentage
Grijs
27.035 41%
Zwart
16.108 24%
Blauw
11.489 17%
Wit
7.195 11%
Rood
2.273 3%
Groen
742 1%
Bruin
718 1%
Beige
221 < 1%
Geel
99 < 1%
Oranje
6 < 1%
Paars
6 < 1%
?
Onbekend
1 < 1%


9.514 van de 65.893 personenauto's zijn geïmporteerd



Dit betekent dat 14.4% uit het buitenland komt. De meeste import Peugeot 308's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vaak betreft het duurdere modellen die geïmporteerd worden (met een relatief hoge BPM in Nederland). Maar ook kan het heel voordelig zijn voor een particulier of handelaar om een jong gebruikte middenklasser te importeren.


Handelsbenamingen


Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Peugeot 308.

Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming Aantal Percentage
308 65.864 100%
308 CC SPORT VTI 7 < 0,1%
308 CC 6 < 0,1%
308 1.2I STT 4 < 0,1%
308 SW 2 < 0,1%
308 CC 1.6I TURBO 2 < 0,1%
308 GT 1 < 0,1%
308 BREAK 1 < 0,1%
308 1.4E 1 < 0,1%
308 BRK 1.6I 16V 1 < 0,1%
308 1.6I 1 < 0,1%
308 SP 1 < 0,1%
308 LIM. 1.2I 1 < 0,1%
308 GTI 1 < 0,1%
65.893 100%


Varianten


Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Peugeot 308.

Vind de variant(code) via jouw kenteken


Swipe voor complete tabel
VariantBrandstof & MotorvermogenGeproduceerd van Geproduceerd tot Gemiddelde nieuwwaarde Aantal Percentage
3 Benzine / Elektriciteit / LPG
LPG motor: 92 kW (125 pk)
Benzinemotor: 92 kW (125 pk)
Benzinemotor: 110 kW (150 pk)
Benzinemotor: 115 kW (156 pk)
Benzinemotor: 132 kW (179 pk)
Benzinemotor: 151 kW (205 pk)
Benzinemotor: 165 kW (224 pk)
Benzinemotor: 184 kW (250 pk)
Benzinemotor: 193 kW (262 pk)
Benzinemotor: 200 kW (272 pk)
Elektromotor(en): 81 kW (110 pk)
aug 2013 jun 2025 € 33.343 2.204
3.3%
4 Benzine / Elektriciteit
Benzinemotor: 110 kW (150 pk)
Benzinemotor: 115 kW (156 pk)
Benzinemotor: 132 kW (179 pk)
Benzinemotor: 151 kW (205 pk)
Benzinemotor: 165 kW (224 pk)
Elektromotor(en): 81 kW (110 pk)
Elektromotor(en): 82 kW (111 pk)
mei 2014 jul 2025 € 43.639 1.786
2.7%
8 Diesel
Dieselmotor: 110 kW (150 pk)
mei 2015 nov 2015 € 34.510 4
< 0.1%
9 Diesel
Dieselmotor: 110 kW (150 pk)
mrt 2015 jul 2016 € 33.138 91
0.1%
A5FS Benzine
Benzinemotor: 88 kW (120 pk)
apr 2011 apr 2011 € 20.617 1
< 0.1%
A5FV Benzine
Benzinemotor: 115 kW (156 pk)
mrt 2011 feb 2013 € 42.521 2
< 0.1%
A5FW Benzine
Benzinemotor: 88 kW (120 pk)
nov 2007 nov 2009 € 23.648 55
0.1%
A5FX Benzine
Benzinemotor: 110 kW (150 pk)
mrt 2008 sep 2009 € 24.551 6
< 0.1%
A5FY Benzine
Benzinemotor: 128 kW (174 pk)
apr 2008 jul 2009 € 32.347 9
< 0.1%
A8FS Benzine
Benzinemotor: 70 kW (95 pk)
dec 2007 mrt 2011 € 19.547 31
< 0.1%
A9HZ Diesel
Dieselmotor: 80 kW (109 pk)
apr 2008 feb 2009 € 26.609 2
< 0.1%
B Diesel
Dieselmotor: 68 kW (92 pk)
Dieselmotor: 73 kW (99 pk)
Dieselmotor: 75 kW (102 pk)
Dieselmotor: 85 kW (116 pk)
Dieselmotor: 88 kW (120 pk)
Dieselmotor: 96 kW (131 pk)
sep 2013 mrt 2023 € 27.447 2.128
3.2%
B5FS Benzine / LPG
LPG motor: 88 kW (120 pk)
Benzinemotor: 88 kW (120 pk)
jun 2009 feb 2015 € 35.668 467
0.7%
B5FT Benzine / LPG
LPG motor: 103 kW (140 pk)
Benzinemotor: 103 kW (140 pk)
nov 2008 mrt 2011 € 44.812 113
0.2%
B5FU Benzine
Benzinemotor: 147 kW (200 pk)
mrt 2011 jun 2014 € 45.504 34
0.1%
B5FV Benzine / LPG
Benzinemotor: 88 kW (120 pk)
Benzinemotor: 115 kW (156 pk)
LPG motor: 115 kW (156 pk)
sep 2009 sep 2015 € 41.807 975
1.5%
B5FX Benzine / LPG
LPG motor: 110 kW (150 pk)
Benzinemotor: 110 kW (150 pk)
okt 2008 sep 2011 € 40.358 390
0.6%
B9HD Diesel
Dieselmotor: 84 kW (114 pk)
mei 2013 apr 2015 € 40.092 6
< 0.1%
B9HR Diesel
Dieselmotor: 82 kW (111 pk)
apr 2010 mrt 2013 € 41.616 12
< 0.1%
BRHF Diesel
Dieselmotor: 103 kW (140 pk)
apr 2009 mrt 2011 € 44.595 8
< 0.1%
BRHH Diesel
Dieselmotor: 120 kW (163 pk)
sep 2011 dec 2014 € 48.857 17
< 0.1%
BRHR Diesel
Dieselmotor: 100 kW (136 pk)
jul 2009 sep 2010 € 45.761 8
< 0.1%
C Diesel
Dieselmotor: 68 kW (92 pk)
Dieselmotor: 73 kW (99 pk)
Dieselmotor: 75 kW (102 pk)
Dieselmotor: 85 kW (116 pk)
Dieselmotor: 88 kW (120 pk)
Dieselmotor: 96 kW (131 pk)
apr 2014 mrt 2024 € 28.948 11.167
16.9%
C5FS Benzine / LPG
LPG motor: 88 kW (120 pk)
Benzinemotor: 88 kW (120 pk)
jul 2010 nov 2014 € 24.760 2.211
3.4%
C5FT Benzine
Benzinemotor: 103 kW (140 pk)
jan 2008 jun 2010 € 31.068 282
0.4%
C5FU Benzine
Benzinemotor: 147 kW (200 pk)
aug 2010 okt 2012 € 32.404 45
0.1%
C5FV Benzine
Benzinemotor: 115 kW (156 pk)
apr 2010 sep 2013 € 29.293 340
0.5%
C5FW Benzine / LPG
LPG motor: 88 kW (120 pk)
Benzinemotor: 88 kW (120 pk)
aug 2007 jul 2011 € 24.220 5.011
7.6%
C5FX Benzine
Benzinemotor: 110 kW (150 pk)
jul 2007 jun 2010 € 28.453 491
0.7%
C5FY Benzine
Benzinemotor: 128 kW (174 pk)
apr 2008 apr 2010 € 33.782 55
0.1%
C8FR Benzine
Benzinemotor: 72 kW (98 pk)
nov 2009 jul 2013 € 22.111 74
0.1%
C8FS Benzine
Benzinemotor: 70 kW (95 pk)
nov 2007 jul 2010 € 21.548 353
0.5%
C9HD Diesel
Dieselmotor: 84 kW (114 pk)
mei 2013 sep 2013 € 27.563 8
< 0.1%
C9HP Diesel
Dieselmotor: 68 kW (92 pk)
apr 2010 sep 2013 € 23.897 83
0.1%
C9HR Diesel
Dieselmotor: 82 kW (111 pk)
sep 2010 dec 2013 € 27.971 135
0.2%
C9HV Diesel
Dieselmotor: 66 kW (90 pk)
nov 2007 feb 2010 € 25.794 33
0.1%
C9HX Diesel
Dieselmotor: 66 kW (90 pk)
jan 2008 jul 2010 € 21.570 6
< 0.1%
C9HZ Diesel
Dieselmotor: 80 kW (109 pk)
jun 2007 sep 2010 € 27.746 132
0.2%
CNFU Benzine
Benzinemotor: 80 kW (109 pk)
jan 2009 jan 2009 € 27.940 1
< 0.1%
CRHE Diesel
Dieselmotor: 110 kW (150 pk)
jun 2011 aug 2012 € 20.852 3
< 0.1%
CRHF Diesel
Dieselmotor: 103 kW (140 pk)
jul 2010 jul 2010 € 37.798 1
< 0.1%
CRHR Diesel
Dieselmotor: 100 kW (136 pk)
aug 2007 aug 2009 € 33.061 19
< 0.1%
E5FS Benzine / LPG
LPG motor: 88 kW (120 pk)
Benzinemotor: 88 kW (120 pk)
aug 2010 jun 2014 € 25.474 1.270
1.9%
E5FV Benzine
Benzinemotor: 115 kW (156 pk)
mei 2011 jun 2012 € 27.204 41
0.1%
E5FW Benzine / LPG
LPG motor: 88 kW (120 pk)
Benzinemotor: 88 kW (120 pk)
jun 2008 dec 2011 € 23.467 486
0.7%
E8FR Benzine
Benzinemotor: 72 kW (98 pk)
sep 2010 sep 2013 € 22.891 25
< 0.1%
E8FS Benzine
Benzinemotor: 70 kW (95 pk)
jul 2008 mrt 2010 € 22.310 76
0.1%
E9HD Diesel
Dieselmotor: 84 kW (114 pk)
apr 2013 mrt 2014 € 27.880 40
0.1%
E9HP Diesel
Dieselmotor: 68 kW (92 pk)
nov 2010 sep 2013 € 26.427 27
< 0.1%
E9HR Diesel
Dieselmotor: 82 kW (111 pk)
aug 2010 mei 2013 € 27.550 306
0.5%
E9HX Diesel
Dieselmotor: 66 kW (90 pk)
okt 2008 aug 2010 € 27.846 12
< 0.1%
E9HZ Diesel
Dieselmotor: 80 kW (109 pk)
jun 2008 jan 2011 € 26.898 79
0.1%
ERHE Diesel
Dieselmotor: 110 kW (150 pk)
aug 2011 mrt 2014 € 33.623 5
< 0.1%
H Diesel
Dieselmotor: 110 kW (150 pk)
Dieselmotor: 130 kW (177 pk)
Dieselmotor: 133 kW (181 pk)
jun 2014 nov 2020 € 37.903 91
0.1%
H5FS Benzine / LPG
LPG motor: 88 kW (120 pk)
Benzinemotor: 88 kW (120 pk)
aug 2010 feb 2014 € 25.982 611
0.9%
H5FT Benzine
Benzinemotor: 103 kW (140 pk)
apr 2008 aug 2010 € 32.802 148
0.2%
H5FV Benzine / LPG
LPG motor: 115 kW (156 pk)
Benzinemotor: 115 kW (156 pk)
mei 2010 apr 2014 € 30.912 349
0.5%
H5FW Benzine / LPG
LPG motor: 88 kW (120 pk)
Benzinemotor: 88 kW (120 pk)
apr 2008 jun 2011 € 26.004 2.481
3.8%
H5FX Benzine
Benzinemotor: 110 kW (150 pk)
jan 2008 dec 2010 € 30.348 410
0.6%
H5FY Benzine
Benzinemotor: 128 kW (174 pk)
jul 2008 mrt 2010 € 34.864 47
0.1%
H9HD Diesel
Dieselmotor: 84 kW (114 pk)
jun 2013 mrt 2014 € 31.552 7
< 0.1%
H9HP Diesel
Dieselmotor: 68 kW (92 pk)
jan 2011 feb 2014 € 29.547 30
< 0.1%
H9HR Diesel
Dieselmotor: 82 kW (111 pk)
okt 2010 jan 2013 € 29.995 31
< 0.1%
H9HX Diesel
Dieselmotor: 66 kW (90 pk)
jan 2009 okt 2010 € 26.789 10
< 0.1%
H9HZ Diesel
Dieselmotor: 80 kW (109 pk)
mei 2008 jan 2011 € 29.244 100
0.2%
HRHE Diesel
Dieselmotor: 110 kW (150 pk)
okt 2011 apr 2013 € 34.868 3
< 0.1%
HRHF Diesel
Dieselmotor: 103 kW (140 pk)
mrt 2009 jun 2011 € 34.143 20
< 0.1%
HRHH Diesel
Dieselmotor: 120 kW (163 pk)
mrt 2011 mrt 2012 € 38.201 10
< 0.1%
HRHR Diesel
Dieselmotor: 100 kW (136 pk)
mei 2008 nov 2009 € 35.348 25
< 0.1%
J Diesel
Dieselmotor: 110 kW (150 pk)
Dieselmotor: 130 kW (177 pk)
Dieselmotor: 133 kW (181 pk)
apr 2014 sep 2020 € 35.244 488
0.7%
M Elektriciteit
Elektromotor(en): 115 kW (156 pk)
sep 2023 jul 2025 € 42.950 228
0.3%
N Elektriciteit
Elektromotor(en): 115 kW (156 pk)
jan 2024 jul 2025 € 42.565 407
0.6%
P Benzine / Elektriciteit / LPG
LPG motor: 60 kW (82 pk)
LPG motor: 96 kW (131 pk)
Benzinemotor: 60 kW (82 pk)
Benzinemotor: 81 kW (110 pk)
Benzinemotor: 96 kW (131 pk)
Benzinemotor: 100 kW (136 pk)
Elektromotor(en): 16 kW (22 pk)
aug 2013 jun 2025 € 28.833 10.408
15.8%
R Benzine / Elektriciteit / LPG
LPG motor: 96 kW (131 pk)
Benzinemotor: 81 kW (110 pk)
Benzinemotor: 96 kW (131 pk)
Benzinemotor: 100 kW (136 pk)
Elektromotor(en): 16 kW (22 pk)
apr 2014 jun 2025 € 30.600 18.102
27.5%
Onbekend 721 1.1%
Totaal 65.893 100%


Nieuwste kentekens


Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.

Pagina
1 van 24
Swipe voor complete tabel
Kenteken Toelating & Bouwjaar Omschrijving & NieuwwaardeBrandstof & Motorvermogen
HVD-65-Z
3 juli 2025
2025
308 - F - M
€ 43.579
Elektriciteit
Elektromotor(s): 115 kW (156 pk)
HTX-71-B
3 juli 2025
2025
308 - F - 4
€ 41.250
Benzine / Elektriciteit
Motor (1.6 liter): 110 kW (150 pk)
Elektromotor(s): 81 kW (110 pk)
HTX-69-B
3 juli 2025
2025
308 - F - 4
€ 41.250
Benzine / Elektriciteit
Motor (1.6 liter): 110 kW (150 pk)
Elektromotor(s): 81 kW (110 pk)
HKN-01-V
3 juli 2025
2024 Geïmporteerd
308 - F - R
€ 41.270
Benzine
Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk)
HVD-66-Z
2 juli 2025
2025
308 - F - N
€ 41.299
Elektriciteit
Elektromotor(s): 115 kW (156 pk)
HTX-70-B
2 juli 2025
2025
308 - F - 4
€ 41.250
Benzine / Elektriciteit
Motor (1.6 liter): 110 kW (150 pk)
Elektromotor(s): 81 kW (110 pk)
HPP-27-R
2 juli 2025
2019 Geïmporteerd
308 - L - P
€ 34.050
Benzine
Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk)
HPL-30-V
2 juli 2025
2018 Geïmporteerd
308 - L - P
€ 35.689
Benzine
Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk)
HNX-16-P
2 juli 2025
2024 Geïmporteerd
308 - F - R
€ 44.036
Benzine
Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk)
GTN-76-P
2 juli 2025
2022 Geïmporteerd
308 - F - 3
€ 42.357
Benzine / Elektriciteit
Motor (1.6 liter): 110 kW (150 pk)
Elektromotor(s): 81 kW (110 pk)
Z-990-JP
1 juli 2025
2023 Geïmporteerd
308 - F - R
€ 33.429
Benzine
Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk)
HPR-37-G
1 juli 2025
2024 Geïmporteerd
308 - F - R
€ 44.181
Benzine
Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk)
HNH-94-G
1 juli 2025
2020 Geïmporteerd
308 - L - P
€ 31.609
Benzine
Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk)
HLZ-42-G
1 juli 2025
2024 Geïmporteerd
308 - F - P
€ 34.979
Benzine
Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk)
GPJ-67-F
1 juli 2025
2024 Geïmporteerd
308 - F - R
€ 43.249
Benzine
Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk)
HVJ-98-S
30 juni 2025
2025
308 - F - R
€ 40.203
Benzine / Elektriciteit
Motor (1.2 liter): 100 kW (136 pk)
Elektromotor(s): 16 kW (21 pk)
HVJ-10-T
30 juni 2025
2025
308 - F - R
€ 43.493
Benzine / Elektriciteit
Motor (1.2 liter): 100 kW (136 pk)
Elektromotor(s): 16 kW (21 pk)
HVH-18-Z
30 juni 2025
2025
308 - F - R
€ 45.608
Benzine
Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk)
HVH-15-Z
30 juni 2025
2025
308 - F - 3
€ 45.792
Benzine / Elektriciteit
Motor (1.6 liter): 132 kW (179 pk)
Elektromotor(s): 81 kW (110 pk)
HVH-14-Z
30 juni 2025
2025
308 - F - 3
€ 45.792
Benzine / Elektriciteit
Motor (1.6 liter): 132 kW (179 pk)
Elektromotor(s): 81 kW (110 pk)
HVH-13-Z
30 juni 2025
2025
308 - F - R
€ 34.769
Benzine
Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk)
HVH-12-Z
30 juni 2025
2025
308 - F - R
€ 34.769
Benzine
Motor (1.2 liter): 96 kW (131 pk)
HVF-18-J
30 juni 2025
2025
308 - F - 4
€ 49.462
Benzine / Elektriciteit
Motor (1.6 liter): 110 kW (150 pk)
Elektromotor(s): 81 kW (110 pk)
HVD-64-Z
30 juni 2025
2025
308 - F - N
€ 41.450
Elektriciteit
Elektromotor(s): 115 kW (156 pk)
HVD-49-Z
30 juni 2025
2025
308 - F - R
€ 41.926
Benzine / Elektriciteit
Motor (1.2 liter): 100 kW (136 pk)
Elektromotor(s): 16 kW (21 pk)
Swipe voor alle informatie


Onze database is bijgewerkt tot 3 juli 2025.

Zoek op kenteken

europa
NL
 

Zoek op merk of model

Zoek op merk of model auto, motor, scooter etc.

Top 10

Peugeot personenauto's die de afgelopen 12 maanden op kenteken gezet zijn.

  1. Peugeot 208 (8.100x)
  2. Peugeot 2008 (7.379x)
  3. Peugeot 3008 (4.873x)
  4. Peugeot 308 (3.048x)
  5. Peugeot 5008 (2.250x)
  6. Peugeot 408 (669x)
  7. Peugeot 107 (373x)
  8. Peugeot 508 (354x)
  9. Peugeot 108 (306x)
  10. Peugeot Rifter (202x)
Top