Audi Coupe
In Nederland rijden er van de Audi Coupe momenteel 2.349 rond. Audi heeft 393.899 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De Coupe heeft hierdoor een marktaandeel van 0.6% binnen alle modellen van Audi. De carrosserie is ingedeeld als coupe (99%) en overig (1%).
Bekijk de aandrijvingen van de Coupe in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 2.053 | 87.4% |
Benzine (Mild Hybride) | 156 | 6.6% |
Diesel | 130 | 5.5% |
Overige | 10 | 0.4% |
De Audi Coupe: een tijdloze klassieker
De Audi Coupe is een iconische auto die al sinds de jaren 80 de harten van autoliefhebbers over de hele wereld verovert. Met zijn strakke lijnen, krachtige motoren en luxe interieur is de Audi Coupe een tijdloze klassieker die nog steeds veel bewonderaars heeft. In dit artikel duiken we dieper in de geschiedenis van de Audi Coupe en bekijken we wat deze auto zo speciaal maakt.
Geschiedenis
De Audi Coupe werd voor het eerst geïntroduceerd in 1980 als de opvolger van de Audi 100 Coupe. Met zijn sportieve design en krachtige motoren was de Audi Coupe al snel een favoriet onder autoliefhebbers. In de loop der jaren heeft de auto verschillende updates en facelifts ondergaan, maar het basisontwerp is altijd trouw gebleven aan de originele stijl.
De eerste generatie Audi Coupe was leverbaar met verschillende motoren, variërend van een bescheiden 1.8 liter viercilinder tot een krachtige 2.2 liter vijfcilinder met turbo. Deze motoren stonden bekend om hun soepele vermogen en sportieve prestaties, waardoor de Audi Coupe een plezier was om in te rijden.
In 1988 werd de tweede generatie van de Audi Coupe geïntroduceerd, die nog meer luxe en comfort bood dan zijn voorganger. Met een vernieuwd interieur en verbeterde technologieën was de tweede generatie Audi Coupe een echte concurrent voor andere sportauto's in zijn klasse.
In 1995 werd de productie van de Audi Coupe stopgezet, maar de auto blijft tot op de dag van vandaag geliefd bij autoliefhebbers en verzamelaars over de hele wereld. Met zijn tijdloze design en krachtige prestaties heeft de Audi Coupe een speciale plek veroverd in de geschiedenis van Audi.
Design
Het design van de Audi Coupe is een van de belangrijkste redenen waarom deze auto zo geliefd is bij autoliefhebbers. Met zijn strakke lijnen, elegante vormen en sportieve uitstraling is de Audi Coupe een lust voor het oog. Het tijdloze ontwerp van de auto zorgt ervoor dat hij er zelfs na tientallen jaren nog steeds modern en stijlvol uitziet.
Het interieur van de Audi Coupe is net zo indrukwekkend als het exterieur. Met hoogwaardige materialen, luxe afwerking en geavanceerde technologieën biedt de Audi Coupe een comfortabele en luxueuze rijervaring. Het ergonomische ontwerp van het interieur zorgt ervoor dat de bestuurder en passagiers zich op hun gemak voelen tijdens lange ritten.
Prestaties
Naast zijn indrukwekkende design staat de Audi Coupe ook bekend om zijn krachtige prestaties. Met verschillende motoren die variëren van viercilinder tot vijfcilinder en van atmosferisch tot turbocharged, biedt de Audi Coupe een breed scala aan vermogens en prestaties. Of je nu op zoek bent naar een sportieve rijervaring of gewoon een comfortabele cruiser, de Audi Coupe heeft voor elk wat wils.
De Audi Coupe beschikt ook over geavanceerde technologieën die zorgen voor een soepele en dynamische rijervaring. Van quattro vierwielaandrijving tot geavanceerde ophangingssystemen en elektronische hulpmiddelen, de Audi Coupe biedt een ongeëvenaarde rijervaring die zowel spannend als comfortabel is.
Vergeet ook niet de Audi merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Audi Coupe's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren Coupe's
Wanneer een nieuwe Audi Coupe voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Audi Coupe personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Audi Coupe.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Audi Coupe komt daarmee uit op 84.719 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Audi Coupe in Nederland zijn Grijs (951 stuks / 40%), Zwart (702 stuks / 30%), Blauw (248 stuks / 11%) en Wit (237 stuks / 10%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 951 | 40% |
Zwart | 702 | 30% |
Blauw | 248 | 11% |
Wit | 237 | 10% |
Rood | 105 | 4% |
Groen | 54 | 2% |
Geel | 31 | 1% |
Bruin | 14 | 1% |
Oranje | 6 | < 1% |
Paars | 1 | < 1% |
1.307 van de 2.349 personenauto's zijn geïmporteerd
Meer dan de helft (55.6%) komt uit het buitenland. De meeste import Audi Coupe's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vooral duurdere personenauto's (met een relatief hoge BPM in Nederland) worden vaak geïmporteerd. Dit zijn vaak personenauto's met een grotere uitstoot (o.a. co2). In Nederland betaal je per co2-punt meer belasting, dit stijg relatief harder naarmate de personenauto meer uitstoot.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Audi Coupe.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
A5 COUPE | 930 | 39.6% |
TT COUPE | 705 | 30% |
RS 5 COUPE | 186 | 7.9% |
TTS COUPÉ | 144 | 6.1% |
S5 COUPE | 142 | 6% |
R8 COUPE | 137 | 5.8% |
100 COUPE S | 26 | 1.1% |
AUDI COUPE | 10 | 0.4% |
COUPE | 8 | 0.3% |
AUDI COUPE QUATTRO | 6 | 0.3% |
TT COUPE QUATTRO | 4 | 0.2% |
100 COUPE S AUTOMATIC | 4 | 0.2% |
TT COUPE 1.8 | 3 | 0.1% |
AUDI TT COUPE | 3 | 0.1% |
AUDI A5 COUPE QUATTRO 2,0 | 2 | 0.1% |
AUDI A5 COUPÉ QUATTRO 2.0 | 2 | 0.1% |
TT COUPE 1,8 Q | 1 | < 0,1% |
AUDI 100 COUPE S | 1 | < 0,1% |
AUDI TT 2.0T COUPÉ | 1 | < 0,1% |
QUATTRO COUPE | 1 | < 0,1% |
TT 3.2 COUPE QUATRO | 1 | < 0,1% |
A COUPE | 1 | < 0,1% |
A5 COUPE 2.0T | 1 | < 0,1% |
AUDI S5 COUPE QUATTRO | 1 | < 0,1% |
COUPE QUATTRO S2 | 1 | < 0,1% |
OVERIG | 28 | 1.2% |
2.349 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Audi Coupe.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
C2CRTCQ1 | Diesel Dieselmotor: 200 kW (272 pk) | jul 2017 | jul 2017 | € 111.530 | 1 | < 0.1% |
C2CSWBF1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | mei 2018 | mei 2018 | € 78.355 | 1 | < 0.1% |
C2CSWBQ1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | nov 2016 | apr 2018 | € 76.711 | 7 | 0.3% |
C2CVKBF1 | Benzine Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | okt 2016 | nov 2018 | € 58.991 | 149 | 6.3% |
C2CVNAF1 | Benzine Benzinemotor: 110 kW (150 pk) | aug 2017 | apr 2019 | € 54.180 | 11 | 0.5% |
C2CWGDQ1 | Benzine Benzinemotor: 260 kW (354 pk) | sep 2016 | jun 2018 | € 102.860 | 75 | 3.2% |
C2CYRBQ1 | Benzine Benzinemotor: 185 kW (252 pk) | sep 2016 | jan 2019 | € 73.981 | 73 | 3.1% |
C2DCPCQ1 | Diesel Dieselmotor: 210 kW (286 pk) | jan 2018 | jan 2018 | € 88.988 | 1 | < 0.1% |
C2DDWAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | jan 2018 | jul 2018 | € 74.646 | 3 | 0.1% |
C2DDWAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 185 kW (252 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | jul 2017 | okt 2018 | € 74.288 | 18 | 0.8% |
C2DECAQ1 | Benzine Benzinemotor: 331 kW (450 pk) | mei 2017 | jul 2023 | € 143.985 | 118 | 5% |
C2DEMAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | mrt 2018 | sep 2018 | € 52.838 | 2 | 0.1% |
C2DETAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | sep 2016 | jan 2019 | € 65.713 | 18 | 0.8% |
C2DETAQ1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | dec 2016 | apr 2017 | € 80.418 | 4 | 0.2% |
C2DEUAF1 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | feb 2019 | feb 2019 | € 67.495 | 1 | < 0.1% |
C2DEWBQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 255 kW (347 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | mrt 2020 | mrt 2020 | € 128.587 | 1 | < 0.1% |
C2DHDAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | mrt 2018 | aug 2019 | € 59.451 | 20 | 0.9% |
C2DKNAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | aug 2019 | aug 2019 | € 71.922 | 1 | < 0.1% |
C2DKNAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 180 kW (245 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | jan 2019 | aug 2020 | € 71.532 | 9 | 0.4% |
C2DLVAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 140 kW (190 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | jan 2019 | feb 2021 | € 61.957 | 44 | 1.9% |
C2DLVBF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 110 kW (150 pk) Elektromotor(en): 1.5 kW (2 pk) | feb 2019 | nov 2019 | € 51.375 | 8 | 0.3% |
C2DMKCQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 251 kW (341 pk) Elektromotor(en): 8.4 kW (11.4 pk) | mrt 2022 | feb 2023 | € 130.570 | 2 | 0.1% |
C2DMSAF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | sep 2020 | dec 2023 | € 66.935 | 14 | 0.6% |
C2DMSAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | jun 2021 | mei 2023 | € 74.684 | 6 | 0.3% |
C2DMSBF1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 110 kW (150 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | jan 2021 | mei 2023 | € 59.058 | 15 | 0.6% |
C2DMTAQ1 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 195 kW (265 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | okt 2020 | feb 2024 | € 80.312 | 11 | 0.5% |
C2DTPAQ1 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 150 kW (204 pk) Elektromotor(en): 1.3 kW (1.8 pk) | mei 2021 | mei 2021 | € 60.967 | 2 | 0.1% |
CCDAAF1 | Benzine Benzinemotor: 118 kW (160 pk) | jun 2012 | sep 2014 | € 50.607 | 52 | 2.2% |
CCDLBQ1 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | jan 2013 | jun 2014 | € 70.649 | 6 | 0.3% |
CCDNCF1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | feb 2012 | jun 2013 | € 55.766 | 8 | 0.3% |
CCDNCQ1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | dec 2011 | jul 2013 | € 62.918 | 33 | 1.4% |
CCDUCQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | feb 2012 | mrt 2015 | € 77.813 | 27 | 1.1% |
CCESAF1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | jun 2012 | jun 2014 | € 56.450 | 18 | 0.8% |
CCESAQ1 | Benzine Benzinemotor: 155 kW (211 pk) | jul 2012 | mei 2014 | € 60.342 | 16 | 0.7% |
CCFGBQ1 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | jun 2012 | mei 2014 | € 58.486 | 6 | 0.3% |
CCFSAQ1 | Benzine Benzinemotor: 331 kW (450 pk) | apr 2012 | okt 2014 | € 131.206 | 54 | 2.3% |
CCGLCF1 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | jan 2012 | sep 2015 | € 51.381 | 12 | 0.5% |
CCGLCQ1 | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | apr 2013 | jan 2015 | € 67.768 | 5 | 0.2% |
CCGLDF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jun 2012 | nov 2012 | € 48.755 | 2 | 0.1% |
CCGWCQ1 | Benzine Benzinemotor: 245 kW (333 pk) | dec 2011 | jun 2014 | € 91.251 | 37 | 1.6% |
CCHHCF1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | okt 2014 | nov 2018 | € 57.567 | 151 | 6.4% |
CCHHCQ1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | sep 2014 | aug 2019 | € 69.278 | 224 | 9.5% |
CCJEBF1 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | jan 2012 | jan 2016 | € 47.430 | 308 | 13.1% |
CCJEEF1 | Benzine Benzinemotor: 130 kW (177 pk) | jun 2015 | aug 2016 | € 56.399 | 23 | 1% |
CCJSAF1 | Benzine / LPG LPG motor: 132 kW (179 pk) Benzinemotor: 132 kW (179 pk) | okt 2015 | jan 2019 | € 56.997 | 85 | 3.6% |
CCJXGQ1 | Benzine Benzinemotor: 228 kW (310 pk) | jan 2015 | aug 2018 | € 81.244 | 120 | 5.1% |
CCKVCQ1 | Diesel Dieselmotor: 180 kW (245 pk) | nov 2015 | jan 2016 | € 91.595 | 2 | 0.1% |
CCKVDQ1 | Diesel Dieselmotor: 160 kW (218 pk) | apr 2016 | jul 2016 | € 88.974 | 3 | 0.1% |
CCLABF1 | Diesel Dieselmotor: 150 kW (204 pk) | mrt 2012 | mrt 2015 | € 71.289 | 12 | 0.5% |
CCMUAQ1 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | mrt 2012 | apr 2014 | € 74.906 | 14 | 0.6% |
CCNCDF1 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | jul 2013 | aug 2015 | € 60.251 | 9 | 0.4% |
CCNCDQ1 | Benzine Benzinemotor: 165 kW (224 pk) | jun 2013 | jun 2016 | € 69.022 | 13 | 0.6% |
CCNCEF1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | mrt 2016 | mrt 2016 | € 78.303 | 1 | < 0.1% |
CCNCEQ1 | Benzine Benzinemotor: 169 kW (230 pk) | jan 2016 | aug 2016 | € 70.590 | 3 | 0.1% |
CCNDAQ1 | Benzine Benzinemotor: 316 kW (430 pk) | feb 2013 | dec 2014 | € 204.705 | 5 | 0.2% |
CCNHAF1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | mrt 2015 | mei 2016 | € 61.318 | 5 | 0.2% |
CCNHAQ1 | Diesel Dieselmotor: 140 kW (190 pk) | jan 2015 | sep 2016 | € 65.700 | 5 | 0.2% |
CCNHCF1 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | apr 2015 | sep 2015 | € 44.000 | 2 | 0.1% |
CCRECQ1 | Benzine Benzinemotor: 245 kW (333 pk) | okt 2014 | sep 2016 | € 99.502 | 13 | 0.6% |
CCREDQ1 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | sep 2014 | sep 2015 | € 79.760 | 4 | 0.2% |
CCSPAQ1 | Benzine Benzinemotor: 449 kW (610 pk) | aug 2015 | dec 2017 | € 287.279 | 73 | 3.1% |
CCSPBQ1 | Benzine Benzinemotor: 397 kW (540 pk) | nov 2015 | feb 2017 | € 246.446 | 8 | 0.3% |
CCTPAQ1 | Benzine Benzinemotor: 404 kW (549 pk) | okt 2012 | nov 2014 | € 258.337 | 7 | 0.3% |
CCTPBQ1 | Benzine Benzinemotor: 419 kW (570 pk) | nov 2014 | nov 2014 | € 254.278 | 1 | < 0.1% |
CCTYAQ1 | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | feb 2013 | apr 2015 | € 242.436 | 3 | 0.1% |
CCUNAF1 | Diesel Dieselmotor: 135 kW (184 pk) | sep 2014 | aug 2016 | € 60.715 | 12 | 0.5% |
CDKAAQ1 | Benzine Benzinemotor: 449 kW (610 pk) | feb 2018 | jul 2018 | € 310.939 | 4 | 0.2% |
CDKABH1 | Benzine Benzinemotor: 397 kW (540 pk) | mrt 2018 | dec 2019 | € 233.590 | 6 | 0.3% |
CDKACH1 | Benzine Benzinemotor: 419 kW (570 pk) | apr 2024 | apr 2024 | € 290.474 | 1 | < 0.1% |
CDKTBF1 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | apr 2019 | jul 2020 | € 65.199 | 7 | 0.3% |
CDKTBQ1 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | jan 2019 | jul 2020 | € 84.591 | 21 | 0.9% |
CDKZBF1 | Benzine Benzinemotor: 145 kW (197 pk) | feb 2019 | nov 2020 | € 64.365 | 54 | 2.3% |
CDMWAQ1 | Benzine Benzinemotor: 456 kW (620 pk) | mrt 2019 | jun 2023 | € 309.883 | 22 | 0.9% |
CDMWCH1 | Benzine Benzinemotor: 456 kW (620 pk) | mei 2023 | mei 2023 | € 575.310 | 1 | < 0.1% |
CDNFDQ1 | Benzine Benzinemotor: 235 kW (320 pk) | mrt 2021 | mei 2023 | € 102.946 | 4 | 0.2% |
CDNNBF1 | Benzine Benzinemotor: 145 kW (197 pk) | sep 2021 | okt 2023 | € 69.998 | 13 | 0.6% |
CDNPAF1 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | feb 2021 | sep 2023 | € 74.335 | 20 | 0.9% |
CDNPAQ1 | Benzine Benzinemotor: 180 kW (245 pk) | sep 2021 | jun 2024 | € 82.925 | 5 | 0.2% |
CDNUFQ1 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | apr 2019 | dec 2020 | € 88.496 | 8 | 0.3% |
Onbekend | 186 | 7.9% | ||||
Totaal | 2.349 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 36
1 van 36
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
Z-383-PP | 7 maart 2025 2015 Geïmporteerd | TTS COUPE - 8J - CCJXGQ1 € 81.927 | Benzine Motor (2 liter): 228 kW (310 pk) |
HHD-16-L | 5 maart 2025 2015 Geïmporteerd | TT COUPE - 8J - CCHHCQ1 € 62.969 | Benzine Motor (2 liter): 169 kW (230 pk) |
HGV-40-K | 28 februari 2025 2017 Geïmporteerd | R8 COUPE - 42 - CCSPAQ1 € 287.332 | Benzine Motor (5.2 liter): 449 kW (610 pk) |
HGG-97-S | 20 februari 2025 2022 Geïmporteerd | R8 COUPE - 42 - CDMWAQ1 € 329.427 | Benzine Motor (5.2 liter): 456 kW (620 pk) |
HDR-84-K | 20 februari 2025 2022 Geïmporteerd | TT Coupé - 8J - CDNPAF1 € 72.908 | Benzine Motor (2 liter): 180 kW (245 pk) |
GNN-33-T | 14 februari 2025 2020 Geïmporteerd | TT COUPE - 8J - CDKZBF1 € 68.458 | Benzine Motor (2 liter): 145 kW (197 pk) |
HDG-69-N | 8 februari 2025 2019 Geïmporteerd | R8 COUPE - 42 € 279.318 | Benzine Motor (5.2 liter): 456 kW (620 pk) |
HFD-43-K | 4 februari 2025 2021 Geïmporteerd | A5 COUPÉ - B8 - C2DTPAQ1 € 49.125 | Diesel / Elektriciteit Motor (2 liter): 150 kW (204 pk) Elektromotor(s): 1 kW (1.7 pk) |
HDX-87-X | 3 februari 2025 2024 Geïmporteerd | A5 Coupé - B8 - C2DMTAQ1 € 84.328 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 195 kW (265 pk) Elektromotor(s): 1 kW (1.7 pk) |
HDP-97-P | 28 januari 2025 2020 Geïmporteerd | TT COUPE - 8J - CDKZBF1 € 54.526 | Benzine Motor (2 liter): 145 kW (197 pk) |
GSP-05-J | 28 januari 2025 2015 Geïmporteerd | TT COUPE - 8J - CCHHCQ1 € 64.064 | Benzine Motor (2 liter): 169 kW (230 pk) |
HDD-50-X | 25 januari 2025 2014 Geïmporteerd | TT COUPE - 8J - CCESAF1 € 55.081 | Benzine Motor (2 liter): 155 kW (211 pk) |
HDJ-77-H | 23 januari 2025 2018 Geïmporteerd | S5 COUPE - B8 - C2CWGDQ1 € 105.413 | Benzine Motor (3 liter): 260 kW (354 pk) |
GLB-77-B | 20 januari 2025 2018 Geïmporteerd | A5 COUPE - B8 - C2DDWAF1 € 75.965 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 185 kW (252 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2 pk) |
HDB-15-J | 18 januari 2025 2016 Geïmporteerd | TT COUPE - 8J - CCHHCF1 € 62.283 | Benzine Motor (2 liter): 169 kW (230 pk) |
HBV-18-H | 17 januari 2025 2019 Geïmporteerd | A5 COUPÉ - B8 - C2DLVAF1 € 48.812 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2 pk) |
HBR-35-B | 17 januari 2025 2016 Geïmporteerd | R8 COUPE - 42 - CCSPAQ1 € 267.191 | Benzine Motor (5.2 liter): 449 kW (610 pk) |
HBX-40-D | 16 januari 2025 2019 Geïmporteerd | RS 5 COUPE - B8 - C2DECAQ1 € 147.106 | Benzine Motor (2.9 liter): 331 kW (450 pk) |
HBV-84-X | 15 januari 2025 2016 Geïmporteerd | TTS COUPE - 8J - CCJXGQ1 € 68.450 | Benzine Motor (2 liter): 228 kW (310 pk) |
HBV-82-X | 15 januari 2025 1989 Geïmporteerd | AUDI COUPE - 89 Onbekend | Benzine Motor (2.3 liter): 100 kW (136 pk) |
GXX-77-J | 15 januari 2025 2007 Geïmporteerd | AUDI TT 2.0T COUPÉ Onbekend | Benzine Motor (2 liter): 147 kW (200 pk) |
HBT-47-K | 14 januari 2025 2020 Geïmporteerd | A5 COUPÉ - B8 € 56.339 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 140 kW (190 pk) Elektromotor(s): 2 kW (2 pk) |
GXR-62-T | 11 januari 2025 2018 Geïmporteerd | TT COUPE - 8J - CCJSAF1 € 58.744 | Benzine Motor (1.8 liter): 132 kW (179 pk) |
GRX-50-K | 10 januari 2025 2015 Geïmporteerd | TTS COUPE - 8J - CCJXGQ1 € 78.221 | Benzine Motor (2 liter): 228 kW (310 pk) |
HBN-52-L | 8 januari 2025 2018 Geïmporteerd | RS 5 COUPE - B8 - C2DECAQ1 € 156.477 | Benzine Motor (2.9 liter): 331 kW (450 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Audi CoupeGoogle op afbeeldingen van de Audi Coupe
Google op reviews van de Audi Coupe
Topgear.nl
Audi RS 5 Coupé 2.9 TFSI quattro - Autotest en specificaties
Test: Audi A5 Coupé 2.0 TDI S-tronic
Autoreview.nl
Audi R8 Coupé test
Autovisie.nl
Alles over Audi Coupé
Audi RS 5 Coupe en Sportback krijgen updates
IAA 2017: Audi komt met coupé-SUV en bijzondere R8
Audi A5 en S5 Coupé laten zich zien
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/audi/coupe/
Onze database is bijgewerkt tot 16 maart 2025.