Audi A8
In Nederland rijden er van de Audi A8 momenteel 3.118 rond. Audi heeft 388.395 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De A8 heeft hierdoor een marktaandeel van 0.8% binnen alle modellen van Audi. De carrosserie is ingedeeld in de categorie sedan.
Bekijk de aandrijvingen van de A8 in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 1.504 | 48.2% |
Diesel | 875 | 28.1% |
Benzine (Plug-in Hybride) | 295 | 9.5% |
Benzine (Mild Hybride) | 204 | 6.5% |
Diesel (Mild Hybride) | 153 | 4.9% |
Benzine & LPG | 87 | 2.8% |
De Audi A8: Een Luxe en Prestigieuze Limousine
De Audi A8 is een luxe en prestigieuze limousine die al sinds 1994 op de markt is. Het is het vlaggenschip van het Duitse automerk Audi en staat bekend om zijn comfort, prestaties en geavanceerde technologie. In dit artikel zullen we de geschiedenis, kenmerken en specificaties van de Audi A8 bespreken.
Geschiedenis
De Audi A8 werd voor het eerst geïntroduceerd in 1994 als opvolger van de Audi V8. Het was destijds de eerste auto die volledig was gebouwd van aluminium, wat resulteerde in een lichtere en stijvere carrosserie. Dit zorgde voor betere prestaties en brandstofefficiëntie in vergelijking met zijn concurrenten.
In de loop der jaren heeft de Audi A8 verschillende updates en facelifts ondergaan om bij te blijven met de concurrentie. In 2002 introduceerde Audi de Audi A8 L, een verlengde versie van de A8 met meer ruimte achterin voor passagiers. In 2010 werd de derde generatie van de Audi A8 gelanceerd met een geheel nieuw design en verbeterde technologieën.
De huidige vierde generatie van de Audi A8 werd in 2017 geïntroduceerd en staat bekend om zijn geavanceerde rijhulpsystemen en connectiviteitsopties. Het is een van de meest technologisch geavanceerde auto's in zijn klasse en biedt een ongeëvenaarde rijervaring.
Kenmerken
De Audi A8 staat bekend om zijn luxe en comfortabele interieur, dat is voorzien van hoogwaardige materialen en geavanceerde technologieën. Het dashboard is strak en modern vormgegeven, met een groot touchscreen display in het midden voor het infotainmentsysteem.
De stoelen in de Audi A8 zijn comfortabel en ondersteunend, met verschillende massagefuncties en ventilatieopties. Achterpassagiers kunnen genieten van extra beenruimte in de verlengde versie van de A8, de A8 L.
Wat betreft prestaties biedt de Audi A8 een krachtige en soepele rijervaring. Er zijn verschillende motoren beschikbaar, variërend van een V6 tot een V8 en zelfs een W12 in de topversie, de Audi S8. Alle motoren zijn gekoppeld aan een soepele automatische transmissie en bieden indrukwekkende acceleratie en snelheid.
Naast zijn luxe en prestaties is de Audi A8 ook voorzien van geavanceerde veiligheids- en rijhulpsystemen. Zo beschikt de auto over adaptieve cruisecontrol, lane assist, night vision en een 360-graden camera voor optimale veiligheid en gemak tijdens het rijden.
Specificaties
De Audi A8 is verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen en motorvarianten, elk met zijn eigen specificaties en prijskaartje. Hieronder volgen enkele van de belangrijkste specificaties van de Audi A8:
- Motoren: De Audi A8 is verkrijgbaar met verschillende motoren, variërend van een 3.0-liter V6 tot een 6.0-liter W12 in de topversie, de Audi S8. De motoren leveren vermogens tussen de 286 pk en 585 pk, afhankelijk van de gekozen uitvoering.
- Prestaties: De Audi A8 accelereert van 0 naar 100 km/u in slechts 4,5 seconden in de topversie, de Audi S8. De topsnelheid van de auto ligt tussen de 250 km/u en 305 km/u, afhankelijk van de gekozen motorvariant.
- Brandstofverbruik: Het brandstofverbruik van de Audi A8 varieert tussen de 6,5 en 12 liter per 100 kilometer, afhankelijk van de gekozen motorvariant en rijstijl.
- Afmetingen: De Audi A8 heeft een lengte van 5,17 meter en een breedte van 1,95 meter. De wielbasis bedraagt 3,04 meter, wat zorgt voor een ruim interieur en comfortabele zitplaatsen voor alle passagiers.
- Prijs: De prijs van de Audi A8 varieert tussen de € 90.000 en € 200.000, afhankelijk van de gekozen uitvoering en opties.
Vergeet ook niet de Audi merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Audi A8's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren A8's
Wanneer een nieuwe Audi A8 voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Audi A8 personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Audi A8.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Audi A8 komt daarmee uit op 149.289 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Audi A8 in Nederland zijn Zwart (1.245 stuks / 40%), Grijs (961 stuks / 31%), Blauw (661 stuks / 21%) en Bruin (103 stuks / 3%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Zwart | 1.245 | 40% |
Grijs | 961 | 31% |
Blauw | 661 | 21% |
Bruin | 103 | 3% |
Groen | 83 | 3% |
Rood | 17 | 1% |
Wit | 17 | 1% |
Beige | 14 | < 1% |
Geel | 9 | < 1% |
Paars | 8 | < 1% |
1.698 van de 3.118 personenauto's zijn geïmporteerd
Meer dan de helft (54.5%) komt uit het buitenland. De meeste import Audi A8's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vooral duurdere personenauto's (met een relatief hoge BPM in Nederland) worden vaak geïmporteerd. Dit zijn vaak personenauto's met een grotere uitstoot (o.a. co2). In Nederland betaal je per co2-punt meer belasting, dit stijg relatief harder naarmate de personenauto meer uitstoot.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Audi A8.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
AUDI A8 | 1.139 | 36.5% |
A8 | 1.023 | 32.8% |
4D AUDI A8 | 321 | 10.3% |
A8 L | 227 | 7.3% |
AUDI A8L | 205 | 6.6% |
A8 220 KW AUT | 37 | 1.2% |
A8 QUATTRO | 20 | 0.6% |
A8 60 TFSI E | 16 | 0.5% |
A8 HYBRID | 15 | 0.5% |
A8 169 KW QUATTRO AUT | 12 | 0.4% |
A8 L W12 | 11 | 0.4% |
4D,AUDI A8 | 11 | 0.4% |
A8 4.2 QUATTRO | 11 | 0.4% |
4D AUDI A8L | 6 | 0.2% |
A8 128 KW AUT | 6 | 0.2% |
A8 W12 QUATTRO | 5 | 0.2% |
A8 169 KW AUT | 5 | 0.2% |
A8 QUATTRO 128 KW AUT | 4 | 0.1% |
AUDI A8 QUATTRO | 4 | 0.1% |
A 8 | 3 | 0.1% |
AUDI A8 4.2 QUATTRO | 3 | 0.1% |
A8 L HYBRID | 3 | 0.1% |
AUDI A8L QUATTRO | 2 | 0.1% |
AUDI A8 | 2 | 0.1% |
A8 4.2 QUATTRO AUTO | 1 | < 0,1% |
OVERIG | 26 | 0.8% |
3.118 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Audi A8.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
D2LABZQ1 | Benzine / LPG Benzinemotor: 220 kW (299 pk) LPG motor: 220 kW (299 pk) | nov 1994 | jan 1999 | - | 18 | 0.6% |
D2LAEWF1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | jun 1995 | okt 1997 | - | 4 | 0.1% |
GAQFQ1 | Benzine Benzinemotor: 228 kW (310 pk) | mei 2000 | mei 2000 | - | 1 | < 0.1% |
GASBQ1 | Diesel Dieselmotor: 171 kW (232 pk) | mrt 2006 | apr 2006 | - | 2 | 0.1% |
GASEQ1 | Diesel Dieselmotor: 202 kW (275 pk) | nov 2003 | feb 2005 | - | 3 | 0.1% |
GASNF1 | Benzine Benzinemotor: 162 kW (220 pk) | jul 2004 | jul 2004 | - | 1 | < 0.1% |
GAUWQ1 | Benzine Benzinemotor: 228 kW (310 pk) | jan 2001 | mei 2002 | - | 2 | 0.1% |
GAZCQ1 | Benzine Benzinemotor: 309 kW (420 pk) | jul 2001 | aug 2001 | - | 2 | 0.1% |
GBFMQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 246 kW (334 pk) Benzinemotor: 246 kW (334 pk) | jun 2003 | mei 2006 | € 146.519 | 37 | 1.2% |
GBHTQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 331 kW (450 pk) Benzinemotor: 331 kW (450 pk) | jan 2004 | jun 2008 | € 198.960 | 58 | 1.9% |
GBPKF1 | Benzine Benzinemotor: 191 kW (260 pk) | jun 2008 | sep 2010 | € 96.113 | 2 | 0.1% |
GBSMQ1 | Benzine Benzinemotor: 331 kW (450 pk) | mei 2008 | mei 2008 | - | 1 | < 0.1% |
GBVJQ1 | Benzine Benzinemotor: 257 kW (349 pk) | jul 2006 | mrt 2009 | € 153.571 | 14 | 0.4% |
GBVNQ1 | Diesel Dieselmotor: 240 kW (326 pk) | okt 2005 | okt 2009 | € 145.679 | 13 | 0.4% |
GCDRAQ1 | Benzine Benzinemotor: 273 kW (371 pk) | jan 2011 | okt 2012 | € 170.559 | 10 | 0.3% |
GCDSBQ1 | Diesel Dieselmotor: 258 kW (351 pk) | nov 2010 | nov 2013 | € 180.308 | 34 | 1.1% |
GCDTAQ1 | Diesel Dieselmotor: 184 kW (250 pk) | dec 2010 | okt 2013 | € 140.870 | 24 | 0.8% |
GCEJAQ1 | Benzine Benzinemotor: 368 kW (500 pk) | mrt 2011 | dec 2015 | € 220.788 | 32 | 1% |
GCEUAQ1 | Benzine Benzinemotor: 309 kW (420 pk) | jul 2012 | mrt 2013 | € 161.100 | 5 | 0.2% |
GCGWAQ1 | Benzine Benzinemotor: 213 kW (290 pk) | nov 2010 | feb 2012 | € 150.209 | 5 | 0.2% |
GCHJAF1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | jan 2013 | dec 2014 | € 117.391 | 3 | 0.1% |
GCLABF1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | mei 2012 | jul 2012 | € 102.546 | 2 | 0.1% |
GCREAQ1 | Benzine Benzinemotor: 228 kW (310 pk) | mrt 2014 | sep 2014 | € 124.859 | 2 | 0.1% |
GCTBAQ1 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | okt 2013 | jan 2016 | € 142.665 | 24 | 0.8% |
GCTBBQ1 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | jan 2014 | jan 2014 | € 128.125 | 1 | < 0.1% |
GCTBDQ1 | Diesel Dieselmotor: 193 kW (262 pk) | aug 2015 | sep 2017 | € 133.208 | 22 | 0.7% |
GCTECQ1 | Diesel Dieselmotor: 283 kW (385 pk) | okt 2013 | jan 2017 | € 190.455 | 33 | 1.1% |
GCTGAQ1 | Benzine Benzinemotor: 320 kW (435 pk) | okt 2013 | nov 2016 | € 167.361 | 17 | 0.5% |
GCTNAQ1 | Benzine Benzinemotor: 368 kW (500 pk) | mei 2014 | sep 2016 | € 261.663 | 8 | 0.3% |
GCVXBQ2 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 320 kW (435 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | sep 2020 | dec 2020 | € 218.264 | 2 | 0.1% |
GCXYAQ2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 338 kW (460 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | apr 2022 | apr 2022 | € 184.316 | 1 | < 0.1% |
GCZSEQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | okt 2017 | okt 2023 | € 151.226 | 30 | 1% |
GCZSEQ2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | aug 2017 | nov 2024 | € 177.351 | 109 | 3.5% |
GDDVCQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | aug 2018 | jul 2020 | € 146.563 | 7 | 0.2% |
GDDVCQ2 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | nov 2017 | sep 2020 | € 158.060 | 29 | 0.9% |
GDMGKQ2 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | nov 2021 | nov 2022 | € 190.874 | 3 | 0.1% |
LABZQ1 | Benzine Benzinemotor: 220 kW (299 pk) | apr 1996 | apr 1999 | - | 38 | 1.2% |
LACKF1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | jan 1997 | jul 1999 | - | 18 | 0.6% |
LACKQ1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | okt 1996 | mei 1999 | - | 14 | 0.4% |
LAEWF1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | jan 1998 | mei 1999 | - | 3 | 0.1% |
LAEWQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 169 kW (230 pk) Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | apr 1996 | feb 1999 | - | 16 | 0.5% |
LAFBF1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jan 1998 | mrt 1999 | - | 7 | 0.2% |
LAFBQ1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jan 1998 | jan 2000 | - | 8 | 0.3% |
LAHCQ1 | Benzine Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | okt 1996 | okt 1997 | - | 3 | 0.1% |
LAKCF1 | Benzine Benzinemotor: 191 kW (260 pk) | jan 2001 | okt 2002 | - | 2 | 0.1% |
LAKCQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 191 kW (260 pk) Benzinemotor: 191 kW (260 pk) | jul 2000 | jan 2002 | - | 9 | 0.3% |
LAKEF1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | aug 2000 | apr 2002 | - | 6 | 0.2% |
LAKEQ1 | Diesel Dieselmotor: 132 kW (179 pk) | feb 2000 | mei 2002 | - | 8 | 0.3% |
LAKFQ1 | Diesel Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | jun 2000 | apr 2002 | - | 17 | 0.5% |
LAKGQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 220 kW (299 pk) Benzinemotor: 220 kW (299 pk) | nov 1997 | mei 1998 | - | 7 | 0.2% |
LAKHQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 250 kW (340 pk) Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | sep 1997 | nov 1998 | - | 5 | 0.2% |
LAMXF1 | Benzine / LPG LPG motor: 142 kW (193 pk) Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | okt 2000 | okt 2002 | - | 10 | 0.3% |
LAMXQ1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | jul 2000 | okt 2002 | - | 4 | 0.1% |
LAPRF1 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | mrt 1999 | jun 2000 | - | 13 | 0.4% |
LAPRQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 142 kW (193 pk) Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | mrt 1999 | jan 2001 | - | 10 | 0.3% |
LAQFQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 228 kW (310 pk) Benzinemotor: 228 kW (310 pk) | mrt 1999 | aug 2001 | - | 39 | 1.3% |
LAQGF1 | Benzine Benzinemotor: 191 kW (260 pk) | apr 1999 | jun 2000 | - | 3 | 0.1% |
LAQGQ1 | Benzine Benzinemotor: 191 kW (260 pk) | jan 1999 | feb 2001 | - | 22 | 0.7% |
LAQHQ1 | Benzine Benzinemotor: 265 kW (360 pk) | dec 1999 | mrt 2000 | - | 2 | 0.1% |
LASBQ1 | Diesel Dieselmotor: 171 kW (232 pk) | apr 2004 | okt 2009 | € 113.261 | 76 | 2.4% |
LASEQ1 | Diesel Dieselmotor: 202 kW (275 pk) | mei 2003 | jul 2005 | - | 27 | 0.9% |
LASNF1 | Benzine Benzinemotor: 162 kW (220 pk) | okt 2003 | jan 2006 | - | 7 | 0.2% |
LAUWQ1 | Benzine Benzinemotor: 228 kW (310 pk) | jan 2001 | okt 2005 | - | 22 | 0.7% |
LAZCQ1 | Benzine Benzinemotor: 309 kW (420 pk) | sep 2001 | mei 2002 | - | 9 | 0.3% |
LBDXF1 | Benzine Benzinemotor: 154 kW (209 pk) | feb 2008 | jul 2009 | € 99.670 | 18 | 0.6% |
LBFLQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 206 kW (280 pk) Benzinemotor: 206 kW (280 pk) | aug 2002 | mei 2006 | € 110.703 | 135 | 4.3% |
LBFMQ1 | Benzine / LPG LPG motor: 246 kW (334 pk) Benzinemotor: 246 kW (334 pk) | aug 2002 | sep 2006 | € 130.457 | 244 | 7.8% |
LBHTQ1 | Benzine Benzinemotor: 331 kW (450 pk) | mei 2004 | mrt 2009 | € 161.750 | 33 | 1.1% |
LBNGQ1 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | mrt 2006 | aug 2009 | € 109.844 | 4 | 0.1% |
LBPKF1 | Benzine Benzinemotor: 191 kW (260 pk) | jul 2005 | feb 2009 | € 105.103 | 12 | 0.4% |
LBPKQ1 | Benzine Benzinemotor: 191 kW (260 pk) | jun 2005 | okt 2009 | € 122.997 | 27 | 0.9% |
LBVJQ1 | Benzine Benzinemotor: 257 kW (349 pk) | jul 2006 | nov 2010 | € 141.154 | 47 | 1.5% |
LBVNQ1 | Diesel Dieselmotor: 240 kW (326 pk) | aug 2005 | okt 2009 | € 153.779 | 49 | 1.6% |
LCDRAQ1 | Benzine Benzinemotor: 273 kW (371 pk) | jan 2010 | jan 2013 | € 154.427 | 141 | 4.5% |
LCDSBQ1 | Diesel Dieselmotor: 258 kW (351 pk) | jan 2010 | mei 2014 | € 156.031 | 113 | 3.6% |
LCDTAQ1 | Diesel Dieselmotor: 184 kW (250 pk) | aug 2010 | jan 2014 | € 122.448 | 110 | 3.5% |
LCDTBQ1 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | sep 2010 | sep 2013 | € 121.495 | 4 | 0.1% |
LCEUAQ1 | Benzine Benzinemotor: 309 kW (420 pk) | feb 2013 | jun 2015 | € 167.290 | 5 | 0.2% |
LCGWAQ1 | Benzine Benzinemotor: 213 kW (290 pk) | aug 2010 | jul 2013 | € 128.678 | 23 | 0.7% |
LCHJAF1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | apr 2012 | feb 2014 | € 99.439 | 14 | 0.4% |
LCLABF1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | feb 2012 | apr 2013 | € 75.584 | 9 | 0.3% |
LCMHAQ1 | Diesel Dieselmotor: 184 kW (250 pk) | feb 2013 | feb 2013 | € 140.830 | 1 | < 0.1% |
LCREAQ1 | Benzine Benzinemotor: 228 kW (310 pk) | nov 2013 | mei 2015 | € 126.173 | 9 | 0.3% |
LCTBAQ1 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | nov 2013 | mrt 2016 | € 119.845 | 101 | 3.2% |
LCTBBQ1 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | mei 2014 | mei 2014 | € 141.854 | 1 | < 0.1% |
LCTBDQ1 | Diesel Dieselmotor: 193 kW (262 pk) | jun 2015 | aug 2018 | € 117.645 | 76 | 2.4% |
LCTECQ1 | Diesel Dieselmotor: 283 kW (385 pk) | sep 2013 | dec 2017 | € 160.293 | 51 | 1.6% |
LCTGAQ1 | Benzine Benzinemotor: 320 kW (435 pk) | nov 2013 | jul 2018 | € 155.600 | 37 | 1.2% |
LCVXBQ2 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 320 kW (435 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | feb 2020 | mei 2021 | € 187.132 | 4 | 0.1% |
LCWWBQ2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 420 kW (571 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | jun 2020 | nov 2024 | € 193.319 | 38 | 1.2% |
LCZSEQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | mrt 2018 | nov 2024 | € 144.793 | 94 | 3% |
LCZSEQ2 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) Elektromotor(en): 100 kW (136 pk) | nov 2017 | nov 2024 | € 154.613 | 169 | 5.4% |
LDDVCQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | okt 2017 | aug 2020 | € 137.945 | 38 | 1.2% |
LDDVCQ2 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | nov 2017 | jan 2021 | € 166.204 | 72 | 2.3% |
LDMGKQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | feb 2022 | feb 2022 | € 185.054 | 1 | < 0.1% |
LDMGKQ2 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | jan 2021 | mei 2022 | € 158.315 | 2 | 0.1% |
ZBHTQ1 | Benzine Benzinemotor: 331 kW (450 pk) | nov 2006 | jan 2007 | - | 4 | 0.1% |
ZCEJAQ1 | Benzine Benzinemotor: 368 kW (500 pk) | nov 2013 | nov 2013 | € 597.845 | 1 | < 0.1% |
ZCEUAQ1 | Benzine Benzinemotor: 309 kW (420 pk) | feb 2014 | feb 2014 | € 491.323 | 1 | < 0.1% |
ZCTGAQ1 | Benzine Benzinemotor: 320 kW (435 pk) | jun 2015 | jul 2018 | € 514.711 | 9 | 0.3% |
ZCTNAQ1 | Benzine Benzinemotor: 368 kW (500 pk) | okt 2014 | okt 2014 | € 598.202 | 2 | 0.1% |
ZCWWBQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 420 kW (571 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | dec 2020 | aug 2023 | € 615.037 | 14 | 0.4% |
ZDWKAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 420 kW (571 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | jun 2024 | nov 2024 | € 615.280 | 8 | 0.3% |
Onbekend | 431 | 13.8% | ||||
Totaal | 3.118 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 24
1 van 24
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
GVR-11-P | 4 december 2024 2023 Geïmporteerd | A8 - F8 € 162.536 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GVR-05-Z | 4 december 2024 2001 Geïmporteerd | 4D AUDI A8L - D2 Onbekend | Benzine Motor (4.2 liter): 228 kW (310 pk) |
GVJ-30-D | 29 november 2024 2023 Geïmporteerd | A8 - F8 € 161.161 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GTJ-42-Z | 29 november 2024 2024 | A8 - F8 - LCZSEQ1 € 159.479 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GTJ-41-Z | 29 november 2024 2024 | A8 - F8 - LCZSEQ2 € 156.501 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GTJ-40-Z | 29 november 2024 2024 | A8 - F8 - LCZSEQ2 € 166.555 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GTJ-38-Z | 29 november 2024 2024 | A8 - F8 - LCZSEQ2 € 180.235 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GNT-81-F | 29 november 2024 2023 Geïmporteerd | A8 - F8 - LCZSEQ1 € 160.610 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
Z-423-KN | 28 november 2024 2020 Geïmporteerd | A8 - F8 - GCZSEQ2 € 185.738 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GTZ-94-N | 28 november 2024 2024 | A8 - F8 - ZDWKAQ1 € 626.471 | Benzine / Elektriciteit Motor (4 liter): 420 kW (571 pk) Elektromotor(s): 8 kW (11.4 pk) |
GTZ-93-N | 28 november 2024 2024 | A8 - F8 - ZDWKAQ1 € 611.751 | Benzine / Elektriciteit Motor (4 liter): 420 kW (571 pk) Elektromotor(s): 8 kW (11.4 pk) |
GVB-32-G | 27 november 2024 2023 Geïmporteerd | A8 - F8 € 159.532 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GSV-56-N | 27 november 2024 2024 | A8 - F8 - ZDWKAQ1 € 611.751 | Benzine / Elektriciteit Motor (4 liter): 420 kW (571 pk) Elektromotor(s): 8 kW (11.4 pk) |
GSV-40-P | 27 november 2024 2024 | A8 - F8 - LCWWBQ2 € 193.319 | Benzine / Elektriciteit Motor (4 liter): 420 kW (571 pk) Elektromotor(s): 8 kW (11.4 pk) |
GSX-62-Z | 26 november 2024 2024 | A8 - F8 - LCWWBQ2 € 193.319 | Benzine / Elektriciteit Motor (4 liter): 420 kW (571 pk) Elektromotor(s): 8 kW (11.4 pk) |
GRX-84-H | 22 november 2024 2023 Geïmporteerd | A8 - F8 - LCZSEQ1 € 159.366 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GFP-52-Z | 22 november 2024 2022 Geïmporteerd | A8 - F8 - LCZSEQ1 € 135.594 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
Z-543-JT | 21 november 2024 2005 Geïmporteerd | A8 Onbekend | Benzine Motor (4.2 liter): 246 kW (334 pk) |
GST-64-R | 20 november 2024 2024 | A8 - F8 - GCZSEQ2 € 208.615 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GTF-27-K | 16 november 2024 2007 Geïmporteerd | AUDI A8 Onbekend | Diesel Motor (4.1 liter): 240 kW (326 pk) |
GPK-91-N | 12 november 2024 2024 | A8 - F8 - GCZSEQ2 € 158.520 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GSF-31-T | 8 november 2024 2023 Geïmporteerd | A8 - F8 - LCZSEQ2 € 153.082 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GRZ-02-G | 8 november 2024 2024 Geïmporteerd | A8 - F8 - LCZSEQ1 € 135.145 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 250 kW (340 pk) Elektromotor(s): 100 kW (136 pk) |
GNX-84-J | 1 november 2024 2024 | A8 - F8 - ZDWKAQ1 € 611.751 | Benzine / Elektriciteit Motor (4 liter): 420 kW (571 pk) Elektromotor(s): 8 kW (11.4 pk) |
GRK-51-Z | 31 oktober 2024 2009 Geïmporteerd | AUDI A8 - 4E - LBNGQ1 Onbekend | Diesel Motor (3 liter): 155 kW (211 pk) |
Swipe voor alle informatie
Onze database is bijgewerkt tot 5 december 2024.