BMW 4-Serie
In Nederland rijden er van de BMW 4-Serie momenteel 14.033 rond. BMW heeft 584.827 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De 4-Serie heeft hierdoor een marktaandeel van 2.4% binnen alle modellen van BMW. De carrosserie is ingedeeld als sedan (54%), cabriolet (26%) en coupe (20%).
Bekijk de aandrijvingen van de 4-Serie in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 11.731 | 83.6% |
Diesel | 1.550 | 11% |
Benzine (Mild Hybride) | 700 | 5% |
Overige | 52 | 0.4% |
De BMW 4-Serie: Een ultieme combinatie van stijl en prestaties
De BMW 4-Serie is een luxe sportwagen die de perfecte combinatie biedt van stijl, prestaties en comfort. Met zijn opvallende design, krachtige motoren en geavanceerde technologieën is de 4-Serie een auto die indruk maakt op zowel de bestuurder als de toeschouwer. In dit artikel zullen we dieper ingaan op de kenmerken en specificaties van de BMW 4-Serie en waarom deze auto zo geliefd is onder autoliefhebbers over de hele wereld.
Design
De BMW 4-Serie heeft een opvallend en sportief design dat direct de aandacht trekt. Met zijn brede grille, scherpe lijnen en krachtige uitstraling is de 4-Serie een auto die gezien mag worden. Het gestroomlijnde ontwerp zorgt niet alleen voor een indrukwekkende uitstraling, maar draagt ook bij aan de aerodynamica en prestaties van de auto.
Het interieur van de 4-Serie is eveneens van topklasse. Met hoogwaardige materialen, een strakke vormgeving en geavanceerde technologieën is het interieur van de 4-Serie een plek waar u zich direct thuis zult voelen. De ergonomisch geplaatste knoppen en schermen zorgen ervoor dat u alle functies van de auto eenvoudig kunt bedienen, terwijl de comfortabele stoelen en ruime cabine ervoor zorgen dat u ontspannen kunt genieten van elke rit.
Prestaties
De BMW 4-Serie is verkrijgbaar met een breed scala aan krachtige motoren die zorgen voor indrukwekkende prestaties. Of u nu op zoek bent naar een sportieve coupé of een krachtige cabriolet, de 4-Serie heeft voor elk wat wils. De motoren van de 4-Serie leveren een indrukwekkend vermogen en koppel, waardoor u in staat bent om snel en soepel te accelereren en moeiteloos hoge snelheden te bereiken.
De 4-Serie is ook voorzien van geavanceerde technologieën die de prestaties en rijervaring verder verbeteren. Zo beschikt de auto over een geavanceerd onderstel en een sportief afgestemd onderstel dat zorgt voor een uitstekende wegligging en dynamische rijeigenschappen. Daarnaast is de 4-Serie voorzien van verschillende rijmodi die u in staat stellen om de prestaties van de auto aan te passen aan uw persoonlijke voorkeuren en rijstijl.
Technologie
De BMW 4-Serie is uitgerust met een uitgebreid scala aan geavanceerde technologieën die zorgen voor een veilige, comfortabele en plezierige rijervaring. Zo beschikt de auto over een geavanceerd infotainmentsysteem met een groot touchscreen display, waarmee u eenvoudig toegang heeft tot navigatie, media, communicatie en voertuiginformatie. Daarnaast is de 4-Serie voorzien van geavanceerde rijhulpsystemen die u helpen om veilig en comfortabel te rijden, zoals adaptieve cruise control, rijstrookassistentie en parkeerhulp.
De 4-Serie is ook voorzien van geavanceerde connectiviteitsfuncties die ervoor zorgen dat u altijd verbonden bent met de buitenwereld. Met de BMW ConnectedDrive app kunt u eenvoudig uw auto op afstand bedienen, bijvoorbeeld om de portieren te vergrendelen of de airconditioning in te schakelen. Daarnaast kunt u met de app ook uw rijgedrag monitoren en analyseren, zodat u uw rijstijl kunt verbeteren en brandstof kunt besparen.
Vergeet ook niet de BMW merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal BMW 4-Serie's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren 4-Serie's
Wanneer een nieuwe BMW 4-Serie voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte BMW 4-Serie personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een BMW 4-Serie.
De gemiddelde nieuwwaarde van de BMW 4-Serie komt daarmee uit op 70.247 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een BMW 4-Serie in Nederland zijn Zwart (5.426 stuks / 39%), Grijs (3.856 stuks / 27%), Blauw (2.075 stuks / 15%) en Wit (1.593 stuks / 11%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Zwart | 5.426 | 39% |
Grijs | 3.856 | 27% |
Blauw | 2.075 | 15% |
Wit | 1.593 | 11% |
Groen | 475 | 3% |
Bruin | 410 | 3% |
Rood | 135 | 1% |
Geel | 30 | < 1% |
Oranje | 22 | < 1% |
Beige | 6 | < 1% |
Paars | 5 | < 1% |
3.902 van de 14.033 personenauto's zijn geïmporteerd
Dit betekent dat 27.8% uit het buitenland komt. De meeste import BMW 4-Serie's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vaak betreft het duurdere modellen die geïmporteerd worden (met een relatief hoge BPM in Nederland). Maar ook kan het heel voordelig zijn voor een particulier of handelaar om een jong gebruikte middenklasser te importeren.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de BMW 4-Serie.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
420I | 5.313 | 37.9% |
430I | 1.770 | 12.6% |
418I | 1.469 | 10.5% |
420D | 893 | 6.4% |
428I | 855 | 6.1% |
435I | 637 | 4.5% |
M440i xDrive | 624 | 4.4% |
440I | 571 | 4.1% |
440I XDRIVE | 228 | 1.6% |
4ER REIHE | 219 | 1.6% |
430I XDRIVE | 210 | 1.5% |
435I XDRIVE | 184 | 1.3% |
435D XDRIVE | 171 | 1.2% |
418D | 157 | 1.1% |
430D | 156 | 1.1% |
428I XDRIVE | 138 | 1% |
M440i | 84 | 0.6% |
420D XDRIVE | 79 | 0.6% |
420I XDRIVE | 73 | 0.5% |
430D XDRIVE | 55 | 0.4% |
4 SERIES | 52 | 0.4% |
425D | 27 | 0.2% |
M440d xDrive | 7 | < 0,1% |
428I GRAN COUPE | 7 | < 0,1% |
428 | 4 | < 0,1% |
OVERIG | 50 | 0.4% |
14.033 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de BMW 4-Serie.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
11AP | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2020 | nov 2024 | € 69.316 | 326 | 2.3% |
11AR | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 275 kW (374 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2020 | okt 2024 | € 100.143 | 178 | 1.3% |
11AS | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | nov 2020 | aug 2022 | € 69.856 | 6 | < 0.1% |
11AT | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | nov 2020 | jul 2024 | € 78.643 | 362 | 2.6% |
11AU | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2021 | jun 2022 | € 80.302 | 4 | < 0.1% |
11AV | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | aug 2021 | nov 2024 | € 71.050 | 736 | 5.2% |
11AW | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 275 kW (374 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2021 | sep 2024 | € 109.569 | 128 | 0.9% |
11HB | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jun 2024 | dec 2024 | € 73.747 | 17 | 0.1% |
11HC | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | aug 2024 | dec 2024 | € 77.834 | 18 | 0.1% |
21AS | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jun 2021 | jun 2021 | € 65.680 | 1 | < 0.1% |
21AT | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Benzinemotor: 190 kW (258 pk) | nov 2020 | nov 2024 | € 85.488 | 353 | 2.5% |
21AU | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | feb 2022 | nov 2022 | € 91.825 | 5 | < 0.1% |
21AX | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | mrt 2022 | mei 2024 | € 72.756 | 11 | 0.1% |
31AU | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jul 2022 | aug 2023 | € 112.945 | 4 | < 0.1% |
31AX | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | mrt 2022 | dec 2023 | € 82.204 | 6 | < 0.1% |
3N11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | nov 2013 | jan 2017 | € 53.823 | 396 | 2.8% |
3N31 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | jul 2013 | apr 2016 | € 64.662 | 251 | 1.8% |
3N51 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | okt 2013 | feb 2016 | € 67.303 | 32 | 0.2% |
3P11 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | jul 2013 | feb 2017 | € 62.470 | 66 | 0.5% |
3P31 | Diesel Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | nov 2013 | sep 2014 | € 67.307 | 4 | < 0.1% |
3P51 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | mei 2014 | feb 2016 | € 72.262 | 8 | 0.1% |
3P71 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | nov 2013 | jan 2017 | € 81.223 | 30 | 0.2% |
3R11 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | mei 2013 | okt 2016 | € 79.477 | 168 | 1.2% |
3R51 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) Benzinemotor: 250 kW (340 pk) | jul 2013 | nov 2016 | € 84.686 | 64 | 0.5% |
3S31 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | mei 2014 | jan 2015 | € 82.490 | 5 | < 0.1% |
3S51 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jan 2014 | feb 2016 | € 61.054 | 11 | 0.1% |
3S91 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) Dieselmotor: 276 kW (375 pk) | dec 2013 | jan 2017 | € 88.567 | 45 | 0.3% |
3T31 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | okt 2013 | jan 2017 | € 88.745 | 324 | 2.3% |
3T71 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jul 2014 | feb 2016 | € 95.557 | 34 | 0.2% |
3U11 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | nov 2013 | okt 2016 | € 70.760 | 64 | 0.5% |
3U31 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | aug 2014 | jan 2016 | € 82.512 | 7 | < 0.1% |
3U51 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | jul 2014 | sep 2016 | € 92.945 | 21 | 0.1% |
3V11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2014 | nov 2016 | € 65.612 | 178 | 1.3% |
3V31 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | nov 2013 | jul 2016 | € 75.714 | 433 | 3.1% |
3V51 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | mrt 2014 | mrt 2016 | € 77.745 | 44 | 0.3% |
41AP | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | okt 2021 | aug 2022 | € 73.027 | 2 | < 0.1% |
41AS | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | mei 2021 | jul 2022 | € 90.056 | 4 | < 0.1% |
41AT | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | feb 2022 | sep 2023 | € 92.150 | 24 | 0.2% |
41FP | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | mei 2024 | nov 2024 | € 93.750 | 12 | 0.1% |
41HC | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | aug 2024 | nov 2024 | € 90.829 | 3 | < 0.1% |
4A11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2014 | jun 2016 | € 55.584 | 548 | 3.9% |
4A31 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jul 2014 | feb 2016 | € 59.319 | 33 | 0.2% |
4A51 | Benzine / LPG LPG motor: 180 kW (245 pk) Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | mrt 2014 | mrt 2016 | € 65.971 | 246 | 1.8% |
4A71 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | jun 2014 | mrt 2016 | € 69.844 | 49 | 0.3% |
4B11 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | mrt 2014 | jan 2017 | € 80.842 | 108 | 0.8% |
4B31 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | aug 2014 | mrt 2016 | € 87.922 | 82 | 0.6% |
4B51 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2014 | okt 2015 | € 63.916 | 105 | 0.7% |
4B71 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | jun 2014 | okt 2015 | € 70.725 | 15 | 0.1% |
4C11 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | aug 2014 | jul 2017 | € 83.321 | 75 | 0.5% |
4C31 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | sep 2014 | jul 2017 | € 86.391 | 39 | 0.3% |
4D11 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | sep 2015 | apr 2017 | € 45.332 | 215 | 1.5% |
4D31 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2016 | jul 2017 | € 54.119 | 449 | 3.2% |
4D51 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 105 kW (143 pk) | jun 2014 | mei 2016 | € 55.408 | 26 | 0.2% |
4D71 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2016 | mrt 2017 | € 59.995 | 9 | 0.1% |
4D91 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | mrt 2016 | jun 2017 | € 64.213 | 138 | 1% |
4E11 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | mrt 2016 | mrt 2017 | € 69.402 | 28 | 0.2% |
4E31 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | apr 2016 | sep 2017 | € 81.509 | 51 | 0.4% |
4E51 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | mrt 2016 | okt 2017 | € 88.360 | 52 | 0.4% |
4E71 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | aug 2015 | mrt 2017 | € 52.344 | 74 | 0.5% |
4E91 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2015 | okt 2017 | € 59.104 | 482 | 3.4% |
4F11 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jun 2015 | aug 2017 | € 69.080 | 39 | 0.3% |
4F31 | Diesel Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | aug 2016 | feb 2017 | € 75.411 | 6 | < 0.1% |
4G11 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | okt 2014 | feb 2017 | € 90.852 | 80 | 0.6% |
4G12 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | sep 2016 | sep 2016 | € 80.277 | 1 | < 0.1% |
4H11 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | mrt 2017 | dec 2021 | € 49.998 | 1.167 | 8.3% |
4H31 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2017 | aug 2021 | € 58.824 | 1.394 | 9.9% |
4H51 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | jun 2017 | mei 2019 | € 62.021 | 18 | 0.1% |
4H71 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | mrt 2017 | jun 2021 | € 85.586 | 315 | 2.2% |
4H91 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | mrt 2017 | jun 2021 | € 73.363 | 39 | 0.3% |
4J51 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | mrt 2017 | feb 2021 | € 84.968 | 153 | 1.1% |
4J71 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | mrt 2017 | jan 2020 | € 92.800 | 58 | 0.4% |
4K11 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | mei 2017 | dec 2020 | € 56.658 | 45 | 0.3% |
4K31 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2017 | okt 2020 | € 63.217 | 126 | 0.9% |
4K51 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | sep 2017 | sep 2020 | € 72.101 | 9 | 0.1% |
4K71 | Diesel Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | mrt 2018 | mrt 2018 | € 76.001 | 1 | < 0.1% |
4K91 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | mei 2017 | mei 2019 | € 88.066 | 15 | 0.1% |
4L11 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | mei 2017 | nov 2017 | € 84.357 | 6 | < 0.1% |
4L31 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | mrt 2017 | nov 2018 | € 102.985 | 10 | 0.1% |
4L51 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | aug 2020 | aug 2020 | € 60.049 | 1 | < 0.1% |
4N11 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | jun 2016 | feb 2017 | € 45.099 | 13 | 0.1% |
4N31 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2016 | jun 2017 | € 55.289 | 92 | 0.7% |
4N71 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | mrt 2016 | okt 2017 | € 65.737 | 42 | 0.3% |
4N91 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | apr 2016 | feb 2017 | € 68.817 | 6 | < 0.1% |
4P11 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | apr 2016 | jun 2017 | € 80.500 | 19 | 0.1% |
4P31 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | mei 2016 | jan 2017 | € 85.890 | 8 | 0.1% |
4P51 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | apr 2015 | sep 2016 | € 49.830 | 9 | 0.1% |
4P71 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2015 | jul 2017 | € 57.945 | 35 | 0.2% |
4P91 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | aug 2015 | aug 2016 | € 69.483 | 3 | < 0.1% |
4R11 | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | apr 2016 | dec 2016 | € 65.919 | 3 | < 0.1% |
4S11 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | apr 2017 | nov 2020 | € 50.021 | 73 | 0.5% |
4S31 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2017 | okt 2020 | € 59.403 | 229 | 1.6% |
4S71 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | jul 2016 | jun 2020 | € 66.114 | 72 | 0.5% |
4T11 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | jul 2014 | mrt 2017 | € 98.173 | 17 | 0.1% |
4T31 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2016 | jun 2017 | € 65.187 | 133 | 0.9% |
4T51 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | mrt 2016 | jun 2017 | € 74.765 | 98 | 0.7% |
4T71 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | apr 2016 | mrt 2017 | € 80.047 | 15 | 0.1% |
4T91 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | mrt 2016 | jan 2018 | € 88.771 | 62 | 0.4% |
4U11 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | mrt 2016 | apr 2017 | € 97.041 | 23 | 0.2% |
4U31 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | sep 2015 | jun 2017 | € 71.158 | 12 | 0.1% |
4U51 | Diesel Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | mrt 2016 | mrt 2016 | € 88.759 | 1 | < 0.1% |
4V11 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2017 | mrt 2021 | € 68.347 | 467 | 3.3% |
4V31 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | mrt 2017 | aug 2020 | € 76.423 | 223 | 1.6% |
4V51 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | mei 2017 | aug 2020 | € 83.804 | 39 | 0.3% |
4W11 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | jun 2017 | jun 2019 | € 77.577 | 6 | < 0.1% |
4W71 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | mrt 2017 | aug 2020 | € 83.134 | 95 | 0.7% |
4W91 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | okt 2017 | sep 2019 | € 95.520 | 7 | < 0.1% |
4X11 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | feb 2018 | feb 2018 | € 57.304 | 1 | < 0.1% |
4X31 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | nov 2017 | jun 2020 | € 65.130 | 9 | 0.1% |
4X51 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | aug 2018 | aug 2018 | € 70.601 | 1 | < 0.1% |
4X91 | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | apr 2017 | mrt 2018 | € 87.893 | 3 | < 0.1% |
4Y31 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | mei 2017 | mei 2017 | € 93.781 | 1 | < 0.1% |
4Z51 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) | mrt 2017 | okt 2020 | € 92.171 | 183 | 1.3% |
4Z71 | Benzine Benzinemotor: 240 kW (326 pk) Benzinemotor: 265 kW (360 pk) | apr 2017 | okt 2020 | € 100.752 | 71 | 0.5% |
51AP | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Benzinemotor: 190 kW (258 pk) | jul 2020 | jul 2024 | € 76.340 | 252 | 1.8% |
51AS | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 250 kW (340 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | apr 2021 | apr 2023 | € 112.144 | 3 | < 0.1% |
51AT | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 275 kW (374 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | feb 2022 | aug 2024 | € 108.703 | 40 | 0.3% |
51AX | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 210 kW (286 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | mei 2023 | nov 2023 | € 99.218 | 2 | < 0.1% |
51HB | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | apr 2024 | okt 2024 | € 93.586 | 7 | < 0.1% |
61AT | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 275 kW (374 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | nov 2020 | jun 2024 | € 109.822 | 297 | 2.1% |
61AV | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | jul 2021 | sep 2024 | € 79.509 | 259 | 1.8% |
61AW | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 275 kW (374 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jan 2023 | jul 2024 | € 104.429 | 17 | 0.1% |
61FP | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 275 kW (374 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | apr 2024 | nov 2024 | € 123.497 | 11 | 0.1% |
61HC | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 275 kW (374 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | aug 2024 | aug 2024 | € 113.292 | 1 | < 0.1% |
71AP | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | sep 2021 | dec 2023 | € 81.055 | 14 | 0.1% |
71AV | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | mrt 2023 | aug 2024 | € 85.019 | 8 | 0.1% |
71HB | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 275 kW (374 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | mei 2024 | nov 2024 | € 111.077 | 5 | < 0.1% |
81AP | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 275 kW (374 pk) Elektromotor(en): 2.2 kW (3 pk) | jan 2022 | jun 2024 | € 97.546 | 26 | 0.2% |
81DB | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | mrt 2024 | dec 2024 | € 83.963 | 27 | 0.2% |
8S11 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2017 | mei 2019 | € 76.868 | 6 | < 0.1% |
8S31 | Diesel Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | jan 2018 | jan 2018 | € 82.382 | 1 | < 0.1% |
8S71 | Diesel Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | mrt 2018 | jul 2019 | € 109.291 | 3 | < 0.1% |
Onbekend | 291 | 2.1% | ||||
Totaal | 14.033 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 33
1 van 33
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
GVP-68-D | 7 december 2024 2024 | M440I XDRIVE - G4C € 120.803 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 275 kW (374 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GVP-02-Z | 6 december 2024 2023 Geïmporteerd | M440i xDrive - G4C € 106.767 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 275 kW (374 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GVG-03-X | 5 december 2024 2024 | 420I - G4C € 75.937 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GVG-02-X | 5 december 2024 2024 | 420I - G4C € 76.517 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GVB-60-Z | 4 december 2024 2024 | M440I XDRIVE - G4C € 118.171 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 275 kW (374 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GTS-67-L | 4 december 2024 2024 | 420I - G4C - 11HC € 88.519 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GTS-66-L | 4 december 2024 2024 | 420I - G4C - 11HC € 73.134 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GVP-62-L | 3 december 2024 2021 Geïmporteerd | 430I - G3C € 76.200 | Benzine Motor (2 liter): 190 kW (258 pk) |
GTZ-93-K | 3 december 2024 2024 | 420I - G3C - 11HB € 66.964 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GKX-84-S | 3 december 2024 2019 Geïmporteerd | 420I - 3C - 4H31 € 53.909 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GSR-63-L | 2 december 2024 2024 | 420I - G3C - 81DB € 79.911 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GVG-52-F | 30 november 2024 2024 Geïmporteerd | 4 SERIES - G3C € 90.334 | Benzine Motor (2 liter): 180 kW (245 pk) |
GTR-56-F | 30 november 2024 2024 | 420I - G4C - 11AV € 78.565 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GVK-78-B | 29 november 2024 2024 Geïmporteerd | M440I XDRIVE - G4C € 117.420 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 275 kW (374 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GVJ-75-J | 29 november 2024 2021 Geïmporteerd | 420i - G3C € 68.647 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GTV-50-R | 29 november 2024 2024 | 420I - G3C - 81DB € 70.990 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GTS-55-L | 29 november 2024 2024 | 420I - G4C - 11AV € 71.644 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GTS-08-L | 29 november 2024 2024 | 430I XDRIVE - G3C - 41FP € 101.250 | Benzine Motor (2 liter): 180 kW (245 pk) |
GTD-98-B | 29 november 2024 2017 Geïmporteerd | 420I - 3C - 4V11 € 63.918 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GPG-58-X | 29 november 2024 2024 Geïmporteerd | M440i xDrive - G3C - 61FP € 125.771 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 275 kW (374 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GTR-60-F | 28 november 2024 2024 | 420I - G4C - 11HC € 74.693 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GTD-23-X | 28 november 2024 2024 | 420I - G4C - 11HC € 76.117 | Benzine Motor (2 liter): 135 kW (184 pk) |
GBB-14-S | 27 november 2024 2023 Geïmporteerd | M440I - G3C - 81AP € 97.759 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 275 kW (374 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
GTX-09-Z | 26 november 2024 2024 Geïmporteerd | 430i xDrive - G3C € 98.657 | Benzine Motor (2 liter): 180 kW (245 pk) |
GTT-11-L | 26 november 2024 2024 Geïmporteerd | M440i - G4C € 107.584 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 275 kW (374 pk) Elektromotor(s): 2 kW (3 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de BMW 4-SerieGoogle op afbeeldingen van de BMW 4-Serie
Google op reviews van de BMW 4-Serie
BMW 4-Serie Wikipedia-pagina
Autoblog.nl
BMW 4 Serie
Autoreview.nl
BMW 4-serie: prijzen, specs en uitvoeringen, reviews, nieuws
BMW 4-serie Gran Coupé is de 'ouderwetse' versie van de BMW i4
Test - Ben je in de BMW 4-serie gestapt, dan wil je er nooit meer uit
Prijzen BMW 4-serie Cabrio: alvast sparen voor de zomer
Nieuwe BMW 4-serie Cabrio is zowaar elegant
BMW 4-serie Coupé: Flinke nieren vragen flinke portemonnee
Nieuwe BMW 4-serie Cabriolet heeft een stoffen kap
Waarom de hazentanden van de BMW 4-serie en BMW i4 historisch verantwoord zijn
Nieuwe BMW 4-serie neemt afstand van 3-serie
BMW probeert nieuwe 4-serie Coupé zo lang mogelijk te verbergen
De BMW i4 wordt een elektrische 4-serie Gran Coupé
BMW Concept 4 ... Voorbode van nieuwe 4-Serie
Nieuwe motoren voor BMW 4-serie
Prijs BMW 4-serie Gran Coupé gelijk aan 3-GT
Autovisie.nl
Alles over BMW 4-serie
BMW 2 Coupé is ingekorte 4 Serie zonder zijn nieren
Beierse primeur: nieuwe BMW 4-Serie Gran Coupé van de band
Toch nog grote verrasing bij introductie nieuwe BMW 4-Serie Gran Coupé
BMW vindt het prima als je een andere grille op je 4-Serie zet
BMW 4 Serie Coupé heeft een prijskaartje gekregen
Moet na de 4 Serie de BMW M3 ook aan enorme nieren geloven?
BMW 4 Serie Coupé: geen weg meer terug!
Gelukt? BMW 4 Serie Coupé transformeert in Z3 Coupé
Definitief: nieuwe BMW 4 Serie heeft enorme nieren
BMW geeft meer details over 4 Serie Coupé vrij
BMW 4 Serie (heel) subtiel vernieuwd
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/bmw/4-serie/
Autozine.nl
Autotest: BMW 4-Serie Cabrio (2013 - 2021)
Autotest: BMW 4-Serie Coupe (2013 - 2020)
Onze database is bijgewerkt tot 7 december 2024.