Piaggio Bravo
In Nederland rijden er van de Piaggio Bravo momenteel 89 rond. Piaggio heeft 256.070 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De Bravo heeft hierdoor een marktaandeel van 0.03% binnen alle modellen van Piaggio.
Bekijk de aandrijvingen van de Bravo in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 89 | 100% |
Vergeet ook niet de Piaggio merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Piaggio Bravo's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte scooters / brommers in Nederland als geïmporteerde scooters / brommers uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren Bravo's
Wanneer een nieuwe Piaggio Bravo voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de scooter. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type scooter / brommer in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Piaggio Bravo scooters / brommers die in Nederland (nog) op de weg rijden.
89 van de 89 scooters / brommers zijn geïmporteerd
Maar liefst 100% komt oorspronkelijk dus uit het buitenland. De meeste import Piaggio Bravo's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vooral duurdere scooters / brommers (met een relatief hoge BPM in Nederland) worden vaak geïmporteerd. Dit zijn vaak scooters / brommers met een grotere uitstoot (o.a. co2). In Nederland betaal je per co2-punt meer belasting, dit stijg relatief harder naarmate de scooter meer uitstoot.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Piaggio Bravo.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
BRAVO | 44 | 49.4% |
BRAVO P | 41 | 46.1% |
BRAVO PV25 | 2 | 2.2% |
BRAVO PV 25 | 1 | 1.1% |
BRAVO P25 | 1 | 1.1% |
89 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Piaggio Bravo.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
Onbekend | 89 | 100% | ||||
Totaal | 89 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de scooters / brommers die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 4
1 van 4
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
FRP-43-K | 30 januari 2024 1979 Geïmporteerd | BRAVO - ETM1T ? Onbekend | Benzine |
FLJ-07-S | 20 juni 2022 1977 Geïmporteerd | BRAVO - EEV1T ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.6 pk) |
FLF-85-X | 1 juni 2022 1979 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.6 pk) |
FKV-92-R | 3 mei 2022 1978 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.4 pk) |
FDF-98-D | 4 september 2020 1992 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (0.9 pk) |
DJZ-28-F | 10 maart 2017 1992 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.6 pk) |
DHD-85-B | 21 juni 2016 1992 Geïmporteerd | BRAVO PV25 - EEV2T ? Onbekend | Benzine Motor: 2 kW (2.3 pk) |
DDS-03-G | 31 juli 2015 1979 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.6 pk) |
F-965-RR | 2 september 2013 1981 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.6 pk) |
F-267-RP | 26 augustus 2013 1979 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.6 pk) |
F-554-FV | 11 oktober 2011 1988 Geïmporteerd | BRAVO P ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.5 pk) |
F-101-FK | 6 september 2011 1981 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.6 pk) |
F-103-DX | 3 augustus 2011 1980 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.6 pk) |
F-387-DR | 20 juli 2011 1990 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.6 pk) |
F-064-DN | 13 juli 2011 1986 Geïmporteerd | BRAVO P ? Onbekend | Benzine |
F-572-BV | 15 juni 2011 1997 Geïmporteerd | BRAVO PV 25 ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.4 pk) |
D-971-ZB | 31 maart 2011 1978 Geïmporteerd | BRAVO P ? Onbekend | Benzine |
D-648-TK | 27 augustus 2010 1975 Geïmporteerd | BRAVO P ? Onbekend | Benzine Motor: 2 kW (2.3 pk) |
D-076-KD | 15 oktober 2009 1994 Geïmporteerd | BRAVO PV25 ? Onbekend | Benzine |
FT-934-P | 1 juli 2008 1988 Geïmporteerd | BRAVO P ? Onbekend | Benzine Motor: 2 kW (2.3 pk) |
FS-165-J | 16 mei 2008 1985 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 0 kW (0 pk) |
FP-369-J | 21 januari 2008 1973 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.6 pk) |
FL-872-P | 25 september 2007 1989 Geïmporteerd | BRAVO P25 ? Onbekend | Benzine Motor: 0 kW (0 pk) |
FF-995-J | 23 december 2006 1987 Geïmporteerd | BRAVO P ? Onbekend | Benzine Motor: 2 kW (2.3 pk) |
FD-104-V | 2 december 2006 1987 Geïmporteerd | BRAVO ? Onbekend | Benzine Motor: 1 kW (1.6 pk) |
Swipe voor alle informatie
Onze database is bijgewerkt tot 7 december 2024.