Mercedes-Benz CLK
In Nederland rijden er van de Mercedes-Benz CLK momenteel 5.365 rond. Mercedes-Benz heeft 693.661 voertuigen in Nederland op kenteken staan. De CLK heeft hierdoor een marktaandeel van 0.77% binnen alle modellen van Mercedes-Benz. De carrosserie is ingedeeld als coupe (51%) en cabriolet (49%).
Bekijk de aandrijvingen van de CLK in Nederland:
Brandstof / aandrijving | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Benzine | 5.099 | 95% |
Diesel | 142 | 2.6% |
Benzine & LPG | 124 | 2.3% |
De Mercedes-Benz CLK: een icoon op het gebied van luxe en prestaties
De Mercedes-Benz CLK is een model dat de harten van autoliefhebbers over de hele wereld heeft veroverd sinds het voor het eerst werd geïntroduceerd in 1996. Met zijn elegante design, krachtige motoren en luxe interieur, heeft de CLK een reputatie opgebouwd als een van de meest begeerde auto's in zijn klasse. In dit artikel zullen we de geschiedenis, kenmerken en prestaties van de Mercedes-Benz CLK verkennen en ontdekken waarom het nog steeds zo geliefd is bij autoliefhebbers.
Geschiedenis
De Mercedes-Benz CLK is een model dat is afgeleid van de C-klasse van Mercedes-Benz en werd voor het eerst geïntroduceerd als een coupé in 1996. Het model werd al snel een succes en werd al snel gevolgd door een cabrioletvariant en later ook een sportieve AMG-versie. De CLK stond bekend om zijn elegante design, hoogwaardige afwerking en uitstekende rijeigenschappen, waardoor het een populaire keuze werd onder liefhebbers van luxe auto's.
In de loop der jaren heeft de CLK verschillende updates en facelifts ondergaan om hem up-to-date te houden en te concurreren met andere modellen in zijn klasse. In 2009 werd de CLK echter stopgezet en vervangen door de E-klasse coupé en cabriolet. Ondanks zijn stopzetting blijft de Mercedes-Benz CLK een geliefd model onder autoliefhebbers en verzamelaars vanwege zijn tijdloze design en uitstekende prestaties.
Kenmerken
De Mercedes-Benz CLK staat bekend om zijn elegante design en luxe interieur, dat is voorzien van hoogwaardige materialen en geavanceerde technologie. Het exterieur van de CLK is stijlvol en tijdloos, met vloeiende lijnen, een sportieve grille en opvallende koplampen die het een onmiskenbare uitstraling geven. Het interieur is ruim en comfortabel, met veel aandacht voor detail en ergonomie. De stoelen zijn comfortabel en ondersteunend, en er is voldoende ruimte voor zowel bestuurder als passagiers.
Wat betreft technologie is de Mercedes-Benz CLK voorzien van een scala aan geavanceerde functies om het rijden zo comfortabel en veilig mogelijk te maken. Denk hierbij aan een geavanceerd infotainmentsysteem, adaptieve cruisecontrol, automatische noodremassistentie en een uitgebreid pakket aan rijhulpsystemen. Al deze functies dragen bij aan een ontspannen en veilige rijervaring, waardoor de Mercedes-Benz CLK een populaire keuze is onder mensen die op zoek zijn naar luxe en comfort.
Prestaties
Naast zijn elegante design en luxe interieur staat de Mercedes-Benz CLK ook bekend om zijn uitstekende prestaties. De CLK is leverbaar met een scala aan krachtige motoren, variërend van viercilinder turbomotoren tot V8- en V12-motoren in de AMG-versies. Deze motoren leveren indrukwekkende prestaties, met snelle acceleraties en hoge topsnelheden die de CLK tot een echte sportwagen maken.
De CLK is ook voorzien van geavanceerde ophangingssystemen en stuurinrichtingen die zorgen voor een sportieve en dynamische rijervaring. De auto is goed in balans en biedt veel grip in bochten, waardoor hij zich moeiteloos door bochtige wegen kan manoeuvreren. De remmen zijn krachtig en responsief, waardoor de CLK snel tot stilstand kan komen als dat nodig is.
Vergeet ook niet de Mercedes-Benz merk pagina te bekijken, via deze pagina is nog veel meer informatie te vinden.
Huidig aantal Mercedes-Benz CLK's op de Nederlandse weg
Bekijk hier per maand of jaar het aantal eerste toelatingen op de openbare weg in Nederland.
Het gaat hierbij om voertuigen die op kenteken gezet zijn en momenteel in Nederland rondrijden en/of de weg op mogen. Dit zijn zowel nieuw aangekochte personenauto's in Nederland als geïmporteerde personenauto's uit het buitenland.
Eerste toelating / Bouwjaren CLK's
Wanneer een nieuwe Mercedes-Benz CLK voor het eerst de weg op gaat in Europa, krijgt deze ook een eerste toelating. Deze eerste toelating volgt (meestal) snel na het bouwen van de personenauto. Het onderstaande overzicht geeft daarom een aardig goed beeld van het bouwjaar (en dus de leeftijd) van dit type personenauto in Nederland. Ook geven deze aantallen een goed beeld van het aantal nieuw verkochte Mercedes-Benz CLK personenauto's die in Nederland (nog) op de weg rijden.
Nieuwwaarde van dit model
Zie hier de gemiddelde nieuwwaarde van een Mercedes-Benz CLK.
De gemiddelde nieuwwaarde van de Mercedes-Benz CLK komt daarmee uit op 70.787 euro per personenauto.
Indeling op kleur
De meestvoorkomende kleuren van een Mercedes-Benz CLK in Nederland zijn Grijs (2.205 stuks / 41%), Zwart (1.565 stuks / 29%), Blauw (1.302 stuks / 24%) en Groen (99 stuks / 2%).
Kleur | Aantal | Percentage |
---|---|---|
Grijs | 2.205 | 41% |
Zwart | 1.565 | 29% |
Blauw | 1.302 | 24% |
Groen | 99 | 2% |
Rood | 94 | 2% |
Wit | 54 | 1% |
Creme | 14 | < 1% |
Paars | 12 | < 1% |
Beige | 12 | < 1% |
Geel | 4 | < 1% |
Bruin | 3 | < 1% |
? Onbekend | 1 | < 1% |
2.727 van de 5.365 personenauto's zijn geïmporteerd
Meer dan de helft (50.8%) komt uit het buitenland. De meeste import Mercedes-Benz CLK's komen uit Duitsland, daarna volgt België. Vooral duurdere personenauto's (met een relatief hoge BPM in Nederland) worden vaak geïmporteerd. Dit zijn vaak personenauto's met een grotere uitstoot (o.a. co2). In Nederland betaal je per co2-punt meer belasting, dit stijg relatief harder naarmate de personenauto meer uitstoot.
Handelsbenamingen
Bekijk alle handelsbenamingen zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Mercedes-Benz CLK.
Swipe voor complete tabel
Handelsbenaming | Aantal | Percentage |
---|---|---|
CLK 200 KOMPRESSOR | 1.687 | 31.4% |
CLK 320 | 1.103 | 20.6% |
CLK 200 | 681 | 12.7% |
CLK 240 | 609 | 11.4% |
CLK 230 KOMPRESSOR | 504 | 9.4% |
CLK 280 | 163 | 3% |
CLK 500 | 114 | 2.1% |
CLK 350 | 102 | 1.9% |
CLK 430 | 77 | 1.4% |
CLK 270 CDI | 57 | 1.1% |
CLK 55 AMG | 52 | 1% |
CLK 320 CDI | 50 | 0.9% |
CLK 220 CDI | 33 | 0.6% |
CLK | 15 | 0.3% |
CLK320 | 13 | 0.2% |
CLK63 AMG BLACK SERIES | 8 | 0.1% |
CLK200 KOMP | 7 | 0.1% |
CLK230 | 7 | 0.1% |
CLK 550 | 4 | 0.1% |
CLK 63 AMG | 4 | 0.1% |
320 CLK | 3 | 0.1% |
CLK 230 | 3 | 0.1% |
CLK200 KOMPRESSOR | 3 | 0.1% |
CLK 200 KOMP | 3 | 0.1% |
CLK 200 K | 3 | 0.1% |
OVERIG | 60 | 1.1% |
5.365 | 100% |
Varianten
Bekijk alle varianten zoals deze bekend zijn bij de RDW voor de Mercedes-Benz CLK.
Vind de variant(code) via jouw kenteken
Swipe voor complete tabel
Variant | Brandstof & Motorvermogen | Geproduceerd van | Geproduceerd tot | Gemiddelde nieuwwaarde | Aantal | Percentage |
---|---|---|---|---|---|---|
L335A0 | Benzine / LPG Benzinemotor: 90 kW (122 pk) Benzinemotor: 100 kW (136 pk) LPG motor: 100 kW (136 pk) | jun 1997 | dec 2001 | - | 312 | 5.8% |
L335C0 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | sep 1997 | dec 1998 | - | 34 | 0.6% |
L335E0 | Benzine / LPG LPG motor: 100 kW (136 pk) Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | jan 1999 | jan 2001 | - | 49 | 0.9% |
L344F0 | Benzine / LPG LPG motor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | jun 2000 | sep 2003 | - | 143 | 2.7% |
L344G0 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | jun 2000 | jan 2002 | € 51.335 | 20 | 0.4% |
L344K0 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | sep 2001 | apr 2003 | - | 27 | 0.5% |
L345A0 | Benzine Benzinemotor: 141 kW (192 pk) | apr 1998 | okt 1999 | - | 4 | 0.1% |
L347A0 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | jun 1997 | dec 2001 | - | 110 | 2.1% |
L347C0 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | okt 1997 | apr 2000 | € 84.680 | 39 | 0.7% |
L349F0 | Benzine / LPG LPG motor: 145 kW (197 pk) Benzinemotor: 145 kW (197 pk) | jul 2000 | feb 2003 | - | 22 | 0.4% |
L349G0 | Benzine Benzinemotor: 145 kW (197 pk) | jul 2000 | mrt 2002 | - | 12 | 0.2% |
L349K0 | Benzine / LPG LPG motor: 145 kW (197 pk) Benzinemotor: 145 kW (197 pk) | okt 2001 | mrt 2003 | - | 5 | 0.1% |
L365A0 | Benzine / LPG LPG motor: 160 kW (218 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | jun 1997 | sep 2001 | - | 147 | 2.7% |
L365C0 | Benzine / LPG Benzinemotor: 160 kW (218 pk) LPG motor: 160 kW (218 pk) | okt 1997 | mei 1999 | - | 40 | 0.7% |
L365E0 | Benzine / LPG LPG motor: 160 kW (218 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | dec 1998 | dec 2001 | - | 34 | 0.6% |
L365F0 | Benzine / LPG LPG motor: 160 kW (218 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | jun 2000 | mei 2002 | - | 30 | 0.6% |
L365G0 | Benzine / LPG LPG motor: 160 kW (218 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | aug 2000 | feb 2002 | - | 11 | 0.2% |
L365K0 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | aug 2001 | mrt 2002 | - | 6 | 0.1% |
L370A0 | Benzine Benzinemotor: 205 kW (279 pk) | jul 1998 | jun 2000 | - | 17 | 0.3% |
L370C0 | Benzine Benzinemotor: 205 kW (279 pk) | jul 1998 | mei 1999 | - | 5 | 0.1% |
L370E0 | Benzine Benzinemotor: 205 kW (279 pk) | mrt 1999 | sep 2000 | - | 7 | 0.1% |
L370F0 | Benzine Benzinemotor: 205 kW (279 pk) | jan 2001 | aug 2001 | € 87.783 | 4 | 0.1% |
L370G0 | Benzine Benzinemotor: 205 kW (279 pk) | jul 2001 | jul 2001 | - | 1 | < 0.1% |
L374A0 | Benzine Benzinemotor: 255 kW (347 pk) | apr 2000 | jun 2000 | - | 2 | < 0.1% |
L374E0 | Benzine Benzinemotor: 255 kW (347 pk) | nov 1999 | mei 2000 | - | 4 | 0.1% |
L374F0 | Benzine Benzinemotor: 255 kW (347 pk) | aug 2000 | feb 2001 | - | 3 | 0.1% |
L435A0 | Benzine / LPG LPG motor: 100 kW (136 pk) Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | jul 1998 | mei 2001 | - | 167 | 3.1% |
L435C0 | Benzine Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | jul 1998 | feb 2000 | € 53.505 | 17 | 0.3% |
L435E0 | Benzine / LPG LPG motor: 100 kW (136 pk) Benzinemotor: 100 kW (136 pk) | mrt 1999 | sep 2001 | € 60.423 | 56 | 1% |
L444F0 | Benzine / LPG LPG motor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | jun 2000 | aug 2003 | € 66.071 | 126 | 2.3% |
L444G0 | Benzine / LPG LPG motor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | jul 2000 | apr 2002 | - | 27 | 0.5% |
L444K0 | Benzine / LPG LPG motor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | sep 2001 | jul 2004 | € 63.084 | 56 | 1% |
L447A0 | Benzine Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | jun 1998 | aug 2001 | - | 110 | 2.1% |
L447C0 | Benzine / LPG LPG motor: 142 kW (193 pk) Benzinemotor: 142 kW (193 pk) | jun 1998 | jul 2001 | € 68.291 | 104 | 1.9% |
L449F0 | Benzine / LPG LPG motor: 145 kW (197 pk) Benzinemotor: 145 kW (197 pk) | apr 2000 | mei 2003 | - | 30 | 0.6% |
L449G0 | Benzine / LPG LPG motor: 145 kW (197 pk) Benzinemotor: 145 kW (197 pk) | jun 2000 | aug 2001 | - | 24 | 0.4% |
L449K0 | Benzine Benzinemotor: 145 kW (197 pk) | mrt 2002 | jul 2005 | - | 12 | 0.2% |
L465A0 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | aug 1998 | apr 2002 | - | 114 | 2.1% |
L465C0 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | jun 1998 | jul 1999 | € 77.268 | 46 | 0.9% |
L465E0 | Benzine / LPG LPG motor: 160 kW (218 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | jan 1999 | jan 2001 | - | 89 | 1.7% |
L465F0 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | jun 2000 | mei 2004 | € 84.439 | 33 | 0.6% |
L465G0 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | jul 2000 | jun 2002 | - | 14 | 0.3% |
L465K0 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | nov 2001 | mei 2003 | - | 22 | 0.4% |
L470A0 | Benzine Benzinemotor: 205 kW (279 pk) | sep 1999 | jun 2000 | - | 7 | 0.1% |
L470E0 | Benzine Benzinemotor: 205 kW (279 pk) | aug 1999 | jun 2000 | - | 5 | 0.1% |
L470F0 | Benzine Benzinemotor: 205 kW (279 pk) | jul 2000 | jun 2001 | - | 5 | 0.1% |
L470G0 | Benzine Benzinemotor: 205 kW (279 pk) | apr 2001 | mei 2001 | - | 4 | 0.1% |
L470K0 | Benzine Benzinemotor: 205 kW (279 pk) | mei 2002 | mei 2002 | - | 1 | < 0.1% |
T30CK0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | jul 2005 | sep 2009 | € 64.474 | 22 | 0.4% |
T30CL0 | Diesel Dieselmotor: 110 kW (150 pk) | apr 2007 | okt 2008 | € 67.143 | 2 | < 0.1% |
T30EL0 | Diesel Dieselmotor: 100 kW (136 pk) | sep 2005 | mei 2007 | € 61.813 | 5 | 0.1% |
T316F0 | Diesel Dieselmotor: 125 kW (170 pk) | okt 2002 | mei 2005 | € 68.254 | 44 | 0.8% |
T31BF0 | Diesel Dieselmotor: 120 kW (163 pk) | jan 2003 | mei 2005 | € 67.966 | 9 | 0.2% |
T320K0 | Diesel Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | aug 2005 | feb 2009 | € 76.493 | 17 | 0.3% |
T320L0 | Diesel Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | jan 2007 | jan 2007 | € 68.452 | 1 | < 0.1% |
T341K0 | Benzine Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | feb 2007 | apr 2009 | € 57.831 | 46 | 0.9% |
T342F0 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | jul 2004 | sep 2004 | - | 2 | < 0.1% |
T342K0 | Benzine / LPG LPG motor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | aug 2002 | jan 2010 | € 62.914 | 457 | 8.5% |
T343K0 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | aug 2003 | aug 2003 | - | 1 | < 0.1% |
T354K0 | Benzine / LPG LPG motor: 170 kW (231 pk) Benzinemotor: 170 kW (231 pk) | jul 2005 | mei 2009 | € 71.692 | 52 | 1% |
T356K0 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | jun 2005 | okt 2008 | € 78.810 | 24 | 0.4% |
T362F0 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | mei 2002 | mrt 2003 | - | 8 | 0.1% |
T362K0 | Benzine / LPG LPG motor: 125 kW (170 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | jan 2002 | aug 2006 | € 63.848 | 310 | 5.8% |
T365F0 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | apr 2002 | mrt 2004 | - | 7 | 0.1% |
T365K0 | Benzine / LPG LPG motor: 160 kW (218 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | apr 2002 | aug 2005 | € 75.375 | 181 | 3.4% |
T36BF0 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | okt 2002 | okt 2002 | - | 1 | < 0.1% |
T36BK0 | Benzine / LPG LPG motor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | mei 2002 | mrt 2005 | € 65.622 | 33 | 0.6% |
T371K0 | Benzine Benzinemotor: 285 kW (387 pk) | apr 2007 | apr 2007 | - | 1 | < 0.1% |
T375F0 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | jul 2002 | jul 2002 | - | 1 | < 0.1% |
T375K0 | Benzine Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | mei 2002 | mrt 2005 | € 95.718 | 48 | 0.9% |
T377K0 | Benzine Benzinemotor: 354 kW (481 pk) | okt 2006 | okt 2006 | € 149.359 | 1 | < 0.1% |
T378K0 | Benzine Benzinemotor: 373 kW (507 pk) | aug 2007 | okt 2009 | - | 6 | 0.1% |
T37GF0 | Benzine Benzinemotor: 270 kW (367 pk) | jul 2003 | jul 2003 | - | 1 | < 0.1% |
T37GK0 | Benzine Benzinemotor: 270 kW (367 pk) | dec 2002 | apr 2007 | € 126.161 | 11 | 0.2% |
T37RK0 | Benzine Benzinemotor: 428 kW (582 pk) | okt 2005 | okt 2005 | - | 1 | < 0.1% |
T420K0 | Diesel Dieselmotor: 165 kW (224 pk) | okt 2005 | feb 2009 | € 86.441 | 24 | 0.4% |
T441K0 | Benzine / LPG LPG motor: 135 kW (184 pk) Benzinemotor: 135 kW (184 pk) | dec 2006 | aug 2010 | € 72.126 | 146 | 2.7% |
T442F0 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | jun 2003 | apr 2005 | € 72.155 | 7 | 0.1% |
T442K0 | Benzine / LPG LPG motor: 120 kW (163 pk) Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | mei 2003 | feb 2008 | € 72.098 | 485 | 9% |
T454K0 | Benzine / LPG LPG motor: 170 kW (231 pk) Benzinemotor: 170 kW (231 pk) | jul 2005 | sep 2009 | € 80.679 | 96 | 1.8% |
T456K0 | Benzine Benzinemotor: 200 kW (272 pk) | jun 2005 | jun 2009 | € 89.628 | 49 | 0.9% |
T462F0 | Benzine Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | jun 2003 | dec 2003 | - | 2 | < 0.1% |
T462K0 | Benzine / LPG LPG motor: 125 kW (170 pk) Benzinemotor: 125 kW (170 pk) | apr 2003 | apr 2006 | € 79.979 | 167 | 3.1% |
T465F0 | Benzine Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | okt 2003 | okt 2003 | - | 1 | < 0.1% |
T465K0 | Benzine / LPG LPG motor: 160 kW (218 pk) Benzinemotor: 160 kW (218 pk) | jan 2003 | feb 2006 | € 79.313 | 143 | 2.7% |
T46BK0 | Benzine Benzinemotor: 120 kW (163 pk) | mei 2003 | mei 2005 | € 75.652 | 17 | 0.3% |
T471K0 | Benzine Benzinemotor: 285 kW (387 pk) | nov 2006 | jul 2009 | € 107.449 | 5 | 0.1% |
T475K0 | Benzine / LPG LPG motor: 225 kW (306 pk) Benzinemotor: 225 kW (306 pk) | mei 2003 | apr 2006 | € 108.291 | 26 | 0.5% |
T477K0 | Benzine Benzinemotor: 354 kW (481 pk) | jul 2006 | jul 2006 | - | 1 | < 0.1% |
T47GF0 | Benzine Benzinemotor: 270 kW (367 pk) | jan 2004 | jan 2004 | - | 1 | < 0.1% |
T47GK0 | Benzine Benzinemotor: 270 kW (367 pk) | aug 2003 | jan 2006 | € 129.404 | 12 | 0.2% |
T47RK0 | Benzine Benzinemotor: 428 kW (582 pk) | aug 2006 | aug 2006 | - | 1 | < 0.1% |
Onbekend | 733 | 13.7% | ||||
Totaal | 5.365 | 100% |
Nieuwste kentekens
Regelmatig werken wij de laatste kentekens bij. Zie hieronder de personenauto's die de afgelopen tijd op kenteken zijn gezet.
Pagina
1 van 39
1 van 39
Swipe voor complete tabel
Kenteken | Toelating & Bouwjaar | Omschrijving & Nieuwwaarde | Brandstof & Motorvermogen |
---|---|---|---|
GTK-06-F | 19 november 2024 2000 Geïmporteerd | CLK 230 KOMPRESSOR - 208 Onbekend | Benzine Motor (2.3 liter): 142 kW (193 pk) |
L-085-PB | 20 september 2024 2002 Geïmporteerd | CLK 200 KOMPRESSOR Onbekend | Benzine Motor (2 liter): 120 kW (163 pk) |
GKZ-94-L | 14 september 2024 2000 Geïmporteerd | CLK 230 KOMPRESSOR - L347C0 Onbekend | Benzine Motor (2.3 liter): 142 kW (193 pk) |
P-516-VG | 23 augustus 2024 2004 Geïmporteerd | CLK 320 - 209 (J) Onbekend | Benzine Motor (3.2 liter): 160 kW (218 pk) |
GDP-01-X | 21 augustus 2024 2002 Geïmporteerd | CLK 240 - T362K0 Onbekend | Benzine Motor (2.6 liter): 125 kW (170 pk) |
GHR-32-V | 9 augustus 2024 2002 Geïmporteerd | CLK 230 KOMPRESSOR - 208 Onbekend | Benzine Motor (2.3 liter): 145 kW (197 pk) |
Z-495-RF | 16 juli 2024 2007 Geïmporteerd | CLK 200 KOMPRESSOR - 209 - T441K0 Onbekend | Benzine Motor (1.8 liter): 135 kW (184 pk) |
GFR-11-R | 12 juli 2024 2004 Geïmporteerd | CLK 200 KOMPRESSOR Onbekend | Benzine Motor (1.8 liter): 120 kW (163 pk) |
GDS-94-F | 12 juli 2024 2009 Geïmporteerd | CLK 350 Onbekend | Benzine Motor (3.5 liter): 200 kW (272 pk) |
T-903-GN | 4 juli 2024 2003 Geïmporteerd | CLK 240 - 209 - T46BK0 Onbekend | Benzine Motor (2.6 liter): 120 kW (163 pk) |
Z-605-LK | 29 juni 2024 2005 Geïmporteerd | CLK 200 KOMPRESSOR - 209 Onbekend | Benzine Motor (1.8 liter): 120 kW (163 pk) |
K-324-SN | 28 juni 2024 2005 Geïmporteerd | CLK 200 KOMPRESSOR - 209 Onbekend | Benzine Motor (1.8 liter): 120 kW (163 pk) |
GDH-08-B | 25 juni 2024 2005 Geïmporteerd | CLK 200 KOMPRESSOR - 203 Onbekend | Benzine Motor (1.8 liter): 120 kW (163 pk) |
GBP-62-S | 12 juni 2024 2003 Geïmporteerd | CLK 200 KOMPRESSOR - T342K0 Onbekend | Benzine Motor (1.8 liter): 120 kW (163 pk) |
X-862-GJ | 11 juni 2024 2008 Geïmporteerd | CLK 350 - 209 - T356K0 Onbekend | Benzine Motor (3.5 liter): 200 kW (272 pk) |
GBD-84-Z | 11 juni 2024 2000 Geïmporteerd | CLK 230 KOMPRESSOR - L347C0 Onbekend | Benzine Motor (2.3 liter): 142 kW (193 pk) |
X-717-PF | 3 juni 2024 2008 Geïmporteerd | CLK 200 KOMPRESSOR - T441K0 Onbekend | Benzine Motor (1.8 liter): 135 kW (184 pk) |
Z-310-PX | 27 mei 2024 2005 Geïmporteerd | CLK 200 - 209 Onbekend | Benzine Motor (1.8 liter): 120 kW (163 pk) |
Z-558-PN | 23 mei 2024 2002 Geïmporteerd | CLK 200 KOMPRESSOR Onbekend | Benzine Motor (1.8 liter): 120 kW (163 pk) |
S-407-VJ | 21 mei 2024 2004 Geïmporteerd | CLK 240 - T462K0 Onbekend | Benzine Motor (2.6 liter): 125 kW (170 pk) |
Z-979-PB | 17 mei 2024 2001 Geïmporteerd | CLK 320 - 208 Onbekend | Benzine Motor (3.2 liter): 160 kW (218 pk) |
Z-784-ND | 10 mei 2024 2009 Geïmporteerd | CLK 200 KOMPRESSOR - 209 - T441K0 Onbekend | Benzine Motor (1.8 liter): 135 kW (184 pk) |
Z-140-LG | 29 april 2024 2003 Geïmporteerd | CLK 200 KOMPRESSOR - 208 - L444K0 Onbekend | Benzine Motor (2 liter): 120 kW (163 pk) |
X-048-DP | 24 april 2024 2002 Geïmporteerd | CLK 320 - T365K0 Onbekend | Benzine Motor (3.2 liter): 160 kW (218 pk) |
Z-947-GD | 19 april 2024 2009 Geïmporteerd | CLK 200 KOMPRESSOR - 209 - T441K0 Onbekend | Benzine Motor (1.8 liter): 135 kW (184 pk) |
Swipe voor alle informatie
Meer info en links
Youtube video's van de Mercedes-Benz CLKGoogle op afbeeldingen van de Mercedes-Benz CLK
Google op reviews van de Mercedes-Benz CLK
Mercedes-Benz CLK Wikipedia-pagina
Autovisie.nl
Alles over Mercedes-Benz CLK-Klasse
Autoweek.nl
https://www.autoweek.nl/merken-modellen/mercedes-benz/clk/
Autozine.nl
Autotest: Mercedes-Benz CLK Coupe
Onze database is bijgewerkt tot 7 december 2024.