Land Rover Range Rover
In Nederland rijden er van de Land Rover Range Rover momenteel 6.910 rond als personenauto. Daarnaast zijn er ook nog 491 bedrijfsauto's, 5 motorrijtuigen met beperkte snelheid, 2 land- of bosbouwtrekkers en 2 campers. Totaal zijn er dus 7.410 Range Rover-voertuigen. Land Rover heeft 62.777 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De Range Rover heeft hierdoor een marktaandeel van 11.8% binnen alle modellen van Land Rover. De carrosserie is ingedeeld als stationwagen (95%), mpv (3%) en overig (2%).
Bekijk de aandrijvingen van de Range Rover in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 2.451 | 35.5% |
Diesel | 2.128 | 30.8% |
Benzine (Plug-in Hybride) | 1.801 | 26.1% |
Benzine & LPG | 292 | 4.2% |
Diesel (Mild Hybride) | 115 | 1.7% |
Benzine (Mild Hybride) | 115 | 1.7% |
Overige | 8 | 0.1% |
De Land Rover Range Rover: een icoon van luxe en prestatie
De Land Rover Range Rover is een SUV die al sinds de jaren zeventig de harten van autoliefhebbers over de hele wereld verovert. Met zijn kenmerkende ontwerp, uitstekende prestaties en luxueuze interieur heeft de Range Rover een reputatie opgebouwd als een van de meest verfijnde en veelzijdige voertuigen op de markt. In dit artikel zullen we de geschiedenis, kenmerken en prestaties van de Range Rover verkennen, en kijken naar wat dit voertuig zo geliefd maakt bij autoliefhebbers.
Geschiedenis van de Range Rover
De Range Rover werd voor het eerst geïntroduceerd in 1970 als een luxueuze SUV die zowel op de weg als off-road uitblonk. Het voertuig was het resultaat van een project dat begon in de jaren zestig, toen Land Rover op zoek was naar een nieuw type voertuig dat zich kon onderscheiden van de bestaande modellen. De Range Rover was het antwoord op die zoektocht en werd al snel een groot succes.
In de loop der jaren heeft de Range Rover verschillende generaties doorgemaakt, waarbij elke nieuwe versie werd verbeterd en verfijnd. De nieuwste generatie, die in 2012 werd geïntroduceerd, heeft de lat nog hoger gelegd met zijn geavanceerde technologie, luxueuze interieur en indrukwekkende prestaties.
Kenmerken van de Range Rover
Een van de meest opvallende kenmerken van de Range Rover is zijn kenmerkende ontwerp, dat een perfecte mix is van elegantie en robuustheid. Het voertuig heeft een krachtige uitstraling met zijn brede grille, scherpe lijnen en stoere uitstraling. Het interieur van de Range Rover is even indrukwekkend, met hoogwaardige materialen, comfortabele stoelen en geavanceerde technologie die het rijden zo aangenaam mogelijk maken.
Een ander kenmerk van de Range Rover is zijn uitstekende prestaties, zowel op de weg als off-road. Het voertuig is uitgerust met krachtige motoren die een indrukwekkend vermogen leveren en een soepele en responsieve rijervaring bieden. Dankzij geavanceerde technologieën zoals Terrain Response en All-Terrain Progress Control kan de Range Rover moeiteloos elk terrein aan, van modderige paden tot besneeuwde bergpassen.
De Range Rover is ook uitgerust met een scala aan veiligheids- en rijhulpsystemen die de bestuurder helpen om veilig en comfortabel te rijden. Van automatische noodremmen tot adaptieve cruisecontrol, de Range Rover is voorzien van de nieuwste technologieën om de veiligheid van de inzittenden te waarborgen.
Prestaties van de Range Rover
De Range Rover staat bekend om zijn indrukwekkende prestaties, zowel op de weg als off-road. Het voertuig is uitgerust met krachtige motoren die een indrukwekkend vermogen leveren en een snelle acceleratie mogelijk maken. De Range Rover kan moeiteloos hoge snelheden bereiken en heeft een uitstekende wegligging, zelfs in bochten en bij hoge snelheden.
Maar wat de Range Rover echt onderscheidt van de concurrentie is zijn vermogen om off-road te presteren. Dankzij geavanceerde technologieën zoals Terrain Response en All-Terrain Progress Control kan de Range Rover moeiteloos elk terrein aan, van modderige paden tot rotsachtige hellingen. Het voertuig is ook uitgerust met een luchtveringssysteem dat de bodemvrijheid kan verhogen, waardoor het gemakkelijker wordt om obstakels te overwinnen en ruw terrein te doorkruisen.
De Range Rover is ook uitgerust met een reeks rijhulpsystemen die de bestuurder helpen om veilig en comfortabel te rijden, zelfs in de meest veeleisende omstandigheden. Van automatische noodremmen tot adaptieve cruisecontrol, de Range Rover is voorzien van de nieuwste technologieën om de veiligheid van de inzittenden te waarborgen.
Vergeet ook niet de Land Rover merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Land Rover Range Rover's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren Range Rover's
Wanneer een nieuwe Land Rover Range Rover voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Land Rover Range Rover personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Land Rover Range Rover.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Land Rover Range Rover komt daarmee uit op 175.760 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Land Rover Range Rover in Nederland zijn Zwart (2.217 stuks / 32%), Grijs (1.938 stuks / 28%), Blauw (999 stuks / 14%) en Groen (986 stuks / 14%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Zwart | 2.217 | 32% |
Grijs | 1.938 | 28% |
Blauw | 999 | 14% |
Groen | 986 | 14% |
Wit | 221 | 3% |
Bruin | 213 | 3% |
Geel | 205 | 3% |
Rood | 77 | 1% |
Beige | 27 | < 1% |
Oranje | 16 | < 1% |
Paars | 10 | < 1% |
Creme | 1 | < 1% |
3.117 van de 6.910 personenauto's zijn geïmporteerd
Dat is behoorlijk deel, namelijk (45.1%) komt dus uit het buitenland. De meeste import Land Rover Range Rover's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vooral duurdere personenauto's (met een relatief hoge BPM in Nederland) worden vaak geïmporteerd. Dit zijn vaak personenauto's met een grotere uitstoot (o.a. co2). In Nederland betaal je per co2-punt meer belasting, dit stijg relatief harder naarmate de personenauto meer uitstoot.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Land Rover Range Rover.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
RANGE ROVER | 6.354 | 92% |
RANGE ROVER U9 | 85 | 1.2% |
RANGE ROVER 4.6 V8 | 75 | 1.1% |
RANGE ROVER LSE U9 | 52 | 0.8% |
RANGE ROVER 4.4 V8 | 44 | 0.6% |
RANGE ROVER 4.0 V8 | 26 | 0.4% |
RANGE ROVER 2.5 TD | 20 | 0.3% |
RANGEROVER | 17 | 0.2% |
RANGE ROVER CLASSIC | 17 | 0.2% |
RANGE ROVER S SC | 14 | 0.2% |
RANGE ROVER HSE | 11 | 0.2% |
RANGE ROVER S/C | 11 | 0.2% |
RANGE ROVER K6 | 11 | 0.2% |
RANGE ROVER S | 8 | 0.1% |
RANGE ROVER AUTO | 7 | 0.1% |
RANGE ROVER TDI | 6 | 0.1% |
RANGE-ROVER | 6 | 0.1% |
RANGE ROVER 4.4 | 5 | 0.1% |
RANGE ROVER SUPERCHARGED | 5 | 0.1% |
RANGE ROVER 4.4V8 | 5 | 0.1% |
RANGE ROVER S4.4 | 5 | 0.1% |
RANGE ROVER VOGUE | 4 | 0.1% |
RANGE ROVER EFI AUTO | 4 | 0.1% |
RANGE ROVER VOGUE SE | 4 | 0.1% |
RANGE ROVER 4.6I | 4 | 0.1% |
OVERIG | 110 | 1.6% |
6.910 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Land Rover Range Rover.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
*MJ | Benzine / LPG LPG motor: 160 kW (218 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | dec 1999 | mei 2002 | - | 112 | 1.6% |
*MM | Benzine / LPG LPG motor: 136 kW (185 pk) Benzinemotor: 136 kW (185 pk) | jan 2000 | jul 2002 | - | 47 | 0.7% |
*MW | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | nov 1999 | jul 2001 | - | 13 | 0.2% |
1 | Benzine / LPG LPG motor: 136 kW (185 pk) LPG motor: 140 kW (190 pk) Benzinemotor: 136 kW (185 pk) Benzinemotor: 140 kW (190 pk) | feb 1998 | nov 1999 | - | 39 | 0.6% |
2 | Benzine / LPG Benzinemotor: 160 kW (218 pk) Benzinemotor: 166 kW (226 pk) LPG motor: 166 kW (226 pk) | jan 1996 | aug 2001 | € 77.506 | 139 | 2% |
3 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | sep 1996 | jan 2000 | - | 31 | 0.4% |
A5IE2K | Benzine Benzinemotor: 280 kW (381 pk) | apr 2019 | apr 2019 | € 463.980 | 6 | 0.1% |
AM2 | Diesel Dieselmotor: 200 kW (272 pk) | okt 2006 | okt 2008 | € 130.193 | 150 | 2.2% |
AM3 | Benzine / LPG LPG motor: 291 kW (396 pk) Benzinemotor: 291 kW (396 pk) | mei 2005 | dec 2008 | € 151.604 | 210 | 3% |
AM5 | Benzine / LPG LPG motor: 225 kW (306 pk) Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | feb 2005 | feb 2008 | € 135.255 | 52 | 0.8% |
AMA | Benzine / Diesel / LPG Dieselmotor: 200 kW (272 pk) LPG motor: 210 kW (286 pk) Benzinemotor: 210 kW (286 pk) | nov 2001 | jan 2007 | € 120.338 | 396 | 5.7% |
AMC | Diesel Dieselmotor: 130 kW (177 pk) | nov 2001 | feb 2007 | € 110.738 | 150 | 2.2% |
HPDDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | apr 2022 | okt 2023 | € 191.543 | 44 | 0.6% |
HRDDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | sep 2022 | jul 2024 | € 178.017 | 606 | 8.8% |
HSEDC0 | Benzine Benzinemotor: 390 kW (530 pk) | apr 2022 | mei 2024 | € 256.641 | 89 | 1.3% |
HUADC0 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 183 kW (249 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | jul 2022 | jan 2023 | € 197.592 | 3 | < 0.1% |
HUBDC0 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | mei 2022 | sep 2022 | € 195.706 | 5 | 0.1% |
HUCDC0 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 258 kW (351 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | apr 2022 | jan 2024 | € 217.916 | 35 | 0.5% |
HXEDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 390 kW (530 pk) Elektromotor(en): 14 kW (19 pk) | feb 2024 | mei 2024 | € 278.419 | 2 | < 0.1% |
HXFDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 452 kW (615 pk) Elektromotor(en): 14 kW (19 pk) | jan 2024 | jul 2024 | € 327.145 | 5 | 0.1% |
HYDDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 160 kW (218 pk) | okt 2023 | okt 2024 | € 185.752 | 492 | 7.1% |
HYDEC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 160 kW (218 pk) | aug 2024 | nov 2024 | € 187.591 | 73 | 1.1% |
IPDDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | jul 2022 | okt 2023 | € 205.235 | 9 | 0.1% |
IRDDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | sep 2022 | jan 2024 | € 174.394 | 51 | 0.7% |
ISEDC0 | Benzine Benzinemotor: 390 kW (530 pk) | mei 2022 | feb 2024 | € 276.382 | 36 | 0.5% |
IUCDC0 | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 258 kW (351 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | jun 2022 | aug 2024 | € 223.873 | 12 | 0.2% |
IXEDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 390 kW (530 pk) Elektromotor(en): 14 kW (19 pk) | jan 2024 | aug 2024 | € 274.231 | 6 | 0.1% |
IXFDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 452 kW (615 pk) Elektromotor(en): 14 kW (19 pk) | jan 2024 | mei 2024 | € 362.018 | 6 | 0.1% |
IYDDC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 160 kW (218 pk) | okt 2023 | aug 2024 | € 181.924 | 49 | 0.7% |
IYDEC0 | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 160 kW (218 pk) | aug 2024 | nov 2024 | € 189.807 | 7 | 0.1% |
L5EB2F | Diesel Dieselmotor: 225 kW (306 pk) | mrt 2016 | jun 2017 | € 172.226 | 5 | 0.1% |
L5EZ2F | Diesel Dieselmotor: 250 kW (340 pk) | jan 2015 | jan 2015 | € 169.710 | 1 | < 0.1% |
L5ID2F | Benzine Benzinemotor: 405 kW (551 pk) | jun 2016 | mrt 2017 | € 300.753 | 5 | 0.1% |
L5IO2F | Benzine Benzinemotor: 375 kW (510 pk) | mrt 2014 | mrt 2018 | € 225.004 | 14 | 0.2% |
L5IR2F | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | apr 2018 | jul 2018 | € 238.238 | 5 | 0.1% |
L5IR2K | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | dec 2018 | mrt 2020 | € 235.193 | 6 | 0.1% |
L5IR2L | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | aug 2019 | mrt 2020 | € 244.580 | 2 | < 0.1% |
L5IR2M | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | mei 2021 | feb 2022 | € 252.072 | 6 | 0.1% |
L5IT2K | Benzine Benzinemotor: 415 kW (564 pk) | dec 2018 | aug 2019 | € 297.706 | 3 | < 0.1% |
L5IT2L | Benzine Benzinemotor: 415 kW (564 pk) | mei 2020 | mei 2020 | € 309.281 | 1 | < 0.1% |
L5IT2M | Benzine Benzinemotor: 415 kW (564 pk) | mrt 2021 | mrt 2021 | € 314.446 | 1 | < 0.1% |
L5KU2K | Diesel Dieselmotor: 202 kW (275 pk) | okt 2018 | apr 2019 | € 190.341 | 5 | 0.1% |
L5KU2L | Diesel Dieselmotor: 202 kW (275 pk) | okt 2019 | okt 2019 | € 198.837 | 1 | < 0.1% |
L5KX2K | Diesel Dieselmotor: 183 kW (249 pk) | mei 2019 | mei 2019 | € 246.370 | 1 | < 0.1% |
L5KY2F | Diesel Dieselmotor: 183 kW (249 pk) Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | sep 2014 | aug 2019 | € 168.729 | 20 | 0.3% |
L5LZ2F | Diesel Dieselmotor: 250 kW (340 pk) | nov 2013 | mei 2019 | € 199.877 | 31 | 0.4% |
L5LZ2K | Diesel Dieselmotor: 250 kW (340 pk) | sep 2018 | mei 2020 | € 226.343 | 10 | 0.1% |
L5LZ2L | Diesel Dieselmotor: 250 kW (340 pk) | aug 2019 | sep 2020 | € 234.879 | 5 | 0.1% |
L5RS2F | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 85 kW (116 pk) | mrt 2018 | okt 2018 | € 170.929 | 9 | 0.1% |
L5SS2K | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | okt 2018 | mei 2020 | € 161.645 | 38 | 0.5% |
L5SS2L | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | jul 2019 | jun 2020 | € 174.242 | 10 | 0.1% |
L5SS2M | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | okt 2020 | mei 2021 | € 169.724 | 6 | 0.1% |
L5T12L | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 18 kW (24 pk) | nov 2019 | mrt 2020 | € 198.411 | 4 | 0.1% |
L5U22M | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 258 kW (351 pk) Elektromotor(en): 18 kW (24 pk) | jan 2021 | jan 2021 | € 232.534 | 1 | < 0.1% |
S4BL2F | Benzine Benzinemotor: 291 kW (396 pk) | jul 2008 | apr 2010 | € 186.490 | 8 | 0.1% |
S4DD2F | Diesel Dieselmotor: 200 kW (272 pk) | jul 2008 | okt 2010 | € 151.558 | 74 | 1.1% |
S4IO2F | Benzine Benzinemotor: 375 kW (510 pk) | mei 2009 | dec 2012 | € 192.100 | 89 | 1.3% |
S4LT2F | Benzine / Diesel Benzinemotor: 276 kW (375 pk) Dieselmotor: 230 kW (313 pk) | mei 2010 | feb 2013 | € 153.438 | 135 | 2% |
S5EA2F | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 215 kW (292 pk) Elektromotor(en): 35 kW (48 pk) | mrt 2015 | jun 2015 | € 167.663 | 3 | < 0.1% |
S5EB2F | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 225 kW (306 pk) Elektromotor(en): 35 kW (48 pk) | sep 2015 | apr 2017 | € 166.893 | 7 | 0.1% |
S5EZ2F | Diesel Dieselmotor: 250 kW (340 pk) | dec 2014 | okt 2015 | € 162.414 | 15 | 0.2% |
S5ID2F | Benzine Benzinemotor: 405 kW (551 pk) | mrt 2016 | nov 2017 | € 265.051 | 13 | 0.2% |
S5IO2F | Benzine Benzinemotor: 375 kW (510 pk) | aug 2012 | jul 2018 | € 214.026 | 103 | 1.5% |
S5IR2F | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | jan 2018 | apr 2019 | € 251.248 | 38 | 0.5% |
S5IR2K | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | okt 2018 | aug 2020 | € 234.879 | 21 | 0.3% |
S5IR2L | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | sep 2019 | jul 2020 | € 233.634 | 16 | 0.2% |
S5IR2M | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | okt 2020 | mrt 2022 | € 241.026 | 7 | 0.1% |
S5IR2N | Benzine Benzinemotor: 386 kW (525 pk) | nov 2021 | feb 2022 | € 243.944 | 3 | < 0.1% |
S5IT2F | Benzine Benzinemotor: 415 kW (564 pk) | jul 2018 | aug 2018 | € 287.420 | 6 | 0.1% |
S5IT2K | Benzine Benzinemotor: 415 kW (564 pk) | okt 2018 | okt 2019 | € 269.734 | 20 | 0.3% |
S5IT2L | Benzine Benzinemotor: 415 kW (564 pk) | jan 2020 | jun 2021 | € 275.773 | 14 | 0.2% |
S5IT2M | Benzine Benzinemotor: 415 kW (564 pk) | okt 2020 | mei 2021 | € 275.585 | 5 | 0.1% |
S5KQ2F | Diesel Dieselmotor: 155 kW (211 pk) | nov 2015 | okt 2017 | € 167.628 | 2 | < 0.1% |
S5KU2K | Diesel Dieselmotor: 202 kW (275 pk) | aug 2018 | jun 2020 | € 181.393 | 24 | 0.3% |
S5KU2L | Diesel Dieselmotor: 202 kW (275 pk) | jan 2020 | okt 2020 | € 192.600 | 14 | 0.2% |
S5KX2F | Diesel Dieselmotor: 183 kW (249 pk) | jan 2013 | jan 2017 | € 139.193 | 14 | 0.2% |
S5KX2K | Diesel Dieselmotor: 183 kW (249 pk) | aug 2018 | feb 2019 | € 181.657 | 2 | < 0.1% |
S5KX2L | Diesel Dieselmotor: 183 kW (249 pk) | dec 2019 | jul 2020 | € 177.058 | 2 | < 0.1% |
S5KY2F | Diesel Dieselmotor: 190 kW (258 pk) | aug 2012 | aug 2019 | € 150.886 | 633 | 9.2% |
S5LZ2F | Diesel Dieselmotor: 250 kW (340 pk) | okt 2012 | mei 2019 | € 181.898 | 536 | 7.8% |
S5LZ2K | Diesel Dieselmotor: 250 kW (340 pk) | apr 2018 | feb 2020 | € 221.006 | 24 | 0.3% |
S5LZ2L | Diesel Dieselmotor: 250 kW (340 pk) | sep 2019 | jun 2021 | € 222.621 | 29 | 0.4% |
S5RS2F | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 85 kW (116 pk) | mrt 2018 | mei 2019 | € 154.222 | 36 | 0.5% |
S5SS2K | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | okt 2018 | dec 2020 | € 156.180 | 192 | 2.8% |
S5SS2L | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | jul 2019 | dec 2021 | € 153.761 | 158 | 2.3% |
S5SS2M | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | okt 2020 | nov 2021 | € 158.551 | 65 | 0.9% |
S5SS2N | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 105 kW (143 pk) | okt 2021 | apr 2022 | € 145.148 | 14 | 0.2% |
S5T12L | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 18 kW (24 pk) | aug 2019 | jul 2021 | € 192.777 | 36 | 0.5% |
S5T12M | Benzine / Elektriciteit Benzinemotor: 294 kW (400 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) Elektromotor(en): 18 kW (24 pk) | okt 2020 | sep 2021 | € 199.025 | 6 | 0.1% |
S5U22M | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 258 kW (351 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) Elektromotor(en): 18 kW (24 pk) | sep 2020 | mrt 2022 | € 214.033 | 11 | 0.2% |
S5U22N | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 258 kW (351 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | dec 2021 | jun 2022 | € 209.439 | 2 | < 0.1% |
S5US2M | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) Elektromotor(en): 18 kW (24 pk) | sep 2020 | feb 2022 | € 185.396 | 9 | 0.1% |
S5US2N | Diesel / Elektriciteit Dieselmotor: 221 kW (300 pk) Elektromotor(en): 13 kW (18 pk) | jan 2022 | jan 2022 | € 161.460 | 2 | < 0.1% |
Onbekend | 1.457 | 21.1% | ||||
Totaal | 6.910 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 22
1 van 22
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
GSL-25-B | 7 november 2024 2023 Geïmporteerd | RANGE ROVER - LK - IRDDC0 € 158.570 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GSK-38-Z | 7 november 2024 2022 Geïmporteerd | RANGE ROVER - LK - ISEDC0 € 234.583 | Benzine Motor (4.4 liter): 390 kW (530 pk) |
GRZ-01-T | 6 november 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - IYDEC0 € 199.269 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GRH-99-S | 5 november 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - HYDEC0 € 172.564 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GSB-04-S | 4 november 2024 1992 Geïmporteerd | RANGE ROVER Onbekend | Benzine Motor (3.9 liter): 136 kW (185 pk) |
GRT-33-T | 4 november 2024 2022 Geïmporteerd | RANGE ROVER - LK - HUCDC0 € 212.619 | Diesel / Elektriciteit Motor (3 liter): 258 kW (351 pk) Elektromotor(s): 13 kW (18 pk) |
GRZ-38-S | 2 november 2024 2018 Geïmporteerd | RANGE ROVER - LG - L5RS2F € 161.742 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 221 kW (300 pk) Elektromotor(s): 85 kW (116 pk) |
T-456-HJ | 1 november 2024 2011 Geïmporteerd | RANGE ROVER € 253.759 | Benzine Motor (5 liter): 375 kW (510 pk) |
GRS-56-Z | 1 november 2024 2024 Geïmporteerd | RANGE ROVER - LK - HYDDC0 € 189.853 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GRG-09-H | 1 november 2024 2024 Geïmporteerd | RANGE ROVER - LK - HYDDC0 € 189.345 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GPD-22-N | 31 oktober 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - HYDEC0 € 192.441 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GRR-87-S | 30 oktober 2024 2024 Geïmporteerd | Range Rover - LK - HRDDC0 € 175.115 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GRK-25-P | 30 oktober 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - HYDEC0 € 195.403 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GRH-98-S | 30 oktober 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - HYDEC0 € 197.108 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GPV-82-F | 30 oktober 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - HYDDC0 € 198.789 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
X-401-LV | 29 oktober 2024 2018 Geïmporteerd | RANGE ROVER - LG - S5SS2K € 147.019 | Benzine / Elektriciteit Motor (2 liter): 221 kW (300 pk) Elektromotor(s): 105 kW (143 pk) |
GRF-60-S | 29 oktober 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - HYDEC0 € 199.477 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GPN-75-K | 29 oktober 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - HYDEC0 € 197.907 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GRK-79-R | 26 oktober 2024 2022 Geïmporteerd | RANGE ROVER - LK - HPDDC0 € 182.861 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 13 kW (18 pk) |
GRD-16-D | 26 oktober 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - HYDEC0 € 168.653 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GPZ-74-H | 26 oktober 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - HYDEC0 € 192.644 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GPV-79-H | 26 oktober 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - HYDEC0 € 159.155 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GPZ-73-H | 25 oktober 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - HYDEC0 € 194.222 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GPV-78-H | 24 oktober 2024 2024 | RANGE ROVER - LK - HYDDC0 € 186.200 | Benzine / Elektriciteit Motor (3 liter): 294 kW (400 pk) Elektromotor(s): 160 kW (218 pk) |
GPZ-92-J | 23 oktober 2024 2005 Geïmporteerd | RANGE ROVER - AM3 Onbekend | Benzine Motor (4.2 liter): 291 kW (396 pk) |
Swipe voor alle informatie
Onze database is bijgewerkt tot 7 november 2024.